Kaatje: das wel fijn dat je dan in ieder geval je ovulatie hebt als je vriend thuis is, had dus ook anders kunnen zijn en dan idd een lastig verhaal!
DA: misschien wel een beetje vroeg al om te testen? Tis natuurlijk altijd te lang wachten als je misschien denkt dat je zwanger bent maar het kan dan ook een teleurstelling worden terwijl je misschien wel zwanger bent maar het gewoon nog te vroeg is om te testen.
Ik heb mezelf voorgenomen dat ik pas bij een paar dagen overtijd ga testen, zo heb ik dat bij mijn eerste zwangerschap ook gedaan.
@desiree succes met testen, ik duim voor je :thumbup:
@kaatje balen van je ongie…dan op naar de volgende ronde ! Veel plezier vanavond !
@DA balen dat test negatief was maar het is in feite ook nog veel te vroeg om al positief te kunnen testen dus gewoon over paar dagen eens proberen, je had zoveel symptomen, ben benieuwd !
Beterschap :hug:
Het is idd nog heel vroeg, maar ik dacht… laat ik het gewoon eens doen, wie weet haha
Daarom ga ik nu wachten tot maandag.
Voel me nog steeds klote, ik haat ziek zijn.
En dan ook net vandaag…
Over 1,5 uur is mn vriend vrij van z’n werk en dan rijden we naar mn ouders. Kan ik nog even Sarah en Kevin zien. En daarna gaan mn moeder en ik naar de bruiloft. Mn vader en vriend komen wat later.
Vrienden van ons komen oppassen maar die konden niet eerder.
desiree hopelijk horen we goed nieuws! Test je eigenlijk elke maand?? Of alleen bij vermoedens?
da ziek zijn is echt balen :hug: snel beter worden!! En wie weet is het een teken :mrgreen: rustig aan doen dus!
karen ik heb dit weekend ons huwelijksfeestje thuis!! Dus dat word gezellig. Hopelijk kan ik zondag al beginnen met klussen (al is dat veel ste snel voor de eisprong, het klussen alleen is ook leuk hihi :silenced: ) en is mijn ongi voorbij.
Wel balen dat je ongi bent geworden :hug: maar nu je meer weet, kan je gerichter klussen. hihi klinkt alsof ik het over een bouw pakket heb. Fijn weekend!!
cindy Hey cin! hopelijk kan je deze nacht beter slapen. wel lekker gewerkt?? Bedankt voor het compliment :inlove:
maria bedankt !! Ben super blij met de foto’s !!
:mrgreen:
nog een foto van ons samen!!
xxx nicole
ps mijn schoonzussie is zwanger na 7 maanden! Ben zo blij voor haar. De eerste keer is haar eileider gescheurd en verwijderd. Dus nu had ze er nog maar 1 over. Gelukkig is het toch raak en zit nu alles goed. Was ff bang dat ik eerder zwanger zou raken en dat zou ik sneu vinden voor haar.
uitgebreid verslag:
We gingen 3 april vliegen.
Van amsterdam naar parijs naar mauritius.
Tess was Bek af en sliep ook lekker veel. Ze was zo zoet!! :inlove:
Bij aankomst kregen we een natte handdoek en ijsdrankje. Zo luxe!!
Het was heeeerlijk warm en de koffers werden naar de kamer gebracht.
Natuurlijk was bij aankomst mijn trouwjurk niet aangekomen!!! GRRRRRR!!
Hij was in parijs blijven hangen!! Uiteindelijk is die woensdag aangekomen.
Het was spannend, maar donderdag liep ik in mijn jurk :dance:
Alles was all-inclusief. Dus onbijt lunch dinner en tussen 10:00 en 16:00 sandwiches en tussen 16:00 en 18:00 pannekoeken.
We konden gratis drinken en ook tess werd verwend! Iedereen was gek op haar!
Donderdag ging ik om 13:00 naar de kapper en om 16:00 werden we gebeld (op onze kamer) dat we konden komen. Precies 5 voor 16:00 viel tess nog op de grond. Dus een dikke bult met de fotosessie. Arme meid!
Alles was in het engels, maar dat was voor ons geen probleem. Het was super romantisch! EN wat een eiland. ZOooooo mooi!!! Geen vakantie kunnen wij hier mee vergelijken.
We hebben een super dag gehad en morgen 16 april komt ons feestje thuis voor vrienden en familie.
dikke kus.
Aaaah, die foto van jou en je dochtertje is echt schattig Nicole. :inlove:
Klinkt echt als een superbruiloft, het ziet er prachtig uit. Geloof gelijk dat jullie genoten hebben.
@Kaatje: Balen zeg, op naar de volgende ronde dan maar. :hug:
@DA: Ik denk ook dat het veel te vroeg is om te testen, nog even geduld joh en heel veel beterschap.
Evi´s kamertje schiet al lekker op. Heb vanmiddag al wat spullen geshopt, al het beddengoed gewassen en gestreken en haar nieuwe bed opgemaakt. Ze vond het prachtig. :mrgreen:
Dit weekend samen met mijn man de behangstrook plakken, want dat zag ik alleen niet zitten. Straks zit dat ding scheef. :lol:
Morgen naar Ikea voor luxaflex/rolgordijn, lampen en wat leuke frutsels. Als de verflucht uit haar kamertje is, kan ze er denk ik na het weekend wel slapen, maar het ledikantje houd ik voorlopig nog even staan. Als ze allemaal uit bed gaat komen, stop ik haar mooi daar in.
@nicole Wat ontzettend prachtig! Wat een mooie foto’s en je verhaal klinkt geweldig! Nu nog een feest dit weekend heerlijk geniet ervan! En natuurlijk ook het klussen
@suzanne leuk dat het kamertje bijna klaar is, dat wordt spannend voor je meid dit weekend!
@Da ik hoop dat je je goed genoeg voelde om naar de bruiloft te gaan! Jammer van de test maar hopelijk gewoon te vroeg :thumbup:
@Kaatje balen van je ongi maar wel een mooie cyclus, dus volgende maand gerichter klussen
@Desiree ik ben eens benieuwd dan morgen ik :thumbup: voor je!
@cindy vanacht hopenlijk een betere nacht! Voor jou en Milan
Hier gister en vandaag erg druk geweest. Gister mijn kast uitgemest (wat een zootje!) twee vuilniszakken vol die weg mogen!
Vanmorgen gewerkt, vanmiddag met mijn moeder de stad in geweest en vanavond met Ben de weekboodschappen gaan doen.
Maar nee nog steeds niet ongesteld… :think: …dus als ik morgenvroeg nogsteeds niet ongesteld ben dan ga ik nog maar een testje doen… :eh:
Ben nu wel zover dat ik niet meer heel erg gespannen ben. Heb nu zoiets van :'Wachten wat er gaat gebeuren en van daar zien we wel verder. Of het nu ongi of positieve test is. Dus…
Ik zal nog wel iets laten weten morgenvroeg.
Slaap lekker allemaal!
Ha meiden,
Ben nog steeds aan het werk, heb slaapdienst dus ga zo slapen tot 7.00 dan nog werken tot 11.00 en dan naar huis.
@nicole wauw wauw wauw wat een droombruiloft, prachtige foto’s,ben jaloers
@suzanne fijn dat het kamertje opschiet en ikea heerlik he om daar rond te lopen en te kopen
@Kim nog steeds niet ongie, spannend ! Ben je vaker overtijd ? Ben je uitgegaan van 28 dagen of wat is je cyclus ? Succes meis en inderdaad het is beter om niet gespannen te zijn, daardoor kan je ongie ook wegblijven,maar natuurlik hopen we dat je ongie om een andere rede wegblijft
Trusteee :-*
Goedemorgen allemaal,
Nou, ik heb zojuist een test gedaan. Helaas was deze negatief. Ik ben nog niet ongesteld geworden, maar dat kan nog komen. Volgende week maar weer een test doen, als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.
@ Kaatje, Balen zeg! Op naar de volgende ronde dan maar!
@ Nicolle, zo te lezen heb je een super bruiloft gehad. Wat een mooie foto’s. Succes met het klussen! Ik ben zelf net een maand bezig. Ik was van plan elke maand te testen, maar aangezien ik vandaag een negatieve test had, ga ik nu alleen maar testen als mijn menstruatie echt uitblijft. Gefeliciteerd met je schoonzusje!
@ DA, Balen dat je ziek bent. Neem maar goed de tijd om uit te zieken. . Ik denk ook dat je de test iets te vroeg gedaan hebt. Succes maandag met testen
@ Kim, Wat vreemd dat je nog niet ongesteld bent. Ik ben benieuwd naar de uitslag van jou test.
goedenmorgen dames
Surprice,surprice de test was weer negatief. :?
Ik ben nogsteeds niet ongi.
Ik was uitgegaan van een cyclus van 29dagen aangezien ik dat vorige maand ook had. De maand ervoor was 31 dagen. Dus ik dacht dat ik wel redelijk staboel was. Op dit moment zit ik op 34 dagen. duss.
Bij uitblijven van de ongi maandag nog eens testen en anders eens via de huisarts bloed laten prikken.
We wachten weer verder af…
Desiree jammer van de test. succes de komende dagen!
Desiree en Kim balen van de nega testen :hug:
Ik moet zo weer gaan werken 10.00-17.00.
Hoe is het met iedereen ?
Fijne zondag dames !
@kim, balen dat je tests steeds negatief zijn! Heb je eerder zo’n lange cyclus gehad?
@desireek, ook voor jou balen dat hij negatief is! Al opnieuw getest?
@da, knap je al weer op? Fijn dat sara kroos leuk was. Succes morgen met testen!
@cindy, weer goede nachten gehad? Werkse!
@kaatje, wat lekker dat je er zo nuchter in staat. Hopen op een goede volgende ronde!
@mama nicole, wat een prachtige foto’s en een mooi verhaal. Romantisch om op zo’n locatie te trouwen! Hopelijl heb je van je huwelijksfeest dit weekend net zo genoten!
@iedereen nog een fijne zondag!
Hey dames
Gister moest ik naar mijn moeder omdat ze had gevraagd of ik haar wilde helpen met het voorbereiden van een High Tea voor de buurvrouw.
Kom ik daar om 1 uur aan, loop ik de tuin in. Staan daar 10 dames SURPRICE! Totaal overwacht was daar mijn vrijgezellenfeest! (Ze hadden mij gezegd dat het komende vrijdag zou zijn dus ik verwachten het echt niet!)
MIjn twee beste vriendinnen hadden het georganiseerd en het was geweldig! Eerst kregen we een workshop waarbij een met kralen een sleutelhanger of een zeepketting konden maken. Vervolgens hadden ze met z’n tweeën een complete High tea gemaakt. Met sandwiches,scones,brownies,cupe cake’s en natuurlijk tea. Echt super lekker. Daarna krijgen we allemaal een klein vierkant schildersdoek, waar lijnen en figuren op stonden. Die moeten we in schilderen met wit en zwart en toen die klaar waren moest ik ze in elkaar gaan puzzelen en zo ontstond een zwart/wit schilderij van Ben en mij. Heel leuk!
Daarna werd mijn haar opgestoken, kreeg ik een fluffie kroontje en een sjerp met :‘ja ik wil!’ en een grote folium ballon in de vorm van een bruidegom. En zo zijn we de stad in gelopen. Daar zijn we ergens gaan steengrillen en nog wat blijven drinken. Ik was helemaal kapot. Maar wat een verrassing en een ontzettend leuk feest!
Dat wilde ik jullie toch niet onthouden!haha
Nog steeds niet ongesteld en als antwoord op Maria: nee voor zover ik me kan herrinneren zijn mijn cyclusen altijd redelijk normaal geweest… Dus dat is nogsteeds afwachten.
Nu ga ik met Ben de stad in want moet nieuwe kleren hebben.
Allemaal een fijne dag!
Dat klinkt echt super leuk en gezellig kim! Wat gaaf! Wanneer stappen jullie ook al weer in het huwelijksbootje?
Wat gek dat je dan nog niet ongi bent. Ik blijf voor je duimen!
Ja het was ook helemaal te gek (nadat ik 5 minuten nodig had om bij te komen van de schrik haha)
Wij trouwen 6mei. Dus een kleine 3 weken!
haha, kan me voorstellen dat je schrok! Wat gaaf man. Kan alleen maar hopen dat als het bij ons zo ver is dat ik er ook zo kan van genieten!
Wat leuk zeg!!
Gaaf ook dat het is gelukt om je compleet te verrassen, want ik weet nog goed dat ik wel nattigheid voelde bij mn vrijgezellenfeest.
Wel raar dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden, het duurt nu wel heel erg lang. :?
Het kamertje is af!!! :dance:
Het is echt superleuk geworden. Gisteren flink geshopt bij Ikea en bij de Karwei en nu heb ik alles compleet. Ik zit alleen nog te wachten op een ladenblokje van K3, als het goed is komt deze dinsdag.
Ik moet nu alleen flink puin gaan ruimen, want jemig wat een troep heeft dat kind. Alle kleding is al uitgezocht en nu moet er eigenlijk nog flink wat van haar speelgoed weg. Ook de knuffels mogen niet meer terug in haar kamer ivm mijn allergieen.
Ze mag er natuurlijk wel een paar houden, maar niet die hele berg die ze in haar kamertje had staan. Zal deze week ff foto´s maken en ze hier postten om te showen. :mrgreen:
Fijn weekend nog allemaal!!
kimstroom: wat een gaaf vrijgezellen feest!! klinkt echt super leuk! En spannend hoor! nog 3 weken! Ben je al zenuwachtig?? Veel kleding gekocht?? En hopelijk komt je ongi wel normaal opzetten… of een positieve test alsnog?? hihi Leuk huwelijks kado!!
suzanne: ik ben heel benieuwd naar het eind resultaat. kom maar op met die foto’s :inlove:
maria: het was super gezellig dit weekend! Heerlijke taart gegeten! EN nog met de fam op de foto. hihi omdat ze niet mee mochten wilde ze nu wel. :mrgreen:
Ey dames,
Sorry dat ik lange tijd niets van mij heb laten horen. Maar ze dachten dat mijn moeder borstkanker had. Na meerdere onderzoeken en een second opinium blijkt het voorstadium kanker te zijn. Tis dus allemaal even heftig geweest. Wat er in zit moet er wel uit, zal hier dus ook niet heel vaak zijn, wil mijn moeder steunen.
Ik zal even zo het één en ander gaan lezen en daar waar mogelijk even reageren.
Ik ben overigens nog steeds niet ongi!
liefs
@loesje jeetje meid wat heftig! Heel veel sterkte toegewenst dan de komende tijd. Wat betreft je ongi, heb je wel een test al gedaan of kan je nog niet zwanger zijn? Succes met alles dan!
@Nicole begin nu wel wat zenuwachtiger te worden, vooral of alles goed geregeld is. Ik heb echt veel gekocht vandaag, maar had ook een hoop nodig. Ben wel helemaal klaar voor de zomer nu.
Hier nogsteeds geen ongi, morge maar weer testen halen en eens kijken of ik een prik brief voor bloed van de HA kan krijgen.