balen liesje en kim! Duim voor jullie voor de volgende ronde!
ClaudiaJurgen… hoe is het nu met je?
Goedemorgen meiden,
@ Kim inmiddels al ongesteld ?
@ liesje balen hoor ! hopelijk de volgende ronde meer geluk
@ desiree voor jou word het nu spannend jou NOD is vrijdag ?
Ik heb vandaag en morgen vrij :dance: Lekker rustig aan doen!
Jullie mogen mij ook toevoegen op hyves:
En Kim???
Geniet van je vrijdagen Cindy
goedemorgen, een paar rare vervelende dagen gehad, gister is mijn oma oveleden en nu is het afwachten wanneer alles is en ik naar Utrecht ga.
Verder gaat alles wel goed hier, griep is iets minder aan het worden en het zwanger zijn steeds meer
jeetje balen voor je Liesje had zo gehoopt op een positieve test voor je, we duimen voor je voor de volgende ronde.
@kim hoopdat jij nog wel een positieve test gaat krijgen.
@voor iedereen waarvan de NOD eraan komt, sterkte en kom op ik wil meer mensen bij de december mama’s :D:D
@Kim: Hoe is de stand bij jou?
@Liesje: He balen zeg, toch ongesteld geworden. :hug:
@Claudia: Gecondoleerd met het verlies van je oma. :kaars:
Heel veel sterkte de komende periode.
Ik heb mijn hyves er een tijdje geleden afgegooid, ik kreeg zo veel spam, kettingbrieven en zooi, daar had ik geen zin meer in.
Gisteren begonnen met het schilderen van Evi´s nieuwe kamertje en daar ga ik nog wel ff zoet mee zijn. De wanden waren donkerbruin en terra/zandachtig en moeten nu wit met net een tintje roze worden, dus er moeten wel 2-3 lagen op. Ga zo mn verfkloffie maar weer aantrekken…
goedemorgen dames:
@cindy ik heb je aangemeld op hyves
@claudia gecondoleerd :hug: sterkte de komende dagen…
Hier nog geen ongi. En ik blijf heel sterk het gevoel hebben dat ik zwanger ben. :think: 's avonds ga ik altijd heel erg malen, dat heb ik altijd gehad en dan ga ik me over alles druk maken en alles negatiever zien. Maar gister lag ik in bed en was ik heel rustig en had ik echt gevoel dat het goed was en dat daarbinnen aan een kindje gewerkt wordt. :shifty: Ik heb geen idee waar ik dit op bazeer heb geen ervaring maar toch.
Straks maar nieuwe testen kopen zodat ik als ik morgenvroeg nog niet ongi ben kan testen. Iemand een mening over welke testen het beste zijn?
@claudia het zit je niet mee he gecondoleerd !
@suzanne succes met verven !
@kim zolang je ongie uitblijft is er hoop, spannend ! Testen die heel goed en goedkoop zijn zijn die van kruidvat 2 voor 5 euro. Succes !
Goedemorgen allemaal,
Vandaag lekker een vrije dag voor de boeg. Ik ga samen met mijn moeder shoppen!
@ Claudia, Gecondoleerd met je oma. Heel veel sterkte deze dagen.
@ Kim, Ik ben erg benieuwd wat de uitslag van de volgende testen zullen zijn. Veel succes.
@ Cindy, mijn NOD is zaterdag. Het wordt idd nu wel heel spannend.
@Claudia, gecondoleerd met het verlies van je oma :kaars: , heel veel sterkte gewenst voor jou en je familie.
@Kim, ik duim voor je dat je voorgevoel klopt.
@suzanne, succes met schilderen.
@desiree, veel plezier met shoppen.
ik ga vandaag in huis aan de slag, tis hier een grote puinhoop.
Ach gecondoleerd Claudia. Ook al is het misschien een geruststelling, zal toch niet meevallen, sterkte!
@ Desiree, zaterdag verwacht ik ook mn NOD. In tegenstelling tot Kim voel ik helemaal niets van enige evt zwangerschap. Voel jij iets wat erop zou kunnen duiden? Toch vind ik het wel super spannend hoor, nu de NOD zo naderd…
Zit te denken of ik ook alvast een test zal halen… Maarja, misschien is dat wel de goden verzoeken? Of dat ik dan toch te vroeg test? Zou ik ook zo’n teleurstelling vinden… Nou ik denk dat ik maar gewoon afwacht tot maandag… Als er dan geen ongi is heb ik nog heel de dag om een test te halen… Zou wel leuk zijn als ik dan dinsdagmorgen een postieve test in handen zou hebben want dan vertrekt mn vriend weer voor een weekje varen… duim, duim duim!
Ik ben vanmiddag ook lekker een paar uurtjes vrij. Moet nodig naar de kapper… Fijne dag vandaag!
Kim, spannend!! Ook geen klachten van een evt menstruatie? Of heb je daar nooit last van? Bij de zwangerschap van mijn dochtertje heb ik pas de 3e dag overtijd getest juist omdat ik de teleurstelling wilde voorkomen met de kans dat het te vroeg zou zijn…
Ik had toen echt geen menstruatieklachten alleen veel wit verlies.
Aankomend weekend mogen wij lekker aan de klus , ben echt zo benieuwd hoe lang het nu gaat duren…Misschien ook wel veel langer dan 5 maanden… zo jammer dat je dat allemaal niet van te voren weet he :?
@estha Nee geen pre menst. klachten. Normaal wel. Nu voelt alles anders. Hier ook alleen wit verlies. Wel rommel in mijn buik, vaak plassen en erg bewust van mijn buik maar verder niks…
Ben zo benieuwd. Maar wacht tot morgen vroeg…
Veel plezier met klussen dan :dance:
@kaatje duim ook voor je posi test!!
@liesje succes met poetsen, hier is het ook een zooi maar moet werken.
@Desiree winkel ze!
@cindy dan ga ik die gewoon halen.
Zo meteen ga ik werken, eerst even langs de winkel testen halen en dan aan de slag voor 3 uurtjes. Morgen moet ik 's morgens werken dus dan kan ik eerst testen…
Ik heb ook gewoon die goedkope testen van drogist of apotheek eigen merk. Vind het onzin om voor een smiley ipv een streepje 10 euro extra te betalen.
Hier draaien de duimen ook dat je voorgevoel klopt.
@Suzanna, Desireek, Kim… ik duim voor jullie… heel hard!
@ Claudia, gecondoleerd met dit verlies!
@Liejse, balen zeg! Duimen voor de volgende weer
@ Desireek, winkelse!
@Estha, klusze!
even over mezelf… ik had van de week gepost over het bruinverlies
Het lijkt nu echt zo goed als over te zijn… heel vreemd. Maar ik hb ook al twee keer last van maagzuur gehad deze week. Heb ik nooit…Plus dat ik in twee dagen, drie keer de vraag heb gehad of ik zwanger ben… ik schijn nogal te stralen. Merk het ook aan mezelf en mijn vriend merkte het ook op! Haha… ik duim dus toch maar heel hard (A)
@ desiree shop ze
@ liesje hier is het ook een puinzooi in huis maar heb egwoon totaal geen zin om iets te doen :shifty:
@ kaatje ohhh jou nod ook al za staat niet in ons lijstje he ? Spannend ! Succes ! En je kan best al za testen hoor :thumbup:
@ kim Dat klinkt hoopvol allemaal ben heeeeeeeel benieuwd, hoe laat ga je testen morgenvroeg ? Kom ik gelijk spieken hier :mrgreen:
@maria dat bruinverlies kan van innesteling zijn, succes met afwachten !
Ik koop de testen nooit in een winkel, gister weer nieuwe besteld, 6 stks voor 11 euro incl verzenden, vandaag al in huis.
Ik heb eigenlijk ook geen zin om te poetsen maar stel het al zo’n tijd uit. Ben nu in de badkamer bezig, alleen nog even stofzuigen en een dwijl over de vloer en dan ben ik klaar daar, dan de rest van het huis en de kattenbakken.
Weer terug van het shoppen. Leuke dingetjes gekocht voor manlief die over 2,5 week jarig is.
@ Suzanne, Lukt het een beetje met schilderen?
@ Kaatje, Ik voel idd niet veel van een evt zwangerschap. Normaal gesproken heb ik ook kramp en gevoelige borsten tijdens de ovulatie, maar zelfs dat heb ik nu niet gehad. Alleen wat last van maagzuur en misselijkheid tijdens de ovulatie. Ik heb sinds maandag wel last van gevoelige borsten, maar dat heb ik altijd wel als ongesteld moet worden… Ik moet mezelf nu ook inhouden om een test te doen , maar dat is toch wel een beetje te vroeg. Ik duim voor je mee aanstaande dinsdag
Ik ga zelf toch wel zaterdag al testen denk ik!
@ Maria, Ik had ook last van wat maagzuur tijdens de ovulatie. Ik probeer er niet teveel aan te denken want anders is de teleurstelling straks extra groot bij een negatieve test.
@cindy ik moet om 8uur beginnen op het werk dus zal voor die tijd laten weten welke uitslag de test gaf. Ben zo nieusgierig. Nog geen ongi of ongi klachten…
@desiree wat heb je allemaal voor je man gekocht?
@liesje klaar met poetsen?
zo nu lekker op de bank en hopelijk vandacht goed slapen…
@Cindy1980 wrote:
@DA wat duurt dat wachten lang he…hier zijn de 2 lange weken nu aangebroken, wanneer kreeg je kwaaltjes ? Gelijk na de eisprong ?
duurt zeker lang!!
nee, sinds de innestelingsbloeding eigenlijk.
Vandaag nog steeds last van mijn onderbuik, wat steekjes en krampjes. Hopelijk goede tekens! Kan zelfs geen spijkerbroek meer aan :S heb nu broeken met elastiek aan haha
Verder sinds vandaag vreselijk emo.
Toen ik mijn zoontje uit bed haalde vanmiddag ging ik even bij hem liggen (met mijn hoofd naast hem, voor de rest zat ik naast zijn bed). En hij legde zijn hoofd op die van mij, half slapend, en ik hoorde hem in mijn oor ademen en ik begon zo te huilen!
Ik heb er zelf toch best een goed gevoel bij, en ooow wat hoop ik dat dat klopt!!
Liesje, verdorie!! had zo gehoopt dat het raak zou zijn…
Ik duim keihard dat je volgende maand een mooie posi test hebt! :thumbup:
Cindy, ik heb je uitgenodigd op hyves.
en heerlijk zo’n lang weekend! geniet er van!!
Claudia, gecondoleerd. Heftig, maar toch fijn dat het nog snel is gegaan. Heeft ze geen pijn meer… Heel veel sterkte voor jou en je familie.
Suzanne, leuk verven! ben benieuwd, laat je wel foto’s zien van dr nieuwe kamer?
Kim, spannend!! ik ga morgenochtend gelijk kijken!
Ik hoop zo dat je gelijk hebt en je zwanger bent!!
kaatje, oooeeh spannend! ik zou het niet zo lang vol kunnen houden om te wachten haha. Had er vrijdag al een test tegen aan gegooid haha
Maria, heerlijk dat je zo straalt! hopelijk idd dat je zwanger bent!
Ik duim met je mee hoor!
Ik heb vandaag ook alvast testen gekocht. Aankomend weekend zijn we weer bij mn ouders, en ik wil er eentje meenemen. En dan zondag gaan testen.
Ik zit nu op de stoel en heb echte steekjes onderin mn buik, please laat het goed gaan en dat ik over een week een positieve test heb

NOD lijst
April:
Loesje1986 (Marloes), 24 jaar, NOD 4 april, 1e kindje, ronde 1
Kimstroom (Kim), 25 jaar, NOD 11 april, 1e kindje, ronde 3
Liesje8680 (Lisa), 30 jaar, NOD 12 april, 1e kindje, ronde 16
Kaatje1975 (Karen), 35 jaar, NOD 16 april, 2e kindje, ronde 1
Desireek (Desiree), NOD 16 april, 1e kindje, ronde 1
Selkas (Marloes), 30 jaar, NOD 20 april, 3e kindje, ronde 2
~*_Maria, 22 jaar, NOD 20 april, 1e kindje, ronde 1
DarkAngel (Monique), 29 jaar, NOD 20 april, 3e kindje, ronde 1
Suz@nne, 31 jaar, NOD 22 april?, 2e kindje, ronde 1
Cindy1980 (Cindy), 31 jaar, NOD 25 april, 2e kindje, ronde 2