Februari/Maart 2011

Kim en liesje, spannend spannend spannend!!

Hopelijk van beide goed nieuws!

Ik vind het zo moelijk om nog 9 dagen te moeten wachten!

Heb zelf ook een goed gevoel door al die kwaaltjes.

Gelukkig liesje, op een ander forum sprak het niet voor zich :wink:

Monique, heb je gevonden op hyves en toegevoegd.

DarkAngel wrote:
Gelukkig liesje, op een ander forum sprak het niet voor zich ;)[/quote

Ehhhh, geldt voor mij hetzelfde natuurlijk, niemand weet verder nog van onze nieuwe poging.....

DA ik heb je ook aangemeld.

Hier hetzelfde dames: :silenced: Ook bij ons weet verder niemand echt over de plannen en ook als morgen posi blijkt dan willen we dat nog geheim houden tot na de eerste echo. Dus alleen hier binnen het forum over baby’s haha.

(ik heb Ben al moeten overtuigen dat ik het toch echt hier moet vertellen zodat ik een uitlaatklep heb anders ga ik me vertellen en dat vond hij al zozo. Dus doe me het niet aan dat andere het ook al weten.)

Ik ga nu (proberen te) slapen. Ik laat morgen iets weten als ik getest heb… :pray:

Net thuis van het werk, nog effe hier spieken en dan mijn bed in, morgen een dagdienst !

@claudia Beterschap ! Zijn het niet gewoon zwangerschapskwalen ipv griep ???

@maria misschien innestelingsbloeding ? Voor menstruatie wel erg vroeg je moet nog 12 dagen toch ?

@kim en @liesje ik begrijp jullie spanning voor morgen, leef helemaal mee, kom morgen vanuit werk wel effe checken of er nieuws is, hopelijk 2 positieve berichten :pray: Succes :-*

@DA wat duurt dat wachten lang he…hier zijn de 2 lange weken nu aangebroken, wanneer kreeg je kwaaltjes ? Gelijk na de eisprong ?

:frowning: Zo negatief als het maar zijn kan. Uit frustratie heb ik 2 verschillende tests gedaan. Een dipstick en eentje van CB. Heel misschien toch nog te vroeg, heb als NOD 28 dagen aangehouden, is het gemiddelde over de afgelopen 15 maanden, in die maanden heb ik ook cycli gehad van 30 of meer dagen.

Kim hoe is het bij jou gegaan?

Same here :frowning: Ook ik hoop dat het weer te snel is. hoewel ik nu op dag 30 zit. Dus de moed begint me in de schoenen te schuiven.

Trouwens verder nog geen spoor van ongi…

Over twee dagen maar weer opnieuw?

Ik duik nu nog even mijn bed in. Even kijken of ik na de onrustige nacht nog een uurtje kan slapen. Hoef pas om half1 te werken.

Hee pfff meiden, wat een teleurstelling… Maar ook geen ongi! Nog even goede moed houden dus :thumbup:

Hier de mijne: http://kaat1975.hyves.nl/

Ook voor mij geldt dat het een geheimpje is tussen mij en mn vriend :slight_smile:

Jeetje, balen zeg!! Maar inderdaad ook nog geen ongi! Dus het zou nog kunnen…

He jammer zeg, ik kwam hier al helemaal nieuwsgierig gluren hopend op goed nieuws. :frowning:

Maar we zijn allemaal natuurlijk nog maar net begonnen, dat moeten we misschien ook niet vergeten. :hug:

Ohhh balen Liesje en Kim !

Nu maar afwachten of menstruatie komt en anders over 2 dagen nog eens testen…

:hug:

Suzanne, inderdaad we zijn zeker nog maar net begonnen! Het is voor veel mensen ook niet reeel om bij de eerste keer al zwanger te zijn. Als je kijkt naar de statistieken:

De gemiddelde kans om zwanger te raken, is tot het dertigste jaar 15 procent per maand. Daarna neemt de maandelijkse kans af. Van alle vrouwen die proberen om zwanger te worden, is 30 procent binnen drie maanden in verwachting, 70 procent binnen een halfjaar en ruim 80 procent na een jaar. Na twee jaar is 90 procent zwanger

voor mij is dit de derde maand he dames. En voor liesje nog veel langer.

Maar toch. Ik weet het echt niet meer heb nogsteeds het gevoel dat ik zwanger ben en niet dat ik ongi moet worden… Maar op dag 30 een nega test geeft me ook weinig hoop voor de komende dagen. Heb er echt de balen in.

Aangezien ik al sinds december 2009 bezig ben hoor ik waarschijnlijk tot die 80-90%. Ben na het testen weer het bed in gekropen en heb nu ineens wat buikkrampjes dus zal me niet verbazen dat ik vandaag toch nog ongi word.

Kim, kop op meis. Ik zag onder je banner dat je ook een keer een cyclus van 31 dagen hebt gehad. Kan zo maar zijn dat je toch te vroeg hebt getest… Ik hoop met je mee!

Pfoe Liesje, wat zal het voor jou moeilijk zijn iedere maand en zo lang al bezig… Kan ff niet veel opbeurends zeggen behalve dan dat ik mee leef…

Succes met afwachten meiden!

Ik heb ook de statistieken gezien voor na je 35e, mijn categorie dus… Ik werd daar ook niet vrolijk van moet ik bekennen… Maarja je kan het nou eenmaal niet afdwingen, hoe graag we het ook zouden willen.

wat vervelend voor jullie zeg!! Maar hou de moed erin!!! Misschien is die test idd wel te vroeg geweest. Balen als je al zo lang bezig bent, liesje. Ik leef met jullie mee!

@ DA: Even een kleine verandering op het NOD lijstje. MIjn NOD is pas 16 april i.p.v 15 april. Ik zat er een dag naast.

Hierbij mijn hyves: http://desireek22.hyves.nl

Ook voor mij geldt de geheimhoudingsplicht :smiley:

Liesje en Kim, he verdorie!! hopelijk beide te vroeg getest!

dochterlief is nu op schoolreisje, als mijn zoon vanmiddag op bed ligt, zal ik het lijstje even aanpassen! zit nu op de comp op zolder en mn zoon is niet zo lief :wink: (knopjes van de computer indrukken, prullenbak leeggooien, alles overhoop halen) dus we gaan weer naar beneden!

DA: wat een kleine dondersteen heb je thuis.

Dames,ziet er naar uit dat ik toch nog ongesteld aan het worden ben,had net een klein beetje helder rood bloedverlies. Das balen maar kan nu wel snel door naar de volende ronde. Zeg maar zo, nieuwe ronde nieuwe kansen.

He verdorie liesje! wel een mooie cyclus maar daar heb je zo weinig aan. Nou hopelijk volgende maand raak dan.

Hier nog geen ongi te bekennen…