En Kim? Vandaag is je NIET ongidag… Ik hoop dat het idd ook zo is!
Ik duim met je mee!
kim, kan dus nog alle kanten op. Duim met je mee.
alle anderen, hoe is het met jullie?
Ik word best wel een beetje onzeker van al die kleine aanwijzingen. Sommige van deze kleine aanwijzingen kunnen ook een naderende ongi betekenen. Heb bijv. al een paar dagen lichte hoofdpijn, heb ik rond mijn ongi ook vaak maar niet een aantal dagen meestal een avond van te voren. Vannacht ging ik in mijn slaap op mijn buik liggen maar werd meteen wakker van de pijn aan mijn borsten, was echt niet te harden ook maar meteen weer op mijn zij gaan liggen.
Morgenochtend sta ik tegelijk met vriendlief op (5 uur) om te testen, wil ik wel doen als hij thuis is.
Ik duim ook voor jou Liesje!
@liesje Ben benieuwd: dat testen ken ik. Ik zei tegen Ben ik bel je dan wel; ‘o niet als ik thuis ben?’ Ja dat kan wel maar dan moet het morgen vroeg. Dus mischien dat ik ook vroeg op moet om te testen!
zooo spannend!
Liesje en Kim heel veel succes met testen morgen, ik hoop zooooooo dat het raak is voor jullie :-*
@ DA, even wat aanvulling op het NOD-lijstje. Mijn naam is Desiree(zonder de K) en ik heb idd mijn NOD 15 april. De verdere gevenens kloppen.
Liesje en Kim: Ik leef erg met jullie mee. Ik wens jullie veel succes met testen morgen.
Ik kijk al uit naar volgende week!! Dan kan ik namelijk zelf ook gaan testen
Ik vroeg me trouwens iets af. Normaal gesproken heb ik rond mijn ovulatie last van krampen, gevoelige borsten en misselijkheid wat dan tot en met de menstruatie duurt. Maar deze maand heb ik daar geen last van gehad. Ik vind het zelf echt heel vaag. Komt dit bekend voor bij iemand? Ik begin sinds vandaag pas gevoelige borsten te krijgen en wat lichte krampjes, maar dat is allemaal nog niks vergeleken met de andere maanden.
He Desiree, leuk wij gaan gelijk op. Ik verwacht ook volgend weekend mijn NOD… Of eigenlijk mn WOD (de w van wel). Heb gewoon heel sterk het gevoel dat het niet raak is. We wachten het rustig af. Wil eigenlijk ook eerst wel ff gewoon ongestelt worden, dan weet ik namelijk zeker dat mn eisprong ergens is als mn vriend thuis is die week. Is namelijk wel en vereiste haha
Zijn er meiden die toevallig hyves hebben? misschien leuk om elkaar toe te voegen kunnen we een gezicht bij de naam krijgen met wie we zitten te forummen. Stuur mij een PB als je me wil toevoegen.
Kan niet wachten tot morgenochtend!
hey dames, hier een druk weekend gehad onze verjaardag gevierd en ziek geweest, vandaag van mijn werk thuis gebleven en hee lweinig gedaan.
ik wil echt van die griep af, ik kan zo niet genieten van het zwanger zijn
ik heb zover ik nu kan beoordelen van de zwangerschap geen last, kan alles nog en heb geen pijntjes of misselijkheid.
@lies en kim duim duim duim duim…ik hoop zo dat jullie ook december mama gaan worden
verder heb ik alles een beetje te snel gelezen hoop snel weer volledig aanwezig te zijn.
ik heb wel hyves en jullie kunnen me toevoegen http://claudiadara1.hyves.nl/
kim en liesje… ik duim voor jullie!
Gaan jullie nog niet testen, ik ben zoooo nieuwsgierig. :mrgreen:
haha… vet droog
Trouwens, de bloedinkjes lijken te zijn verminderd/gestopt… vandaag leek t alsof mijn ongi zou doorzetten en richting t einde van de middag werd t steeds minder
@liesje ik heb je een pb gestuurd met mijn hyvs adres. Ik kan ook bijna niet wachten tot morgen…
@claudia ik heb je aangemeld op hyves. Hopelijk ben je snel beter! Je hebt nog een kleine 8maanden om te genieten!! haha
@suzanne anders ik wel! haha nee ik wil echt wachten tot morgen… zeker na die nega test gister…
@maria o :think: benieuwd hoe het verder gaat dan.
Heel stom ik heb echt het idee dat ik zwanger ben… geen idee waar ik dat op bazeer. Maar ik ben ook als de dood dat ik vanacht ongi wordt. Heb er darmkrampen van… wat dan nog meer angst maakt want ik denk bij elk krampje: nu is het voorbij, dat is mijn ongi. Haha maar nogsteeds geen ongi te bekennen…O jongens wat een stress… Ben benieuwd of ik een beetje kan slapen. Ik hoop zo op duidelijkheid morgen. :roll:
Kim, hoop ook best wel wat stress voor morgen, zooo bang dat ik teleurgesteld word. Zal wel een slechte nacht worden. Succes morgen.
jij ook!
Ik heb ook Hyves, kan op de iPod alleen niemand toevoegen.
Jullie mogen mij wel toevoegen maar wel stilhouden dat ik bezig ben om weer zwanger te worden
Momisake.hyves.nl
Monique dat spreekt voor zich.