@claudia ja dat hoop ik ook! vervelend van je baaldagen maar kop op wordt vanzelf weer beter!
Hier erg veel moeite met niet testen maar weet ook dat het geen zin heeft om tevroeg te testen. Denk niet dat het lukt om te wachten tot maandag maar doen mijn best om te wachten tot zondag :shifty:
Hoiii,
@liesje Wanneer ga je testen ? Ik duim voor je !
@DA Veel plezier op de meeting vandaag
@kaatje Geniet van het weekend met je zoon :inlove:
@Maria Ik zou testen op je NOD dag dus op je 25ste dag of erna.
@Suzanne Het kan idd ook door de pil komen dat je menstruatie de eerste maanden wat van slag is maar het kan ook gewoon al raak zijnā¦helaas zit er niks anders op dan afwachten
@Claudia Beterschap :hug:
@Kim Vreselijk he die testdrang, je hoeft nog maar 2 dagen dus morgen testen kan misschien al, spannend hoor ! Wat zegt je gevoel ?
@ cindy, dank voor t meedenken. Dan mag ik vanaf 21 april testen. Dan zijn de 25 dagen om=).
@ liesje, waar ben je aan geopereerd als ik vragen mag?
@ kimstroom, spannend het testen. Duim voor je dat je het volhoudt tot morgen om niet te testen.
@ claudia, balen zeg dat je ziek bent geweest! Dan heb je er ook nog niet echt van kunnen genieten!
@ rest, hadden jullie rondom je eisprong tijdens het klussen ook last van jullie baarmoedermond?
@cindy ik weet het niet. mijn buik is voelt anders, erg rommelig en druk van binnen alsof er hard gewerkt wordt. Mijn bh knelt al een week 's avonds en mijn buik is gezwollen. En dan zijn er nog de rare ovu testen die na een aantal dagen opnieuw positief werdenā¦
Aan de andere kant weet ik ook heel goed dat je jezelf heel veel kan aanpraten als je maar wil.
Dus ik durf niet teveel op de hints de vertrouwen en geloven dat ik misschien zwanger benā¦
En dat lukt heel goed :liar: niet dus.
Hopelijk heb ik morgen (en anders begin volgende week) meer duidelijkheid.
Vanmorgen een taart gemaakt voor mijn schoonzusje die 18 is geworden. Heb nu flinke last van mijn rug van het voorover gebogen staan maar ben erg tevreden! hij is gevuld met slagroom met stukjes aarbei en ganache. Ik hoop dat hij lekker is! Vanavond eerst naar de fotograaf voor de laatste afspraak voor de bruiloft en daar naar de verjaardag van mijn schoonzusje. Iedereen een heel fijn weekend en als ik morgen getest heb laat ik iets weten.
@Cindy, ik ga proberen dinsdag pas te testen.
@Maria, je kunt mijn verhaal teruglezen op pag. 4
Zometeen naar de verjaardag van mijn schoonzusje, helemaaaal geen zin in.
Ook zo genoten van het heerlijke weer 8) ?
Hier hele middag met kleine man in grote speeltuin geweest.
Nu ga ik met een vriendin lekker tapas eten in de stad :drool:
@Maria dan moet je nog effe geduld hebben, hier is als het goed is morgen eisprong en dan weer 2 weken wachtenā¦
@Kim het klinkt heel hoopvol⦠succes met testen morgen we hopen met je mee op een positieve test
@Liesje Di is ook al snel, spannend,wat denk jezelf ?
Liesje, ik heb je verhaal net gelezen! Wat heftig zeg! Ik hoop dat je snel een positieve test hebt en je daarna na 9 maanden jullie eigen wondertje in je armen mag sluiten!
@Kim ik kwam effe gluren of je al getest hebtā¦
@Cindy, heb het stille vermoeden dat ik dinsdag een positest in handen heb maar ja niets is helemaal zeker hoewel ik vannacht wel over een positieve test heb gedroomd, dus ik hoop dat mijn droom uitkomt.
ik zal mijn duimen draaien, opdat je droom uitkomt!
Ik kan me gedeeltelijk aansluiten bij suzanne. Heb sinds gisteravond bruinverlies, met een beetje roze af en toe⦠Het is vanmorgen ook wel enigszins onrustig in mn onderbuik. Zijn vanaf 31 maart om de dag aan de klus geweest. Dus ik heb geen idee, maar hoop dat dit een innestelingsbloeding is⦠Jullie enig idee?
Sorry dat ik zoveel vraag. Het is allemaal ook zo nieuw voor me⦠Haha
@cindy net getest: test was negatiefā¦grblgrbl :evil: Maar goed wachten tot dinsdag dan maar (als ik dan tenminste nog niet ongi ben) Heb er wel de balen in. Zoveel hintsā¦zou toch wel bijna posi moeten zijn⦠nog twee lange dagen wachten dan maarā¦
@Liesje jij dus ook dinsdag testen? Ben eens benieuwd hoop dat je droom waar wordt!
@Maria ik zou je echt niet kunnen helpen⦠geen ervaring en op dit moment erg veel moeite met hints lezen blijkbaar⦠Ik hoop dat het innesteling is voor je!
Vandaag de vouwwagen opruimen en al onze spullen eruit halen want waarschijnelijk komt iemand hem deze week kopen! Dus gelukkig genoeg afleiding.
he kim! Wat balen dat de test negatief was! Ik zal voor je duimen dat je dinsdag wel positief test!
Wil je niet ontmoedigen maar bruinbloed (=oud bloed) kan ook aanduiden dat je menstruatie er aan zit te komen. Heb ik ook gehad in het begin.
Hoop ook dat mijn droom werkelijkheid wordt.
@Liesje Ik hoop dat je vermoedens uitkomen
@Kim Balen meisā¦is vandaag je NOD ? Di nog maar eens testen ja⦠maar ik weet hoe een lichaam je voor de gek kan houden, ik was vorige maand zo overtuigd dat ik zwanger was maar het bleek dus niet zo te zijn⦠ik duim voor je dat je niet ongi word :thumbup:
@Maria Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijnā¦maar het hoeft nietā¦het blijft helaas afwachten en hopen
Succes allemaal meiden !
Hoe is het met de rest ?
Balen Kim, maar misschien ben je gewoon te vroeg met testen, dan is hij ook negatief. We duimen gewoon nog ff verder.
Spannend Liesje, hopelijk komt je droom uit, het is bijna dinsdag. :dance:
Hier ook nog steeds onrustige boel. Geen bruine zooi meer, maar wel meer afscheiding dan normaal. Lekker ranzig om hier alle afscheiding te bespreken hahaha. :lol:
Mn buik is erg onrustig, heb de hele tijd krampen in/rondom mn baarmoeder, heel naar. Ik heb zitten rekenen, maar als het innesteling zou zijn, dan zou het eitje op de 9e dag bevrucht moeten zijn, want daarna is mn man allemaal weg geweest. Dus heel waarschijnlijk is dit niet, want dat is wel heel vroeg.
We wachten maar afā¦
Hier ook oud bloed, bruinige afscheiding. Lijkt me sterk dat dit de voorbode is van mijn menstruatie want ik zit nog maar op dag 21!
Bij mijn dochter had ik dit ook, weet alleen niet meer op welke dag⦠Zal es ff zoeken of ik dat nog ergens kan vinden.
Kim, wat jammer!! Hopelijk te vroeg getest!!
Liesje, spannend!! Hopelijk straks meerdere posi testen!!
Ik voel me ook anders dan normaal. Last van buikkrampjes, alsof mijn onderbuik is opgezet, moe en gerommel in mijn onderbuik.
Hopelijk allemaal goede tekens!
Hier nog even ons nod lijstje
Loesje1986 (Marloes), 24 jaar, NOD 4 april, 1e kindje, ronde 1
Kimstroom (Kim), 25 jaar, NOD 11 april, 1e kindje, ronde 3
Liesje8680 (Lisa), 30 jaar, NOD 12 april, 1e kindje, ronde 16
Desireek, NOD 15 april?, 1e kindje, ronde 1
Selkas (Marloes), 30 jaar, NOD 20 april, 3e kindje, ronde 2
~*_Maria, 22 jaar, NOD 20 april, 1e kindje, ronde 1
DarkAngel (Monique), 29 jaar, NOD 22 april, 3e kindje, ronde 1
Suz@nne, 31 jaar, NOD 22 april?, 2e kindje, ronde 1
Cindy1980 (Cindy), 31 jaar, NOD 25 april, 2e kindje, ronde 2
Kaatje1975 (Karen), 35 jaar, NOD?, 2e kindje, ronde 1
Estha, 32 jaar, NOD?, 2e kindje, ronde 1
mama_nicole (Nicole), 26 jaar
Hoi allemaal, wat een weertje he? Ik knap er helemaal van op. Ik functioneer nl niet zo best onder de 20 graden, haha
@ Kim en Liesje, super spannend! Nog even geduld!
Nou ik voel hier helemaal niets raars of anders aan mezelf hoor. Met mn zoon was dat destijds wel anders. Ik had voor mijn NOD al van die pijnlijke borsten dat ik zeker wist dat ik zwanger was. Nu voel ik dat echt helemaal niet dus het zal ook wel niet raak zijn deze keer. Aan de andere kant⦠ik heb 2 jaar gelden een borstvergroting gehad⦠Zou het daardoor komen misschien? Ik wacht maar gewoon af. Wil me ook niet van alles in mn hoofd halen, dan word ik alleen maar gek van ongeduld. Ook al is het makkelijker gezegd dan gedaan
Geniet nog even van het laatste restje weekend, tis weer maandag voor je het weet!
Kim, jammer dat je nog steeds negatief test. Hopelijk een dezer dagen toch nog een positieve test.
Vandaag jammer genoeg de halve dag binnen gezeten. Heb legaal naar sexy half blote mannen gekeken op een bodybuild wedstrijd.
Vandaag ben ik ook tante geworden van een neefje met de naam Julian, mijn schoonzus had echt een super bevalling. vanaf uur of 8 vanmorgen weeen en vanmiddag om half 2 is de kleine spruit geboren. Ze is zelfs niet eens ingeknipt of ingescheurd. Van de week maar snel bij ze op bezoek.
@cindy vandaag dag 28 vorige maand op 29 ongi, dus hopelijk gewoon te vroeg getest. Verder geen voortekenen van ongi dus maar wachten en dinsdag opnieuw testen.
@liesje van harte gefeliciteerd!geniet ervan en hopelijk heb je snel ook iets kleins!haha
@kaatje ja heerlijk weer!knap hoor dat je gewoon afwacht haha!
@Da en Suzanne hopelijk betekenen die klachten een zwangerschap want volgens mij hebben we die met een aantal dames!