Nicole, alvast van harte gefeliciteerd met je huwelijk. Hoop dat het donderdag net zulk mooi weer is als vandaag.
@kim, heb even voor je gezocht op internet maar die Kruidvat testen staan niet al te best aangeschreven, tuurlijk hoop ik dat je zwanger bent. Ik zou iig even niet meer testen en wachten tot volgende week maandag en als je dan nog niet ongi bent er een zwangerschapstest tegenaan te gooien. Ik bestel de ovutesten altijd bij testjezelf of bij sensitest en ben hier erg tevreden over, zijn ook helemaal niet duur, incl. verzenden betaal ik ong. 15 euro voor 12 stuks.
welterusten
hier even heel snel, vanochtend een test gedaan en JAAAAA hoor de 1e ronde gelijk ik ben ZWANGER…morgen ben ik uitgebreider terug vandag moeten we met spoed naar Utrecht
ClaudiaJurgen, wat een ontzettend goed nieuws, proficiat. 1e ronde meteen zwanger is echt super snel. Hoe voel je je?
Jeetje, jullie zijn snel! :shock:
Gefeliciteerd zeg, hartstikke leuk. Hopelijk is het besmettelijk en zijn we allemaal zo snel. :mrgreen:
niet te geloven :shock: Geweldig hoor! Een decemberkindje dus! En de eerst van de groep. Geniet ervan!
WOEHOEE CLAUDIA GEFELCITEEERD DE 1E VAN ONS TOPIC!!!
Nu hopen dat we allemaal zo snel zijn!
Kim misschien ben jij wel de 2e!
Hier gister heerlijk genoten van het lekkere weer, dus lekker gebbqt en ook geklust;)
Vandaag een heerlijk luie relax dag!!!
Nicole een fijne vakantie en een super mooie bruiloft toegewenst, GENIET ervan!
Claudia: gefeliciteerd!!! Wat snel zeg! Ging dat ook zo snel bij je eerste kindje?
@Liesje, bij mijn dochtertje duurde het 5 maanden voordat ik zwanger was… Ook nog best snel natuurlijk maar elke maand duurt het te lang als je echt wil .
Tja, ik vind het ook heel raar, ik ben nog steeds niet ongesteld terwijl ik echt 2 dagen hetzelfde gevoel heb gehad (maar de 2e dag dus ook met steken in mn lies)… Ik ga er inderdaad maar niet vanuit dat het raak is dan kan het altijd meevallen!
Ik weet ook echt niet wanneer ik zou moeten testen. Als het echt de innesteling is geweest dan zou ik normaal gesproken volgende week ergens mn NOD moeten hebben. Maarja, ik weet natuurlijk helemaal niet meer hoe het zit bij mij aangezien ik niet meer ongesteld werd met de mirena.
Gefeliciteerd Claudia! Wat leuk! Geniet er van.
Hoop niet dat je om iets vervelends met spoed weg moest!
@derest: ben nu toch ook met foliumzuur begonnen icm visolie. Bedankt voor jullie adviezen!
Yes Claudia, gefeliciteerd!!!
Hier lekker het weekend buiten doorgebracht. De kids vonden het wel heel moeilijk dat het vanavond weer gewoon 19:00 en 19:30 uur bed tijd was. Dochterlief heeft vrijdag van haar verjaardag geld een eenwieler gekocht. Ze is het hele weekend aan het oefenen geweest, maar nu kan ze al een rondje om het blok met hulp van maar 1 vinger van pap of mam! Het trekt een hoop bekijks, want zij is de eerste in de buurt met zo’n ding. Toch wel knap hoe ze dingen snel oppikt. Vorig jaar had ze in 2 dagen geleerd hoe ze moest waveboarden…
Ik ga alvast broodjes smeren voor zoontje en mijzelf voor morgen, fijne avond verder en alvast weltrusten.
klinkt allemaal goed meiden! Werkse morgen, voor degene die moeten werken. Fijne dag voor de rest!
Goedemorgen dames, ik voel me eigenlijk gewoon goed, vrijdag hadden we test gedaan en die was negatief maar gister had ik gewoon toch gevoel van ik moet nog een test doen.
en ja, hoor zwanger…en dat zo snel pffff het is best onwerkelijk.
Met Sidney was ik heel ziek vanaf begin en moet nu afkloppen heb nog nergens last van.
Hoop voor jullie allemaal dat het snel raak is en ik met jullie naar de december mama’s ga :mrgreen:
ik blijf wel gewoon hier babbelen hoor, vind te gezellig :lol:
Nou verder hebben we ook een lekker weekend gehad, zaterdag naar Duitsland geweest met mijn moeder winkelen, en sávonds eerst lekker chinees buffet eten en daarna verjaardag en veels te laat thuis gekomen maar het was wel super gezellig.
Ik moest gister wel jammer genoeg weg naar Utrecht omdat het niet goed gaat met mijn oma maar hoe hard het ook klinkt ik hoop echt dat ze snel en vredig overlijd want dat verdient ze. ze wordt vandaag 89 jaar en ze wil al een hele tijd niet meer. en gister heeft de familie gelukkig beslit met de dokter om haar rustig te laten gaan.
@Estha met Sidney was ik nog sneller dat was een ongelukje (wel een heel mooi ongelukje) ik ben toen in de week voor mijn stop week met de pil ziek geweest en ik was zwanger.
Ik hoop voor je dat het voor jou ook raak is…duim duim duim
@Nicole hele fijne dat donderdag hoop dat jullie mooi droog weer hebben, en geniet vollop van jullie dag en daarna verwachten we leuke verhalen haha
Ohhhh Claudia wat leuk! En wat snel! Van harte gefeliciteerd! Op naar een zorgeloze, fijne zwangerschap!
Nicole, nog 3 dagen voor jullie trouwdag, zenuwachtig? Een mooie dag toegewenst en een hele fijne vakantie, alvast.
Hier ook een heerlijk weekend gehad, lekker van het zonnetje genoten. Nu weer een nieuwe werkweek. Het weekend is mij altijd net ff te kort
Claudia :-* helemaal geweldig geniet ervan!
Hier ook een fijn weekend gahad. Vandaag nog vrij maar een waslijst aan dingen die ik moet doen onderandere de bedankjes beginnen te maken voor de bruiloft en een hoop mensen bellen maar de telefoons doen het weer niet… :wall: voor de zoveelste keer. Hopelijk lost het zichzelf snel op. Dan kan ik verder. Verder zouden ze vandaag en morge een nieuw intercom systeem komen instaleren en moesten we van 8.15 thuis zijn… maar nog niemand hier hoor!!Ben eens benieuwd wanneer (en of) ze komen.
Iedereen een fijne dag en Claudia kijk ook een naar beneden vanaf je wolkje haha :mrgreen:
Meiden, het klinkt goed allemaal zeg!
Claudia, wat fijn dat je na een negatieve test een positieve gest had! Hoop dat je weinig klachten zal krijgen!
Wel verdrietig van je oma! Je zegt zelf dat t hard klinkt, maar ik denk dat iedereen het begrijpt.
Nicole, wat ik heb begrepen wordt het lekker weer! Duimen en hopen dat de voorspellingen uitkomen!
Kimstroom, succes met je lijstje aan dingen! Hopelijk komen ze snel de intercom doen. Heb je in ieder geval straks meer ruimte om te gaan en te staan waar je wil!
Mijn zusje is vandaag jarig. Heb dus n dagje vrij, zodat we kunnen high tea’en en naar de bios kunnen. Wel zin in!
Claudia, geweldig!!! Gefeliciteerd!
Pfff ben ziek, erg druk weekend gehad maar voelde me toen ook niet erg lekker. Nu ik me kan ontspannen wordt het alleen maar erger. :S
Ik zal vanavond op de computer het lijstje aanpassen!
Hopelijk volgen er snel meer posi testen!
Goedenmorgen
@claudiajurgen, vind het helemaal niet hard overkomen hoor dat je hoopt dat je oma snel en vredig heen mag gaan. Als ik zo oud word en niets meer kan en weet geef me dan ajb een spuitje. Vind het altijd zo mensonterend voor die oude mensjes.
Heb je lekker gewinkeld in Duitsland?
@kim, zijn ze inmiddels langsgeweest voor het nieuwe intercomsysteem, altijd vervelend als ze zeggen er op een bepaalde tijd te zijn en dan pas uren later te komen.
@maria, van harte gefeliciteerd met je zusje.
@DA, beterschap toegewenst.
Ik heb vanmorgen heerlijk een uurtje gefietst.
Was vanmorgen mijn portemonnee kwijt, kon hem echt nergens vinden, vriendlief nog gebeld of hij wist waar hij was, wist hij niet. Viel me op dat er een doos met kranten uit de keuken was verdwenen, zal toch niet dacht ik, ben toen in de grijze kliko gaan kijken, daar lag die doos dus in, ik die doos omgekeerd en wat komt daar tevoorschijn, mijn portemonee.
Vanmorgen ook nog een nieuwe telefoon besteld, krijg van de week een witte Samsung Galaxy S.
@liesje zwangerschaps vergeetachtigheid? :lol:
@DA beterschap
@claudia Ben het met jou en Liesje eens hoor. Ik hoop voor jou en de rest van de familie dat het snel gaat.
@Maria fijne dag!
Ze zijn inmiddels hier dus ben benieuwd hoelang het duurt. Net even lekker koffiegedronken met de buurvrouw erg gezellig en nu hard aan het werk voor de rest.
@kim, dat zou je haast denken maar niet ik maar vriendlief heeft die doos gevuld en in de kliko gegooid. Moet wel zeggen dat ik afgelopen weekend wel een aantal vergeetmomenten heb gehad maar of dat te wijten is aan een zwangerschap daar zou ik het niet op durven te gokken.
Nog een week voor NOD.
same here! wacht met je mee haha!
Nicole: Ze geven heeeerlijk weer op voor donderdag. 8)
Een hele mooie dag gewenst en vergeet tussen alle stress en gedoe door niet te genieten, want het vliegt voorbij. Alvast een heeerlijke vakantie!
Claudia: Heel veel sterkte met je oma. Kan me je gevoel goed voorstellen hoor. :hug:
Darkangel: Beterschap!
Ik heb vandaag op MP een superleuk kamertje voor Evi gereserveerd. Zaterdag gaan mn man hem met de aanhangwagen ophalen, dus dan kan ik weer heerlijk gaan shoppen bij Ikea voor leuke accesoires en dekbedhoezen. Straks leuk haar kamertje veranderen, muren sauzen en dan maar hopen dat het babykamertje weer snel een bestemming heeft. :mrgreen: