Februari/Maart 2011

Leuk he, zo neuzen op MP! Ik koop er ook vaak, vorige week nog een glijbaantje voor mijn dochter. Echt een sport om wat leuks te vinden voor weinig! :smiley:

Ik dacht vandaag wederom dat ik ontzettend ongesteld zou gaan worden, weer krampen en steken. Maar dus weer niks :think:

Ik kan me toch echt bijna niet voorstellen dat het zo zou kunnen zijn… dan zou ik toch echt mn eisprong vlak na het verwijderen van mijn mirena moeten hebben gehad bijna 2 weken geleden… (en die dacht ik dus wel te voelen maar kan ook wegens het verwijderen zijn geweest). Pfff, ik word er een beetje gek van hoor!

Spannend Estha, hoe gaat het nu? En ga je nog testen een dezer dagen? :slight_smile:

Hier gaat het al weer iets beter gelukkig, moet gewoon doorgaan!

Heb vanmorgen ovu-testen gekocht, ben benieuwd of ik nog een posi ovu-test krijg. Nog geen eisprong gevoeld.

Hallo allemaal,

Mijn man en ik gaan ook voor ons eerste kindje!!! Ik ben in februari al gestopt met de pil, maar sinds eind maart echt pas begonnen aan kinderen. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik zwanger ben. Het is toch wel een spannende tijd!

Groetjes Desiree

Desiree, van harte welkom.

DA, succes met het spotten van je eisprong dmv ovulatietesten.

Estha, hoe is het nu, inmiddels toch ongi of nog steeds in onzekerheid?

Ik voel allerlei rare dingen, hoop gerommel in mijn buik, moe, om 22.00 uur stort ik in en zodra ik in bed lig val ik als een blok in slaap tot de volgende ochtend, nergens zin in, veel plassen (gelukkig alleen overdag). Maar goed ik voel wel vaker dingen in de week voor NOD en dan word ik gewoon ongi. Ga ook niet testen voor volgende week dinsdag.

@desiree welkom!hopelijk ben je snel zwanger!

@liesje hier ook een hoop gerommel in mijn buik! Maar inderdaad je praat je ook een hoop aan…nog een paar dagen en dan weten we meer!

@ claudia, hopenlijk blijf je je zo goed voelen! Wat rot van je oma, maar je reactie begrijp ik volkomen!

Kaatje dat weekend mag van mij ook langer duren! Al weer twee drukke dagen op mijn werk en ik ben er alweer aan toe!

@Maria welke film ben je geweest en was de high tea lekker?

DA beterschap meid, rust goed uit en ga nou maar snel je ei zoeken!

@ Liesje ook zo’n kerel die denkt eens op te gaan ruimen en dan juist net de verkeerde dingen weg gooit lol

@ suz ohhh heerlijk lekker shoppen! Wel foto’s maken he en op ons showforum zetten!

Estha ik ken de onzekerheid, ben ook nog niet ongesteld geworden, maar weet vrijwel zeker dat ik nog niet zwanger ben. (ga er iig niet van uit). WIl zo graag ongi worden om te kijken hoe mijn cyclus is. Ik ga toch voor je duimen, want met een spiraaltje blijft je cyclus normaal! Dus je zou best toen je ei sprong kunnen hebben gevoeld!

Desireek welkom hier. Heb je al een beetje een normale cyclus?

Liesje en kim spannend bij jullie!!! s6 met de zenuwen;)

Nou meiden ik ga zo ff wiiien! Fijne avond allemaal!!

Vanmiddag toch ongesteld geworden! Echt zo raar, na ruim 5 dagen buikpijn en krampen hebben gehad, vanmiddag dan wat bloedverlies… Normaal gesproken toen ik altijd ongsteld werd (voor de mirena) kreeg ik buikpijn en dezelfde dag ongesteld.

Maar dan weet ik wel dat het geklopt heeft dat ik op de dag van verwijdering van het spiraal savonds mn eisprong heb gevoeld (ik voel dat altijd heel duidelijk sinds mn eerste zwangerschap, daarvoor nooit) want het is nu exact 14 dagen later… Misschien dat er dan toch vorige week een soort van poging tot innesteling is geweest maar niet is gelukt…

Nou ja, dan is vandaag dag 1 van mn cyclus en weet ik eindelijk weer waar ik aan toe ben :smiley: . Ik heb ook ovutesten. Ik weet nu dus wel vaak wanneer mn eisprong is maar ik ga het nu een aantal keren testen zodat ik zeker ben. Dus volgend weekend moeten we het maar weer gezellig maken (eerder ook natuurlijk, hahaha :smiley: ).

Hoe maak ik ook alweer zo’n banner aan? Ik heb echt geen idee meer is zo lang geleden…

@estha bij kopje ā€˜verhalen’ bovenin staan tickers. Daar kan je eentje aanmaken en dan de link copieëren in je onderschrift bij je profiel!

moet lukken toch?

Balen van je ongi maar nu heb je wel een duidelijk meetpunt. Succes!

Ik ben zo niet mp intelligent. Altijd ā€˜bang’ dat ik word genept en totaal geen benul hoe ik dat kan controleren. Haha

Balen dat je ongi bent geworden, maar ook wel lekker dat je nu weet waar je aan toe bent. Nu kan je goed tellen ed!

Da, fijn dat je bent opgeknapt! Nu ben ik aan de beurt. Ik wil zo graag slapen, maar t lukt niet.

Ben gister naar gooische vrouwen geweest. En de high tea was heerlijk in t zonnetje!

Ik merk dat ik heel erg bezig ben met ons mogelijk eerste kindje. Mijn hoofd zit er zo vol mee. Denk er regelmatig aan met verschillende dingen. Eten, stapafspraken, kleding kopen, etc… Kennen jullie dit of ben ik er de enige in?

@Maria ja dat herken ik heel erg hoor! Zeker de eerst maand daarna ook hoor maar dan vooral vanaf ovu periode tot NOD Maar ik ben er ook continu mee bezig! Vandaar dat ik tenminste 4 x(of meer) het forum check!haha

@maria, dat heb ik na anderhalf jaar nog steeds en dat verdwijnt denk ik niet voor ik zwanger ben.

@ loesje. Ik heb volgens mij wel een regelmatig cyclus ( tussen de 25 en 28 dagen) , maar ben wel erg benieuwd of dat deze maand ook weer zo zal zijn.

@maria, Ik ben er ook constant mee bezig. Zelf mijn man wordt er af en toe gek van :smiley: . Zo koop ik kleding die ik nu en straks ook aan kan als ik zwanger ben(broeken met elastische band) :stuck_out_tongue: Ik zit er helemaal vol van

hoi hoi daar ben ik weer, gister drukke dag gehad jurgen was jarig dus heb hele dag beetje visite gehad…was super gezellig.

en Sidney heeft met de oppas iets heel leuks gemaakt (zal foto maken en hier plaatsen)

en we hebben gister mijn schoonvader verteld dat ik zwanger ben dus super dag gehad :D:D

@iedereen hier neus ik altijd ook op MP en haal er regelmatig van vanaf, gelukkig geen ervaring dat ik opgelicht ben

@iedereen ik hoop zo dat jullie allemaal snel een positieve test in jullie hand hebben, ik ken het gevoel er de hele dag mee bezig te zijn. Jurgen werd hier ook gek :oops:

@Estha :hug: balen zeg dat je ongi bent geworden

@Loesje heb maandagavond de hele avond gewiid (hoe schrijf je dat) erge leuk haha heb alleen bijna alles van mijn vierteenjarig buurjongen verloren.

@Liesje en kim het wordt echt spannend bij jullie, duim duim duim.

@ Desiree welkom nog :smiley: beetje laat maar niet minder gemeend

@Nicole hele fijne dag nog morgen, we duimen voor je op heel mooi weer…geniet ervan :D:D

Mijn oma gaat beetje bij beetje steeds slechter ze wordt bijna niet meer wakker, en het is nu echt afwachten hoop zo dat ze vredig overlijd.

Mijn vader zit er nu de hele dag die wil niet meer weg, maar het is vreselijk.

iedereen bedankt voor de steun, ik weet dat het hard kan overkomen woorden zoals hier op forum dus was wel beetje bang dat het verkeerd zou overkomen dat ik wil dat ze overlijd. face to face praten is dan stukje makkelijker.

wil iedereen verder een fijne dag wensen, ik moet werken maar als ik naar buiten kijk vind ik dat geen probleem.

Zaterdag vieren we onze verjaardag en dan wordt het weer lekker weer dus dat wordt buiten staan…lekker makkelijk :D:D

Vanmorgen had een beetje bruinige uitvloeiing. :? Wat kan dat nou weer zijn, lijkt me stug dat ik een cyclus krijg van 12 dagen…

Vandaag gestopt met een mn astmamedicijnen. Het is vandaag de 12e dag, dus in principe kan ik nu zwanger worden en mag ik ze niet meer nemen. Nu maar hopen dat ik heeeeel snel zwanger ben, des te korter hoef ik zonder medicijnen te doen. Pffff, zie er wel tegenop hoor. Hoop niet dat ik heel benauwd ga worden zonder.

@Estha: Balen dat je toch ongesteld bent geworden. :?

@Desiree: Welkom hier. :mrgreen:

@Loesje: Hebben we een showforum dan? Ik moet toch eens wat beter opletten hihi. Het zal nog wel even duren hoor, moet de boel tenslotte ook nog verven en sauzen. Als het klaar is laat ik het natuurlijk ff hier zien, heb al helemaal zin om te beginnen.

@Maria: Klinkt leuk zeg. Hoe was de film?

Ik ben ook vreselijk met ons hopelijk tweede kindje bezig hoor, veel meer als de vorige keer. Ben constant bezig over namen, mn man wordt er gek van hahaha. In mn hoofd is het kamertje al ingericht en ik heb mezelf al meerdere keren moeten inhouden om niet een schattig klein pakje te kopen, maar dat mag echt niet van mezelf.

@Claudia: Heel veel sterkte met je oma, vreselijk dat afwachten he. Ik weet helaas precies hoe het voelt.

Hopelijk heb je zaterdag wel een fijne dag.

@desiree: Welkom hier… hopelijk vind je hier een hoop gezelligheid en raak je snel in verwachting! En oeii… wat klinkt je verhaal bekend qua kleding. Als ik nu kleding koop kijk en bedenk ik inderdaad ook, of het staks ook nog kan… hopelijk is dat niet de Goden verzoeken =)

@Liesje: wat spannend dat je allerlei gerommel in je buik hebt! Hopen dat het een goed teken is! Fijn dat jij het ook herkent… Kan mij ook wel voorstellen dat het bij jou al 1,5 jaar duurt. Hopelijk komt er snel een eind aan en mag je zometeen vol zijn van het zwanger zijn! =)

@Kimstroom: bij jou is het ook spannend zeg! Ook duimen dat het voor jou positief is. Ben blij dat je het herkent… Werd er een beetje gek van, en anderen in mijn omgeving ook denk ik…

@ClaudiaJurgen: Je hoeft echt je excuus niet aan te bieden dat je zo reageerde! Ik snap het wel… Snap ook wel dat je misschien voor jezelf je excuus wilde maken! No worries! Sterkte nog even!

@Suz@nne: Kan het geen oud bloed zijn of zoiets? Een cyclus van 12 dagen lijkt mij inderdaad ook heel stug. Ga je het wel volhouden zonder astmamedicatie? Sterkte en succes!

@Nicole: Ik ga morgen op kamp met mijn klas en hoop op goed weer. Voor jou hoop ik het des te meer. Geniet van deze mooie dag!

@ Iedereen: Ik hop dat ik iedereen nu gehad heb! Sla niemand bewust over… Vind het knap als ik af en toe lees, hoe iedereen op iedereen kan reageren!

Op de eerste pagina heb ik het eerste en tweede bericht aangepast, hopelijk klopt het allemaal! Niet alles kon ik invullen, dus zet de aanpassingen even dikgedrukt in je berichtje of stuur me een pb.

Nu gauw m’n dochter klaarmaken voor gym.

Ik zal even je lijstje mbt mij aanvullen :wink:

Wil niet met mijn echte naam in de lijst staan, ik ben 22. Mijn NOD zou bij een cyclus van 28 inderdaad 23 april moeten zijn. Vorige cyclus was echter 25 dagen, dan zou het 20 april moeten zijn.

Top dat je het zo bij houdt!

Hoi allemaal!

Voor de lijst… geen idee wanneer mijn nod is… (bedankt voor het bijhouden, leuk!) ik verwacht het niet aankomend weekend maar die daarop. Ergens vorige week, afgelopen weekend zou dus mn eisprong geweest moeten zijn… Nu ga ik net naar het toilet lees niet verder als je niet van smerige praatjes houd en zit er toch een boel witte afscheiding in mn slip sorry! Ik heb dat nooit… Wat zou dat nou kunnen betekenen? Zou het komen doordat mn spiraal eruit is? Het is iig niet van mn eisprong, heb begrepen dat dat doorzichtig moet zijn… niet dat ik daar wat van gemerkt heb of ik dat heb gehad? Iemand een idee of heeft hetzelfde (gehad)?

zucht Werd ik nou gewoon eerst maar s ff ongestelt dan kan ik tenminste ergens van uit gaan, haha. Wachte, wachten, wachten… Ik ben er niet goed in! Haha

Oja, Nicole, een hele mooie dag morgen! Geniet ervan! :inlove:

@allemaal, wat is er vandaag een hoop geschreven. Bijna lastig om het allemaal bij te houden.

@Estha, jammer dat je toch nog ongesteld bent geworden maar wel fijn dat je nu een beetje inzicht kan gaan krijgen in je cyclus.

@Maria, mijn hoofd zit ook al helemaal vol met allerlei ideeen, namen zijn al bekend, weet al hoe ik de babykamer ga inrichten etc.

Ben er echt elke dag mee bezig en aan het fantaseren hoe ons kindje er uit gaat zien. Als je morgen zo’n mooie dag hebt als vandaag dan wordt het een geslaagd kamp.

@kimstroom, ik check ook een aantal keren per dag het forum.

@Claudia, van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen.

Hoop voor je oma en je familie dat het gauw over is.

@suzanne, hoe is het met je vloeiing, kan natuurlijk ook een tussentijdse bloeding worden, hoop het niet voor je. Hoop ook dat het goed gaat zonder je astmamedicijnen. Ben je vandaag een beetje doorgekomen?

We hebben idd een showforum, er staat een link in het starttopic.

@kaatje, ik heb sinds vandaag ook witte afscheiding, wit is idd niet van een eisprong dat is doorzichtig. Het kan van een zwangerschap of van een naderende ongi komen, heb ik gelezen. Maar als jij afgelopen weekend je eisprong hebt gehad, is het een beetje raar dat je nu al witte afscheiding hebt. Of je hebt een hele korte lutale fase (= tussen eisprong en NOD).Wanneer was jou spiraal nou verwijderd?

@nicole, als je dit nog leest alvast een hele fijne bruiloft en geniet van je huwelijksreis. Weet je inmiddels al waarheen of is het nog steeds een verrassing.