Februari/Maart 2011

ha cindy welkom terug :wink:

Wat een rare dingen die ovu sticks! Nu is hij weer donkerder als gister maar ik vind het erg moelijk te zeggen of hij even donker is als te controle lijn of niet. Als mijn cyclus een beetje hetzelfde blijft dan moet mijn ovulatie toch wel zijn geweest…

Echt duidelijk wordt het me niet zo.

Zit maar 1 ding op…afwachten…nog tenminste 10 lange dagen…

Inderdaad wat een waardeloos weer… MAAR… zaterdag wordt het 23graden!!!en daarna zoou het weer redelijk worden. laat die lente maar komen…en die zwangerschappen ook want wanneer nou beter een in verwachting raken als in de lente!

Waardeloos zeg, dat je niets wijzer wordt van die ovutest. Geeft je nog geen duidelijkheid en zekerheid…

@allemaal…

Toen ik hier in het topic startte gaf ik aan pas in augustus/november te willen starten met proberen.

We hebben de afgelopen week echter zo veel bevestigingen gekregen, dat we hebben besloten vanaf deze maand te gaan proberen…

Ik vraag mij alleen af, of ik dan vanaf morgen (vandaag besloten) foliumzuur moet gaan slikken of niet… Want ik heb begrepen dat je daar mee begint vier weken voordat je wil gaan proberen… dus help :wink:

@maria, wat een goed besluit. Je kan nu gewoon met foliumzuur beginnen, is vroeg genoeg.

Dank voor je antwoord. Dan ga ik dat morgen even halen.

Ik heb wel even getwijfeld hoor… Enerzijds wilde ik nog wachten ivm ontpillen (ben pas 5 weken gestopt), anderzijds had ik zoiets van: er gaat best wel wat tijd overheen bij de meeste…

Spannend…

en mijn nod is de dag nadat ik ongesteld had moeten worden?

Ey Ladies,

Paar dagen niet hier geweest, erg druk met mijn werk en 's avonds de sociale contacten onderhouden!

Verder ben ik erg moe en chago maar dit komt niet vanwege een zwangerschap. Heb denk ik meer last van het stoppen met de pil of het is gewoon het kl*te weer :smiley: kan daarom ook niet wachten tot zaterdag!!22 graden yoehoe!!! Laat door dit lekkere weer de zwangere maar komen! Ben trouwens erg benieuwd wie de eerste wordt!

@kim, ik heb nog steeds geen posi ovu test gehad. Ik vermoed dan ook dat ik een erg lange cyclus heb vanwege het ontpillen. Ga dan ook niet testen op mijn NOD of daarna, ik wacht het even af.

Wat klote van de verspilde uren!

Veel s6 vrijdag bij je nieuwe baan!!

Wat betreft je weer posi ovu test, ovu testen kunnen ook bij een zwangerschap posi zijn…dus wie weet!

@claudia, volgens mij staat er bij de atracties aangegeven of je er als zwangere wel of niet in mag. Maar volgens mij staan bij alle achtbanen dat je er niet in mag. Je hetzelfde idee over je nod als ik. Ik ben ook alweer bezig met het volgende, denk namelijk ook dat ik een langere cyclus heb.

Maar waar is de foto van je kleine meid?

@estha, ik hou ook zo erg van een wijntje!!!

@Maria, ben 24 jaar en ik ben twee jaar samen met mijn vriend en wonen net in ons nieuwe huisje in Zuid-Holland. De volgende stap voor ons is een kindje maken. Ik werk full time in de verzuim branche.

Maar leuk dat jullie er nu toch al voor gaan, top! Gewoon nu al beginnen met foliumzuur hoor!!

@Nicole, wat heb je voor leuks gedaan met je vrijgezellefeest of heb ik daar overheen gelezen?

@kim en liesje s6 met wachten!!!

@ Kaatje, Jou verhaal van je werk lijkt erg op dat van mij. Ben ook intern naar een hogere functie gegaan. In deze functie willen zij ook geen parttimer. Maar dat zie ik wel als ik zwanger ben, misschien gaan ze er dan wel wat soepeler mee om. Maar wanneer is je NOD?

Ladies fijne avond en klus se allemaal!!!

Idd wat een boutweer vandaag, gelukkig zaterdag een dag met schitterend weer.

@maria, NOD is de eerste dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar is te bepalen aan de hand van je cyclus, als je deze niet weet zou ik 28 dagen aanhouden.

welterusten voor zometeen

even snel zal morgen weer antwoorden maar was de foto vergeten

@Maria :wink: go for it! Foliumzuur kan je niet vroeg genoeg mee beginnen!dus lekker doen. Veel plezier en succes!!

@loesje :smiley: :smiley: Kijk dat klinkt me goed in de oren! (en dat wist ik niet) Dan wachten we maar even af!

Wel balen dat je cyclus dan zo in de knoop ligt… ben benieuwd! Hoop voor je dat hij snel op orde is!

@Claudia GEWELDIG! :inlove:

Morgen naar mijn nieuwe baan, begin nu wel een beetje kriebels te krijgen. Ik vind niks erger als een eerste dag…je weet niks en voelt je zo nutteloos. Maar heb er wel veel zin in!! Het is een halve dag dus zal morgenmiddag vertellen hoe het is geweest.

Voor nu slaap lekker :-*

Afgelopen week druk gehad, dus geen tijd om te reageren. Zaterdag had ik een surprise party voor de 30ste verjaardag van hub georganiseerd. Hij had helemaal niets in de gaten! Was een zeer geslaagd feestje. Zondag was het prachtig weer dus lekker op pad met de kids. Maandag gewerkt. dinsdag was hub echt jarig maar moesten we op begrafenis van zijn oom. woensdag weer gewerkt en gister boodschappen, huishouden, helpen op school en bij mijn ouders op visite.

Even kort reageren op alles wat ik afgelopen week gemist heb:

hier geen Formule 1 maar voetbal (jammer genoeg). Ik drink helemaal geen alcohol. Achtbanen… geen idee. Cindy balen dat je toch ongi werd.

Estha welkom.

Kim fijne dag vandaag!

Maria ik ben Marloes 30 jaar, tandartsassistente. Getrouwd en moeder van 2 kids en wij willen een 3de. Wij wonen in Noord Groningen.

Fijne dag allemaal!

Ik leef ook nog maar heb problemen met ons internet.

Valt steeds weg dus ik typ dit berichtje gauw zodat jullie weer even wat van me hebben gehoord. :slight_smile:

Later meer dus!!

Misschien vanaaf als hub het internet heeft gemaakt.

@DA en Selkas hebben jullie dezelfde Hub of ieder 1? :lol:

Zo mijn eerste dag erop zitten. Erg leuk voel me meteen op mijn gemak! beetje zoeken nog enzo maar dat gaat helemaal goed komen!!! Ook een beetje tussen neus en lippen door aan mijn collega verteld dat ik wel hoop binnenkort zwanger te zijn maar daarna weer terug te komen. Dus dat loopt een beetje haha. Maar ik heb echt zin om weer te gaan, moet wachten tot woensdag maar toch. Goe voor de afwisseling. :mrgreen:

Bij mij is hub de afkorting voor hubbie haha

Noem m’n vriend op internet vaak zo haha

Internet lijkt het beter te doen!

ohh :doh: oke dan nee dat het maar even duidelijk is :roll:

Fijn dat internet het beter doet!

Vandaag een dagje Blijdorp gedaan met mijn meisje en 3 meiden en hun dochtertjes (die ik ook ken van het forum). Erg leuke dag, alleen J.oy vind het lastig om in de buggy te slapen dus toen was ze even wat minder vrolijk na de middag… Maar verder erg leuk!

Ik dacht gisteren trouwens echt dat ik ongesteld ging worden, was echt zo’n weeeig gevoel (hoe schrijf je dat??). En vanmorgen had ik het ook even. Daarna alleen steken in mijn lies maar geen ongesteldheid… :think: Erg vreemd, het zal toch niet zo zijn dat het vorige week in 1 keer raak was (zou heel toevallig zijn want weet echt niet wanneer mn eisprong precies was) en dat het een innesteling is??? Nou laat ik daar zeker maar niet vanuit gaan maar raar vind ik het wel een beetje… misschien morgen wel ongi.

Zou toch gaaf zijn als je na 1 poging al zwanger was zeg. :dance:

Even afwachten nog maar…

Vandaag de boel weer een beetje aan het klaar maken voor mooi weer. Evi“s zandbak is weer schoon en gevuld, de glijbaan staat weer in elkaar en ik heb vandaag een nieuwe tuinset gekocht.

Kom maar op met die 23 graden morgen. 8)

@Kimstroom! Klinkt goed en enthousiast! Leuk joh!

@Estha! Leuk dat je naar Blijdorp bent geweest en een goede dag hebt gehad. Spannend voor je dat je nu even niet weet wat het is!

@Suzanna, je hebt groot gelijk… lekker genietne van het aankomende mooie weer!

mijn vrijgezellen feest was super!!

We waren eerst bij een vriendin thuis eigen gemaakte maskers aan het smeren :lol: grootste lol gehad natuurlijk!

Daarna nagel behandeling en handmassage! :thumbup:

toen tapas gegeten en daarna wezen stappen tot sluitingstijd… om vervolgens naar de shoarmatent te gaan hihi

Ik was later thuis dan gerard en had de volgende dag geen problemen. Gerard had een kater!! pffff arme schat.

Het was een super avond!

Ik ben de laatste dingetjes aan het verzamelen. Koffers staan vol. huis is schoon! Heerlijk om straks weer thuis te komen maar morgen nog 1 dagje genieten van het weer hier! Ik ben er klaar voor! :shifty:

Ik heb trouwens mijn jonge gezinnen pas opgezegd. Gebruikte het helemaal niet en het kost je toch 10euro per jaar. Nog meer die zo’n pas hebben/hadden?

@estha hopelijk valt het allemaal mee, maar als je van het negatieve uit gaat kan het alleen maar meevallen als het positief is!

@kimstroom hopelijk ging het goed vandaag?? lekker gewerkt?

@maria start gewoon met de foliumzuur. zelfs als je al zwanger zou zijn zou het al beetjes uitsluiten/helpen. Dus gewoon doen :thumbup:

Morgen BBQ ?? hihihi of veel klussen?? Mooi weer helpt bij mij altijd met de ā€œzinā€ te krijgen hihi. Dus voor de meiden die ā€œmoetenā€ veel plezier in de zon!!

xxxies nicole

ps als ik 2 weken niets van me laat horen komt dat door de vakantie dus tot dan!!! :dance:

@Estha, leuk blijdorp, ben ik in een heel ver verleden eens geweest toen ik nog op de lagere school zat. Daarna ben ik er nooit meer geweest, hoe wel ik nu in Zuid-Holland woon is het er nog niet van gekomen.

Je steken in je lies klinken wel hoopvol, zou wat zijn in 1x raak. Hoe lang heb je er over gedaan om van je dochtertje zwanger te raken?

@mama_nicole, leuk vrijgezellenfeest heb je gehad echt een meidenfeest. Wanneer is de grote dag (je hebt het wel verteld)

@kimstroom, wat fijn dat je nieuwe werk nu al bevalt.

Ik vind het weer nog een beetje tegenvallen, is nog behoorlijk fris en er staat redelijk wat wind.

7 april gaan we trouwen. :mrgreen:

@nicole Een hele fijne, super geweldige bruiloft toegewenst vrijdag en geniet van de vakantie en alles eromheen!! Ik zal zeker aan je denken zeker omdat ik nu zelf een hoop nog ga regelen! Tot over twee weken en dan willen we alles horen!!!

Hier heerlijk genoten van het weer! In de zon op het balkon gelegen en goed verkleurd, lekker gewandeld en op een terasje gezeten echt heerlijk! Wat betreft die ovutesten :eh: vandaag nog eens 1 gedaan en nu was de testlijn weer donkerder dan de co-strip!! :think: en mijn NOD is volgende week maandag + dat ik vorige week ook al posi ovu test had en die al flink gedipt heeft…

• of die testen zijn echt prut en in dat geval halen we volgende keer maar de dure
  • of mijn cyclus ligt op z’n gat en ik wordt pas over twee weken ongi (maar dan snap ik de dip in de ovutesten niet :think: )
  • of (en deze optie vindt ik het leukste) hij slaat dus ook uit als je zwanger bent zoals al eerder werd gezegd.

En hoewel je bijna zou zeggen dat de laatste optie de meest logische is (en natuurlijk ook nog de meest gewilde) durf ik daar niet op te hopen. :shifty:

Dus nog een weekje wachten en dan kunnen we testen… weet iemand welke testen heel gevoelig zijn? ik heb ergens geleze dat die goedkopen van het kruitvat heel gevoelig zijn (die van 2 voor Ć¢ā€šĀ¬5?)