Hahaha Kippie heb jij ook al zo nieuwsgierig mannetje
Ik kreeg vanavond de vraag wanneer we zouden kunnen gaan testen… haha, nog meer dan 20 dagen wachten schat. hihihi
Hier wordt gevraagd. En wanneer moeten we klussen? .
mijn cyclus is erg onregelmatig voordat ik zwanger werd. Nu is hij wel regelmatiger. Ik hoop voor iedereen dat ze snel zwanger zijn.[/i]
Hahaha ja de klussen vinden ze wel leuk he
Heb er ook geen problemen mee hoor :mrgreen:
Enne hier werd ook al voorgesteld om het vanaf nu maar iedere dag te doen…
@Martje wrote:
Hahaha ja de klussen vinden ze wel leuk he
Hier ook al. Om de dag schijnt echter beter te zijn! Heeft hij dus mooi om de dag pech!!! :lol: :lol: :lol:
Liefs Pinot
@Pinot wrote:
@Martje wrote:Hahaha ja de klussen vinden ze wel leuk he
Hier ook al. Om de dag schijnt echter beter te zijn! Heeft hij dus mooi om de dag pech!!! :lol: :lol: :lol:
Liefs Pinot
Ja dat zei ik ook al, maar hij snap niet waarom iedere dag niet beter is als om de dag… mannen

Elke dag is wel leuk en lekker en zeker niet slecht. Maar voor de kwaliteit van het zaad kun je het beste om de dag of om de twee dagen klussen. Moet je wel goed uitkienen dat je de dag voor je eisprong ook klust!
Wij houden er wel rekening mee, maar tot nu toe heeft het helaas nog niet geholpen!
Liefs,
Inge
Ja dat gaan we ook proberen te doen,om de dag en dan zo proberen uit te kienen dat we het voor de ei sprong doen.
En dat het beter is voor het zaad krijg ik er hier niet in, meneer is van mening dat ie super zaad bezit, hhaha, mafketel. Al hoop ik het natuurlijk wel :mrgreen:
Hihihi ja dat denkt iedere man, hoewel ze er na bijna een jaar ook steeds minder in gaan geloven (en dit is niet slecht of negatief bedoeld tegenover mijn hubbie hoor!!!
Maar ik hoop het voor je!!!
Liefs,
Inge
Hai meiden,
Ik ga me bij de februari/maart stoppers aanmelden. Eind maart heb ik een afspraak bij de cardioloog en 's middags bij de gyneacoloog en dan wordt hopelijk mijn medicatie aangepast en wordt ook mijn spiraaltje verwijderd die ze in december geplaatst hebben. En dan hoor ik vanaf dan officieel bij de maart stoppers. Ik praat ook al mee bij de mei 2005 stoppers maar daar is het zo stilletjes.
Ik zie dat het hier een stukje drukker is.
Hoi Mosje,
Welkom en veel succes!!
Liefs,
Inge
Hoi Mosje
Welkom bij de februari/maart 2006 stoppers!
Je schreef dat je medicatie aangepast word,hoop voor je dat je niet al te veel last krijgt met de overgang naar andere medicijnen en of het minderen van de medicijnen. Heb zelf dik een jaar gedaan over het afbouwen van mn medicatie en dat viel vooral in het begin erg tegen. Suc6 ermee en nogmaals welkom!
@-INGE- wrote:
Wij houden er wel rekening mee, maar tot nu toe heeft het helaas nog niet geholpen!
Jouw tijd komt echt, als iemand 't verdient dan ben jij 't wel volgens mij! :wink: Je hebt al vele 'n hart onder de riem gestoken!! :thumbup:
Ik had overigens (volgens mij op pag.2 ofzo) gemeld dat ik nog niet op de lijst wil, maar heb me toch bedacht (als dat niet erg is... :oops: ). Ik heb 'n gevoel/vermoeden dat m'n ongi een weekje eerder komt. Als dat zo is, dan heb ik deze cyclus mijn eisprong voor het eerst gevoeld (gevoeld en er bij stilgestaan, bedoel ik :P ) en wordt m'n cyclus ineens 'n weekje korter dan "normaal".
Erg spannend, of m'n gevoel het bij het rechte eind heeft!!
Was gisteren bij de huisarts en heb meteen maar even gevraagd wanneer ik 't beste m'n spiraaltje kan laten verwijderen: tijdens de menstruatie doet dat het minst pijn, dus daar gaan we dan voor! Nog maximaal 3 weken wachten... mss wel eerder :o
Enne: foliumzuur en andere zwanger-worden-tabletjes zijn in de aanbieding bij de etos!! :wink:
Hoi meiden,
Zo weer lekker gewerkt vandaag :liar: maar niet heus! De dames die bijna hun nod moeten krijgen, spannend hoor! Ben benieuwd wie de eerste zal zijn die kan zeggen dat ie zwanger is.
W.b dat lijstje, ik heb iemand gemaild van een ander forum en gevraagd hoe zij dat heeft gedaan. Ze zal me mailen en dan hoop ik een leuk lijstje te kunnen maken Jullie zullen het wel zien :dance:
Vanaf morgen beginnen de “vruchtbare” dagen dus als ik niet veel op het forum ben,weten jullie wat ik aan het doen ben, hihihihi
Ga ff snacken.
kuzzz :-*
@mosje wrote:
Hai meiden,
Ik ga me bij de februari/maart stoppers aanmelden. Eind maart heb ik een afspraak bij de cardioloog en 's middags bij de gyneacoloog en dan wordt hopelijk mijn medicatie aangepast en wordt ook mijn spiraaltje verwijderd die ze in december geplaatst hebben. En dan hoor ik vanaf dan officieel bij de maart stoppers. Ik praat ook al mee bij de mei 2005 stoppers maar daar is het zo stilletjes.
Welkom Mosje bij dit forum! het is hier altijd gezellig druk :thumbup:
Waarom sta je onder behandeling bij een cardioloog als ik vragen mag?
Succes met alles!
kuzzz
@Kaatjes wrote:
@-INGE- wrote:
Jouw tijd komt echt, als iemand 't verdient dan ben jij 't wel volgens mij! :wink: Je hebt al vele 'n hart onder de riem gestoken!! :thumbup:
Ik had overigens (volgens mij op pag.2 ofzo) gemeld dat ik nog niet op de lijst wil, maar heb me toch bedacht (als dat niet erg is... :oops: ). Ik heb 'n gevoel/vermoeden dat m'n ongi een weekje eerder komt. Als dat zo is, dan heb ik deze cyclus mijn eisprong voor het eerst gevoeld (gevoeld en er bij stilgestaan, bedoel ik :P ) en wordt m'n cyclus ineens 'n weekje korter dan "normaal".
Erg spannend, of m'n gevoel het bij het rechte eind heeft!!
Was gisteren bij de huisarts en heb meteen maar even gevraagd wanneer ik 't beste m'n spiraaltje kan laten verwijderen: tijdens de menstruatie doet dat het minst pijn, dus daar gaan we dan voor! Nog maximaal 3 weken wachten... mss wel eerder :o
Enne: foliumzuur en andere zwanger-worden-tabletjes zijn in de aanbieding bij de etos!! :wink:
Hoi Kaatje,
moet je wel even opschrijven hoe oud je bent, je nod datum, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje, dan kan ik dat in het lijste zetten die ik nog niet gemaakt heb :wall:
kuzzz
Inderdaad ja. Het klussen is wel favoriet hier hoor! Ach, die mannen toch.
Mosje, welkom hier en veel succes.
Ben bijna niet meer ongesteld, dus dat scheelt ook weer he. Voel me ook een stuk beter. Ben nooit zo lekker als ik ongesteld ben, maar weet dat het overgaat.
Onze pc staat nu in de huiskamer en zit nu tv te kijken en lekker te forummen. Zit naar die nieuwe serie te kijken op net 5. Evelien. Tot nu toe is het wel een leuke serie.
Denise veel succes met klussen. Geeft niet hoor als je dan niet op het forum komt. Veel plezier met klussen.
Zo, wat een kletskousen op eens :mrgreen:
Wel gezellig.
@Kippie, spannend hoor voor jou, ik zal voor je duimen
@inge, blijf optimistisch he!, ik weet dat ik nog makkelijk praten heb maar ik weet ook zeker dat jou tijd komt.
Trouwens voor ons allemaal komt de tijd wel, we weten alleen niet wanneer :? :mrgreen:
Ik ben net nog even langs mijn nichtje geweest, en dat is ook zo’n droppie :inlove:
Ze is vandaag voor het eerst buiten geweest :dance:
Als ik ook zie hoe mijn broer echt al zo’n vadertje is, kan ik niet wachten om mijn mannetje te zien. Hij is nu al zo zorgzaam type :inlove:
( en ook wel weer stoer hoor :mrgreen: ).
Groetjes Dopey.
@mosje wrote:
Hai meiden,
Hier is het heel gezellig! Welkom!!
Liefs Pinot
hoi mosje welkom hier :!:
goedemorgen meiden,
ik ben gisteravond niet meer op het forum en gelijk is er heel wat
afgeklests leuk hoor
Ik heb zelf ook een paard gehad heb ongeveer acht jaar gereden dus ben nu geen ruiter meer :?
Ik heb gisteren een boek gekocht was in de aanbieding kon het gewoon niet laten om het te laten liggen. :oops:
Hebben jullie nog boeken of boeken gekochten over de zwangerschap/geboorte?