februari/maart 2006 stoppers!!

Denise,

Is goed joh, open je dan ook een nieuw deel?! Want nu kun je 'm niet meer op de eerste pagina zetten. Of wel?! Ach ik snap het toch ook niet allemaal.

Doeiiiii

Esther

@Eddepet wrote:

Denise,

Is goed joh, open je dan ook een nieuw deel?! Want nu kun je 'm niet meer op de eerste pagina zetten. Of wel?! Ach ik snap het toch ook niet allemaal.

Doeiiiii

Esther

hoi hoi,

Denise kan het eerste bericht wel wijzigen omdat zijzelf die heeft geopend.

Hoi, het is rustig hier.

Ik heb geleerd maar ik kan me niet echt concentreren.

Ik ga zo maar naar mijn 4 benige kindje toe ( ik hoop dat we weer op 1 lijn zitten :mrgreen: ).

Ik heb nog steeds af en toe ongi buikpijn en ik ben misselijk af en toe, maar verder merk ik niet dat ik ongesteld moet worden.

Het is ook al zo lang geleden dat ik zonder pil ongesteld moest worden dat ik niet eens meer weet hoe het voelt :mrgreen:

Met de pil voelde ik mezelf altijd een paar dagen depri voor mijn menstruatie, en nu niet.

Eigenlijk is het toch best wel irritant niet weten wanneer en of je ongesteld wordt, zou dat komen omdat het dichterbij nadert? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nou ja, we gaan maar weer wachten en wachten… :wall: :wink:

Groetjes Dopey.

Hoihoi,

Ben ik weer ff.

Dopey; pas op dat je je niet zwanger praat hoor, probeer niet teveel te voelen. Ik weet het, dat is moeilijk, maar toch. De hoeveelste ronde is dit voor jou?!

Jeanette; oké dat wist ik dus niet dat Denise het eerste bericht wel kan wijzigen. Is wel makkelijk zeg.

Ga weer snel aan het werk, tot later.

Doeiiii Esther

@Dopey wrote:

Hoi, het is rustig hier.

Ik heb geleerd maar ik kan me niet echt concentreren.

Ik ga zo maar naar mijn 4 benige kindje toe ( ik hoop dat we weer op 1 lijn zitten :mrgreen: ).

Ik heb nog steeds af en toe ongi buikpijn en ik ben misselijk af en toe, maar verder merk ik niet dat ik ongesteld moet worden.

Het is ook al zo lang geleden dat ik zonder pil ongesteld moest worden dat ik niet eens meer weet hoe het voelt :mrgreen:

Met de pil voelde ik mezelf altijd een paar dagen depri voor mijn menstruatie, en nu niet.

Eigenlijk is het toch best wel irritant niet weten wanneer en of je ongesteld wordt, zou dat komen omdat het dichterbij nadert? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nou ja, we gaan maar weer wachten en wachten… :wall: :wink:

Groetjes Dopey.

Hallo,

Ik moet ook leren. Heb er helemaal geen zin in. Moet morgen een presentatie houden, dus ik heb weinig keus… :cry: Vanmorgen moeten werken. Liep weer erg uit, dus ik was pas weer halverweg de middag thuis. Ik zou het liefst eens lekker op de bank gaan hangen, maar dat zit er voorlopig nog niet in…

Helaas!

he dopey ben idd benieuwd of je 4 benige kind weer wat rustiger is :mrgreen:

ik heb vroeger ook een paard gehad mis het wel soms.

Ik ben eerlijk gezegd ook wel nieuwsgierig hoe mijn cyclus gaat verlopen als ik de laatste pil heb genomen. Voordat ik met de pil begon was ie altijd wel gelijk 30 dagen ongeveer.

Hoi, nou zwanger praten doe ik niet,maar me ongesteld praten wel.

Ik ben meer bang dat ik ook zo lange cyclus krijg als sommige meiden op dit forum.

Ik heb 15 jaar de pil geslikt dus ik verwacht niet dat het in de eerste ronde raak is ( mag wel naturlijk :mrgreen: ).

En verder heb ik echt buikpijn en ben ik misselijk ( maar de griep heerst ook ), alleen die buikpijn voelt hetzelfde als de buikpijn als ik mijn stopweek nadert met de pil. Daardoor lijkt of ik wel ongesteld moet worden, alhoewel dat ook weer pas over 5 dagen zou zijn bij een normale cyclus.

Dus mijn spanning zit meer in het ongesteld worden.

Snappie hem nog :wink:

Groetjes Dopey.

Waar leer jij voor?

Groetjes Dopey.

@Dopey wrote:

Waar leer jij voor?

Groetjes Dopey.

Verpleegkundige. Moet nog een paar maanden dan ben ik klaar. Dan moet ik alleen wel heel erg aan mijn scriptie gaan werken…

En jij

Ik doe een omscholing dierenartsassistent paraveterinair.

Ik heb 24 april 3 examens en 16 mei 2.

Ik liep een beetje achter door die hernia en operatie, maar nu ik geen werk meer heb ( en in de ziektwet zit ) heb ik tijd om in te lopen.

Groetjes Dopey.

Dopey; wel goed hoor, dat je jezelf ongi praat. Dan weet je dat je lichaam doet wat het moet doen, en dan kun je voor het eggie. Nu liever ook, maar toch. Je begrijpt het wel, neem ik aan.

Helaas ben ik dus een van de vele meiden hier met een lange, of liever gezegd geen cyclus. Is goed op te lossen en ik ben heel positief ingesteld, dus het komt goed.

Hee lees ik het goed, zijn er meer ruiters onder ons?!

Doeiiiiiii

Esther

@Dopey wrote:

Ik doe een omscholing dierenartsassistent paraveterinair.

Ik heb 24 april 3 examens en 16 mei 2.

Ik liep een beetje achter door die hernia en operatie, maar nu ik geen werk meer heb ( en in de ziektwet zit ) heb ik tijd om in te lopen.

Groetjes Dopey.

Ik ben ook bezig met een omscholing. Duurt in totaal bijna vier jaar. Ben dus al een tijdje bezig. Ik ga een dag in de week naar school en de rest leer ik in de praktijk. Is dus best druk, vooral omdat het op het werk al jaren een puinhoop is en ik dus meestal fulltime (of nog meer) werk ipv part-time. Dan blijft er soms weinig tijd over om te leren.

En als ik dan eens niet hoef te werken wil ik ook wel eens wat anders doen. Lekker op het forum bijvoorbeeld…!!!

Liefs Pinot

Hoi ja ik snap je en jij mij ook :wink:

En inderdaad er zijn meer ruiters, ik heb een eigen paard, alweer 5,5 jaar.

Ik rij vanaf mijn negende ( ben nu 28 ), maar ik heb nog nooit zoveel moeite gehad als met hem :mrgreen:

Maar het gaat nu de laatste tijd wel goed ( alhoewel ik er natuurlijk even tussenuit geweest ben ).

Ik sta me net in mijn rijbroek te hijsen, dus ik ga zo even naar hem toe.

Rij jij ook of heb je ook een paard?

Groetjes Dopey.

@Eddepet wrote:

Dopey; wel goed hoor, dat je jezelf ongi praat. Dan weet je dat je lichaam doet wat het moet doen, en dan kun je voor het eggie. Nu liever ook, maar toch. Je begrijpt het wel, neem ik aan.

Helaas ben ik dus een van de vele meiden hier met een lange, of liever gezegd geen cyclus. Is goed op te lossen en ik ben heel positief ingesteld, dus het komt goed.

Hee lees ik het goed, zijn er meer ruiters onder ons?!

Doeiiiiiii

Esther

Ik rijd alleen auto!!! :lol: :lol: :lol:

Liefs Pinot

Hallo dames,

Alles goed hier???

Hier z’n gangetje een beetje een dipje omdat ik weer teleurgesteld ben natuurlijk. Maar het komt vast wel een keer goed!

Succes allemaal!!

@ Denise, ben benieuwd naar het lijstje :wink:

Liefs,

Inge

Hoi allemaal, ben even een paar dagen niet geweest, maar nu heb ik wel wat te lezen gehad :smiley:

Zoals jullie kunnen zien is morgen mijn NOD!

Als het goed is tenminste, weet natuurlijk niet wat mijn cyclus gaat doen.

Heb gisteren wel kramp in mijn buik gehad, vandaag zaten er een paar inimini drupjes oud bloed op mijn wc papiertje en ik heb volgens mij een blaasontsteking :x

Ik ga ervan uit dat die krampen ongikrampen zijn…maar heb ook een beetje pijn bij het plassen en kramp in mijn darmen, dus weet eigenlijk niet wat het nou precies is.

Inge, wat balen dat je ongi bent zeg! :cry:

Hoi Esther, welkom!

En hier nog een ruiter…1 keer per week bij een manege, maar toch ben ik verslaafd aan paarden!

Dopey, het word nu spannend, je NOD is wel erg dichtbij!

Hoop dat die krampen geen ongikrampen zijn… :pray:

Groetjes Kippie

Spannend Kippie. Die krampjes kunnen natuurlijk vanalles zijn. Blaasontsteking, je aankomende ongi of een zwangerschap natuurlijk.

Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je dat het het laatste is!

Liefs,

Inge

Dank je Inge!

M’n hubbie heeft nou al 3 keer gevraagd wanneer ik kan testen…

Volgens mij is hij nog nieuwsgieriger dan ik :mrgreen:

En als ik gewoon ongi ben, dan weet ik in ieder geval dat mijn cyclus ongeveer hetzelfde is als toen ik mijn pil slikte. Dat is ook wel fijn om te weten.

Dan gaan we gewoon weer klussen :wink:

Kippie

Precies, je bent net bezig dus het is niet gek wanneer het nu nog niet raak is!

Wel leuk dat je hubbie zo met je mee leeft!!

Liefs,

Inge

Hoi Meiden

Hier ben ik ook weer eens :wink:

Gisteravond niet meer op internet geweest, was ineens erg moe en heb lekker op bed tv liggen kijken, CSI

Dopey, ik heb ook bijna 15 jaar de pil geslikt en ben na 30 dagen ongesteld geworden, dat had ik ook niet verwacht, maar wel gehoopt natuurlijk. Je hoort helaas maar al te vaak dat men na de pil niet 1 2 3 uit zichzelf ongesteld worden…

Het klussen is hier weer gestart, al heeft het nu natuurlijk nog geen effect, maar we moeten ook in vorm blijven he ? :inlove:

Denise ik ben benieuwd naar het lijstje, als het niet lukt wil ik ook wel ff kijken hoor. Maar denk wel dat het je gaat lukken :!:

Liefs