Hoi meiden,
Zozo weer een lange werkdag erop zitten, ben echt kapot :wall:
Ik zal me van de week even verdiepen in zo’n lijstje. bedankt Inge voor je voorbeeld in mijn pb maar ik vind persoonlijk een tabel praktischer. Maar moet het eerst voor elkaar krijgen en anders doe ik het nog op jouw manier Ik denk dat ik me vrijdag erin ga verdiepen, de rest van de week werken en afspraken.
Vanochtend helemaal afgemat op de sportschool dus ik zal morgen wel enorme spierpijn hebben :?
Mijn wang zit vol blaren( in mijn mond) en ik moet woensdag naar de mondhygiëniste. Ik denk dat ik maar ga afbellen want met zoveel pijn daar te gaan liggen nou nee :naughty: Zoals jullie aan mijn avater zien heb ik dus een beugel. Ik heb het pas sinds september maar een en al ellende van dat ding. Maar ja; wie mooi wil zijn moet pijn lijden :shock:
Nog een prettig avond allemaal!
kuzzz
@Dopey wrote:
@-INGE- wrote:Mag ze mijn NOD meteen aanpassen naar 6 april…de :evil: :evil: :evil: zijn helaas AL doorgekomen…was mijn gevoel toch goed!!!
Liefs,
Inge
Balen zeg, we duimen voor je dat het volgende keer beter is.
Ik ben niet ongesteld en het ongie gevoel is weg gelukkig.
Ik ga nu even verder leren en vanmiddag naar de fysio.
Vanavond mijn paardje doen, en misschien nog even naar mijn kleine nichtje.
Groetjes Dopey.
Jaja Dopey, voor jou wordt het nu ook spannend, toch?
Hoi Hoi,
Heb vandaag ook weer gewerkt na met griep thuis geweest te zijn. Het viel erg tegen moet ik zeggen… Maar ja, morgen zal het vast beter gaan.
Gelukkig zijn de :twisted: :twisted: :twisted: helemaal verdwenen… Dus er kan weer geklust worden. Ook al is het nog niet echt klustijd :inlove:
Ga even snel de vaatwasser leeg ruimen en kom straks hier zeker nog even neuzen en kletsen
Doei doei
@Denise wrote:
@Dopey wrote:@-INGE- wrote:Mag ze mijn NOD meteen aanpassen naar 6 april…de :evil: :evil: :evil: zijn helaas AL doorgekomen…was mijn gevoel toch goed!!!
Liefs,
Inge
Balen zeg, we duimen voor je dat het volgende keer beter is.
Ik ben niet ongesteld en het ongie gevoel is weg gelukkig.
Ik ga nu even verder leren en vanmiddag naar de fysio.
Vanavond mijn paardje doen, en misschien nog even naar mijn kleine nichtje.
Groetjes Dopey.
Jaja Dopey, voor jou wordt het nu ook spannend, toch?
Hoi, ja het wordt spannend, maar de kans is zo klein de eerste ronde :mrgreen:
Bovendien weet ik mijn cyclus niet, dus afwachten.
Toen ik van de fysio kwam kreeg ik weer zo’n ongie gevoel dus toen dacht ik dat ik echt ongesteld werd, maar het ging weer weg.
En net met paardrijden kreeg ik het weer ( na een comminucatie stoornis met mijn paard, dus bokken :naughty: ) en nu is het weer weg.
Ik zie het wel (alhoewel het we spannend is :mrgreen: ).
Toevallig vroeg mijn fysio nog of wij ook geen plannen hadden, omdat ik vertelde over mijn nichtje die vorige week geboren is ( echt zo’n droppie :inlove: ). Ik heb er maar omheen gepraat en ook gezegd dat ik niet wist hoe dat met mijn rug zou gaan ( i.v.m die hernia operatie, na 2,5 jaar :doh: ), maar ze zei dat dat geen problemen mag geven omdat ik, als ik echt goed zwanger zou zijn alweer een paar maanden verder in de revalidatie zou zijn.
Nou ja, we gaan er toch wel voor, ik heb al te lang naar mijn rug geleefd, dus we zien wel hoe dat gaat. Ook daar maak ik me niet druk om :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Groetjes Dopey.
Net terug van het volleyballen en even mijn ventje van de pc afgeschopt. Hij heeft de computer nodig omdat hij nu thuis werkt en dan kan ik niet gaan zitten forummen. Maar nu vond ik het wel even tijd voor een pauze. Kan ik mooi even forummen.
Dopey, het wordt inderdaad spannend voor je. Ook omdat je je cyclus nog niet weet is het wel even afwachten of je ongesteld wordt. En ja, kleine baby’tjes zijn echt lief. Ik wil er ook wel een :lol: .
Denise, lijkt me echt irritant een beugel. Ik heb er gelukkig nooit een hoeven te hebben. Rechte tanden van mezelf.
Het valt me op dat we voorlopig allemaal wel dicht bij elkaar liggen met de nod. Kunnen we goed gaan zitten zenuwen met z’n allen.
Inge ik hoop echt voor je dat je snel zwanger wordt. Wij hebben nog niet eens geklust en kan al niet wachten. Laat staan als je al 8 maanden bezig bent. Dan zou ik echt gek worden hoor!
Hier gaat alles wel lekker z’n gangetje. Morgen vroeg fitnessen en dan nog gaan stemmen. Gaan jullie ook allemaal stemmen? Daarna moet ik eigenlijk nog even stoffen en zuigen maar of ik daar wel zin in heb? Tot morgen!
hoi meiden,
ik zit alweer op me werk :? heb helemaal geen zin maar ja komt
zo wel weer ik moet even inkomen.
Nog een paar dagen en dan moet ik onder het mes .
Ik ben er toch wel iets zenuwachtiger voor dan ik dacht maar meer van wat er na de operatie allemaal is of ik nog wel makkelijk zwanger kan worden en als ik zwanger ben heb ik dan niet sneller kans op een miskraam…
Ik zit mezelf een beetje gek te maken geloof ik :oops:
Sorry dat ik jullie ermee lastig val hoor.
maar als ik daar aan denk krijg ik het toch een beetje benauwd.
Nu weet ik wel dat ik messchien niet zo snel zwanger zal worden want me vriend heeft het gewoon heel erg druk waardoor we niet altijd kunnen klussen.
Maar goed… wat een verhaal jeetje sorry hoor…
Ik ga niet stemmen vandaag ik heb me er helemaal niet in verdiept eerlijk gezegd.
Jullie :?: :?:
Hoi Jeanette,
Ik kan me voorstellen dat je met zoveel vragen zit en dat je er onzeker van wordt. Misschien kan je die vragen nog eens aan jouw arts stellen :?: Ik zou graag die onzekerheid bij je weg nemen maar helaas kan ik dan niet. Dit forum is natuurlijk om alles te vertellen wat je kwijt wilt en wij kunnen dan naar jou “luisteren” en misschien een advies geven. Ik hoop voor je dat dit berichtje jou een beetje kan oppeppen. Ik zal aan je denken vrijdag als het zover is.
In iedere geval kop op en werk ze.
kuzzz :-*
Eigenlijk wilde ik misschien gaan stemmen maar we zijn de stemkaarten kwijt :doh: dus het feest gaat niet door. Ik had ook geen idee wat ik moest gaan stemmen misschien iets van de plaatselijke partij ofzo.
kuzzz
Hoi meiden,
Ik ga zo met Milou naar de fysio. Ze moet iedere week naar de fysio om 10.00 dus dat is iedere keer weer een gerace naar school, weer ophalen, naar de fysio, daar weer wachten en dan weer terug naar school. Ik moet vandaag om 13.00 beginnen tot 21.00. Werk ze die moeten werken en een fijne dag voor degene die vrij zijn( ook eigenlijk wel voor de degene die moeten werken hoor!)
kuzzz
Hoi meiden,
Gezellig, een feb/maart stoppers onderwerp, of hoe het ook mag heten.
Ik heb geprobeerd al jullie berichten te lezen, maar jeetje, dat schiet niet op. Ik ga vanaf nu meelezen en -schrijven.
Ik ben ook enorm blij dat manlief zich bedacht heeft. Temeer omdat het zwanger worden van de eerste niet echt soepel ging. We hebben er bijna 2 jaar over gedaan om zwanger te worden, 1 jaar daarvan in de MMM. Ik heb Clomid geslikt om een eisprong op te wekken, want die had ik helemaal niet.
Ik verwacht nu ook geen eisprong te hebben, dus ik kan helaas geen NOD vermelden, wel een dag dat ik contact op mag gaan nemen met de gyn. En dan doe ik gewoon of ik 2 tot 4 weken eerder gestopt ben. Ik ga begin mei dan ook contact opnemen, maar zo’n lange cyclusbanner kan ik geloof ik niet maken, ff proberen als ik tijd heb.
Ik ben van Anouk bevallen met een keizersnee en bij de nacontrole zei de gyn dat ik bij een 2e echt niet een half jaar hoefde te wachten om doorverwezen te worden, hij had het over 3 maanden, vandaag ook mei dat ik contact op ga nemen. Maar ik ga de gyn één dezer dagen bellen om ff te informeren of die termijn van 3 maanden nog steeds zo is.
Ik ga snel posten, tot later.
Groetjes,
Esther
@Denise wrote:
Hoi Jeanette,
Ik kan me voorstellen dat je met zoveel vragen zit en dat je er onzeker van wordt. Misschien kan je die vragen nog eens aan jouw arts stellen :?: Ik zou graag die onzekerheid bij je weg nemen maar helaas kan ik dan niet. Dit forum is natuurlijk om alles te vertellen wat je kwijt wilt en wij kunnen dan naar jou “luisteren” en misschien een advies geven. Ik hoop voor je dat dit berichtje jou een beetje kan oppeppen. Ik zal aan je denken vrijdag als het zover is.
In iedere geval kop op en werk ze.
kuzzz :-*
Ik heb wel folders gehad en daar heb ik ook wel veel info uitgehaald hoor maar toch blijft het knagen.
Als ik vrijdag in het ziekenhuis ben ga ik het gewoon vragen die kunnen me vast wel alles vertellen hoe het precies zit.
Het is al heel fijn dat er mensen ‘luisteren’ en dat je hier gewoon lekker even je zorgen kwijt kan.
hoi Esther,
veel succes meid ik hoop dat je snel terecht kunt bij de gyn.
Heb je helemaal geen eisprong of kan dat nog veranderen dat je bijvoorbeeld nu wel een eisprong hebt “uit jezelf”?
Hoi Vlinder,
De kans is wel aanwezig, maar ik heb me laatst door een natuurgeneeskundige arts door laten meten, en hij zegt dat ik niet zonder hulp (de mate er van kon hij niets van zeggen) zwanger zou worden. Hij heeft wel een soort druppels voor mij, maar hierbij hebben we gewoon een paardemiddel nodig. Niet dat we weer zo’n lange tijd aan het klungelen zijn.
Ik heb er geen vertrouwen in dat ik uit mezelf ongi wordt, helaas, was het maar zo. Ik zou ook wel mee willen maken, de spanning enzo. Maar ja, je hoort mij niet klagen, want ik heb een schat van een dochter, en dat door de MMM.
doeiiii
Esther
ik hoop dat je dan snel geholpen kunt worden zodat je
snel nog een kindje erbij krijgt.
Hoi Jeannette, het geeft niet hoor als je je onzekerheden hier neerzet.
Dat begrijpen we heus wel.
Probeer toch positief te blijven denken al is het soms moeilijk, en stel gewoon al je vragen aan je arts, daar is hij voor.
Ik zal in ieder geval aan je denken als je onder het mes gaat, en ik zal voor je duimen dat alles daarna goed gaat ( het zwanger raken ).
En welkom Esther. Ik hoop voor jullie dat je sneller zwanger raakt als met de eerste :mrgreen:
Groetjes Dopey.
Dank je wel Dopey :!:
Jeanette,
Door hier je onzekerheden, onduidelijkheden enzo te schrijven, krijg je altijd wel een reactie, een ervaring van anderen (ik weet inmiddels heel veel, met name over hoe een cyclus in elkaar zit). Dus vraag, schrijf maar raak, het helpt echt. Zeker omdat wij allemaal in ongeveer hetzelfde schuitje zitten. Gewoon doen joh!!!
Voor ons allen: wie heeft er een lijstje paraat wie er meeschrijft en wat de NOD enzo is?! Zou wel makkelijk zijn die af en toe te “publiceren”. Zou ik wel willen doen, maar ik weet niet hoe je zo’n lijstje moet maken. Ga ik maar eens uitproberen.
Groetjes
Esther
Dank je wel esther! Ik ben ook blij dat ik hier ook lekker alles kan
'weg’schrijven.
Denise zou een lijste maken maar moest nog even uitzoeken hoe het precies in elkaar steekt. Ik had gisteren ook geprobeerd om er een te maken maar het lukt me niet op het lijstje op te slaan als een jpg.
Ik heb wel paint maar die maakt het een beetje onduidelijker.
Dus aan mij heb je ook niet zoveel :oops:
Het lijstje maken lukt me wel, heel simpel in Word, ziet er overzichtelijk uit, maar niet echt flitsend, maar het werk voorlopig. Welke gegevens zetten we erin?! Geef maar door, dan maak ik het tabelletje voorlopig wel, tot we een flitsende manier weten.
Groetjes
Esther
@Eddepet wrote:
Het lijstje maken lukt me wel, heel simpel in Word, ziet er overzichtelijk uit, maar niet echt flitsend, maar het werk voorlopig. Welke gegevens zetten we erin?! Geef maar door, dan maak ik het tabelletje voorlopig wel, tot we een flitsende manier weten.
Groetjes
Esther
Hoi Esther,
Welkom bij de club!
Ik zou het lijstje maken en dat doe ik morgen. Ik plaats het lijstje dan op pagina 1 omdat ik de topic heb geopend. Moet nu gaan werken, doei!
kuzzz