februari/maart 2006 stoppers!!

lijstje

Hoi meiden,





Ik heb het de komende dagen erg druk, dus zal pas denk ik zondag weer op dit forum zijn( of morgenochtend ff). Zo Milou ophalen van school en naar turnen toe. Dan eten en dan verjaardag schoonmoeder( moet ook nog een kado kopen :oops: ) Morgenochtend naar Zutphen toe, de kleine van mijn broer wordt 3 jaar en blijven daarna bij mijn ouders slapen. Zondag weer lekker naar huis toe :thumbup: Vermoeiend weekendje, poehpoeh.

Jullie alvast een prettig weekend en voor de klussers onder ons: doe je best :wink:



kuzzz

Hoi Denise,



Ik ben voor.

Gezellig met feb en maart stoppers bij elkaar!



Doei

Hoi Denise en Martje,



Gezellig een nieuw topic om vol te kletsen :thumbup:



Ik zal zelf ook weinig tijd hebben om te kleppen, maar alvast een prettig weekend!



Kippie

Zo Denise je hebt een druk weekendje, maar wel leuk!

We zien je zondag dan wel weer verschijnen hire, en hopelijk heb je een hoop bij te lezen met veel leuke nieuwtjes.



Fijn weekend :dance:

Wat heeft iedereen het druk :smiley: :smiley: :smiley: .



Groetjes Dopey.

Gelukkig hebben wij dit weekend juist even niet zoveel te doen. We lopen al maanden heen en weer te sjessen. Nu ff niet, ook wel eens lekker hoor!

Wij hebben het ook meestal druk, boodschappen, paard, fitness, Fysio,huishouden ( gelukkig ben ik nu thuis scheelt weer ), visite,allebei leren enz enz…



Zondagmiddag houden we vrij.

Zeker mijn man is daar aan toe.

Hij heeft eerst maanden achter mij aan moeten lopen, daarna gingen mijn ouders verhuizen, hij werkt altijd over op vrijdag, hij heeft toevallig vandaag examen dus hij moest hard leren, tevens doet hij aan fitness en hij heeft al die tijd mijn paard gedaan. Ik kon geen zware dingen doen ( nog niet trouwens ), dus zware boodschappen doet hij. Gelukkig hebben mijn moeder en schoonmoeder ook nog geholpen in het huishouden.



Ach die arme man van mij :inlove:



Groetjes Dopey.

@Denise ja ik moet idd wel vroeg aanwezig zijn maar goed des te eerder ben ik ook weer klaar hoop ik.



Druk weekend iedereen. Ikzelf ga niet zoveel doen denk ik. Zaterdagavond verjaardag van me vader en zondag lekker luieren denk ik.



Hebben jullie ook allemaal sneeuw? Hier ligt nog wel wat op de straten en de weg is al bijna verdwenen maar op het gras ligt nog best veel sneeuw :mrgreen:

Wij hebben gelukkig niet zo’n druk weekend. Zaterdag een verjaardag (zoontje van een vriend wordt 8). En zondag komen mijn moeder en mijn zus terug van hun 5-daagse vakantie in Spanje!



Maar ik moet nog bijkomen van het Carnaval! Ben echt moe nog!



Vanavond lekker rustig aan doen!!!



Hier ligt helemaal geen sneeuw, heeft er ook niet gelegen. Woensdag is er wel wat gevallen maar was niet echt benoemenswaardig.



Voorspeld is dat het nog wel deze kant op komt dus ik ben benieuwd!



Liefs,

Inge

Hallo allemaal,



Leuk dat feb/maart-stoppers. Kan het groepje mooi nog wat groter worden!!



Ik moet dit weekend werken…Ook erg druk dus. Wordt weer een werkweek van meer dan 45 uur. Maar maandag heb ik weekend!!!



Hier lag vanmorgen heel veel sneeuw. Op de hoofdwegen was het prettig rijden, maar ik had allemaal clienten die achteraf wonen. Was heeel eng rijden, maar ik ben er gelukkig zonder kleerscheuren vanaf gekomen (en mijn auto ook :clap: )



En Denise, heb je niet gewoon een eisprong gehad??? Ik voel het meestal goed als ik een eisprong heb. Is best pijnlijk.



Jeanette: heel veel succes. :pray:

Jemig zeg wat wordt er veel geschreven als je even een dagje niet kijkt!. Het is het ook gezellig als er wat mensen schrijven. Is wel lekker hoor, om al het nieuws zo te horen

Hier heeft het wel hard gesneeuwd. Gisteravond en vanacht echt wel 25 cm ofzo. We moesten gisteravond nog naar huis toe en was wel eng rijden. We wonen in een dorpje achteraf waar dus als laatste gestrooid wordt dus alles was nog glad hier.

Het weekend is niet zo erg druk. Morgen volleyballen en zondag naar vrienden toe. Dus wel relaxt.



Misschien kunnen we een lijstje maken met nod data enzo. En als iedereen het dan aanpast dan weten we hoe het zit bij iedereen.



Karika/22/nod: 4 april/1e ronde/2e kindje

Karika/22/nod: 4 april/1e ronde/2e kindje

Inge/24/nod: 7 maart/9e ronde/1e kindje







Ik heb mezelf er ook maar bijgezet, klets hier toch veel mee (Ronde 9: ben in maart 2005 gestop, pauze gehad van 3 maanden)



Liefs,

Inge

@Pinot wrote:

Hallo allemaal,



Leuk dat feb/maart-stoppers. Kan het groepje mooi nog wat groter worden!!



Ik moet dit weekend werken…Ook erg druk dus. Wordt weer een werkweek van meer dan 45 uur. Maar maandag heb ik weekend!!!



Hier lag vanmorgen heel veel sneeuw. Op de hoofdwegen was het prettig rijden, maar ik had allemaal clienten die achteraf wonen. Was heeel eng rijden, maar ik ben er gelukkig zonder kleerscheuren vanaf gekomen (en mijn auto ook :clap: )



En Denise, heb je niet gewoon een eisprong gehad??? Ik voel het meestal goed als ik een eisprong heb. Is best pijnlijk.



Jeanette: heel veel succes. :pray:




dankje pinot!

ik moet nog even wachten om me bij het lijstje te voegen.

maar na 10 maart doe ik mee :!:

Ik volg nog even, maar voeg me nog niet toe!

Zoals 't er nu uit ziet, zal ik ergens in de laatste week van maart ongesteld worden. Dan mag 't spiraaltje eruit en gaan we voor ronde 1… hopelijk nog nét maart en kan ik nog gezellig met jullie mee doen :stuck_out_tongue:



Liefs,

kaat

Karika/22/nod: 4 april/1e ronde/2e kindje

Inge/24/nod: 7 maart/9e ronde/1e kindje

Martje/28/nod:1 april/2e ronde/1e kindje



Zoiets…??

Zie dat ik de oudste ben tot nu toe, hihihi

Niet dat dat wat uitmaakt hoor, maar zag het toevallig…

Hoi, ik ben ook 28 hoor :mrgreen:

En mijn man is"al" 35.



Groetjes Dopey.

gezellig een leeftijdsgenootje :stuck_out_tongue:

M’n vriend is trouwens jonger dan mij, ook niets mis mee, hihi :wink: