februari/maart 2006 stoppers!!

Hoeveel jaar jonger is jou vriendje dan?

( ik ben nieuwschierig :oops: )



Groetjes Dopey.

Hoi meiden,



Nou het weekend is veranderd. Zou vandaag naar Zutphen gaan naar de verjaardag van mijn nichtje maar mijn schoonzus belde net, ze zijn alledrie ziek :!: Allemaal buikgriep. Mijn schoonzus is ook nog zwanger en 22 april uitgerekend en was in 2 dagen 1,5 kilo afgevallen. Dokter erbij en ze heeft nu medicatie gekregen. Dus gaan we volgend weekend maar naar Zutphen. Wel sneu voor Dana( nichtje dat vandaag 3 is geworden!). Vind het zelf niet zo erg, ben erg moe na een lange werkweek. Kan ik vanavond lekker Idols kijken en daarna: groeten terug uit de Rimboe de aftrap :thumbup:



Ik denk niet dat ik een eisprong heb gehad van de week want ik moet pas 24 maart ongi worden en dan is de eisprong toch veel te vroeg :?: We hebben niet geklust dus dan hebben we pech als het echt een eisprong is geweest :wall:



Hoe passen jullie het lijstje aan dan :?: Ik zal gewoon even alles typen:



Karika/22/nod: 4april/1e ronde/2e kindje

Inge/24/nod: 7 maart/9e ronde/1e kindje

Martje/28/nod: 1 april/2e ronde/1e kindje

Denise/31/nod:24 maart/2e ronde/ 2e kindje



Zoals jullie zien ben ik dus de oudste :shock: maar ik voel me nog echt jong hoor( minimaal 25 :wink: ) Mijn hubbie is ook al 35 jaar maar gedraagt zich soms als iemand van 20 :mrgreen:





kuzzz

Ach wat sneu voor je nichtje, wordt je 3 en ben je ziek.



Voor jou is het wel lekker, kan je uitrusten en computeren :mrgreen:



Groetjes Dopey.

Ik ben ook ‘al’ 31 hoor. Zie er alleen een stuk jonger uit, dus veel mensen geloven het niet :? :? Mijn vriend is bijna 30.



Ik ben vandaag ongi geworden. Ik kan vanaf nu dus ook officieel aan de eerste ronde beginnen :dance: :dance: :dance: . Spannend!!!



Ik heb het lijstje ‘geknipt en geplakt’. Hier ook mijn nieuwe nod.



Karika/22/nod: 4april/1e ronde/2e kindje

Inge/24/nod: 7 maart/9e ronde/1e kindje

Martje/28/nod: 1 april/2e ronde/1e kindje

Denise/31/nod:24 maart/2e ronde/ 2e kindje

Pinot/31/nod: 1 april (geen grapje…)/1e ronde/1e kindje



Ga even wat eten, want ik moet over een uurtje weer aan het werk.



Liefs Pinot

@Dopey wrote:

Ach wat sneu voor je nichtje, wordt je 3 en ben je ziek.



Voor jou is het wel lekker, kan je uitrusten en computeren :mrgreen:



Groetjes Dopey.




ja precies :wink:





kuzzz

@Pinot wrote:

Ik ben ook ‘al’ 31 hoor. Zie er alleen een stuk jonger uit, dus veel mensen geloven het niet :? :? Mijn vriend is bijna 30.



Ik ben vandaag ongi geworden. Ik kan vanaf nu dus ook officieel aan de eerste ronde beginnen :dance: :dance: :dance: . Spannend!!!



Ik heb het lijstje ‘geknipt en geplakt’. Hier ook mijn nieuwe nod.



Karika/22/nod: 4april/1e ronde/2e kindje

Inge/24/nod: 7 maart/9e ronde/1e kindje

Martje/28/nod: 1 april/2e ronde/1e kindje

Denise/31/nod:24 maart/2e ronde/ 2e kindje

Pinot/31/nod: 1 april (geen grapje…)/1e ronde/1e kindje



Ga even wat eten, want ik moet over een uurtje weer aan het werk.





Spannend voor je :!: En precies gelijk je nod met Martje, grappig hoor!



kuzzz



Liefs Pinot

@Dopey wrote:

Hoeveel jaar jonger is jou vriendje dan?

( ik ben nieuwschierig :oops: )



Groetjes Dopey.




M’n vriend word in december 24, dus het valt nog mee he :wink:

Ik geloofde eerst niet dat hij zo jong was. Ach, het is maar een leeftijd.

We voelen elkaar perfect aan en zjin gelukkig. Er zijn wel mensen in onze omgeving die er moeilijk over gedaan hebben of doen, maar dat is lekker hun probleem. We zijn al 3 jaar erg gelukki met elkaar!



Liefs

Ohhhhhhhhhh Pinot dat word een dubbel spannende dag dan op 1 april! Grappig!

@Denise wrote:

Hoi meiden,



Nou het weekend is veranderd. Zou vandaag naar Zutphen gaan naar de verjaardag van mijn nichtje maar mijn schoonzus belde net, ze zijn alledrie ziek :!: Allemaal buikgriep. Mijn schoonzus is ook nog zwanger en 22 april uitgerekend en was in 2 dagen 1,5 kilo afgevallen. Dokter erbij en ze heeft nu medicatie gekregen. Dus gaan we volgend weekend maar naar Zutphen. Wel sneu voor Dana( nichtje dat vandaag 3 is geworden!). Vind het zelf niet zo erg, ben erg moe na een lange werkweek. Kan ik vanavond lekker Idols kijken en daarna: groeten terug uit de Rimboe de aftrap :thumbup:



Ik denk niet dat ik een eisprong heb gehad van de week want ik moet pas 24 maart ongi worden en dan is de eisprong toch veel te vroeg :?: We hebben niet geklust dus dan hebben we pech als het echt een eisprong is geweest :wall:



Hoe passen jullie het lijstje aan dan :?: Ik zal gewoon even alles typen:



Karika/22/nod: 4april/1e ronde/2e kindje

Inge/24/nod: 7 maart/9e ronde/1e kindje

Martje/28/nod: 1 april/2e ronde/1e kindje

Denise/31/nod:24 maart/2e ronde/ 2e kindje



Zoals jullie zien ben ik dus de oudste :shock: maar ik voel me nog echt jong hoor( minimaal 25 :wink: ) Mijn hubbie is ook al 35 jaar maar gedraagt zich soms als iemand van 20 :mrgreen:





kuzzz




Hihi Denise, leeftijd zegt niets hoor!! Als je maar gezond en gelukkig bent!



Enne over het lijstje, gaan we dat gewoon per ronde bijwerken?

Mss ergens plaatsen zodat je het gelijk ziet? Mmm maar waar. hihi

Daar denken we nog eventjes over na.



Enne balen dat ze alle drie ziek zijn zeg… het heerst echt. Mn moeder en broer hebben ook al de griep te pakken. En ik ben afgelopen week al de klos geweest. Ga maandag weer werken, heb ik zin in !

net lekker eten besteld bij de shoarmatent: sateschotel en schotel spare- ribs en voor Milou lekker patatjes. Heerlijk :drool: wordt zo lekker thuis bezorgd dus voor iedereen alvast smakelijk eten :thumbup:





kuzzz

Als je gelukig bent met elkaar zegt leeftijd niks hoor :mrgreen:

Laat de mensen maar lekker kletsen, ze kunnen beter van je kletsen als van je eten :wink:



Groetjes Dopey.

Ik ga zo uit eten :smiley: :smiley: naar de griek.



Dus inderdaad eet smakelijk!



Groetjes Dopey.

Oh meiden hou op over al dat lekkere eten

Krijg er honger van! :wink:



Wij gaan lekker tortelini eten, en gewoon zelf klaar maken.

maar we mogen niet klagen, want we zijn de laatste weken errug vaak uiteten geweest…



Eet smakelijk allemaal en mss tot vanavond!

@Dopey wrote:

Als je gelukig bent met elkaar zegt leeftijd niks hoor :mrgreen:

Laat de mensen maar lekker kletsen, ze kunnen beter van je kletsen als van je eten :wink:



Groetjes Dopey.




Die houden we erin!!!



:dance:

hoi meiden,



het eten was heerlijk :thumbup: Ik heb van mijn hubbie een maansteen gekregen met een mooie ketting erbij. Dez ga ik nu 24 uur in water leggen om te reinigen en dan doe ik m morgen om. Ze zeggen dat het helpt tegen verstoppingen( heb ik vaak) maar ook dat het helpt bij je cyclus en vruchtbaarheid. Ik denk zomaar baadt het niet dan schaadt het niet, toch :?:



kuzzz

Hey Denise,



Dat is een lief cadeau van je mannetje :dance: Hoop dat het helpt!



Heb trouwens ook af en toe last van m’n stoelgang :oops:

Gelukkig niet al te vaak…



Vanavond een avondje thuis, samen, heerlijk!

Eens kijken wat er allemaal op tv komt vanavond.

Jullie nog een idee of tv ?



:-*

hoi,



Ik ga straks Idols kijken en om 21.30 op sbs6: de groeten terug uit de rimboe, vind dat zo leuk :!: Het verschil tussen de culturen dat merk je dan enorm maar wel lachwekkend :mrgreen:





kuzzz

Hoi



Denk dat ik hier ook Idols ga kijken, heb het dit seizoen niet zo goed gevolgd als de vorige keren, maar dat maakt me niet uit. Daarna ga ik lekker CSI kijken, heerlijk!



Doei

Ooooh m’n vriend heeft Bossche bollen gekocht, mjammie!!!

Dat word smullen… en klederen waarschijnlijk, hahaha

@Martje wrote:

Hoi



Denk dat ik hier ook Idols ga kijken, heb het dit seizoen niet zo goed gevolgd als de vorige keren, maar dat maakt me niet uit. Daarna ga ik lekker CSI kijken, heerlijk!



Doei




Er kwam geen CSI, heb toen maar naar Weekend Miljonair gekeken, wie weet leer ik er nog wat van :wink:



Enne balen dat Ellen eruit is bij Idols. Had liever Floortje zien gaan, maar ja, die zal wel veel vrienden en familie hebben die bellen en smsen ofzo