februari/maart 2006 stoppers!!

@Martje wrote:

@Martje wrote:
Hoi



Denk dat ik hier ook Idols ga kijken, heb het dit seizoen niet zo goed gevolgd als de vorige keren, maar dat maakt me niet uit. Daarna ga ik lekker CSI kijken, heerlijk!



Doei




Er kwam geen CSI, heb toen maar naar Weekend Miljonair gekeken, wie weet leer ik er nog wat van :wink:



Enne balen dat Ellen eruit is bij Idols. Had liever Floortje zien gaan, maar ja, die zal wel veel vrienden en familie hebben die bellen en smsen ofzo




Nee dat klopt csi miami is nu op een andere dag volgens mij op maandag. Ik vond het ook echt shit dat Ellen eruit is. Die Floortje vind ik zo walgelijk :sick: Nu maar hopen dat Raffaëla de finale wint :thumbup:



kuzzz

@Martje wrote:

Ohhhhhhhhhh Pinot dat word een dubbel spannende dag dan op 1 april! Grappig!




Zeker!! Hoop dat het voor ons allebei voorlopig de laatste nod is!!! Klus ze, in ieder geval!!!



Liefs Pinot

@Pinot wrote:

@Martje wrote:
Ohhhhhhhhhh Pinot dat word een dubbel spannende dag dan op 1 april! Grappig!




Zeker!! Hoop dat het voor ons allebei voorlopig de laatste nod is!!! Klus ze, in ieder geval!!!



Liefs Pinot




Jaa daar gaan we voor!

Enne we kunnen idd weer bijna gaan klussen… nog een dagje wachten denk ik zo :wink:

@Martje wrote:

@Martje wrote:
Hoi



Denk dat ik hier ook Idols ga kijken, heb het dit seizoen niet zo goed gevolgd als de vorige keren, maar dat maakt me niet uit. Daarna ga ik lekker CSI kijken, heerlijk!



Doei




Er kwam geen CSI, heb toen maar naar Weekend Miljonair gekeken, wie weet leer ik er nog wat van :wink:



Enne balen dat Ellen eruit is bij Idols. Had liever Floortje zien gaan, maar ja, die zal wel veel vrienden en familie hebben die bellen en smsen ofzo




Ik heb gisteren ook idols gekeken. Wist alleen nog niet wie eruit was. Ben lekker vroeg naar bed gegaan. Moest er vanmorgen al weer om 6.45 uur om te gaan werken. Idd jammer dat Ellen eruit is. Ik vond haar de laatste tijd steeds beter worden.



Ga nu vlug nog wat eten, want over 20 minuten moet ik weer in de auto zitten voor mijn middagdienst. (2 terminale klanten: als ze vandaag maar niet gaan hemelen…)



Vanavond lekker pizza!!! Al heb ik ook wel zin in de Griek… Ach, van eten krijg ik nooit genoeg…En morgen: WEEKEND :**:





Liefs Pinot

@Martje wrote:

@Pinot wrote:
@Martje wrote:
Ohhhhhhhhhh Pinot dat word een dubbel spannende dag dan op 1 april! Grappig!




Zeker!! Hoop dat het voor ons allebei voorlopig de laatste nod is!!! Klus ze, in ieder geval!!!



Liefs Pinot




Jaa daar gaan we voor!

Enne we kunnen idd weer bijna gaan klussen… nog een dagje wachten denk ik zo :wink:




:dance: :dance: :dance: :dance:



Liefs Pinot

Hey Dames, weet je wat helpt tegen verstoppingen?! Actimel!!

Ik geloof er meestal niet zo in, maar 't was in de aanbieding en ben er sindsdien niet meer vanaf gestapt.

Normaliter kon ik ook niet zo goed naar 't toilet, en nu… soms wel 2x per dag (is ook niet altijd fijn, maar wel goed!!).

@Kaatjes wrote:

Hey Dames, weet je wat helpt tegen verstoppingen?! Actimel!!

Ik geloof er meestal niet zo in, maar 't was in de aanbieding en ben er sindsdien niet meer vanaf gestapt.

Normaliter kon ik ook niet zo goed naar 't toilet, en nu… soms wel 2x per dag (is ook niet altijd fijn, maar wel goed!!).








is dat yoghurt of iets te drinken :?: Je hebt tegenwoordig zoveel van die producten :think:



kuzzz

@Kaatjes wrote:

Hey Dames, weet je wat helpt tegen verstoppingen?! Actimel!!

Ik geloof er meestal niet zo in, maar 't was in de aanbieding en ben er sindsdien niet meer vanaf gestapt.

Normaliter kon ik ook niet zo goed naar 't toilet, en nu… soms wel 2x per dag (is ook niet altijd fijn, maar wel goed!!).




Actimel, dat zijn die kleine flesjes toch?

Mss dan toch maar eens proberen dan…



8)

Meiden ik heb gisteravond een beetje verder zitten neuzen op dit forum en kwam bij het gedeelte zwanger zijn en daar vond ik een leuk onderwerp.Namelijk na hoeveel rondes men zwanger geworden is. Over het algemeen zijn de meeste vrij snel zwanger, tussen de 3 a 6 maanden. Er zijn natuurlijk ook uitzonderingen, maar ik vond het erg leuk/fijn om te lezen. Dat geeft de burger moed zeg maar :wink:



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=9555

Over het algemeen is het wel zo dat je tussen de 3 en 6 maanden zwanger bent maar ik zie om me heen ook wel andere dingen. Maar daar moet je niet teveel bij stil staan, we zien het wel toch? Ik zie aan mijn banner dat de komende week tijd is om te klussen, dus dat gaan we maar doen :wink:





kuzzz :-*

Ja inderdaad daar moeten we ons nog niet druk om gaan maken, dat doe ik ook nog niet, maar vond het wel even leuk om te lezen dat het over het algemeen vrij snel raak kan zijn. De tijd zal het leren. SPANNEND



Jaaaa Denise dat wordt extra klussen de komende tijd. :inlove:

Iemand heeft dat topic voor mij omhoog geschopt.

Ik had namelijk die vraag gesteld in een nieuw topic.

Ik vond het ook leuk om te lezen :smiley:



Het eten was lekker gister alleen de bediening super langzaam. Ze staan zeker onder bezet ( en dat met alle werkelozen tegenwoordig :cry: ).



Hebben jullie nog een leuke zondag gehad?



Groetjes Dopey.

Hoi Dopey,



We werden vanochtend om 8.45 uit ons bed gebeld :shock: Milou was al wakker maar was lekker tv op haar kamer aan het kijken en wij lagen nog lekker in bed. Bleken vrienden van ons te zijn uit Zutphen en die wilden graag langs komen. Vonden we prima maar ik als poetsmiep als een gek uit bed en gelijk alles poetsen en stofzuigen, ontbijtje maken, douchen, de kleine wassen en aankleden :!: belde ze later op dat ze toch niet wisten of ze zouden komen want het sneeuwde ineens als een gek. Uiteindelijk kwamen ze toch en het was gezellig maar druk. Ze hebben een zoontje van 2 jaar en die was op een gegeven moment erg druk. Was na een lange dag wel blij dat ze weer gingen :oops:

Dus best een leuke zondag gehad.



Vervelend dat de bediening zo langaam was :thumbdown: Als je trek hebt wil je toch snel iets te eten hebben, toch :wink:

Ga nu de Kraamkliniek kijken, heerlijk babietjes bekijken :inlove:



kuzzz

Lekker he, als je uit je bed gebeld wordt :mrgreen:



Ik mocht lekker blijven liggen, mijn man ging mijn paard doen ( ik was een beetje gammel vandaag ), en mijn vriendin had gister afgebeld voor haar dressuurwedstrijdje dus ik hoefde nergens heen :mrgreen:



Lekker relaxed, en morgen weer leren en huishouden en fysio en paard doen ( pfff, druk weer :mrgreen: ).



Groetjes Dopey.

Hoi Meiden,



Wij hebben ook een lekkere rustige zondag gehad. We werden pas om 10 uur wakker,van het weer. Daarna lekker een douche genomen en croisantjes gebakken. Op zondag ontbijten/lunchen we altijd samen, omdat dat de rest van de week niet lukt. Verder lekker op internet zitten klooien, administatie een beetje op orde gemaakt, naar mn ouders geweest en nu weer lekker onderuit op de bank met de laptop op mn schoot terwijl er de wasmachine z’n werk doet wasje…



Morgen weer werken dus vanavond niet te laat naar bed, althans dat is de bedoeling :wink:

Hoi meiden,



Hier is het ook redelijk rustig geweest vandaag. Niet al te vroeg op vanmorgen, daarna wat wasjes gedraaid en mijn papieren opgeruimd, lag zo veel al van heel lang geleden wat echt eens opgeborgen moest worden. Daarna naar een verjaardag geweest en nu nog heel even heerlijk kletsen op KOK.



Voel sinds een uurtje of 3 wel een opkomende ongi (hopelijk heb ik het mis, maar ik heb echt het gevoel dat ik ongi wordt binnen nu en een paar uur). Wel vreemd, mijn cyclus is nooit anders geweest dan 31 dagen (en dat al 11 rondes lang)



Hoe is het met jullie??



Heel veel liefs,

Inge :-*

Hoi Inge



Wat vreemd dat je ineens nu al het ongi gevoel hebt. Heb ergens gelezen dat als je zwanger bent dat ook kan hebben, dus laten we hopen dat dat het is!!!



Ik :thumbup: in ieder geval voor je dat het dat is!!!



:-*

Het zit bij mij ook al de hele dag te zeuren in mijn buik, net of ik inderdaad ongesteld moet worden. Het trekt door naar mijn benen.

Ik weet alleen niet wanneer en/of ik ongesteld wordt.



Ik bij mijn banner de laatse menstruatie van mijn pil aangehouden en een gemiddelde cyclus genomen, dus dan zou ik pas volgende week ongi moeten worden :think:



Groetjes Dopey.

@Dopey wrote:

Het zit bij mij ook al de hele dag te zeuren in mijn buik, net of ik inderdaad ongesteld moet worden. Het trekt door naar mijn benen.

Ik weet alleen niet wanneer en/of ik ongesteld wordt.



Ik bij mijn banner de laatse menstruatie van mijn pil aangehouden en een gemiddelde cyclus genomen, dus dan zou ik pas volgende week ongi moeten worden :think:



Groetjes Dopey.




Ja dat heb ik ook gedaan, had ook totaal geen idee wat het zou doen, zo zonder de pil na al die jaren. Maar het was toch redelijk gelijk met de pil, twee dagen later…



Best irri dat je niet weet waar je aan toe bent.



:-*

Tja, het is wel irritant maar ik zie het wel hoor :mrgreen:



We klussen gewoon lekker door en ben ik op een gegeven moment zwanger dan zijn we heel blij en wordt ik ongesteld dan gaan we door naar de volgende ronde :mrgreen:



Ik ga me niet gek maken :mrgreen:



Groetjes Dopey.