Hey Dopey,
Je moet je ook niet gek maken, na een paar rondes heb je je cyclus wel een beetje door.
Ik ben erg blij met mijn regelmatige cyclus…alleen die zeurende pijn nu
Liefs,
Inge
O, ja
nog even over het bijhouden van het lijstje…
…het is het makkelijkste als diegene die een nieuwe topic opent op de eerste pagina een lijstje bijhoud waar iedereen op staat. Die gene kan het lijstje dan telkens aanpassen wanneer er een wijziging doorgegeven wordt.
Liefs,
Inge
@-INGE- wrote:
O, ja
nog even over het bijhouden van het lijstje…
…het is het makkelijkste als diegene die een nieuwe topic opent op de eerste pagina een lijstje bijhoud waar iedereen op staat. Die gene kan het lijstje dan telkens aanpassen wanneer er een wijziging doorgegeven wordt.
Liefs,
Inge
Dus in dit geval zou denise dat "moeten"doen omdat zij dit topic geopent heeft…
Ja idd, ze kan het lijstje er gewoon inzetten.
Dan kan iedereen op de 1e pagina zien wanneer wie haar NOD heeft!
Liefs,
Inge
Ja goed idee :!:
Denise ben je het er mee eens :?:
Hihi zou wel handig zijn idd als Denise het ook een goed idee vind!
:mrgreen: :mrgreen:
Liefs,
Inge
@-INGE- wrote:
Hihi zou wel handig zijn idd als Denise het ook een goed idee vind!
:mrgreen: :mrgreen:
Liefs,
Inge
Haha klein detailtje :mrgreen:
Mag ze mijn NOD meteen aanpassen naar 6 april…de :evil: :evil: :evil: zijn helaas AL doorgekomen…was mijn gevoel toch goed!!!
Liefs,
Inge
@-INGE- wrote:
Mag ze mijn NOD meteen aanpassen naar 6 april…de :evil: :evil: :evil: zijn helaas AL doorgekomen…was mijn gevoel toch goed!!!
Liefs,
Inge
Oh dat is balen meis…
@Denise wrote:
is dat yoghurt of iets te drinken :?: Je hebt tegenwoordig zoveel van die producten :think:
kuzzz
Ja, 't smaakt gewoon naar melk, maar dan ietsjepietsje anders! Vind het wel lekker (baal altijd dat 't weer zo vlug op is!).
@Inge: ik leef met je mee, wat balen dat je duivels er weer zijn (zo noemen ze dat in belgie toch?). Hopelijk zijn dit de laatste, meis

hoi meiden,
mijn zondag was heeeeeeeel rustig :mrgreen: Lekker uitgeslapen
nog wat tv gekeken in bed dan even lekker badderen en ontbijten.
Ik heb even wat in reisgidsen gekeken messchien ga ik en me vriend
even een paar dagen naar venetie maar moeten nog even kijken of het uit komt.
Nu weer net aan het werk heb helemaal geen zin maar ja. Hoop dat er lekker veel gekletst wordt vandaag
hoi meiden,
Nou van dat lijstje is prima maar hoe moet ik dat dan doen :?: :oops: Ik ben nog niet zo erg handig met dit soort dingen dus als iemand mij precies wilt uitleggen hoe ik dat voor elkaar krijg, wil ik dat wel doen hoor.
Jeetje Inge, balen voor je dat je weer ongi bent geworden ik leefde zo met je mee
Ik ga zo lekker sporten en daarna weer aan het werk tot vanavond 19.30. Bah geen zin in :thumbdown:
Fijne dag iedereen :!:
kuzzz
sport ze!!!
Ik weet eerlijk gezegd ook niet helemaal hoe ze dat doen.
bij de januari stoppers staat een lijstje messchien kan je zoiets maken?
Dat is wel een duidelijk lijstje.
ik zal ook nog even kijken hoe dat gemaakt kan worden [/list]
Hallo allemaal,
Ik wens jullie vandaag een fijne werkdag. (Denise, tot 19.30 uur is wel heel erg lang…) Ik ben vandaag lekker vrij. Wasje zit al in de machine en ik zit nu lekker met mijn vriend te ontbijten en krantje te lezen. En natuurlijk effe op het forum kijken.
En voor iedereen geldt nu weer; Nieuwe ronde, nieuwe kansen!!!
Succes allemaal :mrgreen:
Liefs Pinot
nou ik heb geprobeerd om te kijken hoe je een lijstje hier op kan zetten maar het wil niet echt zo goed.
ik had het in word gemaakt en toen overgezet naar paint maar daar
werd ie kleiner gemaakt :x
Ik ben niet zo’n goed helper helaas.
@-INGE- wrote:
Liefs,
Inge
Balen zeg, we duimen voor je dat het volgende keer beter is.
Ik ben niet ongesteld en het ongie gevoel is weg gelukkig.
Ik ga nu even verder leren en vanmiddag naar de fysio.
Vanavond mijn paardje doen, en misschien nog even naar mijn kleine nichtje.
Groetjes Dopey.
Hoi meiden,
Ja ik baal er ook ontzettend van ik had het onderhand zo gehoopt! Maar goed we moeten de moed niet opgeven. Er zijn er zoveel die er ruim een jaar over doen. En wij zijn in totaal nu 8 maanden bezig dus ik heb nog hoop!
Meiden succes allemaal.
Liefs,
Inge
@ Denise, ik zal je een pb-tje sturen over het lijstje!
nou inge ik zal voor je duimen voor de volgende ronde :thumbup:
@-INGE- wrote:
Hoi meiden,
Ja ik baal er ook ontzettend van ik had het onderhand zo gehoopt! Maar goed we moeten de moed niet opgeven. Er zijn er zoveel die er ruim een jaar over doen. En wij zijn in totaal nu 8 maanden bezig dus ik heb nog hoop!
Meiden succes allemaal.
Liefs,
Inge
@ Denise, ik zal je een pb-tje sturen over het lijstje!
Hai Inge,
Jammer zeg, dat het deze maand weer niet raak is.
Duim voor je

Liefs Pinot
Wat wordt er weer veel gekletst. Ik zal vanavond wat uitgebreider reageren als het lukt want ga zo sporten en moet dus eigenlijk nu weg. Maar eerst even Inge een hart onder de riem steken. Wat balen zeg, dat ze nu doorkomen. Ik hoop dat het de volgende ronde wel raak is. Maar hopenlijk tot vanavond en anders zeker tot morgen.