Denise schreef:
Welkom Mosje bij dit forum! het is hier altijd gezellig druk :thumbup:
Waarom sta je onder behandeling bij een cardioloog als ik vragen mag?
Succes met alles!
Hai Denise,
Ongeveer drie maanden geleden heb ik een hartinfarct gehad. Bleek een aangeboren afwijking te zijn. Een week nadat ik uit het ziekenhuis kwam, bleek ik ook nog eens zwanger te zijn. Misschien is het hartinfarct zelfs het gevolg van de zwangerschap. Echter door alle medicatie en stralingen die tijdens de onderzoeken in het ziekenhuis zijn vrijgekomen gaven de artsen het advies om de zwangerschap af te breken. Dus uiteindelijk heb ik dat ook laten doen. Na de curretage hebben ze een mirena geplaatst tegen o.a. het bloeden (ik slik o.a. bloedverdunners) en natuurlijk om ervoor te zorgen dat ik niet zwanger raak terwijl ik nog medicijnen slik.
Ik heb twee weken geleden nog een belangrijk nucleair onderzoek gehad en daar krijg ik over twee weken de uitslag van. Als alles goed blijkt te gaan dan gaan ze de medicatie aanpassen. Gelukkig weet ik dat het stoppen of aanpassen van de medicatie geen lange tijd in beslag zal nemen aangezien ik voor onderzoeken ook wel eens een aantal dagen geen medicatie in mocht nemen. De bloedverdunners zal ik altijd wel moeten blijven slikken, maar dat kan geen kwaad met een zwangerschap.
Nou beetje lang verhaal dus, maar misschien wel wat duidelijker. Vandaar dat ik me opnieuw aansluit, want ik zat ook al bij de mei 2005 stoppers, toen zijn we voor het echie gegaan de eerste keer.
Ik zie trouwens dat het hier super gezellig is. Ik heb natuurlijk lang nog niet alles gelezen maar probeer af en toe wel al mee te kletsen.
@mosje wrote:
Denise schreef:
Succes met alles!
Hai Denise,
Ongeveer drie maanden geleden heb ik een hartinfarct gehad. Bleek een aangeboren afwijking te zijn. Een week nadat ik uit het ziekenhuis kwam, bleek ik ook nog eens zwanger te zijn. Misschien is het hartinfarct zelfs het gevolg van de zwangerschap. Echter door alle medicatie en stralingen die tijdens de onderzoeken in het ziekenhuis zijn vrijgekomen gaven de artsen het advies om de zwangerschap af te breken. Dus uiteindelijk heb ik dat ook laten doen. Na de curretage hebben ze een mirena geplaatst tegen o.a. het bloeden (ik slik o.a. bloedverdunners) en natuurlijk om ervoor te zorgen dat ik niet zwanger raak terwijl ik nog medicijnen slik.
Ik heb twee weken geleden nog een belangrijk nucleair onderzoek gehad en daar krijg ik over twee weken de uitslag van. Als alles goed blijkt te gaan dan gaan ze de medicatie aanpassen. Gelukkig weet ik dat het stoppen of aanpassen van de medicatie geen lange tijd in beslag zal nemen aangezien ik voor onderzoeken ook wel eens een aantal dagen geen medicatie in mocht nemen. De bloedverdunners zal ik altijd wel moeten blijven slikken, maar dat kan geen kwaad met een zwangerschap.
Nou beetje lang verhaal dus, maar misschien wel wat duidelijker. Vandaar dat ik me opnieuw aansluit, want ik zat ook al bij de mei 2005 stoppers, toen zijn we voor het echie gegaan de eerste keer.
Jeetje, dan zul je wel erg geschrokken zijn dat je dit op jouw leeftijd hebt gekregen :!: Maar goed het is even afwachten hoe de uitslag is van je onderzoek dus dat lijkt me wel even spannend!
kuzzz
Ik heb nu een mooi lijstje van iemand anders gekregen via de mail en die heb ik keurig aangepast maar nu krijg ik dat bestand dus met geen mogelijkheid hierin! Het is een Word document. Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar krijg? Heb het al geprobeerd te knippen/plakken en kopieëren maar dat lukt niet!
:wall:
kuzzz
@Denise wrote:
Ik heb nu een mooi lijstje van iemand anders gekregen via de mail en die heb ik keurig aangepast maar nu krijg ik dat bestand dus met geen mogelijkheid hierin! Het is een Word document. Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar krijg? Heb het al geprobeerd te knippen/plakken en kopieëren maar dat lukt niet!
kuzzz
ik weet niet of je paint heb maar daar kan je het in opslaan er wordt het een jpg bestand.
Dan kan je wel gewoon invoegen.
@mosje wrote:
Denise schreef:
Succes met alles!
Hai Denise,
jeetje wat een verhaal zeg. Veel succes in ieder geval!!!
@ Mosje…jeetje zeg wat een verhaal. Even afwachten dus…heel veel succes!
@ Denise, ik heb geen idee hoe je dat kan plaatsen. Misschien iemand een pb sturen die er al ooit een geplaatst heeft!
Liefs,
Inge
@Vlinder wrote:
@Denise wrote:Ik heb nu een mooi lijstje van iemand anders gekregen via de mail en die heb ik keurig aangepast maar nu krijg ik dat bestand dus met geen mogelijkheid hierin! Het is een Word document. Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar krijg? Heb het al geprobeerd te knippen/plakken en kopieëren maar dat lukt niet!
kuzzz
ik weet niet of je paint heb maar daar kan je het in opslaan er wordt het een jpg bestand.
dat heb ik dus ook gedaan maar er staat dan in Paint dat ie het bestand niet kan lezen :doh:
kuzzz
@-INGE- wrote:
@ Mosje…jeetje zeg wat een verhaal. Even afwachten dus…heel veel succes!
@ Denise, ik heb geen idee hoe je dat kan plaatsen. Misschien iemand een pb sturen die er al ooit een geplaatst heeft!
Liefs,
Inge
Ik heb degene al een mailtje gestuurd en moet nog even wachten op het antwoord.
kuzzz
@Denise wrote:
@Vlinder wrote:@Denise wrote:Ik heb nu een mooi lijstje van iemand anders gekregen via de mail en die heb ik keurig aangepast maar nu krijg ik dat bestand dus met geen mogelijkheid hierin! Het is een Word document. Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar krijg? Heb het al geprobeerd te knippen/plakken en kopieëren maar dat lukt niet!
kuzzz
dat heb ik dus ook gedaan maar er staat dan in Paint dat ie het bestand niet kan lezen :doh:
kuzzz
uhmmm :think: dan weet ik het ook niet :oops:
@Mosje welkom en ik hoop voor jou ook dat alles goed gaat en niks een zwangerschap in de weg staat.
Groetjes Dopey.
Uiteraard wil ik natuurlijk ook iedereen hier heel veel succes wensen. Dus…flink klussen en afwachten. Ben benieuwd wanneer de eerste zwangeren zich hier bekend gaan maken.
Jemig Mosje, dat is inderdaad schrikken. Ook omdat je zwanger bleek te zijn. Dat zijn wel 2 vervelende dingen bij elkaar zeg. Als je nu stopt met de medicatie weten ze dan zeker dat je zwangerschap geen nieuw infarct veroorzaakt?
Vlinder, ik had nog boeken in huis, maar ben maar weer voorin begonnen. Want je binnen een jaar al niet kan vergeten zeg.
Denise, als je zorgt dat je in word het lijstje in beeld hebt kun je een printscreen maken. Dan open je paint en kies je bewerken en plakken. Dan zie je als het goed is je computerscherm. Maar volgens mij moet het veel makkeliker kunnen. Vind je het erg als ik er ook even naar kijk?
zoiets?
heb er ook maar alvast de uitgerekende datum bijgezet. Maar er kan nog meer bij. Heb hem even snel gemaakt.
Hey Karika,
Dat ziet er vrolijk uit zo! Toppie!!!
Liefs,
Inge
@tantekaatje wrote:
zoiets?
Mooi lijstje!!
Kun je mij er ook weer bij zetten?
Pinot/31 jaar/ nod 1 april/1e ronde/1e kindje.
Liefs Pinot
leuk lijstje :thumbup:
lekker vrolijk :mrgreen:
@tantekaatje wrote:
Vlinder, ik had nog boeken in huis, maar ben maar weer voorin begonnen. Want je binnen een jaar al niet kan vergeten zeg.
hahha ja dat geloof ik graag.... Ik ben nu nog een ander boek aan het lezen wat niet over dit onderwerp gaat maar als ik dat uit heb ga ik lekker in me boeken lezen die wel over dit onderwerp gaan :inlove:
Ben benieuwd wat er bij mij blijft hangen :think:
@Vlinder wrote:
@tantekaatje wrote:
hahha ja dat geloof ik graag.... Ik ben nu nog een ander boek aan het lezen wat niet over dit onderwerp gaat maar als ik dat uit heb ga ik lekker in me boeken lezen die wel over dit onderwerp gaan :inlove:
Ben benieuwd wat er bij mij blijft hangen :think:
Ik buig me de komende maanden alleen nog maar over de studieboeken. :cry: Jammer, want die andere boeken vind ik veel leuker. Heb me tot nu toe nog goed in kunnen houden en nog niets gekocht. Eerst afstuderen!!! Zucht....
Liefs Pinot