Februari/Maart 2006-stoppers (deel 7)

Hoi meissies!

Afgelopen weekend een vrijgezellenfeest gehad. Was hardstikke leuk eerst een middagje Braziliaans percussieslaan. Klinkt saai maar was erg leuk. Toen Braziliaans gaan eten en toen uit in de Liquid in Eindhoven. Ik weet niet of iemand deze disco kent maar voorheen heette die Hollywood en toen ik nog jong (lees 18-23) was kwam ik daar best vaak. Ik ben daar zelfs nog kooidanseres geweest. Daar was het echt veranderd een heel ander publiek. We hebben ontzettend veel lol gehad en waren omstreeks 4 uur weer bij mijn vriendin thuis. Dat was iets minder aangezien haar vriend, die dus over 2 weken gaan trouwen, op de bank zat met een dik oog. Ruzie gehad in de friettent. Wat lopen er toch een achterlijke mensen rond!

Mijn ongesteldheid is bijna over en we zien wel weer.

Ik ga even teruglezen!

Liefs,

Lisette

Jade, ik heb hier informatie gevonden over hoe je de persona-staafjes af kan lezen zonder computertje http://suzanna.gamerzday.nl/persona.php

En hier over de hormonencyclus van de vrouw http://www.clearblue.info/nl/SnippetMenstrualCycle.cfm

De Persona meet 2 dingen: oestrogeen en LH, na de LH-piek is de eisprong

Engeltje, de persona lijkt me eigenlijk hardstikke duur aangezien je ook nog teststaafjes moet kopen.

Oei er zit hier een ondeugend jongetje die mijn notebook dicht wil doen…

lisette: ja is ook zo…

Ik heb m ook meer met het idee gekocht om te gebruiken als anticonceptie-methode, als het eenmaal weer zo ver is. Misschien een beetje vroeg daarvoor, maar ja, ik dacht dan probeer ik het ding nu andersom uit, om te kijken of het me wel ligt zeg maar.

Ook voor anticonceptie methode is het nog vrij duur geloof ik, maar ik weet niet hoe duur de pil is, want die kreeg ik altijd vergoed.

Nou ja, ik probeer m nu dus een paar cyclussen uit, gewoon om de persona uit te proberen en mijn cyclus te leren kennen. Daarna zie ik dan wel weer of ik het het waard vind om elke maand dat bedrag er aan te geven (en natuurlijk hoop ik dat ik de kans niet krijg om m een tijdje uit te proberen :D)

Hai!!

Ik heb ook een persona! Dat meisje had m gekocht en uitgepakt en toen pas kwam ze erachter dat je m helemaal niet kunt gebruiken als je borstvoeding geeft! Dus wel duur, maar met 3 doosjes erbij en niet gebruikt toch zeker een goede koop!

En lekker ongeduldje die ik ben natuurlijk direct over zo’n staafje plassen :smiley:

Dus geen ochtendurine, maar; li streepje check, re streepje ietsjes dikker en donkerder!!

Maar eh…als je je ei hebt gehad, is er dan direct geen LH meer in je urine aanwezig, dus dan zal er geen re streepje meer zijn… toch?? :eh:

Want dan was die pijn in mijn buik gisteren misschien gewoon last van de darmen! :oops:

Oh, ik hield m op zijn kop :doh:

Linkerstreepje meer aanwezig, en rechter (lh) minder, betekent dus dat ie nog komt…of al geweest is… Ik kijk morgen wel of het streepje dikker is… :doh: :doh: :doh:

Hoi Hoi

We zijn weer terug van vakantie!! We hebben het erg naar ons zin gehad en hebben er zeer zeker van genoten. Helaas heb ik wel een aantal dagen last gehad van misselijkheid, maar verder mag ik niet klagen, dus doe ik dat ook maar niet :wink:

Ik zal vanavond even proberen om alles bij te lezen hoor, eerst even wat eten enz.

Liefs

Hee Martje!! Welkom thuis!

Wat fijn dat jullie het lkkr hebben gehad!!

Voor de persone gebruikers onder ons; :wink:

Op je NOD kun je de teststaafjes eveneens gebruiken. Het werkt dan
precies hetzelfde. Op het moment dat het linkerstreepje nauwelijks
zichtbaar is en het rechterstreepje overduidelijk dik en superfel blauw
aanwezig is ben je zwanger. Let op: hij moet dus even dik zijn als hij
is op het moment dat je een eisprong krijgt. Dus als je twijfelt: is ie
nu dik of niet.. dan is ie het dus niet!! Want echt, het
rechterstreepje is zowel bij je eisprong als bij een zwangerschap
overduidelijk dik.

Zo, ben ik weer!!

Martje: fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad en ja die misselijkheid, is geen pretje, maar hoort er helaas wel bij. Leuke datum voor je eerste echo heb je trouwens :mrgreen:

Krystle, naar zeg dat die vriendin zo reageert.

Jade: succes met je tentamen.

Lisette: ik heb ook ooit met een vrijgezellenfeest een percussie-workshop gehad. Was idd erg leuk!!

Ik heb vandaag mijn laatste vrije dagje en ik ben me toch moe :shock: . Veel te veel gedaan, maar ja.

Zaterdag toch de belofte aan mezelf dat ik pas na de echo ga shoppen voor positiekleding verbroken en bij de h&m een capribroek gekocht. (Maatje 34 en hij paste ook nog :dance: :dance: :dance: ) Verder ook een ‘normale’ joggingbroek met een brede band. Daarna kwam mijn beste vriendin asperges eten. Vertelt dat ik zwanger was en ze vond het erg leuk.

Zondag lekker een paar uur bezig geweest in ons volkstuintje. Heerlijk verstand op nul en onkruid uit de grond trekken en zaadjes en plantjes in de grond.

Vandaag eerst mijn huis onderhanden genomen en daarna nog even naar de stad. Het waait hier enorm, dus het was lastig fietsen.

Hubbie heeft avonddienst, dus ik eet lekker een albert heijn-magnetron-hap!! Zalig als je niet hoeft te koken.

Mijn haar bevalt goed. Zelf na de eerste keer wassen zit het nog goed. Wel even wennen dat ik het nu moet fohnen, maar het is zo droog dus dat scheelt.

Liefs Pinot

Hoi dames,

We hebben een geweldige dag gehad. Schoonzus zag er heel mooi uit en het weer was gelukkig ook niet super slecht dus dat was helemaal top!

Kortom een leuke bruiloft!!!

Verder was mijn temp. vandaag weer een stuk hoger (36.5)! Ik had vandaag wat last van een zeurende pijn in mijn buik maar we moeten rustig afwachten!!

Liefs,

Hoop

Bedankt voor de tips!

Misschien hebben we dan geluk, want we hadden 2 uurtjes ervoor gekroeld :inlove:

Het wachten is aangebroken, maar we kroelen gewoon lekker verder :dance:

Mooi kamertje Denise!

Leuk, dat het zo’n mooie dag was Hoop :thumbup:

Fijn Hoop dat je een leuke dag hebt gehad!!

Martje, welkom terug!! Heb je lkkr kunnen relaxen op vakantie??

Vandaag een btje een rotdag gehad op mijn werk…Heb het nu redelijk kunnen parkeren, maar merk dat kleine onnozele dingen me op t moment erg veel doen…Zullen de hormonen wel zijn.

Was vandaag met vlagen misselijk. En (vies praatje) heb ook probs met mijn ontlasing nu… Het lijkt wel lijm…Moet als een gek persen en heb er best behoorlijke krampen van…Ook hormoontjes??

Hoop…Nu hoog houden die temp!!!

Smiley…Bij jou een stijgende temp… Klinkt goed!!!

Tis idd naar hoe die vriendin heeft gereageerd nu. Al snap ik het wel. Zij heeft het er echt heeeel erg moeilijk mee dat zij niet/ heel moeilijk zwanger kan raken. Ze heeft het al lastig zat. Tenzij ze het de volgende keer weer doet laat ik het maar zo…Hoe lastig ook…

Lisette, domme vraag misschien, maar wat is een percussie workshop??

Pinot, tis al heel wat dat je een zwangerschapsbroek in jouw maat kon vinden toch?? Vond je t niet heerlijk om m aan te hebben??

Engeltje, ik hoop dat jij de persona net zo kan testen als ik (zwanger in die ronde)!!

Ik ga snel naar bed!!

Krys

Goedemorgen allemaal!!

Dag 16 van mijn cyclus, lekker weer twee weken wachten :?

Vanavond heb ik mijn tentamen, en het zit er wel in, op wat kleine details na…

Moet straks even naar de dokter, mijn urine laten controleren. Ze hebben de vorige keer weer bloed in mijn urine gevonden en de dokter wil toch even kijken of dit nog steeds zo is. Als het zo is gaat ie me doorverwijzen naar een internist ofzo. Nou ja, niet op de zaken vooruit lopen, ik drink me een ongeluk om een zo schoon mogelijk plasje in te kunnen leveren.

Fijne dag!!!

Halloooooo!!

Martje: welkom thuis! Fijn dat het zo heerlijk is geweest.

Hoop: Fijn dat het een mooie dag is geweest. Dat doet goed. Spannend met de temp. Ik blijf voor je :thumbup: :thumbup:

Jade: Succes!!! :thumbup: :thumbup:

Pinot: Klinkt allemaal erg goed bij jou, wat heerlijk!! Houden zo meid!

Hier gaat het goed, nog steeds druk. Geen echte bijzonderheden eigenlijk dus ook weinig te melden.

Fijne dag!

Hoi,

Jeetje, Lisette, nu maar hopen dat dat blauwe oog snel bijtrekt. En anders moet hij maar een make-upje op op zijn trouwdag :lol:

Martje, welkom terug!! Je zal wel flink wat bij te lezen hebben :wink:

Pinot, klinkt alsof je een geslaagd weekendje achter de rug hebt :thumbup:

Hoop, waarschijnlijk je eitje gehad dus!! En nu maar weer afwachten…

Kippie, twee uurtjes ervoor kroelen is wel ERG goede timing! Hopenlijk heeft het gewerkt!!

Krystle, ik heb inderdaad weer een hogere temp, maar ik weet t niet hoor… Ik heb helemaal geen klachtjes…

Tja, dat zullen inderdaad de hormoontjes zijn, dat je wat sneller van slag bent… En die moeilijke stoelgang zijn ook de hormoontjes :wink: Hoort er allemaal bij :lol:

Ja, misschien moet je het er deze keer ook bij laten zitten met je vriendin, maar als het vaker gebeurd moet je er wel even over praten denken denk ik… Anders ga jij je nog verplicht voelen om op sommige gelegenheden weg te blijven, en dat lijkt me niet fijn…

Jade :lol: Veel drinken om een zo schoon mogelijk plasje in te leveren :lol: Hopenlijk werkt t en heb je een goed plasje straks!

Nogmaals succes met je tentamen (dacht dat het gisteren was :oops: )

Sisil, geen nieuws is goed nieuws zeggen we dan maar :wink:

Bij mij ook weinig te melden. Mijn temp was gelijk aan gisteren… Maar ik denk niet dat het wat is dit keer :frowning:

:-* Smiley

@Smiley wrote:

Jade :lol: Veel drinken om een zo schoon mogelijk plasje in te leveren :lol: Hopenlijk werkt t en heb je een goed plasje straks!

Nogmaals succes met je tentamen (dacht dat het gisteren was :oops: )

Bij mij ook weinig te melden. Mijn temp was gelijk aan gisteren… Maar ik denk niet dat het wat is dit keer

Hee Smiley,

Het is je vergeven, zoiezo lief dat je eraan denkt!

Voor jou wordt het spaaannnneeend nu!!

Ik duim voor je!! :thumbup:

Mijn plasje was helemaal okee, geen witte/rode bloedcellen etc, dus ik ben helemaal happy! :mrgreen:

Verder vroeg hij hoe het was met zwanger worden, of ik doe tempen, om de dag etc.

Ik heb de ha even uitgelegd dat ik NIET ga tempen (nog niet… :silenced: ) anders ben ik er helemaal veel mee bezig, en dat ik het gewoon gezellig wil houden met mijn moppie :inlove: dus alleen wanneer we in een gezellige bui zijn. Dus niet extra klussen, maar absoluut niet minder!! :snooty: Ben geen ijsbeer!

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

Ik dacht ik zal maar weer eens wat hormoontjes strooien.

We zijn net terug van een paar dagen uitwaaien aan zee en het geprobeerd bij te lezen maar jee wat veel zeg. Dames met de naderende nod veel succes hoor. Weet niet wie het zijn, want vergeten op het lijstje te kijken :wall: .

Ik heb morgen een afspraak met mvm. Hier in het dorp halen ze geen urine op maar in het dorp waar vriendlief werkt hebben ze een depot en nu mag hij elke week daar mijn urine wegbrengen. En daar is hij zo blij mee :roll: . Maar goed, ik mag wel meedoen. Ik heb er wel zelf achteraan moeten zitten en ik wil gewoon graag meedoen ivm met vruchtbaarheidsproblemen in mijn omgeving. Zo heb ik toch het idee dat ik meedraag om een oplossing daarvoor te vinden. KLussers, klus ze!

Halloooo… O… O… O…

Echoooo… O… O… O…

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Rustig hier!

Jade, hoe ging je tentamen?

Mooi dat je plasje schoon was :thumbup: Wat lief dat je huisarts zo geïnteresseerd is! Goed dat je ervoor kiest alles ongedwongen aan te pakken, dat is de leukste manier. En nee, inderdaad niet minder gaan klussen dan normaal hoor :naughty: , daar bereik je natuurlijk helemaal niks mee :snooty: :wink:

Karika, thanks, die kon ik goed gebruiken :wink:

Welterusten iedereen!

Ah, Karika, nog een berichtje :mrgreen:

Goed van je dat je moeite wil doen voor MvM, ookal komen ze niet in jou buurt :thumbup: Het is een kleine moeite en je helpt er misschien iemand heeeeel erg goed mee :smiley: