Februari/Maart 2006-stoppers (deel 7)

Idd goed Karika van mvm… Ik vind het ook erg fijn dat ik mee mag doen!!

Morgen moeten de flessen weer buiten staan… Hoop dat ik dan de dvd krijg!!Leuke is Karika dat je dan weer een test krijgt!!yeahhh (tenminste, dat vond ik leuk…hihihi)

Jade, heel veel toitoitoi met je tentamen!! Je kan het!!

Smiley, ik ben ook zeker niet van plan om van sociale gebeurtenissen weg te blijven…Absoluut niet (denk dat mijn ventje dat ook absoluut niet goed vindt, hihihi)…Ik laat het gewoon even bezinken…

Enne of t wat te betekenen heeft jouw temp… We wachten rustig (??) af…

Vandaag een rare dag gehad… Voelde me een totale “niets” vandaag en vreselijk bang dat t mis is gegaan. Alles wat hubbie zei kwam verkeerd bij me binnen. Dikke vette tranen die maar niet wilden stoppen. Kwam voornamelijk om (niet lachen dames) dat ik geen tot zeer weinig kwaaltjes heb. Het maakt zo onzeker, terwijl het nergens op slaat… Geen kwaaltjes of heel veel kwaaltjes, het wil niets zeggen… Ik WEET het, maar toch…

Ik had enorm last van mijn borsten, dat is zo goed als weg…Moe ben ik wel, maar ja ben ik heel vaak… Problemen met de stoelgang heb ik normaal ook wel… Kort lontje… Heb ik normaal ook wel…(ik ben een kei in verklaren…) Toen ik helemaal in tranen was zei ik: en ik maar zeggen dat ik niet zwanger ben…Moet je kijken hoek aant janken ben…

Hmm… lkkr dubbel allemaal…

Morgen intake gesprek bij de verloskundige. Breng het wel ter sprake, al zal het best normaal zijn dat je angstig bent dat het mis gaat…

Trusten!! Ik duik snel mijn bedje in!!

Krystle

Hoe was je intake bij de vk trouwens vandaag Dopey???

Goedemorgen allemaal!!!

Ben weer lekker vroeg uit de veren vandaag, mijn mannetje was er vroeg uit en dan ben ik wakker en dan moet ik plassen en kan ik niet meer slapen!

Vanmorgen een ovu (persona) testje gedaan en…re streep is bijna weg, dus ik had het toch goed gevoeld, mijn ei is geweest (zondag/maandag)! Wordt dus waarschijnlijk een kortere cyclus dan verwacht!

Smiley, wordt spannend voor jou nu! Ik duim voor je!!

Krystle, ach meissie toch! Super emo is ook een teken :mrgreen:

Tante kaatje, fijn dat je mee mag doen aan mvm en wat lief van je mannetje dat hij het wegbrengt :stuck_out_tongue: En bedankt voor de :**: , blijf maar strooien!!

Het tentamen gisteren ging wel goed, maar da’s net als die 2 wachtweken, 't kan dooien en 't kan vriezen!

Ik ga vandaag lekker op de hond van mijn moppie’s :inlove: mama passen. Gezellig!

Fijne dag allemaal!

Gisteren heb ik besloten om nog even te wachten met zwanger worden ivm mijn nieuwe baan enz… Nu gaan we pas begin volgend jaar ervoor. Ik ga niet meer aan de pil maar probeer wel rekening te houden met mogelijk eisprong om dan niet te knuffelen. Tja en raak ik dan toch zwanger is het altijd welkom.

Maar ik blijf wel meelezen en meeduimen!!!

Dikke knuffel,

Lisette

Hee lisette,

Ik vind het heel verstandig van je, en jammer dat we niet meer voor jou kunnen duimen (voor een beebje dan, wel voor andere dingen), gezellig dat je toch nog blijft!!

Goedemorgen!

Krystle, ik begrijp je heel goed hoor. Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik dat ook wel eens. Een uurtje blinde paniek omdat de klachten allemaal weg waren. Terwijl dat nergens op slaat… Een uur later hang je bij wijze van spreken weer boven de pot, hoort er allemaal bij! :wink: Het gaat veel vaker goed dan fout, hou je daar maar aan vast!!

En ik doe inderdaad mijn best om rustig af te wachten, lukt aardig, hoewel er ook zenuwen-momenten tussenzitten… :shifty:

Jade, lekker dat het goed ging, nou maar hopen dat dat ook voor een mooi cijfer zorgt!! (vast wel!)

Succes met de Twee Grote Wachtweken :wink:

Lisette, heel verstandig van je zeg! Ik kan me best voorstellen dat dat geen makkelijke beslissing was om te nemen… Gezellig dat je mee blijft kletsen en lezen!

Wil je op het lijstje blijven staan, zal ik er neerzetten dat je voorlopig pauze neemt met ‘klussen’, of wil je er gewoon vanaf?

Nou, morgen NOD voor mij :shifty: Ik durf bijna niet te denken aan eventueel testen, omdat ik bang ben voor weer een teleurstelling… :oops: Ik weet dus ook nog niet hoe ik het aan ga pakken als ik morgenochtend geen :twisted: :twisted: zie… Je kan immers ook 's avonds ongesteld worden op je NOD :lol: Ik heb morgen een druk dagje, dat zal wel een beetje afleiden!

:-* Smiley

Hai meiden!!

Ik heb het een beetje te druk gehad om te reageren, ik heb wel meegelezen, maar niet alles helemaal opgeslagen op mijn harde schijfje geloof ik :oops:

Ik ga toch een poging wagen…

@Karika, fijn dat je toch mee kunt doen met MvM, ik vind het ook heel belangrijk, je kunt er zoveel mensen mee helpen! Enneh, bedankt weer voor de :**:

@Jade, je ovulatie is geweest!! :dance: Wat toont je h.a veel interesse, leuk! Tja, die 2 weken wachten… :frowning: zoo, spannend.

@Smiley, ik :thumbup: :thumbup: voor je!!!

@Martje, leuk dat je er weer bent en dat je een lekkere vakantie hebt gehad, hoe is het verder???

@Krystle en Dopey, hoe was het bij de vk???

@Lisette, leuk dat je toch hier blijft meelezen, het lijkt me wel een dubbel besluit, maar wel heel begrijpelijk.

@Hoop, hoe is het met je?

Bijna mn NOD, ik vind het zo spannend…ik heb waarschijnlijk 17 of 18 mei mn ovulatie gehad, als ik weer zo’n korte luteale fase heb, is mn NOD 28 of 29 mei, maarja, die luteale fase kan ook langer duren.

Dus eigenlijk wil ik niet te vroeg testen…als het me lukt :mrgreen:

Ik heb wel sinds een paar dagen het gevoel dat ik enorme borsten en tepels heb, ze zijn ook hartstikke gevoelig. Ik heb dit nog niet eerder gehad… :pray: Eerst dacht ik dat ik het me verbeeldde, maar mn mannetje vond het ook errug duidelijk (en tja, mn ventje vond het wel leuk…mannen :wall: )

Kortom, meiden die mn echte naam nog weten…ik doe hem geloof ik nu eer aan! :?

Iedereen voor wie de NOD nadert…ik leef met jullie mee!!! :thumbup: :pray:

Liefs Lotje

Sam23, Jorien, Daffie, Sterre, hoe is het???

Jullie NOD nadert!!! :thumbup: :pray:

Ik ga vanmiddag naar 2 appartementen kijken met mn ouders en zwager, het onderhoud van hun eengezinswoning begint wat te zwaar te worden (mn vader heeft zwaar longemfyseem en is dus flink benauwd bij geringe inspanning).

Ik ben erg benieuwd, ik vind huizen kijken altijd zo ontzettend leuk. Misschien had ik het best leuk gevonden om makelaar te worden…

:-* Lotje

Hee Lotje!

Spannend! Ik tel met je mee!! (helemaal omdat je nu je nam eer aan doet hihi)!

Veel huiskijk plezier!

Hoi, hoi,

Wat is er veel geschreven!

@Karika, leuk dat je mee mag doen met mvm!

@Jade, ben benieuwd naar je cijfer!

@Smiley, ik hoop toch dat je morgen wel gaat testen hoor, we wachten nu al zo lang :wink: :mrgreen:

@Lotje, het wordt nu weer spannend he!

@Krystle, het zit echt nog wel goed hoor

Ik heb nog niet alles gelezen want jullie kleppen maar door :smiley:

Ik ben gister bij de vk geweest. Volgens haar berekening ben ik 8 weken en uitgerekend op 1 januari, haha.

15 juni heb ik een echo in het ziekenhuis!

Ze heeft geprobeert of ze het hartje kon horen, maar we wisten wel dat dat bijna niet kon, dus helaas.

Verder is alles goed ( bloeddruk, bloed, gewicht e.d ).

Ik ben overladen met boekjes en tassen en folders en babylotion!

Ik vond het in ieder geval erg leuk en nu mag ik 20 juni weer!

Groetjes Dopey.

Dank je Jade!!

Jeetje Dopey, 1 januari uitgerekend, het leventje van jullie beebje zou dan wel heel feestelijk beginnen :dance: !!!

Wel erg lekker dat je al wat langer zwanger bent dan je dacht!

Kun je trouwens gewoon bij de vk onder controle blijven? (er was toch sprake dat je misschien naar de gyn moet?).

Enneh, is het al een stuk werkelijker na zo’n eerste bezoek bij de vk?

Krystle, hoe was jouw eerste bezoek bij de vk?

@Denise, ik heb helemaal nog niet op jou gereageerd… :oops:

Wat een gaaf kamertje joh! Dat melkglas en die dobbelsteentjes vind ik erg mooi!! Hoe voel je je verder?

Liefs Lotje

Inderdaad Denise, een heel leuk kamertje!

@Lotje, de vk kan er nog wat naast zitten hoor, dus ik wacht wel even de echo af :mrgreen:

Groetjes Dopey.

Nou net naar de vk geweest.

Heel veel informatie gehad, bloeddruk was heel mooi, gewicht te hoog (maar ja das niets nieuws… :oops: )

Ik heb 21 juni de termijnecho.

Ook foldertjes mee gehad over de diverse prenatale onderzoeken. Eigenlijk nog geen id of ik (wij) dat willen…Benieuwd hoe jullie hier over denken.

Hoe lang ik precies zwanger ben durfde de vk niet te zeggen… Ligt tussen de 7w4d en de 6w4d…Mijn gevoel zegt 6w6d…Hihihi… De termijnecho zal het 21-6 uitwijzen… Tot die tijd houd ik mijn banner aan.

Lotje, hoe was de huizenjacht??

Je sympies klinken hoopvol… Afwachten maar…(zucht…hihi) ::

Jade, fijn dat je tentamen goed is gegaan!!

Smiley, morgen je NOD… SPANNEND… :
:

Ik ga eens alle info doorlezen die ik meegekregen heb!!

Krystle

Hoi nog een keertje :smiley:

Lotje, spannend joh, voor jou ook nog maar 4 dagen. En het klinkt nu al positief bij je :thumbup: Mijn duimpjes draaien hier ook voor jou hoor!

Dopey, je hebt gelijk, we wachten wel erg lang al he, op die NOD van mij… Maar ik durf niet zo goed… :oops:

Leuk joh, je eerste vk bezoekje! En ja, de kans was wel extreem klein dat jullie het hartje zouden horen al, maar lief dat ze het probeerde!! Veel plezier met het worstelen door de folders :wink:

Ik zal je datum trouwens snel aanpassen, zodra ik wat meer tijd heb.

Krystle, leuk jij ook je eerste vk bezoekje! Volgens mij kun je redelijk precies je zwangerschapsduur berekenen hoor, je weet toch (bij benadering) de dag van je eisprong? (kan een dagje schelen, maar niet veel) Tel vanaf dan tot nu en tel daarbij de twee ‘gratis’ weken op. Dan kom je het beste in de buurt van je huidige zw-duur!

Wij hebben gekozen voor prenatale onderzoeken, maar ik ben zelf chronisch ziek en we hebben helaas wat erfelijke ziektes in de familie, dus bij ons was die keuze snel gemaakt…

Jij ook veel plezier met je folders :wink:

Wij gaan strakjes lekker uit eten en morgen hebben we ook een druk dagje, maar ik ga proberen om morgen middag of -avond even snel hier te komen kleppen. Ik ga natuurlijk niet op het moment supreme wegblijven :wink:

Tot morgen dus!

Ooooh…spannend morgen Smiley!!! :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

Heb je een gezellige avond gehad??

Krystle en Dopey veel plezier met jullie folders!!

Tja, prenatale onderzoeken…dat zijn best moeilijke keuzes :think: !

Ik heb eigenlijk nog helemaal geen idee wat ik/wij zouden doen.

Enneh, nog een paar weekjes…op naar de echo’s meiden!!!

De huizenjacht was errug leuk!!! We hebben uiteindelijk 3 apartementen bezichtigd. In hetzelfde complex, maar verschillende uitvoeringen zeg maar.

Nou en er zat me toch een mooie bij :dance: , daar zou ik zelf ook best willen wonen, hihi. Het was echt al helemaal af en naar mn ouders’ zin!

Ze hebben nu een optie en gaan woe weer kijken (en waarschijnlijk een bod uitbrengen).

Het is wel spannend allemaal hoor, zeker voor mn ouders, mn zus en zwager gaan waarschijnlijk het huis van mn ouders kopen.

Ze leveren wel flink in qua ruimte, dus ze zullen giga opruiming moeten houden…dat zal me een projectje worden :wall:

Nou meiden, ik kruip maar eens lekker in mn mandje, ik moet morgen werken, dus het wekkertje gaat om 6 uur al af… :frowning:

Weltrusten :-* Lotje

Wil ik net gaan typen wordt er een kleintje wakker. Ik typ zo wel weer of morgen.

Hoi Meiden,

Ik ben de laatste dagen zo ontzettend moe, niet normaal meer.

Hoop dat het snel weer wat beter gaat, moet maandag weer aan het werk en wil het nog ff niet vertellen tot we zeker weten dat het goed gaat met de beeb, dus zeker nog tot 06-06-06 wachten, tot de termijnecho.

Ik ben nu net wakker, en ga zo maar naar boven, verder slapen, geef me er maar aan over.

tot snel

Liefs

Hoi,

Hier een beetje bruinverlies :frowning: Ik moet zo rennen (druk, druk), maar ik hou jullie op de hoogte :wink:

Tot later!

Oh jeee smiley, maar het is nog niet helder rood dus…

Hoi Meiden,

Ik heb gister erg veel geslapen, kom nu ook net pas uit bed, en voel me iets fitter, maar niet dat je zegt ik kan de hele wereld aan :wink: Maar goed, dat hoeft niet, als er maar voouitgang in zit… komt vast wel goed.

Morgenmiddag hebben we een intake gesprek bij de verloskundige, vanmiddag eerst even de vragenlijst doornemen en invullen. Wel spannend allemaal hoor, weer een stapje verder …

Gistermiddag de bloeduitslagen gekregen van twee weken geleden, en alles was goed, behalve dat ik een lichte bloedarmoede heb, maar dat heb ik wel vaker gehad en dat kan of hoeft niets met de zwangerschap te maken te hebben. Dus ik moet nu 30 dagen 1 maal daags een staalpilletje innemen.

Ik heb eerlijk gezegd nog niet alles teruggelezen, maar denk dat ik vanaf nu gewoon weer actief mee ga doen.

Liefs :-*