Februari/Maart 2006-stoppers (deel 7)

@Smiley, het hoeft nog niks te zijn hoor! We blijven hopen!

Als ik trouwens tel zoals jij zegt tegen Krystle, dan kom ik op 8 weken en 4 dagen!, haha, het wordt steeds langer!

@Martje, gewoon aan je moeheid toegeven hoor!

@Lotje, dus het huizen kijken was geslaagd?

@Krystle, ik ga die onderzoeken niet doen. Ik moet alleen bellen met een nummer om te kijken of er een onderzoek plaats moet vinden n.a.v een achterneef( :**: ) met een aangeboren hartafwijking, maar ik denk dat dat wel los loopt.

De reden dat wij het niet doen is dat het ook een hoop onzekerheid met zich mee kan brengen, terwijl er soms niks aan de hand is.

Zo nekplooimeting is bv een kansberekening en geeft dus geen 100% zekerheid.

Ben gister heel de dag beroerd en duizelig geweest. Ik denk dat mijn dag ervoor te druk was :wink:

(UWV, vk en gelijk daarna naar Jensen-opnames, daarbij ook nog eens 2 keer volop in de file gestaan waaronder om 23.30 :shock: ).

Groetjes Dopey.

SMILEY :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: !!!

Dopey hoe was het bij Jensen???

Het is zeker al op tv geweest of niet ?

:-*

Vanavond komt het op tv!

En we moesten ook het publiek voor vrijdag en voor 2 juni spelen, haha.

Het was erg leuk!, wel heel klein en er waren geen stoeltjes maar traptrede met kussentjes, dus je snapt hoe mijn rug is!

Herman komt, met 3 meiden die met hem willen daten en John Williams van help mijn man is klusser!

Ben benieuwd of we op tv komen, we zijn wel gefilmd, haha.

Groetjes Dopey.

Oh leuk!!

Enne hoe kunnen we je herkennen ??? :wink:

Hoi allemaal :slight_smile:

Tijdje weer niet gereageerd, dus ik moet maar s even teruglezen :smiley:

Martje Fijn dat je zo’n fijne vakantie hebt gehad! En tja, misselijkheid, dat hoort er wel een beetje bij he. Ik hoop dat het niet zo erg wordt als bij Denise. Nog maar even lekker genieten van je vrije dagen! Veel succes bij de vk morgen!

Pinot Mooi dat je een broek in jouw maat hebt gevonden! Ik zie aan je banner dat je al bijna 12 weken bent! Wat gaat dat hard zeg. Ben erg benieuwd naar je echo. Nog 5 daagjes :slight_smile:

Hoop Ik :thumbup: voor je!

Kippie Ook voor jous :thumbup: ik. Wat duren die 2 weken altijd lang he :slight_smile: Mijn 2 weken beginnen ook weer…

Krystle Vervelend die kwaaltjes… Ik hoop inderdaad dat ik de persona net zo goed als jij kan testen :mrgreen:

En nu lees ik een berichtje verder dat je helemaal in tranen was omdat je geen kwaaltjes meer had. Nou kop op meid, het gaat vaker wel goed dan niet en die kwaaltjes komen misschien toch gewoon wat meer in vlagen he.

Jade Mooi dat je tentamen goed ging. Hoop op een mooi cijfer voor je! Het lijkt erop dat je nu toch weer een kortere cyclus gaat hebben, dus samen aftellen is er niet echt meer bij. Maar misschien heb jij een lange luteale fase en ik een korte :wink:

Smiley Bruinverlies op je NOD :frowning: Ik :thumbup: voor je dat de :evil: niet komen!

Karika Hoe gaat het verder met jou? Bijna 7 weken alweer… toch wel grappig dat je die eerste 4 weken min of meer cadeau krijgt, dan gaat het toch best snel aan het begin.

lisette Ik snap het wel, dat je die baan nu even voor laat gaan. Je wou die baan immers zo graag. Leuk dat je mee blijft lezen en :thumbup: :thumbup: voor ons!

Lotje Jeej… spannend zeg. Zouden we weer een zwangere erbij hebben in ons clubje? Ik hoop het! :pray: :pray:

Dopey Veel plezier met al je boekjes en folders :slight_smile: Nu je bij de vk bent geweest is het zeker allemaal een stuk “echter”, of niet? Dat zag er inderdaad uit als een drukke dag! Doe maar rustig aan!

Eergister was op mijn persona-staafjes nog niets te merken van LH, maar gister opeens een heel duidelijke streep, vandaag een vage streep, dus gister was mijn LH-piek. Geloof dat ik dan dus gister of vandaag mijn ei had/heb. Dat klopt dan aardig met mijn banner geloof ik…

hoi meiden,

@ Martje: fijn dat het leuk hebt gehad op vakantie en geef maar lekker toe aan je vermoeidheid.

@Smiley: hoe is het met je bruinverlies??? Ik :thumbup: voor je dat het niet doorbreekt.

@ Dopey: ik doen die onderzoeken ook niet hoor, je wordt er helemaal gek door gemaakt. Gaaf dat je bij Jensen bent geweest, is echt een toffe peer :thumbup:

Hier gaat het weer wat minder. De nek gaat veel beter maar moet weer veel overgeven en erg misselijk. Was even gestopt met de medicatie maar dat is duidelijk geen succes. Heb nu nog 2 zetpillen en vraag morgen maar weer een nieuw receptje aan.

Fijne dag allemaal.

kuzzz

Vervelend Denise, die misselijkheid… ik hoop dat het gauw beter gaat!

Mooi dat het met je nek beter gaat, ik hoop dat het gauw helemaal over is

Hee Engeltje, gezelli dat je er weer bent!!

Ik moet nog een paar daagjes geduld hebben valt niet mee, ik hoop ook zoooo dat ik me bij de andere zwangeren mag aansluiten!Voor jou beginnen ook de spannende wacht-weken :thumbup: :pray: :thumbup:

@Smiley,

Ik duim me suf meis!!! :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

Zolang je nog geen helder bloed heb kan het nog alle kanten op!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@Dopey,

Jaaa, het huizen-kijken was zeker een succes!!

Leuk zeg, dat je bij opnames van Jensen bent geweest, ik ben benieuwd of je jezelf vanavond terugziet.

@Martje

Vervelend dat je zo moe bent :frowning:

Heel veel plezier he morgen bij de vk!!! Gelukkig waren je bloeduitslagen verder ok.

@Denise

Fijn dat de pijn in je nek nu wat minder is. En wat irritant dat die :sick: zo aanhoud. Wat zei de vk hier verder van?? Je bent inmiddels denk ik al wat kilootjes kwijt door al dat overgeven? Houd je je werk nog een beetje vol?

Ik kom net terug van mn werk, lekker gewerkt, leuke clienten.

Maar nu ben ik wel moe hoor, ik heb vannacht nogal slecht geslapen door koude voeten :eh: Heel apart, daar heb ik nooit last van, maar ze wilden nu echt niet meer warm worden!

Maargoed, ik ga eens even met mn mannetje verzinnen wat we vanmiddag gaan doen.

Fijne dag allemaal!

Liefs Lotje

Hoi meiden,

Hier weer even een berichtje van mij!

Echt een oplossing hoor die laptop, zo nu en dan even inpluggen bij mijn schoonouders en ff jullie op de hoogte houden en op de hoogte blijven van jullie!

Hier gaat alles goed, ik heb mijn eisprong inmiddels volgens mij wel gehad. Ik kan niet echt wijs uit mijn temperaturen hoor, maar goed, deze week ik het ook niet echt stipt bijgehouden. Ik heb nu wat last van een zeurend gevoel in mijn buik. Maar goed dat kan vanalles zijn.

Ik kan nog niets zeggen wat ik denk. Ik hoop het alleen maar!!!

Ik houd jullie op de hoogte, als we weer thuis zijn ben ik er elke dag wel weer even!

Liefs,

Hoop

zit net op t lijstje te kijken, en zie dat vandaag 3 hun NOD hebben…

Smiley, Daffie en Jorien

Daffie!!! Jorien!! Hoe is het met jullie???

Ik duim voor jullie alledrie! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray:

@Engeltje, het gaat opschieten voor je! nog even geduld.

Leuk om je weer te lezen :wink:

@Denise, balen van die misselijkheid en nek.

Ik ben vandaag nog super duizelig als ik rechtop sta, de misselijkheid is na vanmorgen weer even gezakt.

@Hoop, ik hoop het zo voor je deze ronde :pray: :pray: :pray:

@Martje, ik ga lekker niet zeggen hoe ik eruit zie en wat ik aan had!

Jullie mogen gokken :mrgreen:

Ik ga maar weer niet naar mijn paardje ( die lacht zich rot want dan mag hij lekker in de wei blijven staan, in plaats van fitnessen :wink: ).

Groetjes Dopey.

SMIIIILLLLEEEYYY!! Hoe is het nu ??? :shifty: :shifty: :shifty: ( :pray: )

Snelle reactie van deze kant. Hier is nog niks te zien. Zou het dan?? Ik wordt helemaal gek van mijzelf. Wil nog niet testen (heb ik ook niet in huis, maar wil wel weten waar ik aan toe ben.

Oh, spannend!!!

Wanneer wil je wel gaan testen?

Groetjes Dopey.

Jorien :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Jorien ik duim ook voor jou!!! :pray: :pray: :pray:

En ik ook Jorien!!! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Smiley hoe is het???

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:-* Lotje

Oh spannend , vooral omdat je nog geen test in huis hebt…

morgen gelijk naar de drogist ???

:wink:

Flauw hoor Dopey… ook niet een kleine hint of tip ???

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh

:wink: