Februari/Maart 2006-stoppers (deel 7)

Denise wat rot voor je dat je nog steeds zo misselijk bent zonder de medicatie. Hoop dat het snel beter zal gaan meis…

Hey dames,

Ik heb 2 foto’s gehad vandaag :lol:

Zijn ze niet hip :dance: HIhi

Zie alleen geen pin in mijn voetje…verstopt ofzow?? :think:

Ze zijn van 15-05-2006. Zo grappig om te zien hoe het steeds veranderd :shifty:

Nou ik hoop dat het met iedereen oke gaat!!!

Voor de gene die zich wat minder voelen een dikke :-* van mij!

Voor die tegen de NOD aanzitten :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: Kom op hè dames…bij ons in de topic (sept/okt) wil niemand de laatste 2 mnd zwanger worden :think: :eh: :thumbdown:

En een fijn weekend :smiley:

Lieve groetjes Chelleke :-*

Zo, hé… SPANNEND hier!!!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Smiley nog even extra… :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Ik kan het verder even niet echt bijhouden. Ik heb het de afgelopen dagen een beetje verwaarloosd. :oops: Sorry sorry sorry. Komt denk ik ook omdat ik er niet zo heel veel mee bezig ben zelf op het moment en dan kom je vanzelf minder hier. Op zich gaat het goed hier. Druk en toch ook veel lui en gewoon lekker bezig. Nog steeds geen echte bijzonderheden. We genieten lekker van dat het best goed gaat en van elkaar natuurlijk. :inlove:

En mijn fotomanie is er ook niet minder op aan het worden… :dance:

Dit was vanavond. Zeg maar nog geen uur geleden. Echt geweldig. Genomen vanaf de gallerij van de flat, gewoon voor de deur. Kan ik zo intens van genieten. Het geluid van die branders, van de blaffende honden. Heerlijk, ik stap zo weer in… droomt weg…

Meiden ik blijven :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: en hoop voor iedereen het beste. Vergeef me dat ik niet zo actief ben, komt wel weer maar ik ben jullie zeker niet vergeten!!!

Dag!!!

Zooo ik zit klaar om JENSEN te kijken hoor :lol:

Ehm, meiden…

IK BEN :inlove:

Ik ben er helemaal van in de war :shifty: Moet het even door laten dringen hoor…

:-* Smiley

GEFELICITEERD !!!

Oh wat leuk zeg!!

Enne heerlijk zo’n digitale test he… lekker duidelijk!

Geniet ervan!!

Hier moest het ook even tot me doordringen hoor… dat is heel normaal meis…hihi

Nogmaals, geniet er maar lekker van!

Enne vergeet je banner niet aan te passen he :dance: :dance:

Dank je wel Martje!

Ja, ik heb mijn banner al aangepast :mrgreen:

De reden dat ik het even door moet laten dringen, ik was natuurlijk in dec ook al zwanger, dat ging toen met 3 maanden fout. Maar ik voelde toen echt dagen van te voren al dat ik zwanger was, ik had allerlei kwaaltjes. Nu helemaal niks, alleen sinds gisteren een vlaagje misselijkheid en wat vaker plassen… Het is dus heel onwerkelijk nu. Maar dat komt allemaal wel :mrgreen:

AAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!! (even mijn energie kwijt :wink: )

:-* Smiley

Ja het is begrijpelijk dat je even in de war bent, vooral nadat een keer verkeerd gegaan is. Maar je leest wel vaker dat de kwaaltjes per zwangerschap verschillen, dus dat kan heel goed zijn…

Liefs :-*

SMILEY GEFELICITEEEEEEEERD!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Geweldig meis, wat een goed nieuws, probeer er lekker van te genieten he…zoals je steeds ook tegen alle andere meiden zegt…het gaat vaker goed dan niet!!

Dikke :-* Lotje

Enneh… :**: strooien is toegestaan hihi :mrgreen:

Juist inderdaad, het gaat vaker goed dan niet… dus genieten :wink:

Ik ga mijn best doen :wink: (jullie moeten mijn glimlach eens zien, ik geniet enorm, maar het is ook wel een beetje eng hoor, heel stiekem…)

Oke Lotje, hier een heel klein beetje dan: :**: :wink: De rest hou ik nog even zelf, heb het nog hard nodig nu :wink: Als ik de eerste keer boven de pot heb gehangen kom ik wel uitgebreider strooien :lol:

:-* Smiley (doe mijn naam eer aan momenteel :mrgreen: )

Smile maar ff lekker verder hoor, het is jullie gegund!!!

Ik zit ondertussen nog steeds naar Jensen te kijken, heerlijk zo’n laptop … Vraag me af of je al in beeld geweest bent Dopey.

Liefs

jeeeej!!!

Gefeliciteerd Smiley!!

Echt super!!

Ik heb ze een beetje gevangen hoor Smiley,ik zal niet te gretig zijn ok? :wink:

Heel begrijpelijk dat het allemaal best wel eng is na je vorige zwangerschap.

Heerlijk hoor meis, dat je weer zo snel zwanger bent geworden!

Je zult wel hyper zijn…van slapen komt vast weinig?! :mrgreen:

Liefs Lotje

Smile maar lekker Smiley!!

@Lotje wrote:

Je zult wel hyper zijn…van slapen komt vast weinig?! :mrgreen:

Ja :shifty: , ik ben inderdaad helemaal hyper, ik zit 20 dingen tegelijk te doen… Ik heb me net ook al gemeld bij de 9-maanden-mama’s, en dacht meteen daarna, ik loop toch niet te hard van stapel he :oops: Maarja, ik ben ook zo happy…

Ik moet zo toch maar eventjes gaan slapen denk ik, ik heb vannacht ook al wat uurtjes gemist (maar ik was heus niet nerveus hoor :liar: )

:-* !!

Tuurlijk loop je niet te hard van stapel!!!

Hopelijk kunnen veel meiden zich snel bij de februari-mama’s aansluiten

waaronder ik hihi :shifty: :mrgreen:

En ik denk dat de stap kleiner is als er al een topic febr-mama’s geopend zou zijn. Dat had Dopey toch ook een beetje vorige maand?

Weltrusten, lekker dromen over een beebje in je buik!!!

Liefs Lotje

Smiley!! Helemaal geweldig!!! Moet echt debiel zijn om zwanger te zien in het vakje!!! Je had wel een beetje bruinverlies toch op je NOD? Is dat nu helemaal opgehouden??

Gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:

Geniet er maar lekker van, dit wolkje (en kramp in je kaken!!!)

He is het met Jorien en Daffy???

@Smiley wrote:

IK BEN :inlove:

:dance: :dance: :dance::dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Wow helemaal te gek!!! Gefeliciteerd!!!

Smiley: gefeliciteerd :!: :!: :!: :dance: :dance: :dance: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

kuzzz