Hoi Meiden,
Ik ben net eindelijk terug gebeld door Moeders voor Moeders.
Het probleem is dat ze hier de flessen niet op komen halen. Ik zou wel gewoon mee kunnen doen, maar dan moet ik het iedere week zelf wegbrengen. Denk dat ik het toch gewoon ga doen, het is voor een goed doel. Ik bel haar vanmiddag wel even terug, als ik bij de VK geweest ben.
Welk cadeau is trouwens het leukste ???
Doei doei
Hai hai
Martje, heel veel plezier bij de vk vanmiddag en wat fijn dat je waarschijnlijk toch mee kunt doen aan MvM!
Ik stond vanochtend met een testje in mn handen, na het goede nieuws van Smiley gisteren kon ik me nauwelijks bedwingen…
Ik heb het toch maar niet gedaan goed he!!!: :mrgreen:
Het sloeg ook helemaal nergens op, want ik heb mn eisprong waarschijnlijk op dag 15 gehad, ik zit nu op dag 24, dus testen is echt nog een beetje te vroeg!!
Ik vroeg me trouwens af, ik had vorige maand een luteale fase van 11 dagen, zou het dan kunnen dat je 11 dagen na je eisprong al een positieve test in handen kunt hebben?? Of is het gehalte zw-hormonen dan nog te laag? Wie weet hoe dit zit?
Trouwens niet lachen hoor meiden…we hebben momenteel WK-toiletpapier van page. Daar zitten dus allemaal oranje tekentjes op. Als het papier nat wordt is het alleen net alsof ik een beetje bloed heb verloren, ik moet dus echt steeds heel goed kijken, beetje irritant dus :wall: :wall: :wall: …ik ben verder ook niet nerveus aan het worden hoor :liar:
Liefs Lotje
Hoi Lotje
Verstandig dat je nog niet getest hebt meis, nog heel even geduld hebben en dan weet je tenminste zeker dat je niet te vroeg getest hebt… dan voorkom je zo’n teleurstelling als toen bij mij.
Enne dat wc papier ken ik , word er ook gek van. Ik ga het niet meer kopen!!!
Liefs
Enne dat wc papier ken ik , word er ook gek van. Ik ga het niet meer kopen!!!!
Tja, wij slaan eens in de zoveel tijd een aantal van die mega-verpakkingen in :mrgreen: :mrgreen:
Ik geloof dat ik dus nog even vast zit aan dat wk-papier :wall:
En inderdaad Martje, als ik te vroeg wil testen, denk ik ook terug aan jouw teleurstelling!
Dat helpt wel een beetje.....
Liefs Lotje
Yes :mrgreen: Smiley, Gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Lang gewacht maar niet voor niks :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hoe voel je je nu, dringt het al tot je door??
@Martje, we zijn heel even in beeld geweest
Ze hebben trouwens alleen Herman uitgezonden, dus de aflevering met John Williams moet nog komen.
Het publiek van vanavond zijn wij ook, haha.
@Lotje, nog even volhouden!
Groetjes Dopey.
Hoi Meiden,
Bedankt voor de lieve reacties!!
Ik heb echt geen tijd om te reageren, ik moet alweer rennen… Maar ik kom vanmiddag/vanavond uitgebreid bijkletsen en reageren!! Beloofd
Tot later!!
:-* Smiley
@Dopey wrote:
@Martje, we zijn heel even in beeld geweest
Ze hebben trouwens alleen Herman uitgezonden, dus de aflevering met John Williams moet nog komen.
Het publiek van vanavond zijn wij ook, haha.
Groetjes Dopey.
Ja ik dacht al, ik mis iets

Enne had je toevallig iets wits aan ???
Helaas kan ik vanavond niet kijken, zit ik in het theater
Liefs :-*
@Lotje wrote:
En inderdaad Martje, als ik te vroeg wil testen, denk ik ook terug aan jouw teleurstelling!
Dat helpt wel een beetje…
Liefs Lotje
Goed zo :!: :!: :!:
@Smiley wrote:
Ehm, meiden…
IK BEN:inlove:
Ik ben er helemaal van in de war :shifty: Moet het even door laten dringen hoor…
GEFELICITEERD :dance: :-*
Smiley, gefeliciteerd!! super joh, weer een zwangere erbij.
Hier nog steeds niks te zien, te voelen, alleen maar super zenuwachtig. Weet nog steeds niet of ik vandaag ga testen, waaschijnlijk wacht ik nog een dag.
Hey Smiley, wat zie ik nou!!!
GEFELICITEERD!!!
Hopelijk ga ik je snel volgen!! En vele andere natuurlijk!!!
Liefs,
Hoop
Smiley gefeliciteerd en probeer er lekker van te genieten!!!
Ik weet niet wie het vroeg maar haal me maar gewoon van de lijst.
Bram is een dagje naar mijn schoonmoeder en ik heb een veel te dure maar ontzettend fijne spijkerbroek gekocht. :oops:
Liefs,
Lisette
hoi dames,
Nou even een berichtje van mij. Ik weet dat ik gezegd had dat ik 2 wken geleden al zou bijkletsen, maar er is helaas niks van gekomen. :oops:
Ik zit nu op mn werk, dus ik kan nu ook niets uitgebreids doen, maar wilde jullie laten weten dat ik gisteren een testje heb gedaan (cb) maar er kwam niet echt een duidelijk antwoord. eerst dachten mannetje en ik dat het weer niet gelukt was, maar naar een paar minuten kwam er toch een heeeeeeel licht verticaal streepje!!! :shock:
Ik heb nog steeds geen :twisted: :twisted: :twisted: gezien, alleen een klein beetje bruine afscheiding woensdag. Ik ga maandagmorgen opnieuw testen (als ik nog steeds niet ongi ben) en dus maar dat het dan een beetje duidelijker is!!!
Smiley! Hartstikke gefeliciteerd!!! en alle andere zwangere meiden natuurlijk ook!!!
Nou ga snel weer aan het werk,
liefs
daffie
SMiley… :: GEFELICITEERD ::
Wat heerlijk voor je meis!!!
Lotje, ik wil je niet in verwarring brengen maar zeg het toch… Bij mijn eerste cyclus had ik een lutheale fase van 11 dagen. Bij de 2e ronde heb ik ook 11 dagen na mijn eisprong getest en je weet het resultaat!! In principe kan het dus wel (dat is tenslotte je NOD), maar t hangt natuurlijk af hoeveel hcg je al in je lichaam hebt…
Succes!! ::
Daffie, dat klinkt goed meis!!! ::
Jorien, jij ook succes!! :**:
Fijne dag vandaag meiden!!
Krys
@Krystle
Je brengt me niet in verwarring hoor, ik vind het juist fijn om te weten dat het wel mogelijk is na 11 dagen, dank je!! Dan zou ik dus in principe maandag kunnen testen… :dance:
@Jorien en Daffie
Spannend meiden, ik duim voor jullie!!!
:thumbup:
@Dopey
Leuk dat je jezelf nog hebt gezien op TV, wie weet vanavond weer!?
:-* Lotje
Hoi Hoi ,
We zijn net terug van het intake gesprek bij de verloskundige. Eerst hebben een hele vragenlijst door gelopen en allerlei dingen besproken.
Daarna mocht ik op de onderzoeksbank gaan liggen en ging ze voelen onderin m’n buik, ze voelde het zitten!! Dat hadden we niet verwacht,hihi, daarna was ze zo enthousiast bezig dat ze ook gelijk probeerde om naar het hartje te luisteren , maar dat is helaas niet gelukt, maar dat komt ws ook omdat dit m’n 8e week is. Maar wel leuk dat ze het toch even geprobeert heeft.We keken elkaar echt aan zo van, ooooh dat zou gaaf zijn, maar goed, over twee weken de echo, dan zien en horen we het kindje als het goed is. Nog even geduld hebben.
M’n bloeddruk was trouwens netjes : 130/75.
Verder hebben we het gehad over onderzoeken zoals nekplooimeeting enz, maar daar gaan we het dit weekend samen nog even goed over hebben, want daar zijn we nog niet helemaal uit. Het is wel een moeilijke keuze.Wat doen jullie of wat zouden jullie doen???
Liefs :-*
@Smiley wrote:
Ehm, meiden…
IK BEN:inlove:
Ik ben er helemaal van in de war :shifty: Moet het even door laten dringen hoor…
Even snel:
GEFELICITEERD
:dance: :dance: :dance:
Dat er nog maar veel mogen volgen :mrgreen:
Heb net getest, maar nog geen twee streepjes. Ben nu wel een stuk rustiger.
@jorien wrote:
Heb net getest, maar nog geen twee streepjes. Ben nu wel een stuk rustiger.
Maar ook nog geen ongesteldheid… kan nog alle kanten op gaan he meis ??

Jammer Jorien!!
Maarre, net wat Martje zegt, het kan nog alle kanten op, ik duim door hoor! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Liefs Lotje