Februari/Maart 2006-stoppers (deel 7)





Zie je je aanpassing niet, druk dan even op F5

Hai meiden,



Wat is het rustig geweest op het forum!!!

Allemaal druk zeker?!

Ik heb vandaag stage gelopen en het ging best lekker. Alleen vreselijk druk!!!

Nu een wasje aan het draaien en mijn koffer aan het pakken, moet morgen om 07.00 uur al op mijn werk zijn :shock: Heb helemaal geen zin in om naar Canada te gaan bleeeegh!

Mijn moppie :inlove: komt morgenavond pas thuis, dus we missen elkaar weer lekker!!! Af en toe word ik er gewoon sip van… :frowning:

Nou ja, als het goed is volgende week heel de week in ieder geval samen slapen!



Verder geen nieuws behalve dat ik nog steeds bruin menstrueer (nou ja, die twee drupjes al heel de week en dag 1 een beetje rood) … Maak me gewoon een beetje zorgen dat het niet goed is. Of ik wel vruchtbaar ben geweest…Had ook zo’n hevige eerste echte ongesteldheid! En nu nog minder dan met de pil!! Dan ben ik bang dat ik niet zo’n goed “nestje” kan bouwen.

Had mijn mams nog aan de telefoon, maar kan moeilijk vragen “Mam, toen jij gestopt was met de pil had je toen…” ?!! Ik wil haar niet vertellen dat we bezig zijn, mijn zusje is pas bevallen…

:inlove: Mijn neefje is het allerliefste, mooiste, schattigste kindje wat ik ooit heb gezien!!! :inlove:



Smiley Wil ik net een berichtje posten is het forum gesloten hihi! Blij dat je weer terug bent hoe is het geweest?

Hoi Meiden,



Daar ben ik weer :mrgreen:

We hebben een heerlijke mini-vakantie gehad, maar 3 daagjes was natuurlijk veeeeel te kort. Gelukkig was het maar een ‘tussendoortje’, de echte vakantie moeten we nog plannen. Dit was heerlijk om even tussendoor bij te komen.



Ik heb net 12 pagina’s bij zitten lezen en ga nu mijn best doen om netjes op iedereen te reageren. Zal wel een boekwerk worden :oops:



Lotje, fijn dat je lieverd besloten heeft wat hij wil en zijn baas hem met open armen ontving. Nou maar hopen dat de situatie zo goed blijft en hij de juiste keuze heeft gemaakt. En anders heeft hij dus nog een back-up plan, geen overbodige luxe toch!



Engeltje, balen joh, weer een nieuwe ronde in… Dan was je cyclus dus korter dan verwacht?..



Martje, fijn dat je je ouders zo blij hebt kunnen maken. Als je door diepe dalen gaat (/bent gegaan) dan geniet je extra hard van de mooie dingen!!



Karika, gefeliciteerd!! Ik zag je banner al onder je oude berichtjes en wist niet hoe snel ik door moest lezen :lol: Welk merk test is dat op de foto? Ben ik wel nieuwsgierig naar, ik ken hem nog niet en ik heb best al wat plaatjes van positieve testen gezien :wink: Fijn dat je dinsdag een donkerder streepje had! Geniet van je roze wolkje!!



Chelleke, balen, weer een ronde verder, succes en veel plezier in die nieuwe ronde :wink:



Jade, wat een gekke bloeding heb je achter de rug zeg. Heb je genoeg verlies gehad om ervan uit te gaan dat het een menstruatie was, 1 dag vind ik wel heel kort hoor… Hoe is het er nu mee?



Kaatjes, wat jammer zeg… Maar zolang de duivels er niet zijn is er hoop!! Ik dacht niet dat een koperspiraal invloed had op je cyclusduur, omdat het niet met hormonen werkt en dus je hormonenritme niet beïnvloed, maar ik ben geen deskundige, dus misschien heb ik het fout. Misschien heb je ‘gewoon’ een langere cyclus, dat gebeurt wel eens zomaar, of misschien heb je wel te vroeg getest en pikt de test bij jou een zwangerschap pas later op… Ik duim nog ff voor je!!



Zuster Pinot, van harte gefeliciteerd!! 4 jaar je best gedaan heeft zijn vruchten afgeworpen!! Wees maar trots op jezelf!



Hoop, fijn dat het tempen bevalt. En lekker dat je een laptop hebt nu!



Denise, wat een pech met die echo zeg… Nouja, maandag is je beebje weer 5 daagjes ouder, en kun je weer wat meer zien. Positief bekijken :wink: (ik snap uiteraard dat het erg frustrerend was toen je daar stond, maar elk nadeel heeft een voordeel zeg ik dan maar :wink: )



Krystle, fijn dat je mooi afscheid hebt kunnen nemen, dat is heel belangrijk!

Leuk dat je ervoor koos om je nieuws zo vroeg bekend te maken. Dat had ik ook gedaan, en van sommige mensen kreeg ik inderdaad de opmerking dat dat wel vroeg was (ik deed het trouwens ‘pas’ met 9 weken) Toen uiteindelijk mis ging begrepen mensen echter wel wat er was, en kwam ik niet ‘out of the blue’ met dat negatieve nieuws. Dus ik zie er altijd een voordeel in, je kunt lekker vroeg openlijk genieten en gaat het dan mis, dan weet je omgeving ervan en kunnen ze met je meeleven en rekening houden. In mijn ogen dus een goede beslissing dat je het nu al vertelt.



Lisette, geweldig dat je de baan hebt, gefeliciteerd!

Begrijp ik nou goed dat jij ook een beetje vaag ovulatie gedoe hebt deze cylus, net als ik? Is er al meer duidelijk ondertussen?



Dopey, wat een onzin dat je niet mee mag doen met MvM! En daar zullen ze bij MvM zelf ook niet blij mee zijn, met die regels zullen ze minder in kunnen zamelen denk ik. Maarja, er zal wel een goede reden zijn voor de nieuwe regels… Ze willen natuurlijk geen risico’s lopen.



Sisil, het klinkt alsof je een goede camera hebt. Ik heb (nog) geen verstand van spiegelreflex (merken enzo), maar hoop er op een dag ook eentje te hebben. Ik vind fotograveren erg leuk om te doen. Ik heb een paar maanden geleden een hele uitgebreide digitale camera gekregen, waarmee ik veeeeeel kan. Bijna net zoveel als een spiegelreflex (is me verteld) Ik ben hem nu aan het ontdekken en heb af en toe prachtige plaatjes, maar ik vind het vaak ook nog moeilijk om te beslissen hoe ik hem in moet stellen. Ach, ik ben nog maar een hele prille beginneling hierin… :shifty:



Lorraine, welkom hier. Heb je meer gegevens voor me, dan zet ik je in het lijstje. Je gaat voor je tweede, maar hoe oud ben je, hoeveelste ronde zit je in en wanneer is je NOD. Het klinkt alsof je een 6-weekse cyclus hebt.



Martje, fijne vakantie!!

Wat krijg je vroeg een echo zeg, lekker hoor! Dat is zo’n beetje het enige voordeel dat ik kan vinden in zwanger zijn met een medische indicatie :wink:



Nou, ik doe nog een duit in het onzekerheids-zakje… Ik heb mijn temp netjes bijgehouden, maar die vloog van omhoog naar omlaag en weer terug… Nou ben ik op reis geweest, heb de eerste nacht niet goed geslapen, ben weeeeer ziek geworden ( :? ), allemaal dingen die invloed kunnen hebben op je temp, dus zou dat de schommelingen kunnen verklaren. Het kan ook betekenen dat mijn eisprong NOG NIET is geweest… En dat terwijl mijn eigenlijk NOD (uitgaande van de afgelopen paar cyclussen) morgen zou zijn… Vaaaag… Nou kreeg ik van de week wat buikpijn, duidelijk mijn baarmoeder, en vandaag was dat erger dan de rest vd week, dus heb ik vandaag een ovu-testje gedaan (vraag me niet hoe ik op dat idee kwam…) en die was positief :shock: En dit keer overduidelijk, geen twijfel:



Met mijn (laatste) oude vertrouwde test ook maar gecheckt en die zegt uiteraard hetzelfde…

Omdat ik ruim 1,5 week geleden ook positief getest dacht te hebben en zo dicht bij mijn oorspronkelijke NOD zit, raakte ik hier behoorlijk van in de war. Ik weet dat je ook een postieve ovulatietest hebt als je zwanger bent, en qua cyclusduur zou dat best kunnen, dus om twijfel weg te nemen heb ik een zwangerschapstest gedaan: Negatief. Dan zal ik dus nu wel mijn eisprong hebben. Ik ben behoorlijk in de war, ik had 11 dagen geleden echt alle signalen voor een eisprong; tempdip, vruchtbaarslijm, zachte, openstaande bmm en (bijna?) positieve testen. Nu heb ik helemaal geen signalen, geen slijm, geen tempdip, bmm hard en gesloten, maar wel een hele positieve ovu-test…

Ik wacht het maar gewoon weer af en doe de komende dagen weer een ovulatietest… Gelukkig vinden mijn liefje en ik elkaar erg lief en kroelen we gewoon door :inlove: :oops: Ik hou jullie weer op de hoogte!



Zo… Bijgekletst! Tijd voor een glaasje fris en schijfjes komkommer op mijn oververmoeide oogjes :wink:



:-* Smiley



Ps, ik moet nu op verjaardagsvisite, dus ik werk het lijstje vanavond/morgenochtend wel bij, nog ff geduld dus Karika, maar dan pronk je ook op het onderste lijstje :wink:

@Smiley wrote:





Jade, wat een gekke bloeding heb je achter de rug zeg. Heb je genoeg verlies gehad om ervan uit te gaan dat het een menstruatie was, 1 dag vind ik wel heel kort hoor… Hoe is het er nu mee?



Nou, ik doe nog een duit in het onzekerheids-zakje… Ik heb mijn temp netjes bijgehouden, maar die vloog van omhoog naar omlaag en weer terug… Nou ben ik op reis geweest, heb de eerste nacht niet goed geslapen, ben weeeeer ziek geworden ( :? ), allemaal dingen die invloed kunnen hebben op je temp, dus zou dat de schommelingen kunnen verklaren. Het kan ook betekenen dat mijn eisprong NOG NIET is geweest… En dat terwijl mijn eigenlijk NOD (uitgaande van de afgelopen paar cyclussen) morgen zou zijn… Vaaaag… Nou kreeg ik van de week wat buikpijn, duidelijk mijn baarmoeder, en vandaag was dat erger dan de rest vd week, dus heb ik vandaag een ovu-testje gedaan (vraag me niet hoe ik op dat idee kwam…) en die was positief :shock: En dit keer overduidelijk, geen twijfel:



Met mijn (laatste) oude vertrouwde test ook maar gecheckt en die zegt uiteraard hetzelfde…

Omdat ik ruim 1,5 week geleden ook positief getest dacht te hebben en zo dicht bij mijn oorspronkelijke NOD zit, raakte ik hier behoorlijk van in de war. Ik weet dat je ook een postieve ovulatietest hebt als je zwanger bent, en qua cyclusduur zou dat best kunnen, dus om twijfel weg te nemen heb ik een zwangerschapstest gedaan: Negatief. Dan zal ik dus nu wel mijn eisprong hebben. Ik ben behoorlijk in de war, ik had 11 dagen geleden echt alle signalen voor een eisprong; tempdip, vruchtbaarslijm, zachte, openstaande bmm en (bijna?) positieve testen. Nu heb ik helemaal geen signalen, geen slijm, geen tempdip, bmm hard en gesloten, maar wel een hele positieve ovu-test…

Ik wacht het maar gewoon weer af en doe de komende dagen weer een ovulatietest… Gelukkig vinden mijn liefje en ik elkaar erg lief en kroelen we gewoon door :inlove: :oops: Ik hou jullie weer op de hoogte!



Ben volgens mij dinsdag bruin bloed gaan verliezen, in de loop van de dag werd dit toch echt een beetje donkerrood en bij "afvegen" roze.
Woensdag was het weer helemaal weg, laat in de middag pas weer begonnen en vandaag een paar bruine stipjes in mijn inlegkruisje.
Absoluut geen zwangerschapsverschijnselen, maar voor mijn gevoel dus ook niet echt ongi geweest :?

Wat raar van die ovulatie test!!! En dat de zwangerschapstest dan negatief is!!! Maar over drie dagen toch pas je NOD? Zou het dan toch......?!

@Smiley wrote:

Kaatjes, wat jammer zeg… Maar zolang de duivels er niet zijn is er hoop!! Ik dacht niet dat een koperspiraal invloed had op je cyclusduur, omdat het niet met hormonen werkt en dus je hormonenritme niet beïnvloed, maar ik ben geen deskundige, dus misschien heb ik het fout. Misschien heb je ‘gewoon’ een langere cyclus, dat gebeurt wel eens zomaar, of misschien heb je wel te vroeg getest en pikt de test bij jou een zwangerschap pas later op… Ik duim nog ff voor je!!


Dat dacht ik dus ook, dat 't zo zat met 'n koperspiraaltje.
Natuurlijk kan de cyclus veranderen, zeker met wat spanning van buitenaf (dit dus...). Al hoop ik natuurlijk van niet...
Ik tobber nog even lekker door.

Over tobberen gesproken, dat doe jij nu ook lekker zeg. wat 'n wazig iets met die testen en jouw lichaam... Even 'n hartig woordje toespreken, mss helpt 't. Ga ik zo ook proberen "gossammie, als je nu niet 'n positieve test geeft, dan stap ik uit".... Whaha :lol:
Toch maar niet :mrgreen:

Kusss,
kaat

@Smiley wrote:



Engeltje, balen joh, weer een nieuwe ronde in… Dan was je cyclus dus korter dan verwacht?..


Ja 3 dagen korter, ik was van 30 uitgegaan, omdat de laatste 2 dat ook waren, nu dus 27... valt mee
Eigenlijk was deze meer 27.5 en de vorige 29.5, want toen werd ik 's avonds laat/'s nachts al ongi (heb ik de volgende dag pas als dag 1 gerekend) en nu pas ergens overdag (als 1e dag) :lol:
Deze ronde ga ik maar van 29 uit, al is 28 leuker, want als het dan raak is, zou ik op 14 feb uitgerekend zijn :inlove: :mrgreen:
Nieuwe NOD staat in mijn onderschrift trouwens (weet uit mijn hoofd niet meer of t nou 7 of 8 juni was)

O en die zwangerschapstest... kan het niet gewoon zijn dat je nog iets te weinig hormoon hebt om dat te kunnen testen?

Hey Smiley, welcome back! Fijn dat je lekkere dagen gehad hebt. Het was er ook wel weer voor. lekker joh! Wel tamelijk balen van die onduidelijkheid. Lijkt me erg verwarrend. Succes!



@Smiley wrote:

Sisil, het klinkt alsof je een goede camera hebt. Ik heb (nog) geen verstand van spiegelreflex (merken enzo), maar hoop er op een dag ook eentje te hebben. Ik vind fotograveren erg leuk om te doen. Ik heb een paar maanden geleden een hele uitgebreide digitale camera gekregen, waarmee ik veeeeeel kan. Bijna net zoveel als een spiegelreflex (is me verteld) Ik ben hem nu aan het ontdekken en heb af en toe prachtige plaatjes, maar ik vind het vaak ook nog moeilijk om te beslissen hoe ik hem in moet stellen. Ach, ik ben nog maar een hele prille beginneling hierin… :shifty:


Klinkt goed! Veel oefenen daar leer je veel van. Al doende leert men is het cliché maar het is echt zo. En dat vind ik nou één van de voordelen van digitaal, schieten tot je kaart vol is en geen extra kosten. Heerlijk.



Hier een plaatje van de bloesem van gisteren.





Vandaag ben ik erg trots op mijzelf want ik ben naar de sportschool geweest en heb 1½ uur gesport!!! Ik heb nu wel wat spiertjes die wat onaangenaam protesteren maar ze kunnen de boom in. :hand: Morgen maar eens wat aandacht aan het huis(houden) schenken en dan zaterdag wellicht weer naar de sportschool. Pfoe hé, ik word nog eens echt sportief. :liar:



Voor nu, weltrusten.



Sis.

Kaatjes en Smiley… Jullie houden het wel spannend zeg!!!



Ik hoop het zo voor jullie beiden!!

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:



Vannacht voor t eerst echt misselijk geweest, kon niet op mijn buik liggen, ging ik echt zowat over mijn nek… Op mijn zij liggen is lastig omdat mijn borsten te pijnlijk zijn… Heerlijk…ihihihihih… Benieuwd hoelang ik de kwaaltjes nog “heerlijk” vind…



Toen ik vanmorgen uit mijn overleg kwam lag er een cadeautje en een mooi gedichtje van een collega van mij op mijn bureau, en zoals t hoort bij een zwangere vrouw… Ik schoot direct vol.hihihi



“Je bent in blijde verwachting

Dus vergeet wat er aan vooraf ging.



Vergeet het verleden

En denk alleen nog maar aan het heugelijke heden



Laat je niet gek maken door diverse verhalen

Je geniet dan niet en dat is balen



Lieve Krys en T., ouders worden is een taak voor de rest van je leven

Jullie mogen nu lekker op een roze wolk zweven



Ik heb wat om op de babykamer neer te zetten

Niet om mee te spelen…Mogene jullie gelijk op gaan letten



Krys geniet en laat de vorderingen horen

Mij hoor je weer als de kleine is geboren”



Lief he?? Kwam echt uit haar hart en dat doet me zo goed!! Heb veel aan haar gehad tijdens mijn ziekteperiode…



Heb het vandaag tegen mijn leidinggevende verteld, hij was verbaasd maar vindt het wel heel erg leuk.



Smiley, vind het fijn om te horen dat je me begrijpt waarom ik het al verteld heb!!



Trouwens…Die mvm flessen stinken idd enorm… Ik heb er ook mega last van…pfffff…Kunnen ze er niet een rozenluchtje in doen ofzo??



Dames… Tis weer tijd voor leuk nieuws!!! Nieuw deeltje betekent…juust…Kom maar op met die dubbele strepen, plusjes enz!!!

Hier trouwens nog eentje die het erg leuk vind om te fotograferen… Grappig dat een aantal dat hier zo leuk vinden!!!



Wij hebben ook niet al te lang geleden een nieuwe digi cam aangeschaft, niet heeeeel uitgebreid, maar wel uitgebreid genoeg…



Heb een fotootje bijgevoegd van tijmbloesem… Vind hem zelf erg mooi omdat de bloesem zelf scherp is en de blaadjes e.d. wazig…

Hee meiden,



Even snel een berichtje voordat ik (lekker vroeg een keer) naar bedje ga! De meiden die hun NOD hebben heel veel succes (Kaatjes en Smiley :pray: )!!

Ik ben dit weekend in Canada :mrgreen: Heb nu toch al iets meer zin, ook al zie ik mijn moppie :inlove: nu niet, moet er maar het beste van maken!

Ben ik ook weer eens. lees wel alles trouw mee, maar het lukt me niet om vaak te reageren.



Krystle, Kaatje en Martje, van harte gefeliciteerd. Het lijstje zwangeren wordt steeds groter. Zo hoort het.



Hier niks bijzonders te melden, alles gaat goed, heerlijk aan het genieten van het zomerse weer.

Heee weer een nieuw deeltje, met inmiddels al 6 zwangeren, we gaan de goede kant op!!!



@Smiley, gezelli dat je er weer bent!!! Fijn dat je mini-vakantie zo heerlijk is geweest, is inderdaad altijd lekker om een beetje bij te tanken! Jullie hebben het trouwens wel geweldig getroffen met het weer!

Maarre, je testje ziet er veelbelovend uit, zou het eitje dan eindelijk komen??? :pray: Maarre… het is dan wel een errug eigenwijs en eigenzinnig eitje, dat wordt wat als er een klein hummeltje uit zou komen :wink: :smiley:



@Jade, een goeie reis naar Canada!!!



@Jorien, hee, leuk dat je er weer bent!!



Ik heb het gisteren echt mega-mega druk gehad, ik heb een nieuwe client met ALS (soort MS), ze kan niet meer praten en communiseert dus alleen via briefjes (triest hoor). We zijn vreselijk aan het vogelen geweest met een voedingspomp en een peg-sonde.

Soms is het echt niet te geloven hoe slecht mensen uit het ziekenhuis worden overgedragen :wall: :wall:

Daarna zijn we met het hele team wezen high-tea’en. Was wel heel leuk, we hadden geld gehad van een overleden client (lief he)



Mooie foto’s trouwens meiden!! Geweldig als je zo mooi kunt fotograferen, is iets wat ik ook ooit nog eens zou willen leren. Maarre, momenteel bak ik er niks van…



Liefs Lotje

Hallo iedereen :mrgreen:



@Smiley, fijn dat je weer terug bent. Misschien komt die positieve ovulatie test wel heel ergens anders door :wink:



@Pinot, ik weet niet meer of ik je gefeliciteerd heb, dus bij deze :mrgreen:



@Jorien, leuk weer wat van je te horen :smiley:



@Jade, ik blij toch stiekem nog een beetje hopen hoor :wink:



Meiden wat kunnen jullie mooie foto’s maken zeg!



Hier gaat alles zijn gangetje behalve dat ik buikpijn heb door een paar darmen die van slag zijn. Bovendien ben ik opgeblazen :eh: :mrgreen:

Ik heb net begrepen van een verloskundige op een andere site dat ik in principe, volgens de afspraken van de verloskundige in Nederland, naar de gyn moet i.v.m de hernia die ik gehad heb.

Dat ding blijft me achtervolgen :evil: :twisted: :mrgreen:



Ik bespreek het wel even met de vk 23 mei.



Groetjes Dopey.

Hoi Meiden,



Het lijstje is weer bijgewerkt!



Jade, vreemd hoor, van die gekke bloeding… Heb je nou niet de neiging om te gaan testen, gewoon om zekerheid/uitsluitsel te krijgen? Dat had ik met die positieve ovulatietest gisteren wel, ik begon zo te twijfelen dat ik voor mezelf uit wilde sluiten dat het een zwangerschap was, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.



Kaatjes, ik mopper hier ook de hele tijd op mijn lijf, maar het luistert niet :? Nouja, ik blijf gewoon doormopperen :wink:

Vervelend dat je nu opeens een afwijkende cyclus hebt!! Dat is heel frustrerend als je er geen goede reden voor kunt vinden (spreek ik helaas nu uit ervaring) Had jij je eisprong gemeten/gevoeld? Was die meer dan 16 dagen geleden? Want dat wijst dat op een zwangerschap. Als je het niet weet, of het is minder dan 16 dagen geleden, dan zit je waarschijnlijk nog op je NOD te wachten (en kun je dus evengoed nog zwanger zijn, maar heb je misschien te vroeg getest, omdat je nu een langere cyclus hebt)



Engeltje, dat zou leuk zijn, 14 feb uitgerekend!! Ik duim voor je hoor!

Ik denk niet dat het een te vroeg genomen zwangerschapstest zou zijn bij mij, maar gewoon een ovulatie. Ik twijfel er wel over. Ik weet zeker dat een ovulatietest ook positief kleurt bij een zwangerschap, dat is een kruisreactie, maar dan zou een zw-test zelf nu ook al positief moeten reageren… En dat deed hij dus niet. Maar ik twijfel nog een heel klein beetje, omdat ik ook wel eens heb gelezen dat de ovu-testen soms gevoelig zijn dan de zw-testen, dus inderdaad iets meten wat een zw-test pas een paar dagen later oppikt…



Sis, goed hoor, lekker gesport!!

Inderdaad, geweldig dat digitale fotograveren. Ik wilde altijd al leren fotograveren, maar dat is een dure bezigheid als je al je probeerseltjes moet laten ontwikkelen. Nu klooi ik lekker aan, zie op mijn schermpje of thuis op de computer meteen het resultaat en het kost me geen drol extra! Misschien ga ik in de toekomst nog wel eens een cursus doen.

Mooie foto weer zeg, die bloesem!



Krystle, wat een lief gedichtje zeg!! Fijn dat ze zo met je meeleeft!!

Geniet maar lekker van je kwaaltjes hoor, zo weet je dat je zwanger bent! (in het begin is er nog niet zoveel te zien he… :wink: )

Jij hebt ook een mooie foto gemaakt van die bloesem! Inderdaad mooi scherp met een wazige achtergrond!!



Dan kan ik niet achterblijven :wink: Hieronder bloesem en een lammetje :inlove: dat ik op vakantie tegenkwam:













Jorien, geen nieuws is goed nieuws toch :wink: Kom gewoon over 12 daagjes maar wat melden, maar dan wel iets leuks hoor!! :wink:



Dopey, opgeblazen zijn komt van de hormoontjes. Je darmen worden trager en minder stevig, waardoor je last kunt krijgen van obstipatie en een opgeblazen buik (lucht in je darmen). Fijn he, al die kwaaltjes :wink: Maar liever zwanger met kwaaltjes dan niet zwanger gok ik zo!! :lol:



Ik heb vanochtend weer een testje gedaan:





Mijn temp was erg laag (wijst op naderende eisprong), maar mijn bmm was hard en gesloten en ik had geen vruchtbaar slijm (wijst op geen naderende eisprong) Ik begin de hoop voor deze ronde na 3 weken gezeur langzaam kwijt te raken… Als dit mijn eisprong is, waarom heb ik dan een bmm die potdicht zit, zo kunnen de visjes niet naar binnen zwemmen :? En waarom had ik 2 weken geleden dan wel alle vruchtbaarheidssignalen? Als ik echter nu zwanger ben, waarom blijft mijn temp dan zo idioot laag? En waarom test ik dan op een zwangerschapstest negatief?

Ik ga gewoon uit van een ovulatie, en heb ik over een paar dagen nou nog steeds geen duidelijkheid, dan kijk ik wel weer verder…



Ik ga lekker in de zon zitten :mrgreen:



:-* Smiley

@Lotje wrote:

Maarre, je testje ziet er veelbelovend uit, zou het eitje dan eindelijk komen??? :pray: Maarre… het is dan wel een errug eigenwijs en eigenzinnig eitje, dat wordt wat als er een klein hummeltje uit zou komen :wink: :smiley:




Hoi Lotje, ik las over je berichtje heen… Ja, inderdaad, wel een erg dwars eitje dit, maar toch hoop ik dat er een gezond hummeltje uit groeit. Mocht dat gebeuren, dan krijgt hij/zij wel meteen de vraag wat dat voor geintjes waren 9 maanden eerder :wink: :smiley:

Leuk dat je high tea hebt gehad. Lief dat iemand jullie geld had nageaten, dan merk je wel dat je werk gewaardeerd wordt he!



:-* Smiley

Smiley. lekker een paar daagjes weg. Even lekker nergens aan denken. Wij gaan volgende week een weekend en heb er nu al zin in. Een ovulatietest merkt je oestrogeen op geloof ik. Die stijgt ook als je zwanger bent. maar een zwangerschapstest is het betrouwbaarts. Maar we duimen nog voor je hoor. Wel vervelend die onzekerheid.



Kaatjes, inderdaad vervelend dat je cyclus nu anders is als verwacht. Hopenlijk komt er van de maand regelmaat in of hoef je je de komende 9 maanden nergens druk over te maken. :lol:



Engeletje we duimen hoor voor een valentijnsbaby



dopey, balen dat je ws naar de gyn moet, maar eerst maar eens horen wat de vk zegt. En dat duurt al niet lang meer.



Jade, succes met je weekendje zonder manlief. Veel plezier in Canada.



Misschien kunnen we een topic openen in het showforum voor alle foto’s van die we maken (en natuurlijk van alle positieve testen van jullie die je gaat krijgen omdat ik nu erg veel hormoontjes rondstrooi).

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Hoi allemaal!



Heb nog niet alles teruggelezen, maar alvast:



Zuster Pinot…GEFELICITEERD!!!



Karika, gefeliciteerd met je zwangerschap!!!



Het wordt weer een druk weekend, maar als ik tijd heb ga ik alles teruglezen .



Met moi gaat alles goed, de :evil: :evil: zijn inmiddels weer weg, en we gaan weer vol goede moed op naar de vruchtbare periode :dance:

@Jade, ik vond dit op een andere site. Iemand stelde een vraag aan een verloskundige.







kan het dat als je je menstruatie gehad hebt

ik ga er van uit dat t dat was

al was deze anders dan normaal en korter

je toch zwanger bent ?

ik voel me zo raar

mn borsten doen al een 2 weken pijn

en ben vaak duizelig

ik zou t toe willen zeggen aan de aankomende eisprong

maar ik heb er al een hele tijd last van

ik snap er echt niks van

en om nu te testen lijkt me ook zo wat





_________________









Mirjam

Verloskundige






hoi...,

als je menstruatie korter was dan je gewend bent zou je wel zwanger kunnen zijn. De enige manier om erachter te komen is testen. Ik zou dus maar een testje doen, dan weet je het zeker.
Succes!

Mirjam


Jammer dat je nu in Canada zit :eh: :mrgreen:

Ik heb nog steeds last van mijn darmen, niet normaal meer.
Het brand zelf lichtjes naar mijn maag toe, af en toe.
Hoort dat er ook bij of zou ik iets verkeerds gegeten hebben, wat ik me niet kan voorstellen eigenlijk :eh: :mrgreen: :mrgreen:

Groetjes Dopey.

Groetjes Dopey.

@Lotje wrote:





Ik heb het gisteren echt mega-mega druk gehad, ik heb een nieuwe client met ALS (soort MS), ze kan niet meer praten en communiseert dus alleen via briefjes (triest hoor). We zijn vreselijk aan het vogelen geweest met een voedingspomp en een peg-sonde.

Soms is het echt niet te geloven hoe slecht mensen uit het ziekenhuis worden overgedragen :wall: :wall:

Daarna zijn we met het hele team wezen high-tea’en. Was wel heel leuk, we hadden geld gehad van een overleden client (lief he)





Liefs Lotje




Nare ziekte he, ALS. De levensverwachting is ook vrij kort, ik geloof max 2 jaar. Ik heb ook twee klanten verzorgt met die ziekte.

Leuk om te zien, dat jullie ook zo´n goede ervaring hebben met het zkh :mrgreen: . Ongelofelijk, vaak denken ze dat je gewoon een kast met materiaal open kunt trekken… :wall:



Mooie foto´s trouwens meiden. Leuk dat ik ook eens van de natuur kan genieten zonder te niesen :mrgreen:



Smiley, ik duim voor je dat je gewoon zwanger bent :pray: :pray:



Jade, veel plezier in Canada!!!



Liefs Pinot