Februari/Maart 2006-stoppers (deel 7)

Hoi :!:



Ik typ ook nog even vlug, voor ik hubbie op ga halen!!



TanteKaatje, ik heb even wat :: :: bij je gevangen, in de hoop dat 't me geluk gaat brengen de komende dagen!!



Jade, wat vervelend toch die cyclus. Kwam jij bij 't apriltopic wat over die van mij zeggen… we kunnen lekker aantobberen, of niet dan!



Dopey, ik weet niet of 't hoort, maar wilde ffe zeggen dat ik je straks of morgenochtend effe 'n berichtje stuur… Ik had al weg moeten zijn :oops:



Hier nog steeds geen nieuws. Ietsjepietsje geler slijm en ook slijmeriger dan voorheen. Wat krampjes/steekjes onderin m’n buik. Verder niet veel verandert, ook geen ongi dus…

Jeetje, vind m’n banner nu wel eng worden. Tijd voor 'n andere, maar heb helaas niets daarover te zeggen!



Ik ga hollen…



Kusss,

Kaat

Rustig aan Kaatjes, we pben morgen weer!

En dan wil ik leuk nieuws horen :mrgreen:



Groetjes Dopey.

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Zo hé, hopen dat dit werkt! Jullie maken het wel weer spannend.



Hier is het ook weer vaag. De laatste 2 weken van de cyclus zijn aangebroken en blijkbaar dus ook weer de “voel ik al wat” periode. :doh: Vanmiddag had ik ineens een beetje lichte verkleuring in mijn ondergoed. Rose kan ik het niet noemen, bruin ook haast niet. Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaggg. Ik denk dat ik afgelopen zaterdag mijn ei gehad heb, toen had ik me toch een kramp links in mijn buil onderin. Maar ja, zeker weet ik het niet. Ik ga natuurlijk proberen me niet te druk te maken en lekker MINSTENS te wachten tot de 23ste met testen. Wie heeft er nog een kilootje geduld? :wall:



Nu maar eens de plantjes sproeien op het balkon en dan lekker zelf even onder de warme sproeier. Het was weer ouderwets koel op kantoor vandaag… :wall:



Nog ééntje om het af te leren… :mrgreen:

Ja en daar zit je dan… in het weekend, veel te vroeg, doodop achter de computer…



Gister een wandelingetje gemaakt (niet heel lang) en s avonds vergeten te douchen. Ik werd om 4 uur wakker van de hooikoorts en sindsdien door het niezen, snuiten en hoesten helemaal niet meer in slaap kunnen komen. Nou ja, in ieder geval heb ik even een pilletje kunnen nemen, want weet zeker dat ik nu niet zwanger ben in ieder geval.



Hoop dat ik later op de ochtend, of vanmiddag nog wat kan slapen…



Kan nu even niet op iedereen reageren, want ik ben een soort zombie

Engeltje, wat balen… Nou ja…Een ding scheelt… De rest van het pollenseizoen vergeet jij niet meer te douchen 's avonds!!

Hoop dat je een btje fit bent inmiddels…



Kaatjes en Smiley… Wanneer willen jullie weer gaan testen???



Ik vind het spannend dames!!!



Zal nog wat hormoontjes strooien:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::



Sis… Een kilootje geduld…Hmm… Geduld is niet mijn sterkste kant… Sorry dus…



Even een vraag… Als ik een foto hiero neerzet dan zie je die alleen als je ingelogd bent…Bij jullie zie ik ze altijd… Vreemd… Iemand een id hoe dat kan??



Fijne dag vandaag!!



Krys

Hoi Lotje, ik las over je berichtje heen... Ja, inderdaad, wel een erg dwars eitje dit, maar toch hoop ik dat er een gezond hummeltje uit groeit. Mocht dat gebeuren, dan krijgt hij/zij wel meteen de vraag wat dat voor geintjes waren 9 maanden eerder :wink: :D
Leuk dat je high tea hebt gehad. Lief dat iemand jullie geld had nageaten, dan merk je wel dat je werk gewaardeerd wordt he!
:-* Smiley


@Smiley
Tuuuuurlijk zijn ook dwarse hummeltjes meer dan welkom!!! :lol: :mrgreen:
Je maakt het trouwens wel spannend zeg, wie weet is je eisprong toch eerder geweest en die ovulatiestripjes schijnen inderdaad heel gevoelig te zijn.......SUCCES he meis!! :pray: :pray: :pray:
Die waardering is inderdaad wel heel leuk, dat is vaak wel anders :mrgreen:
Ik zag trouwens dat ik de verkeerde NOD-datum aan je heb doorgegeven, het is 28 mei ipv 29 mei, wil je dit voor me veranderen?

@Engeltje, Balen dat je zo'n last heb van je hooikoorts. Hopelijk kun je vanochtend nog een beetje slapen, WELTRUSTEN!!
Dan zal ik ondertussen een regendansje voor je doen.
:dance: :dance:

@Sisil
Hmmm..... :think: vaag dat roze-bruin-achtige. Ik had dat bij de vorige cyclus ongeveer rond dezelfde tijd. Het zou natuurlijk een innestelling kunnen zijn. :pray: :thumbup:
Bij mij was dat dus niet het geval, maar we weten hoe het bij Dopey en PInot is afgelopen :wink: (kan me herinneren dat zij dit ook hadden)
Op de site van predictor kun je de datum van innestelen uitrekenen, bij mij kwam daar dus precies de datum uit dat ik last had van die roze-bruinachtige afscheiding........helaas had ik echter op 3 mei toch een hele hevige menstruatie :(

Liefs Lotje

@Krystle

Ik heb ze gevangen hoor!!! :lol: :lol: en ik hou ze dit keer vast! :snooty:

Hoe is het verder met je?

Wat een mooi gedichtje was dat trouwens van die collega, lief hoor!



@Pinot

Vreselijk he, die ziekte (ALS), ik ben nog niet eerder een client met die ziekte tegengekomen, maar ik heb inderdaad ook begrepen dat de levensverwachting erg kort is.

Hihi…die ziekenhuizen…praat me er niet van :naughty: …en dan te bedenken dat veel verpleegkundigen toch ook een thuiszorgstage hebben gehad (op de HBO-V in ieder geval), iets meer inleving in ons werk zou fijn zijn :mrgreen:

Hoe voel je je verder? Houd je het nog een beetje uit met je hooikoorts?

Gelukkig wordt er regen verwacht (en doe ik regendansjes)



Liefs Lotje

Kaatjes…ik vergeet je bijna :oops: :oops:



Pff…SPANNEEEEND…SUCCES MEIS :pray: :pray: :pray:

Het wordt inderdaad tijd voor een nieuwe banner, ik vind deze ook niet meer zo mooi :snooty:



Ik ga weer zo’n beetje mn vruchtbare dagen in…dusseh, we zijn gezellig aan de kroel :inlove: (niet dat het daar nou vruchtbare dagen voor moeten zijn hoor!)



Liefs Lotje, ik duim voor je!

Thanx meis, lief dat je even aan me denkt.



Heb vannacht voor de 3e keer op rij hevige kramp in m’n linker kuit gehad. Ik sta daar nooit zo bij stil, omdat ik niet zo’n supervoetjes heb. Heb ook steunzolen, omdat ik anders nog meer kramp in kuiten en voeten krijg. Gelukkig bleef 't bij een keer op 1 nacht :?



Verder nog geen onweer hier… :mrgreen:



Kusss,

Kaat

@Krystle wrote:

Even een vraag… Als ik een foto hiero neerzet dan zie je die alleen als je ingelogd bent…Bij jullie zie ik ze altijd… Vreemd… Iemand een id hoe dat kan??
Ehhh… :think: :think: :think:



Misschien omdat je ze via het forum upload, door gebruik te maken van de “voeg een foto toe” mogelijkheid onderaan wanneer je een bericht schrijft? Ik toon de foto via een [img]tag vanaf een obline locatie. photobucket in mijn geval. Kan niks zinnigers bedenken. Misschien eens vragen bij Hulp is onderweg elders op het forum…??

:think: :think: :think:

Hoi meiden!



Karika, een ovulatietest meet niet je oestrogeen, maar je LH :wink: Omdat dit op moleculair niveau erg op hGC lijkt, slaat een ovulatiestrip bij zwangerschap vaak ook positief uit. Personastaafjes meten daarbij ook nog je oestrogeen, wat inderdaad zowel vlak voor een ovulatie als tijdens een beginnende zwangerschap hoger is dan normaal.

Ik heb wat hormoontjes gepikt van je hoor!! :mrgreen:



Kippie, veel plezier in de komende vruchtbare periode :wink:



Kaatjes, spannnnneeeeeend!!! :pray:



Sisil, wat een rotweken he, die twee wachtweken :roll: Ik hoop voor je dat ze voorbij vliegen (en voor mij ook, lees hieronder maar…)

Prachtige foto weer!! Ik heb mijn vakantiefoto’s net uit zitten zoeken, en op sommige ben ik best en beetje trots :shifty: Ik heb met mijn nieuwe camera weer helemaal het fotografie-virus :lol: (en dit keer is het resultaat ook leuk, want met die goedkope camera’s die ik hiervoor had werd het allemaal maar niks…)



Engeltje, he bah, wat rottig. Ik hoop dat je strakjes even wat bij kunt tanken!



Krystle, mijn foto’s zet ik op een site (photobucket.com) en in het berichtje zet ik vervolgens een linkje daarheen. Dat zorgt ervoor dat het plaatje daar komt te staan. Jij had je foto via ‘foto toevoegen’ erop gezet, en dat kun je dus alleen maar zien als je ingelogd bent.



Lotje, veel plezier de komende tijd dan maar he :wink:

Nog bedankt voor het duimen, maar wacht er (voor mij iig) maar weer eventjes mee…



Ik heb net weer een ovulatietestje gedaan: Negatief… Dus dat zou wijzen op een ovulatie en niet op zwangerschap, want dan was hij nu nog positief. Het zou best kunnen, want ik vond de eerste keer de streepjes twijfelachtig (vroeg jullie toen ook mee te kijken), omdat ze net niet even donker waren als de controlestreep. Daarbij is na die testjes mijn temp nooit omhoog gegaan. Klinkt dus best logisch dat ik mijn ei nu pas heb. Wat ik alleen NIET logisch vind is dat ik rond die periode van die vorige testjes ALLE signalen had voor een eisprong, en nu had ik niks :shock: En daarbij zaten die vorige testjes precies rond de cyclusdagen dat ik in eerdere rondes ook mijn ei had en deze 2 weken later… Normaal is mijn cyclus 31 dagen, nu kom ik op 44 dagen. Zelfs het wachten op mijn menstruatie na mijn curettage heeft niet zolang geduurd… (oke, wel bijna evenlang, scheelde een dagje ofzo) en die cyclus die daarop volgde was alweer precies goed. Dit had ik dus echt niet verwacht :?

Ik vind het ook eventjes niet zo leuk, want de twee spannende wachtweken zouden morgen over zijn en nu wordt ik gewoon weer op dag 1 terug gezet. Zo tel ik dus 4 weken af nu :frowning:

Maarja, laat ik het maar positief bekijken, mijn kansen zijn voorlopig nog niet bekeken tijdens deze ellenlange ronde :wink:

Tijd om mijn banner aan te passen dus…



:-* Smiley

Dat wachten he! :wink:



Hier is alles goed. Ik ben sinds eergisteren begonnen met trainen op zo’n lateral thigh trainer, ja die van de reclame maar veel goedkoper gekocht op internet. Ik ben niet echt te dik maar ik zou er graag een kilo of 4/5 vanaf hebben.



Net was ik in het centrum hier wat moederdag cadeau’s aan het halen. Ik kwam een meisje tegen met een dochtertje van een jaar of 4. Geen wenkbrauwen hele donkere wallen om haar ogen, een buisje uit haar neus en een hoofddoekje om. Het meisje kwam me zo bekend voor en opeens had ik het. Zij werkt/werkte bij de P&O van het ziekenhuis toen ik daar nog in dienst was en was toen zwanger van haar 2e kindje en was zo ziek al met 10 weken dat ze niet meer kon werken. Toen was haar oudste dus nog gezond. Ik vond dit zo erg dat ik er best een beetje van slag van was. Het zal je kind maar zijn. :cry:



Ga zo lekker paardrijden. Even lekker nergens aan denken, nou ja alleen mijn kijkerige paardje goed in de gaten houden.



:-*





Lisette

Hallo meiden,



Ik heb net wel even lekker bijgelezen, maar ik ben zo moe, dat ik het vandaag echt niet op kan brengen om uitgebreid op iedereen te reageren. Morgen weer een dag :mrgreen:



Liefs Pinot

Sis en Smiley dat zou het idd weleens kunnen zijn met die foto’s!! Thnx voor het meedenken…



Smiley… Jij hebt gewoon nu je eitje (gehad) denk ik… Bij dat andere merk ovutesten had je ook altijd een overtuigende test toch?? Dat je nu wat signalen mist is wel wat vreemd… Ik weet wel dat ik bij mijn eerste cyclus wel vruchtbaarslijm had en dat ik dat bij mij 2e cyclus niet heb kunnen ontdekken… Wil dus niet alles zeggen…

Benieuwd op je temp nu anders gaat doen… Afwachten…



Lisette, succes met trainen!! Respect als je het volhoudt!! Ik had een crosstrainer in huis… In perioden gebruikte ik hem, maar het meest van de tijd diende hij als droogrek voor de schone was…lol… Heb hem inmiddels maar verkocht…



Pinot, hoe is het nu met je?? Volgens mij helpt dat warme weer ook niet echt mee mbt de vermoeidheid…



Kaatjes…Bij jou nog geen tekenen??? Morgenochtend testen he?? Ik ben benieuwd meis… :: :: :: ::



Lotje, je regendans was vast mooi, maar hier niet echt effectief… Zijn vandaag geloof ik 3 druppels gevallen… Nou ja… Als er maar een flinke bui bij de hooikoortsers is geweest vandaag!!



Vandaag naar de stad geweest, ongegeneerd naar babykleertjes zitten kijken… Heerlijk… Supergaaf broekje en shirtje voor mijn nichtje gekocht die ik morgen zie…En natuurlijk kleinigheidjes voor mams en schoonmams.

Vanmiddag mooie plaatjes geschoten… Genoten vandaag.

Verder voel ik me eigenlijk best heel goed. Ik ben lichamelijk heel snel uitgeput merkt ik…Vooral met traplopen… Mijn hart gaat als een gek tekeer als ik boven ben en mijn benen voelen dan als lood.

Af en toe bij vlagen last van een btje misselijkheid, maar niet om over te klagen. Mijn boobs zijn flink gevoelig. Draag stevige BH’s, maar moet ze echt vasthouden als ik van de trap loop omdat t anders wel errug pijn doet.

Oja… Ik heb wel (voor mijn doen) enorm last van afscheiding. Daar heb ik nog nooit last van gehad… Vergeet steeds inlegkruisjes mee te nemen uit de winkel… Heb ik nu wel echt nodig heb ik het id…Ik de hoop dat dat het niet erger maakt…



Nou dames in de vruchtbare periode… Kroelze!!!

NOD’ers… :pray: :: :pray: :: :pray: :: :pray: :: :pray:



Krystle

2 resultaatjes…Let vooral op het minibeestje op het bloemetje…lol







hoi meiden,





Weer ff een teken van leven van mij. Ik heb het zo druk gehad! Vrijdag eerst een paar uurtjes gewerkt daarna met Milou naar een kinderverjaardag en daarna met een vriendin lekker uit eten geweest in Scheveningen. Gisteren eerst naar een braderie geweest daarna naar mijn schoonvader en schoonstiefmoeder om het goede nieuws te vertellen en daarna na eenverjaardag. Behoorlijk laat geworden was om 1.00 pas thuis. Vanochtend natuurlijk moederdag! Milou heeft een prachtige schilderij gemaakt en had een gedichtje uit haar hoofd geleerd:



“Lieve mama, je moet even luisteren

want ik wil wat in je oor fluisteren.

het gaat over mij en het gaat over jou,

natuurlijk dat ik heel veel van je hou!”



Schattig he :inlove: Ook nog een bluetooth headset gekregen, dus erg fijn.



Ben nu behoorlijk moe maar moeten zo naar de moeder van hubbie om het grote nieuws te vertellen :mrgreen:



@ Kaatjes: en???



Wat een prachtige foto’s hebben jullie gemaakt zeg! Wat voor camera’s hebben jullie? Wij moeten nog een nieuwe aanschaffen, dusssss…



Ik heb alles terug gelezen maar al weer veel vergeten, sorry :oops:



Fijne moederdag allemaal!





kuzzz

Goeie morgen dames!!!



@Smiley

Hmm, …het verhaal vd gevoelige ovulatietestjes gaat nu inderdaad jammer genoeg niet op :frowning:

Vervelend dat je nu zo’n lange cyclus hebt, 4 weken in spanning is wel errug lang!



Nou, mijn regendansje heeft inderdaad he-le-maal niet geholpen :wall:

Ik geloof dat ik nog een beetje moet oefenen…sorry meiden met hooikoorts :mrgreen:



@Denise

Morgen eindelijk je echo!!! :dance: Heel veel plezier!!



@Krystle

Fijn dat je (nog) niet zo :sick: bent, hopen dat het zo blijft joh!! Maarre, verder klink je lekker op en toppie zwanger…heeerlijk meis!



Straks even langs bij mn mams voor moederdag.

Hopelijk de laatste moederdag dat ik zelf geen mamsie ben:pray:



Liefs Lotje

Wat een lief gedichtje heb je van je meisje gehad Denise :inlove:

Veel plezier bij het vertellen aan je schoonmoeder, een mooier moederdagcadeautje kan ze zich denk ik niet wensen!



En inderdaad…KAATJES…ehn??? :pray: :thumbup:



Liefs Lotje

Ik word er nu echt moe van…

Ook deze ochtend was de test negatief…

:?



Denise, wat schattig zeg, Milou!



Idd Lotje, laatste moederdag die niet voor ons is??? :wink:



Krystle, fijn dat je je zo goed voelt! Al die kwaaltjes mogen best blijven, geeft je ondanks dat 't onprettig is, toch 'n fijn gevoel, volgens mij.



Ik ga even wat rommelen. Heb ter*ngspierpijn in m’n bovenbuik, sinds ik uit bed ben… Heel raar…



Liefs,

Kaat

Kaatjes, balen zeg dat je nog steeds negatief test. Maar ja, zolang je niet ongi bent…



Lotje: Ook al heeft het hier niet geregend toch bedankt voor het regendansen. Er zal toch wel een keer een buitje vallen. Ik word het binnen zitten toch een beetje moe. Van lekker buiten zijn, krijg ik altijd veel meer energie en die energie kan ik nu goed gebruiken…



Krystle: mooie foto’s hoor. Vooral die met die gebroken hartjes vind ik erg mooi. Die zijn in het roze ook zo mooi, vind ik. Lekker he, babykleertjes kijken :inlove: :inlove: .



Smiley: volgens mij kun je beter ophouden met het willen begrijpen van deze cyclus. Laat het maar gewoon over je heen komen. Misschien is je lichaam er zelf ook wel zo van in de war, dat het per ongeluk zwanger raakt… :think:



Ik ben nog steeds er moe. Is volgens mij een combinatie van een hele drukke week, al weken slecht slapen door de hooikoorts, de hooikoorts op zich en het zwanger zijn. Een vierdubbele oorzaak dus. Ik ga eerst even douchen en de was aanzetten en daarna lekker languit op de bank.



Liefs Pinot