Februari/Maart 2006-stoppers (deel 7)

Hoi,



Lisette, het leven kan zo hard zijn! Ik begrijp dat je er een beetje van slag van was. Heb je je zinnen gisteren nog een beetje kunnen verzetten?



Krystle, ik denk het ook hoor, nu pas mijn ei. Ik heb bij deze hele vette positieve ovutest nog mijn laatste testje van het oude merk gebruikt en die gaf ook een dikke vette streep, dus het klopt allemaal gewoon. Ik had het alleen niet zo verwacht, mijn lijf is duidelijk gewoon helemaal van slag…

Je begint al steeds meer klachtjes te krijgen he! Positief hoor, ookal is het af en toe best doorbijten. Doe maar lekker kalm aan de komende tijd!!



Denise, wat ben je verwend vandaag zeg :inlove: Veel plezier morgen, kom je wel even vertellen hoe het was?



Lotje, fijne moederdag dan bij je mams, misschien zit ze volgend jaar wel bij jou om haar kleinkind te bewonderen!



Kaatjes, da’s niet leuk zo zeg!! Succes met geduld opbrengen, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt (positief natuurlijk, iets anders willen we niet horen :wink: )



Pinot, neem maar lekker rust hoor, je hebt wel een pittig weekje achter de rug zo… Beentjes omhoog en als je wat nodig hebt roep je maar :wink:

Ik laat het ook allemaal over me heen komen hoor. Ik begrijp er dit keer toch geen drol van. Ik was altijd heel regelmatig, niet perse qua cyclusduur, maar wel qua verloop zeg maar, maar nu is mijn lijf compleet de weg kwijt. Ik wacht het dus allemaal maar gewoon af nu. Als ik er teveel over ga lopen piekeren beïnvloed ik de boel uiteindelijk misschien zelfs, en dan ben ik nog verder van huis, dus, laat maar waaien… :wink: (maarja, da’s soms makkelijker gezegd dan gedaan he…)



Hoe zou het zijn met Vlinder en Mosje??



:-* Smiley

Hallo meiden,



Lisette: Oh wat vreselijk is dat toch hè. Dat went ècht nooit! Het is een oneerlijke rotziekte. :x



Krystle: Klinkt helemaal niet slecht alles bij elkaar. Toppie meis! En van die foto’s: ja ik kon echt niets anders bedenken. Nooit over nagedacht ook. Blij te horen dat dit het is. Jouw foto’s zien er mooi uit! Heerlijk het voorjaar.



Denise: Aaaaaaaaaaaaaahhh wat lief!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Ik heb een Canon Ixus 40 en mijn kanjer een EOS 350D (spiegelreflex) Ik fotografeer vaak op de automatische stand, mijn kanjer is meer van het handwerk… :think:



Lotje: ja! Dat zou leuk zijn… nee, dat zou he-le-maal geweldig zijn!!! :pray: :pray: :pray:



Kaatjes: Balen! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt… ik blijf :pray: :pray: :pray:



Pinot: lekker uitrusten! Klinkt inderdaad als een beetje teveel… Kan je nu lekker uitrusten of blijf je zo druk???



Smiley: die testen lijken wel duidelijk al is de timing wat minder zeg. Succes! (ik weet niet zo goed wat ik er verder op kan zeggen… pff lijkt me lastig zeg…) :pray: :pray: :pray:



*****************************************



Wat hier een rustig dagje leek te worden werd een hele drukke, maar wel leuk. Ben eerst weer naar de sportschool geweest (trots!) en heb mezelf best uitgesloofd, al zeg ik het zelf. Daarna belde een tante van mijn kanjer en toen zijn we vanmiddag ook nog naar de oude dame geweest. Iets minder leuk maar we eindigden bij mijn zwager en dà t is dan weer wel leuk. Ik heb één zwager en een betere kan ik me niet wensen. Was erg gezellig weer.



Daarna richting huis en waren we getuige van het neerhalen van de grootste ballon van Nederland. Kaasje natuurlijk als je de camera bij je hebt. :clap: :clap: :clap:











En nu, nu ga ik zo naar bed! Voel mij vandaag overigens verder prima. Denk dat de opnieuw gestarte vitamines goed aanslaan, stik weer van de energie. Mijn waardes zijn ook goed. Het weer werkt mee, ik voel me goed en ik geniet er maar even van. Het kan zo weer voorbij zijn.



Weltrusten!



:-
Sis

Mooi Sisil!!! Wat een enorme dingen zijn het toch he??



Ik kom alleen even om jou heel veel succes te wensen met de echo vandaag Denise!!! Ik houd de site in de gaten!!!



Vanmiddag/ vanavond meer!!



Krys

Denise heel veel succes vandaag! En ik hoop ook plezier!



:thumbup: :thumbup: :thumbup:

hoi meiden,



Tja ben weer stikzenuwachtig. Bijna geen oog dicht gedaan en nu weer erg :sick: . Moet nog zolang wachten tot het 10.50 is :? . Ik moet daarna werken tot vanavond 19.00 dus het duurt ff voordat ik verslag kan uitbrengen. Dus tot vanavond!





kuzzz

Denise, heel veel kijkplezier bij de echo, geniet ervan.



Hier nikis bijzonders. We zitten nu middenin de twee saaie afwachtweken.



Kaatjes baalen hoor dat de test nog steeds negatief is.Hooplijk krijg je snel duidelijkheid.

Hoi!



Sis, goed om te horen dat je je weer beter voelt!! Misschien komt het niet alleen van je vitamientjes, maar ook van het sporten, het kost veel energie, maar het geeft ook energie daarna! Mooie foto’s weer!!



Denise, nu zal je wel op de tafel liggen :smiley: Ik ben benieuwd!



Jorien, wacht ze dan maar he!



Hier (eindelijk weer eens :wink: ) weinig nieuws. Mijn temp is verder doorgestegen, dus ik heb eindelijk mijn eisprong gehad, met twee weken vertraging :roll: Nu maar weer afwachten.



:-* Smiley

Denise, ik ben zo benieuwd of het er een of twee zijn. Jij zult het inmiddels wel weten, maar wij moeten nog heel lang wachten…



Sisel, fijn meis dat het beter met je gaat. Mooie foto’s



Smiley, klinkt alsof je eindelijk snapt hoe het zit. Raar he, dat het opeens zo anders gaat.



Jorien, geduld is een schone zaak :mrgreen: :wall: :wall: :wall:



Ik heb vandaag lekker vrij en hubbie ook. We zijn gisteravond lekker uit wezen eten. Ik heb het wel veilig bij een maaltijdsalade gehouden. Zolang ik maar dingen eet die koud zijn gaat het goed. Van warm eten wordt ik heel erg opgeblazen en :sick: . Vanmorgen lekker uitgeslapen. Daarna heb ik de slaapkamer eens flink onder handen genomen. Toen ik de vensterbank had gedaan zag het doekje er net zo uit als de auto: allemaal van die gele dingetjes…Hubbie heeft intussen de was gedaan en de strijk, dus het is hier weer enigszins opgeruimd.

Gaan vanmiddag denk ik lekker shoppen. (Salaris is weer binnen, inclusief 3 maanden reiskostendeclaratie :dance: :dance: )



Fijne dag allemaal!!!



Liefs Pinot

Hai meiden, ik ben er weer!!!



Ik heb alles doorgelezen, maar mis even de tijd om op iedereen te reageren, maar dat komt nog!!!



Canada was achteraf super leuk! Het lokale ijshockeyteam had gewonnen, dus het was een groot feest in de stad!

Gisteren helemaal total loss, maar lekker uitgeslapen en heb weer een beetje een idee wat mijn voor en achterkant is!



Gisteren toch voor de zekerheid een testje gedaan, en die was natuurlijk negatief, dus ik heb gewoon een lekkere korte cyclus en een hele lichte menstruatie gehad. (Ik had je stukje gelezen smiley). Achteraf toch wel grappig natuurlijk, je wil iets zo graag dat je op zoek gaat naar aanwijzingen op uitzonderingen ha ha.



Ben druk met school, ik moet zaterdag een presentatie geven en volgende week dinsdag het tentamen en ik weet niet waar het over gaat :think:



Tot die tijd lekker kroelen :inlove: want op die eitjes van mij is geen peil te trekken!!!



Komt goed! Tot snel!

Hoi meiden,



Gisteren ben ik goed verwend. Een mooi bos witte rozen, een pandora armband en ik mocht uitslapen. :inlove: :inlove:



Vandaag mijn schoonzusje aan de telefoon gehad. Zij heeft vorige week een buitje bruine afscheiding gehad en het zou me niet verbazen als het een innestelingsbloeding is geweest. Ze gaat pas zaterdag testen om het zekere voor het onzekere te nemen. Ik moet nog tot volgende week woensdag wacht als ik kan gaan testen. Nou ja ik wacht in ieder geval tot dinsdag. Zal wel leuk zijn zijn we rond dezelfde tijd uitgeteld en we hebben al afgesproken dat we het tegelijkertijd aan mijn schoonmoeder gaan vertellen. Oke maar eerst even afwachten!



Morgen ga ik voor een intakegesprek met Bram naar het kinderdagverblijf hier vlakbij. Daar kan je je kind nl ook flexibel brengen en dat is erg gemakkelijk met mijn oproepcontract. Pfff wat gebeurt er weer veel zeg.



De laatste keer dat er zoveel gebeurde was 2 jaar gelden, half mei werd mijn paard plotseling erg ziek geworden en die hebben we met een gescheurde maag en gesprongen darm in moeten laten slapen. 1,5 Week daarna werd ik ontslagen. Half juni wordt een veulen geboren die ik meteen gekocht heb, ik wordt het weekend daarop reiki master en ik dat weekend ontdek ik dat ik zwanger ben en de maandag daarop heb ik een nieuwe baan.



Zou het dan dit keer ook raak zijn… :wink:



:-*



Lisette

denise… hoe ging het???

@Smiley wrote:



Kippie, veel plezier in de komende vruchtbare periode :wink:




Thanx, dat komt wel goed :dance:

Denise...ben zo benieuwd hoe het is gegaan!
Hoeveel krijg je er :mrgreen:

@Lisette, leuk dat je zo fijn verwend bent!

@Sisil, mooie foto's :thumbup:
Blij dat je je weer beter voelt...

Hier niets bijzonders, maar....ik hoef nog maar 14 dagen te werken in totaal, en dan heb ik lekker vakantie!!!!
:dance: :dance:

Gaan er nog meer mensen binnenkort op vakantie?

hoi meiden,





Vanochtend de echo gehad en het zag er super uit! Alles erop en eraan! En het is er 1 dus geen twee. Hartje klopte luid en duidelijk en beeb was koprolletjes aan het doen. Op een gegeven moment ging het lekker liggen en duimen :inlove: Heb de echo maar de buurman heeft het voor mij bij hem thuis gescand en verstuurd via email. Maar het is een Tiff/pdf bestand, en het lukt niet om het als jpg bestand op te slaan. Iemand een idee hoe ik dat kan doen( lukt niet via paint).

Ben nu 11 weken en 3 dagen, dus ben 1 december uitgerekend i.p.v. 2 december. Ik ben helemaal happy :inlove: :mrgreen: :smiley:





kuzzz

Even spieken… hoe is het met Denise??



Oh super!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



Hier gaat het ook goed. Drukke dag gehad, lekker moe. Voel verder nog niks. Heb wel rugpijn maar denk dat het spierpijn is. Verder geen klachten. Denk niet dat het raak is deze maand, ik was zo moe in de klusperiode dat we het maar heel weinig gedaan hebben. Ik ga er dus zeker niet vanuit. Maar goed, dat weten we pas zeker als de :twisted: :twisted: :twisted: er zijn.



Denise ik heb je een pb gestuurd…



Jade welkom terug!



Lisette… dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn!! :pray: :pray: :pray:



Weltrusten, Sis is moe, Sis gaat slapen. :-*

Denise, wat een heerlijk nieuws!!!



Ik ben helemaal kapot… De echte vermoeidheid begint nu toe te slaan… Ik zat echt te knikkebollen op mijn werk vandaag… Nou moet ik daar ook bij vertellen dat wij net verhuisd zijn met het werk, naar een grote blokkendoos met airco… Super…Als ie t doet… Zijn nu het hele systeem aan het vervangen, dat houdt in dat er geen lucht circulatie is…Door de airco is er ook geen raampje dat open kan… Ik hoop maar dat t snel vervangen is en de lucht weer kan circuleren, kan niet gezond zijn zo… Je wordt er zo loom van…pfff



trusten dames!!



Krys

Net thuis…wat een lange dag zeg, bleeh

Heb 3 uur in het ziekenhuis gezeten in Nijmegen omdat ik daar 3 afspraken had. Daarna gelijk door naar een kinderfeest van Robs nichtje en toen eindelijk thuis beld ons pap op.

Hij was op weg naar het ziekenhuis want er spoot bloed uit zijn been en mama was er niet. :o :roll:

Dus op naar het ziekenhuis in Veghel. Nou daar hebben we drie uur gezeten :?

uiteindelijk niks aan de hand. Ons pap heeft 1 heel slecht onderbeen, wondroos enzo gehad. En nu had hij gekrapt en spoot er dus bloed uit. En niet zo’n beedje ook. Maar toen we uiteindelijk aan de beurt waren, was het al gestopt.

En nu ga ik maar eens eten :roll:

Klussen zit er niet meer in vanaaf

Verder geen nieuws

Ik duim voor alle meiden! :-*

de echo! Er waren 2 foto’s gemaakt en de buurman heeft ze naast elkaar gescand. Dus het zijn er geen 2 hoor :wink:

Goedemorgen meiden!!



Denise; wat een prachtige foto’s!! En wat lief dat duimp zuigen op de tweede!!! :inlove: Geniet maar lekker van het wolkje!



Chelleke; Wat naar van je paps! Gelukkig viel het achteraf mee, maar wel schrikken hoor!



Sisil; Goed meid, dat je zo sportief bent! En wat een prachtige foto’s! Ik heb een Sony T7, die gewoon erg handig is om mee te nemen. Vroeger fotografeerde mijn vader nogal veel op de “ouderwetse manier” en ik ben een aantal jaar geleden aan de slag gegaan met zijn oude klik klak! (Was het niet echt, maar vreselijk oud dus ik noemde m altijd zo). Foto’s van zwangere vriendinnetjes, buurvrouwen en kindjes gemaakt! (Zwart wit) Ongeveer 5 op de 24 waren maar goed, maar dan ook echt vreselijk mooi! :smiley:

Spannend nog 5 daagjes, ik duim voor je :thumbup: !



Krystle; Wat rottig dat de airco niet werkt! Misschien kun je een ventilatortje van thuis meenemen (deed ik altijd). En je zal door je zwangerschap ook al wel moe zijn!!! Lekker dubbelop… :?



Kippie; Lekker dat je bijna vakantie hebt! Gaan jullie nog ergens heen en hoelang? 1 Juni gaan we een weekendje naar london en 22 juli gaan we voor drie weken kamperen in Frankrijk! Heerlijk, ik heb er nu al zin in!



Lisette; Hoe was de intake met Bram? Weet jij of ze in omgeving Eindhoven ook zo’n flexibel KDV hebben? Is toch ook wel handig voor ons denk ik…



Pinot; Gezellig dfat jullie even lekker samen vrij zijn geweest. Heb je nog lekker geshopt? Ons salaris komt over een week pas, maar wel met buitenlandtoelage, oefentoelage en vakantiegeld! Kunnen we lekker veel apart zetten, want we willen de tuin gaan doen en stiekum al wat opzij zetten voor de badkamer! :mrgreen:



Smiley; Naar he, dat afwachten! Heb je goed geklust?



Jorien; Ook jij nog even succes met wachten!



Tantekaatje; Waar ga je dit weekend heen?



Zo een heel verhaal, maar ik ben weer bij!



Gisteren heel veel gedaan voor school en 's avonds even met wat klasgenoten om de tafel gezeten voor de presentatie :angel: . We waren pas om 23.30 klaar! Ik ben vandaag nog vrij dus ik ga straks een powerpointpresentatie maken. Vanavond weer college. Ik hoop dat ik het licht zie, ik heb nog geen idee waar het tentamen van volgende week over gaat :shock:

Lekker gekroeld toen ik thuis kwam, mijn moppie :inlove: lag al te slapen maar is wakker geworden.

We kroelen niet “op de klok” zeg maar, maar aangezien we dus niet weten wanneer dat eitje komt, doen we gewoon erg gezellig!

Heb ergens gelezen over een berekening door kortste cyclus-22 en langste cyclus-11 te rekenen (dus 26-22=4 en 31-11=20). Dat we tussen dag 4 en 20 eventueel vruchtbaar kunnen zijn.

Nu lijkt me dat ook overdreven, maar mijn moppie :inlove: zal niet zomaar een nachtje op zijn werk slapen, sinds hij dit weet, probeert hij alle avonden thuis te zijn (ook al is ie dan pas om 10.00 uur thuis en moet hij er weer om 05.00 uur uit!!)

Geen peil te trekken op die eitjes, en wil eigenlijk nog niet aan de gang met ovulatietestjes. We kroelen gewoon heel regelmatig dus…



Nou, fijne dag allemaal, ik kom vanmiddag nog wel eens kijken hoe het hier is!

Wauw Denise, wat een prachtige en vooral duidelijke echoos!!!



Jade, er staat hier een ventilator de hele dag te loeien, maar dr komt geen verse lucht binnen… En ja, het werkt extra aangezien ik ook behoorlijk gebroken ben door groeiend hummeltje…



Vanmiddag naar het ziekenhuis voor een EMG (spier en zenuw onderzoek) ben er btje angstig voor… Maarja, tis voor een goed doel denk ik maar…



Vanavond komt mijn zus en mijnnichtje langs… Gezellig!!



Morgen lkkr vrij, heb ik wel nodig… Verder alles prima…



Krys

Denise: wat een prachtige echo zeg!



verder weinig tijd om te reageren… volgt later (hoop ik)