Februari/Maart 2006-stoppers (deel 7)

@Dopey wrote:

Dank je kaatjes! en inderdaad alleen goed nieuws :mrgreen:

Groetjes Dopey.

Ik doe m’n best… ben m’n banner nu onderhand wel beu! :stuck_out_tongue:

Dat kan ik me heel goed voorstellen :wink:

Groetjes Dopey.

hey dames, hoe is het met jullie,

ik probeer om de dag mee te lezen maar het is zo druk op het werk en ik ben niet veel thuis dus antw zat er de laatste tijd niet in ik hoop dat alles

wat rustiger wordt ik terug volop kan mee kletsen.

maar nog veel klusplezier

xxxxxxxx

He Denise, wat een ontzettend mooie en duidelijke echo :inlove:

Heeft Milou hem al gezien?

Pinot, wat balen van die baan zeg :cry:

Ik blijf voor je :thumbup: :thumbup: hoor Kaatjes!

Joepie nog 13 dagen werken :mrgreen:

Ik tel helemaal niet af hoor :wink:

We gaan heerlijk met de auto naar Spanje, L’escala.

We hebben daar met mijn schoonzusje en haar hubbie een villa gehuurd voor 2 weken.

Ik heb er zo’n zin in 8)

Ik hoop dat ik met goed nieuws op vakantie ga, en zo niet dan wordt het een zeeeeeer knuffelige vakantie :mrgreen:

Ik was vandaag eens aan het kijken naar een ovulatietest…de enige die ik kon vinden was de digitale van clearblue.

En die zijn best duur vindt ik, 33 euri.

Van welk merk hebben jullie ze?

Hoi, ik had ze van matcare, van de site van L10.

Groetjes Dopey.

@Dopey wrote:

Jorien en lisette het gaat opschieten voor jullie he? spannend hoor!

...hmm, vond het juist nog zo lang duren. Ben wel van 29 dagen uit gegaan i.p.v 28.

Vandaag bij de tandarts geweest. Gisteren brak er een vulling uit mijn kies. Het was meteen de eerste keer bij die man. Ik had nog steeds een tandarts in Eindhoven terwijl ik al een tijdje in noordholland woon. Niet echt practisch dus. Over twee weken moet ik terug komen en de week daarop nog een keer. Verder moet ik ook nog naar de kaakchirurg om mijn verstandskies te laten verwijderen. :shifty: :shifty:

Hebah, Jorien. Fijn binnenkomen bij de nieuwe tandarts van je!

Als je er dan ook maar 'n tijdje van genezen bent he!

Sterkte ermee!

Meiden, ik ga lekker 'n chocolade toetje eten beneden en dan hupsa naar bedje! Morgen op tijd m’n nestje uit, effe nog wat thuis voor de baas werken (vrees ik) en dan naar de HA, naar kantoor voor 'n superlange dag (overwerken notabene).

Slaap lekker!

Kus,

Kaatje

Jade,

Jeetje… Had toch echt gedacht dat alles wel beter geregeld was bij de luchtmacht… Verkeerd gedacht dus!!

Iig succes met het uitzoeken…Zal niet makkelijk zijn!!

Kaatje,

Morgen naar de HA… Ik ben erg benieuwd wat hij te zeggen heeft…Tis nou wel erg spannend bij jou he??

Ik ga heeeeeel hard duimen… :pray: :pray:

Jorien… Ieks… Ik haaaaaat de tandarts…Wel beter dat je er nou 1 in de buurt hebt…Misschien overbodig dat ik het zeg… Maar houd jij/ die beste man er rekening mee dat je dan evt zwanger kan zijn!!!

Kippie, je kan ze idd het beste via internet bestellen…Scheelt echt heeeeeel veel geld…

Ik had (naast de persona staafjes) de dipstick ovulatie testen van http://www.premom.nl Deze kosten €3,95 per 5 stuks. De bezorging en afhandeling is snel en correct.

Ik vond ze erg duidelijk.

Enne wat een heerlijk vooruitzicht die vakantie…

Dopey, niet aan jezelf twijfelen… Ook al zou iedereen je hier voor gek verklaren… Jij moet doen wat jouw hart je ingeeft…Ik ga iig wel voor je duimen dat OF dit wat wordt, OF je snel ietsanders vindt wat helemaal naar je zin is!!

Dames, ik ga heeeel snel naar bedje toe… Lag net al op de bank te slapen… Morgen gelukkig vrij, kan ik lkkr uitslapen…

Mijn zus, hubbie en mijn nichtje waren er vanaaf… Heerlijk geknuffeld met t kleine meissie… Ze is al zo wijs en pas 6 maanden oud… Heerlijk.

Mijn zus had wat zwangerschapsbroeken voor me meegenomen. Ik pas ze allemaal… Zit eigenlijk best wel errug comfortabel!! Hihihi… Maar nog niet echt nodig… Alleen 's avonds ben ik wat gezwollen en zitten mijn gewone broeken niet lkkr meer…

Vind t lief van haar dak ze mag lenen… Ga denk ik wel zelf kopen omdat ik haar spul niet af wil dragen…

Trusten!!!

Krys

@Krystle wrote:

Jorien… Ieks… Ik haaaaaat de tandarts…Wel beter dat je er nou 1 in de buurt hebt…Misschien overbodig dat ik het zeg… Maar houd jij/ die beste man er rekening mee dat je dan evt zwanger kan zijn!!!

Krys

Daar heb ik me vanacht ook al druk over zitten maken. Hij heeft gisteren dus wel drie foto’s gemaakt. Aan her eind vroeg hij of er nog bijzonderheden waren en toen heb ik het wel gezegd, dat we bezig zijn met zwanger worden. Helaas was het kwaad toen al wel geschied. OO, wat kan ik piekeren.

@jorien wrote:

Jade, wat raar dat er niks is geregeld voor zwangere vrouwen bij defensie. Wel slim van je om dat nu alvast uit te zoeken. als je dat nog moet gaan doen als je zwanger bent dan raak je vast helemaal in de waar door de hormonen.

Begrijp me niet verkeerd, er is absoluut wel een regeling voor zwangere vrouwen bij defensie hoor!!! Van zwangerschapsverlof, nachtdiensten, rusttijden, chemische middelen en oorlogsgebied. Ik zit alleen in een apart dienstvakje. Er zijn maar 17 mensen bij heel de luchtmacht die hetzelfde werk hebben als ik. En er is nog nooit een stewardess bij defensie zwanger geraakt, het waren voorheen namelijk alleen maar mannen! :mrgreen:
Vandaar dat er niets van regelgeving klaar ligt op papier!
Als je de eerste bent moet je het wiel gewoon even uitvinden bij ons!

Lekker achter de computer de presentatie voor zaterdag aan het voorbereiden. Hij is bijna af!!!
En dan moet ik nog gaan leren voor mijn tentamen van dinsdag, pfffffff.
Morgen ga ik met mijn stagegroep naar de dierentuin en vrijdag op mijn werk verschijnen. Zaterdag college, verjaardag van mijn moppie's :inlove: mama en daarna nog wat leren.
Heb gisteren mijn cijfer gehad voor het vorige tentamen (daar doen ze lekker lang over bij ons) ik had lekker weer een 8!

Fijne dag allemaal!

hai meiden!!

Ik had weer aardig wat bij te lezen zeg!!

Ik heb de laatste tijd wat minder tijd om te lezen. Ik heb het nogal druk en heb weer wat uitgebreid op mn werk :dance: , ik zit vanaf volgende week op 3 dagen (mn contract is 4 dagen en de planning is dat ik daar eind juni op zit).

@Denise

Wat een mooie echo-foto’s zeg, heerlijk dat alles erop en eraan zit, het is nu denk ik allemaal veel ‘echter’!! Heb je het met de vk nog over die hevige :sick: gehad en hoe reageerde Milou op de foto’s?

@Kippie

Dat is inderdaad aftellen tot je vakantie, lekker hoor!

Ik gebruik dezelfde stripjes als Krystle (naast mn persona), ze bevallen me goed en zijn lekker goedkoop. Ik heb via premom ook een aantal goedkope zwangerschapstestjes gekocht. Pas als ik echt een vermoeden heb zwanger te zijn gebruik ik de testen van clearblue (zijn via premom ook goedkoper).

@Chelleke

Jemig, dat was even schrikken met je vader! Gelukkig is alles goed afgelopen!

@Krystle…pff, klinkt niet gezond op je werk :snooty:

Ging alles goed bij je EMG?

@Jorien

Balen zeg, dat je zo met de tandarts in de weer bent :frowning:

@Dopey

Sh*t van die baan zeg! Maarre…eerlijkheid duurt inderdaad het langst hoor! Ik heb trouwens nog nooit een dierenafdeling gezien bij de intratuin…of heb ik nu echt iets gemist…???

@Smiley

Nog een weekje… :pray:

@Kaatje

Wat zei de dokter?

Hmmm…wat ben ik weer aan de klets…ik heb vast nog niet op iedereen gereageerd, sorry meiden!!!

Mn persona gaf trouwens vanochtend een ovulatie-tekentje aan!!! :dance:

Gisteren was mn dipstick ook bijna positief! Ik ga straks nog maar even een dipstickje gebruiken…

Dusseh meiden…we hebben het druk vanavond, hihi :inlove: :wink:

Liefs Lotje

Hee Jade

Lekker dat je je tentamen hebt gehaald!! Op naar de volgende dan maar :wink:

Succes met het voorbereiden van je presentatie, waar ga je het over hebben??

Liefs Lotje

Lotje…Veel kroelplezier dan…hihhihihi

Jorien, geen zorgen over maken!!Wat gebeurd is is gebeurd…Maar wel rekening mee houden voor de volgende keer!! Gewoon vantevoren zeggen dat er een kans bestaat dat je zwanger bent…

Mijn EMG was goed gegaan… Kreeg schokjes door mijn handen heen en naalden in mijn spieren. Onderzoek kwamen geen afwijkingen naar boven. Bloedonderzoek was ook goed…Ben dus met niets naar huis gestuurd… Weet nu nog niet wat er is…Vind dat zo vervelend!! Ik heb er vreselijk veel pijn aan en de medische wereld doet alsof ik gek ben…Gaat u maar fysiotherapie doen mevrouw…GRRRRRRRRRRRRRR… Dat heb ik gedaan en toen kon ik helemaal niets meer van de pijn…Zucht…

Lotje, mooi van de uitbreiding op je werk… Trek je het een btje??

Jade, een 8… Goed hoor!!

Fijne dag allemaal!!

Krystle

@Lotje wrote:

Lekker dat je je tentamen hebt gehaald!! Op naar de volgende dan maar :wink:

Succes met het voorbereiden van je presentatie, waar ga je het over hebben??

Ik heb de laatste tijd wat minder tijd om te lezen. Ik heb het nogal druk en heb weer wat uitgebreid op mn werk, ik zit vanaf volgende week op 3 dagen (mn contract is 4 dagen en de planning is dat ik daar eind juni op zit).

Lotje; Lekker die uitbreiding op je werk! Fijn dat het allemaal zo goed gaat! Niet teveel hooi op je vorkje nemen he (you know what I mean :wink: )
Ik ga het hebben over komt ie "Een rijke leeromgeving creeren door werkvormen toe te passen uit het Cooperatief leren". Hele mond vol, maar dat is een manier van samenwerken, samen leren en zorgt voor betere prestaties bij kinderen, zowel voor de cognitieve als sociaal-emotionele ontwikkeling.

Krystle; Wat naar dat je met niets naar huis bent gestuurd! Wat ga je nu doen dan? Kunnen ze niet verder zoeken?

Welke dag in je cyclus kun je beginnen met een persona/ovulatietestjes?? Zit erover te denken om daar ook maar mee te beginnen, aangezien ik nooit meer aan de pil wil!

Moet vandaag ook maar eens aan mijn tentamen gaan zitten. Rekenen, onderwijskunde en natuuronderwijs. Dus vooral weer leerstrategieen en didactische modellen. Pffff

Kussies

Hoi!

Dopey, inderdaad zijn probleem (arbo-arts)als hij niet blij is met je nieuws. Ik hoop dat hij een beetje mild zal zijn… En heb je al antwoord van Intra-tuin?

En heb je al een uitslag van je urine?

Jade, ach ja, iemand moet de weg vrij maken he :wink: Heerlijk toch als jij de eerste zwangere in (dit aparte dienstvakje van) deze branche bent!!

Mooi hoor, een 8!!

Lisette, ik denk er ook niks van hoor :wink: , maar overgevoelige tepels is toch wel een heeeel goed teken!! :mrgreen:

Kaatjes, ben je al bij de dokter geweest? Ik hoop op goed nieuws! :wink:

Sterre, kom maar lekker kletsen wanneer jij tijd hebt! Alles goed verder?

Kippie, oooooooh, twee weken Spanje!!! Ik ben heus niet jaloers hoor :liar:

Ik geloof dat ik je beter geen ovulatietest-advies kan geven :oops: Ik heb zo lopen klooien met die dingen deze maand :oops: Hoewel de testen uiteindelijk toch bleken te werken, het was mijn lichaam zelf dat voor de verwarring zorgde :shifty:

Jorien, probeer je een record tandarts-bezoeken te halen ofzo? :wink: Vervelend zeg, dat je zo vaak moet… Dan ken je die vent iig wel meteen goed :lol:

We lopen trouwens gelijk op deze ronde :slight_smile:

Krystle, wat lief dat je al die kleding te leen hebt! Zit inderdaad lekker he, net of je je pyama of joggingbroek aantrekt ofzo :mrgreen:

Vervelend onderzoek he… Ik heb het ook gehad. Op zich doet het niet eens echt pijn, maar het is gewoon naar, het idee alleen, maar ook die schokjes en het aanspannen van je spieren zelf… Gelukkig heb je het gehad! Mooi dat er niks uitkwam, maar ook klte dat er niks uitkwam. Ik begrijp (helaas) zo goed hoe je je moet voelen. Je wilt gewoon weten wat je hebt en als je dan met een kluitje het riet in wordt gestuurd en soms ook nog het gevoel van ze krijgt dat ze je niet geloven/je een aansteller vinden is dat onwijs kt!!! Ik hoop dat ze snel een oorzaak vinden bij je (en dan uiteraard wel iets wat verholpen kan worden!!) :-

Lotje, woehoe, een ei!! Veel plezier!! :smiley:

Hoop, waar beeeeeeeeen jeeeee??? Ik heb je al een poosje niet meer gehoord…

Hier wederom weinig nieuws…

:-
Smiley

Lotje, mooi van de uitbreiding op je werk.. Trek je het een btje??

Krystle

Ja hoor, gaat nu best goed, ook het slapen gaat steeds iets beter (gelukkig, want dat brak me wel op hoor!)
Drukte en chaos is nog wel lastig.....dan kan ik mn werk soms nog slecht loslaten.
Het blijft ook allemaal wel een beetje eng hoor.....bang om terug te vallen enzo (denk ik voor jou wel herkenbaar).
Maar, mn leidinggevende en collega's zijn gelukkig heel begripvol.
Tja en volgende maand wordt een nieuwe teamleider aangenomen, heel fijn, maar ook een beetje dubbel :shifty: (mn oude functie).
Sh*t zeg, dat je met een kluitje in het riet wordt gestuurd, hier word je ook niets wijzer van zeg! Wat ga je nu doen?

@Jade
Ik heb een pb-tje gestuurd.....tenminste, het is meer een PB geworden, geloof ik!! :shock:

Liefs Lotje

Ja ja ik ben er nog.

Ik reageer alleen niet zo heel veel meer maar kijk elke dag even of er nog nieuwe zwangere zijn!!!

Ik heb het even gehad, maar hou jullie in de gaten!!!

Tempen gaat goed, voor zover ik eruit kan halen nog geen eisprong gehad. Ik meld jullie wel weer als ik nieuws heb!

@ Smiley…lief dat je aan me denkt :-*

Zo, ben ik weer.

Denise: wat een mooi echo’s zeg. :inlove: :inlove: :inlove: Ik moet nog 13 dagen wachten…

Lotje: fijn dat het weer beter met je gaat. Doe je wel rustig aan. (De vakantie-tijd komt er weer aan…) Bij ons is het eindelijk even rustig. Zal wel van korte duur zijn…

Dopey: ik snap best dat je verteld heb bij de Intratuin dat je zwanger bent. Ze hadden je er na je proeftijd alleen niet uit mogen gooien. Dat staat in de wet. (=discriminatie) Zwangerschap mag geen reden zijn om iemand niet aan te nemen of te ontslaan.

Jade: mooi meis, een 8. Succes met je presentatie. Ik hoop dat je de eerste zwangere stewardess bij defensie mag worden. Klinkt wel gaaf!! :mrgreen:

Kippie: heerlijk zeg, op vakantie naar Spanje. Ik wil ook!!!

Jorien: mijn tandarts zei dat foto’s maken in principe geen kwaad kan als je zwanger bent…

Krystle: lekker zeg dat je zwangerschapskleding kunt lenen. Ik heb maandag in de stad wel naar zwangerschapsbroeken gekeken, maar ik durfde nog niets te kopen :shifty: :shifty: :shifty: Erg he, ik heb echt het idee dat dat de goden verzoeken is…Het gelukkig een paar lekkere zomerbroeken die ruim in de taille zitten en 's avonds zit ik idd met mijn broek open… :oops: Vervelend dat je na je onderzoek nog niets wijzer geworden bent…

Kaatjes: Duim nog steeds hard dat je eindelijk eens positief test :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Ik moet alleen morgen nog (de hele dag…) werken en dan ben ik VIER dagen vrij. :dance: :dance: :dance: Eindelijk eens een beetje bijslapen. Het heeft hier vannacht trouwens aardig geregend :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: Regendansers bedankt!!

Ik heb maandag alleen een paar Teva slippers gekocht. Kan ik ook lekker naar mijn werk aan. Ik heb al een paar zomers gehad dat ik leren schoenen aanhad en die overleefde niet iedere douchebeurt. :? Deze Teva’s lopen in ieder geval lekker.

Ik heb dus ook nog positiekleding gekeken. Ik begin toch een buikje te krijgen (en 's avonds een echte Buik :shock: ) Durfde alleen nog niets te kopen (eerst mijn echo). Ik heb voor broeken trouwens kledingmaat 32/34 of XS. Wordt nog lastig met broeken kopen. H&M heeft wel maatje XS, maar Miss Etam enz begint pas bij 36. Ik open denk ik maar eens een Topicje op “zwanger zijn”. :mrgreen:

Liefs Pinot

hoi dames,

Heel erg sorry dat ik zolang nix heb laten horen!!! :oops:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt geen tijd heb gehad, tussen het huishouden, klussen in het nieuwe huis (echt klussen!!!) en de rest om even hier te kijken!!! :wall:

Ik zal vanavond of morgen even bijlezen en een grote bijdrage tikken!!

Hoop dat wel alles goed is en ik zag net snel alweer een paar nieuwe zwangeren!!! gefeliciteerd!!!

Ik zit nog steeds te hopen… Deze week was mn vruchtbare week en we hebben behoorlijk geknuffeld, dus als het erin zit, moet het wel lukken… Heb sinds 2 dagen een beetje rare buikpijn… alsof de :evil: eraan komt, maar dat kan natuurlijk helemaal niet!!!

liefs

daffie