Heerlijk lekker op het strand van Dubai, wat heb je toch een heerlijk beroep!! Het gaat voor jou inderdaad ook opschieten. Moet je nog veel op pad de komende tijd? (er lag me iets van bij dat je bijna gelijk weer weg moest)
Ik ga morgen naar Londen, zondagavond komen we thuis en maandag weer naar Dubai..... Het is best vermoeiend, 's nachts gewerkt, maar goed tijdverdrijf zo in het zonnetje....
Lotje, weet jij wat over die streepjes bij een zwangerschap? Ik wordt gek!!! :wall:
Ik had over je berichtje heen gelezen, sorry :oops: . Ik heb geen idee joh, ik heb op dag 22 van mn cyclus het laatste personastripje gebruikt (had er 1 tekort door het terugstellen, waardoor ik op dag 23 niet meer kon testen). Voor zover ik het me kan herinneren was er echt maar 1 streepje zichtbaar.
En inderdaad ik heb ook gelezen dat een personastripje bij zwangerschap 2 streepjes aan kan geven. Maar eerlijk gezegd lijkt me dit wel wat vroeg 6 dagen voor je NOD (ik heb op dag 26 ook nog een negatieve zwangerschapstest gehad en op dag 29 dus positief), weet je wanneer je je eisprong hebt gehad? Krystle had echter 11 dagen na haar eisprong wel een positieve test (dag 26 was bij mij 11 dagen na de eisprong).
Tja en die 2e eisprong, ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat dat kan.
Jemig meis het wordt wel weer spannend voor je hoor!! :thumbup:
Enneh tot nu toe heeft personagebruik errug veel geluk gebracht op dit forum!!! (ik en Krystle)
Lekker dat je een weekend naar Londen gaat zeg!! Dat was toch je verjaardagscadeautje?? Geniet er maar lekker van, enneh, net als Engeltje zwanger terug???
Oh, trouwens, de koop van mn ouders is rond, leuk he!? Nu gaat mn zus dus hun huis kopen.
Ik ga effies naar de bieb, een paar boeken halen over zwanger zijn :shifty:
Zit nu op dag 24, denk dat ik op dag 14 mijn eisprong heb gehad (22 mei) dus ik zou nu 10 dagen na mijn eisprong zitten… Veel te vroeg voor een echte zw-test!!! Mijn banner staat op 29 dagen, maar ik heb net mijn agenda erbij gehad en ik tel maandag al dag 28 :eh: .
Mijn moppie belde net, en die zei ook al dat we maar niet te hard van stapel moeten lopen…
Het is er gisteren ook niet van gekomen omdat we jaarvergadering van de flat hadden. Daarna zijn we lekker op de bank geploft.
Ik heb vandaag dus aan mijn manager vertelt dat ik zwanger ben. Ze reageerde met: Oh wat leuk, ja, ik vind dat altijd zo leuk. :drool: :liar: :drool: :liar: . Ik geloof er dus niets van, maar ik ben mijn mededeling in ieder geval kwijt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Daarna ook gelijk twee van de vier planners ingelicht (zijn allebei 50+) en die reageerde heel enthousiast. Rond 6 uur kwam ook de collega binnenlopen die mij altijd begeleidde, dus die kon ik het ook mooi vertellen. Kwam mooi uit, want wij kunnen goed met elkaar opschieten, dus ik vond het leuk dat zij een van de eerste was die het weet.
Hier is mijn beebje. Het is niet de duidelijkste foto, maar hij is echt heel lief hoor :inlove: :inlove: :inlove:
En zoals mijn zusje zegt: rechts is de kop, links is de kont :mrgreen:
Volgens mij ben ik vandaag een ei aan het leggen… kenonne ik lijk wel ongesteld. Kan ook gewoon ziek worden natuurlijk…
buikpijn
spierpijn
darmrommels
rugpijn daar - je weet wel
KOPPIJN
Mar verder zal het wel vermoeidheid en stress zijn. Maar goed, ondanks de malaise laten we het toch even niet onbenut en gaan we ervoor.
Alleen even snel een antwoord op Jade, de rest heb ik even niet gelezen. Ik zag vanmiddag je vraagje over de streepjes en heb nu eindelijk even tijd om te antwoorden, maar heb niet gekeken of iemand anders al geantwoord had, dus evt. sorry voor dubbele info :shifty:
Ik heb 10 dpo een positieve test gehad met persona en die ronde bleek ik zwanger!!! Ik had nog 3 staafjes over (voor mijn vorige zwangerschap was dat, in november) en testte daarmee 7 dagen voor de echte testdatum: negatief, 4 dagen ervoor: donkerder rechterstreepje, links ook nog dik en twee dagen ervoor: dikke vette streep rechts en links ook nog dik. Op de testdag zelf testte ik in een paar seconden positief (met Clear Blue digitaal)
Mijn vermoeden: Je zou wel eens zwanger kunnen zijn!
Pff Jade… Geen id meis… Alles kan… Ik had idd 11 dagen na mijn ei een positieve clearblue test…Ik had geen open persona testjes, dus daar kan ik niets over zeggen… Wel heb ik nog een ovulatietestje gedaan om te kijken of die ook aangaf dat ik zwanger ben. Het testje zag eruit alsof ik mijn ei had… Het zou dus kunnen… Nog even geduld meis…Ik duim voor je… :thumbup: :: :: ::
Weet je trouwens hoe lang je lutheale fase is geweest in je laatste cycli??
Lotje, wat heerlijk voelt het he om tegen mensen te zeggen dat je zwanger bent!! Heerlijk he die gezichten als je het vertelt?
Wat leuk dat je ouders het huis hebben gekocht!!
Oja das waar ook… Jij hebt de persona ook amper uit kunnen proberen he?? hihihi… Enne wat dacht je van Smiley?? En een vriendin van mij…Je zou bijna denken…
Pinot, tis nu dus bekend op je werk… Ook dat vond ik heerlijk voelen… Grappige is dat mijn mennekes (werk op een afdeling met zowat alleen maar mannen) ineens allemaal gentlemans zijn…Heerlijk!!!
Hoop…Ik krijg de zenuwen bij jou… Pff… Hoe moet jij je dan wel niet voelen…Ik hoop redelijk relaxed!! Maarrehhh… Die puistjes…Sinds ik zwanger ben is dat veel erger geworden… Vooral op mijn schouders en borst…Nog een paar nachtjes slapen… :: :: :: ::
Sis…knuffelen maar!!! :: :: ::
Volgens mijn vruchtwater gaat t een hele vruchtbare maand zijn dames… :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Pinot, ik vind het een prachtige en duidelijke echo hoor!!!
Vandaag wel gelachen op mijn werk…Een mannelijke collega vroeg aan mij hoe het gaat. Prima zeg ik, wel moe maar hoort erbij he?? Nou zegt ie… Ik zie het al aan je buikje!!! Ik schoot in de lach…Ahum…Das mijn eigen buikje…hihihihi… Ach ja… Hij deed zijn best!!!
Heb liever dit dan dat mensen het vragen als je helemaal niet zwanger bent…
Overigens is mijn buikje wel groter hoor, maar kan me niet voorstellen dat een “buitenstaander” dat ziet…Ik merk het zelf aan mijn kleding en bij het bukken.
Verder is mijn buikje gespannen waar ie vroeger flubber was.
Als ik net boven mijn schaambeen voel is het echt hard… Ik geniet daar zo van meiden…Ik zit ook heel veel aan mijn buik terwijl ik hem altijd verafschuwt heb…
Vanavond de dvd van mvm gezien… Wat een prachtige film zeg!!!
Verder lkkr mijn haar kort laten wieken na het werk en heerlijk een dutje op de bank gedaan.
Ennnnn…jajajajajajaja…(tromgeroffel) ik was vanmorgen misselijk op het werk!!! Misschien eenmalig… Maar t was er zeker…
nog even een laatste berichtje voor het slapen gaan! Ben nog druk met kleren uitzoeken voor dit weekend, echt zin in morgen, lekker naar London!!! Moet helaas wel weer alleen mijn bedje in, maar mijn moppie komt er vannacht om een uurtje of half vier bij liggen (was ook in het buitenland voor zijn werk).
Krystle; ik weet niet hoelang mijn vorige lutheale fase precies was (geen ovutestjes) maar een cyclus van 26 dagen.
Jeetje, op 11 dagen na je ei al een positieve zw-test??? Ik heb denk ik niet goed opgelet :oops:
Ik ben zo zenuwachtig, dat ik er weer een ovutestje heb gedaan, de streep is nog dikker. Ik heb nog een digi CB liggen, ik probeer het morgen niet te doen…maar hij gaat dan wel mee in de koffer voor zaterdag of zondag!!!
Meiden die dit weekend gaan testen ik kom zondag kijken hoe het is geweest!
Lotje, wat heerlijk voelt het he om tegen mensen te zeggen dat je zwanger bent!! Heerlijk he die gezichten als je het vertelt?
Wat leuk dat je ouders het huis hebben gekocht!!
Oja das waar ook.. Jij hebt de persona ook amper uit kunnen proberen he?? hihihi.. Enne wat dacht je van Smiley?? En een vriendin van mij..Je zou bijna denken...
Pfff, dat is inderdaad heeeeerlijk, ik kan het wel van de daken schreeuwen en vind het best moeilijk mn mond te houden (op mn werk bijvoorbeeld) Tja die persona..........je zou bijna denken............ALLEMAAL AAN DE PERSONA!!!! :silenced:
@Jade, jemig, aan het verhaal van Smiley heb je geloof ik meer dan aan mijn verhaal, hihi! :mrgreen: :mrgreen:
Maarre meis het klinkt hartstikke goed, op dit moment een positieve ovulatie test!!! :dance: Ik ga heeel hard voor je duimen :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:
Oja en ik kan nu ook wat :**: :**: :**: :**: :**: :**: :**: strooien!!! Heel veel plezier in Londen! Het zou wel extra speciaal zijn zeg, in Londen een positieve test!!! :pray:
@Hoop, ook voor jou klinkt het nu wel heel veelbelovend!!!
Ik hoop dat jij en Jade ons gauw kunnen vergezellen bij de februari-mama's (en de rest vd dames natuurlijk ook!!) :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:
Ik strooi ook effies voor jou :**: :**: :**: :**: :**: :**: :**: :**:
@Pinot, wat een mooi beebje!!!!!!! :dance: En wat heerlijk dat je het nu aan je collega's kunt vertellen!!!!
Ik stik trouwens van de koppijn, maargoed, ik wil dus echt niets innemen. Ik heb vanavond een bruiloft van een collega, dus dat wordt een lang dagje!
Nou wat een positieve spanning hier allemaal!!! :dance: :dance: :dance: Ik en :thumbup: :thumbup: :thumbup: mee hoor! Jade wat spannend, ik ne zóóó benieuwd voor je. En Hoop, is het nog een beetje uit te houden? Zondag… nog 2 nachtjes slapen…
En verder, misselijk op het werk, hoofdpijn, gewollen buikjes… WAT HEERLIJK!!! :dance: :dance: :dance: Geniet ervan dames!
Inderdaad het werd vanacht… :inlove: :inlove: :inlove: Natuurlijk weer verstiert door een hypo (lage bloedsuiker) mens dan lijk ik wel een zoutzak. Niks waard. Maar goed, dat was gelukkig toen kanjer zijn bijdrage geleverd had dus niks verloren… :mrgreen: Wel ff jammer maar we gaan nog veel meer kansen krijgen. :dance: :dance: Als mijn cyclus een beetje consequent is (du’h!) dan zitten we nu aan het begin van de vruchtbare dagen. Had gisteren wel ineens wat van dat doorzichtige slijm. Ken alle termen niet :doh: maar jullie weten vast wat ik bedoel. Dus ik hoop ik hoop… en anders misschien ook maar aan de Persona :mrgreen: hahah geweldig.
Meiden vast een fijn weekend. jade veel plezier in London. Geweldige stad. Ben er vorig jaat juli geweest. a, was een beetje minder binnen 3 weken na de aanslagen. Maar het ging prima. Was meer het idee.
Nu ga ik echt anders moet ik weer stressen en dat doe ik niet. GEEN STRESS IN 2006!! :liar:
Maarre, ik wens je hele gezellige knuffelige dagen toe meis! :inlove: :mrgreen:
Enneh, laat je niet gek maken, ik ben ook VOOR 2006 zonder stress! (dat rijmt :lol: )
Ik heb net een afspraak gemaakt bij de vk!!! :dance:
27 juni 11.30 (ik ben dan 8 weken). Er wordt gelijk een termijnecho gemaakt en ze gaf aan dat ik een videoband kon meenemen om hem op te nemen!! Gaaf he!
Ze vroeg of ik mee wilde doen met MvM, dan geven zij mn tel.nr door en dan word ik teruggebeld.