Heee Engeltje, ik zie dat je online bent!!!
Hoe is het daar in Spanje???
Hello Ladies,
Engeltje, heb je het fijn daar? Is het beter weer bij jou dan bij ons? (dat moet haast wel…)
Jade, je gaat ons nou niet dagen in de zenuwen laten he? :shifty: Wanneer wil je nu gaan testen? Ik heb heeeeele goede hoop voor je!! Je weet immers dat je je eisprong al gehad hebt, dat heb je 11 dagen geleden getest, dus nu kan het je ei niet zijn (de progesteron die vrijkomt na je eisprong zorgt dat de overige eitjes die meegerijpt zijn niet meer verder rijpen en barsten) Dan zou het streepje dus komen van hCG, dat vrijwel identiek is aan LH op moleculair niveau, en daarom als ‘foutje’ heeft dat het ook op ovulatietesten ‘verschijnt’. Het is niet 100% natuurlijk, je kan om wat voor reden dan ook een hoog LH gehalte hebben nu per ongeluk, of een foutieve test, maar dat komt niet zo vaak voor, dus de kans is wel groot!
Lotje, die familie van jou heeft wel een goede radar zeg! Leuk dat het toch gelukt is ze te verrassen!
Pinot, mooi plaatje hoor! En fijn dat je nieuws nu ‘out in the open’ is op je werk.
Lisette, spannend hoor, ik zet je weer terug en begin meteen met duimen
Sis, het klinkt inderdaad of je je ei legt een dezer dagen! Veel plezier dus nog dit weekend! (zonder hypo’s op het moment supreme )
Ennuh, laat je niet gek maken he, gewoon doen wat je kan en de rest doet een ander maar. Je wordt ook niet 4 keer betaald (gok ik), dus hoef je ook niet het werk van 4 mensen te doen
Hoop, nog 1 daaaaaaaaaagggggg
(en een klein beetje :**: , speciaal voor jou!)
Krystle, grappig, ik had die overeenkomst ook al gezien, persona doet zijn (omgekeerde) werk goed in dit groepje!
Mooie film he, van MvM! En wat lief bedoelt van die collega van je, over je buikje!
Hier weer weinig te melden, net als gisteren eigenlijk…
Geniet van het pinksterweekend dames, de zon gaat weer tevoorschijn komen :dance:
:-* Smiley
Smiley, ik heb je even een pb-tje gestuurd!!! :-*
Lotje, kwel jezelf niet teveel!! Je mag gewoon paracetemol nemen, dat kan 100% zeker geen kwaad!!!
Enne balen van je hypo, maarreh… De buit was binnen…lol…Volgende keer beter!!!
Ik ken het gebeuren opt werk…Ik ben vandaag ook de gelukkige om alleen te zitten… In zoverre, vanmiddag… Nu zijn we nog met 3 secretaresses… Is elke even week op de vrijdag zo…
En na mijn depressie kunnen ze hoog en laag springen, ik ga absoluut geen werk meer doen voor 4 man!!! Ik doe mijn best en meer dan dat kan ik niet doen!!!
Ik ga weer an die arbeit!!
Krys
even snel, want de computer gaat zo weer uit…
het is hier heerlijk… de eerste dag wel regen, maar nu is het prachtig
Vanmiddag even lekker naar het strand en dan eind van de middag/vanavond weer een beetje werken aan mijn scriptie
geen tijd om te reageren op iedereen… sorry
Jade, weet dat je weg bent, maar: ik ben 7 juni s avonds weer terug, dus 8 juni hier weer echt :D:D
Ik heb rare steken in mijn buik, alsof ik ongesteld moet worden… heel raar. En ik had gister ook meer afscheiding dan normaal… ik weet niet wat ik er van moet denken. Verder weinig last van dingen… ik wacht het maar rustig af.
Hallo kletskousjes!
@Hoop, het klink goed hoor, ben benieuwd!
@Sisil, laat je niet gek maken hoor, die ene collega moet nog een maand werken toch?
@Jade, ik heb 12 dagen na mijn vermoedelijke ei positief getest. ( ik ben natuurlijk van een eisprong op maandag uitgegaan, maar het kan net zo goed zondag geweest zijn ). Ben benieuwd of je zwanger bent.
@Lotje, leuk hoor nu kan je ook uitkijken naar een echo!
@Pinot, wat een mooie duidelijke foto zeg! wees er maar trots op!
@Engeltje, ook voor jou wordt het spannend zeg!
Met Kaatjes gaat het goed hoor!
Ben van de week bij de tandarts geweest, en ik had geen gaatjes.
Wel was mijn tandvlees wat ontstoken ( ook door de hormonen zei ze ).
Verder ben ik nu weer :sick: , en ik kan me nergens toe zetten.
Maar ja de plicht roept :mrgreen:
Ik ben blij als het 15 juni is!!!
Groetjes Dopey.
Hoi hoi,
Wat is het stil ineens hier. Ik geloof dat de grootste kletskousen zwanger zijn en minder hier komen !
We moeten maar snel met z’n alle bij de 9 maanden mama’s gaan kletsen!!!
Mocht ik zwanger zijn dan kan ik dit cluppie echt niet missen…zoooo gezellig!
Liefs,
Hoop
Ha hoop!
Ja mijn idee… op naar de 9 maanden babbels en hier ook mee blijven kleppen tot iedereen zwanger is!
Hier ish et weekend begonnen. Gaar, moe, uitgeput etc etc. Wel druk dit weekend, maar ook wel leuk. Enne… :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: natuurlijk.
:mrgreen:
Hoi Meiden ,
Ik ben inderdaad minder online dan eerst omdat ik zo ontzettend moe ben. Maar ik schrijf hier meestal meer dan bij de de 9 maanden mama’s :oops:
Iedere dag na het eten ben ik op de bank in slaap gevallen en als ik dan wakker werd ging ik nog geen uur later naar bed. Dus niet echt bepaald gezellig voor vriendlief, maar gelukkig snapt ie wel dat het voor tijdelijk is.
Afgelopen donderdag hield ik het niet meer en heb ik het aan een van mn collega’s verteld. Ze was heel erg enthousiast en blij !! Dat was erg leuk.
Als aanstaande dinsdag het hartje klopt bij de echo dan mag van mij de hele wereld het weten :inlove: . Ik denk trouwens wel dat ik een inwendige echo krijg omdat ik nog geen 12 weken ben. Maar daar maak ik me niet zo druk om, volgens mij doet dat geen pijn. En als het wel zo is, jammer dan, als we de beeb maar ff te zien en te horen krijgen.
Zo even snel een crackertje eten…
Liefs :-*
Hoop het is vandaag je NOD, EN ???
Ik :thumbup: en volop voor je hoor!!!
Pinot jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa heb de echo gezien hoor!
Leuk!! Ik vind hem wel duidelijk hoor meis.
Ik hoop dat die van ons dinsdag ook zo duidelijk zal zijn…
:-*
Goedemorgen,
Martje, leuk dat je weer even van je laat horen. Doe het lekker rustig aan. Te veel doen is ook niet goed voor de kleine! Succes met de echo!!!
Hier gaat alles goed, ben ook er moe en er is nog geen spoor van de :evil: :evil: :evil: . Mijn temperatuur was vanmorgen weer 37°C dus weer behoorlijk hoog. En dat is natuurlijk alleen maar positief.
Morgen ga ik een test doen als de :evil: :evil: :evil: er dan nog niet zijn!
Ik hou jullie op de hoogte!
Liefs,
Hoop
Oh Hoop is het al zondag ???
:inlove:
hihihi was dat maar zo!!! :mrgreen:
Nog ff volhouden meis…
Ohhhhhhhhhhh spannend hoor!
Ik gun het jullie zo, jullie zijn al zo lang bezig…
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
En nog wat hormoontjes :
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
En die zijn natuurlijk ook voor de rest he
Ik heb ze!!!
Martje is er weer
Aangezien ik pas morgenavond terug ben van een weekendje naar Zutphen.
Hoop:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ik hoop als ik morgenavond terug ben, dat je verschrikkelijk goed nieuws hebt. Het is je gegund :mrgreen: :mrgreen:
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**: speciaal voor jou.
kuzzz
Dank je wel en ik hoop het ook!!!
Veel plezier in Zutphen.
Denise have fun meis!!!
Alles goed verder ?
liefs :-*
Hier ben ik nog eventjes…
Weten jullie wat je het beste op je buik kan smeren om straie tegen te gaan ??? Ik heb het vermoeden dat ik daar wel last van ga krijgen, omdat het ik het vroeger ook gehad heb, toen ik ineens veel aankwam. Ik weet ff niet meer wat ik er toen opgesmeerd heb…
Doei doei