Joh…ik vergeet jullie helemaal te badanken voor alle felicitaties! :oops:
Dusseh, alsnog BEDANKT MEIDEN!
@Lisette, dat is vroeg in je cyclus (je eisprong) enneh, ik geloof ook niet in toeval hoor! Maarre, hadden jullie geen pauze ingelast?
Liefs Lotje
Lotje: Gefeliciteerd
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
En nu heb je ook gelijk een extra reden om je van de zomer niet over de kop te werken.
Wel grappig dat je zegt dat je om 6.45 test en vervolgens om 6.10 een berichtje stuurt dat je zwanger bent :mrgreen: Zwangerschapsdementie slaat al aardig toe zie ik.
Sis, volgens mij zijn wij bijna even oud, als ik naar je banner kijk!!!
Hoop:
Jullie moeten nog even geduld hebben voor de foto. (Hij is ook niet zo heel duidelijk hoor) Hubbie en ik zijn gisteren lekker uit eten geweest en toen we thuis kwamen hadden we geen zin meer om de computer op te starten.
Liefs Pinot
Lotje, mijn vorige cyclus duurde 22 dagen vanaf ongesteldheid tot ongesteldheid. Mijn eerste dag van mijn laatste ongesteldheid was 17 mei dus nu precies 14 dagen later heb ik een positieve ovulatietest. Tja en die pauze, ik ben niet opnieuw aan de pil gegaan en we hadden zoiets van komt het goed zo niet ook goed. Maar nu met die positieve test.
Liefs,
Lisette
Pinot dat is goed, maar ben wel errug benieuwd/nieuwsgierig hoor!!!
We wachten gewoon nog ffies
En nu heb je ook gelijk een extra reden om je van de zomer niet over de kop te werken. :wink:
Wel grappig dat je zegt dat je om 6.45 test en vervolgens om 6.10 een berichtje stuurt dat je zwanger bent :mrgreen: Zwangerschapsdementie slaat al aardig toe zie ik.
Grappig dat je dat zegt van dat werken :lol: (is inderdaad een valkuil voor me :mrgreen: ) en je hebt gelijk, het is nu extra belangrijk dat ik me niet te druk maak op mn werk!!
Ik zag het staan van die tijd! :wall: het moest inderdaad 5.45 uur zijn!!
Tja, ik hoorde van Smiley dat ze al kaas in het broodrooster deed in plaats van brood :think: en zij is maar een paar dagen verder in haar zwangerschap, dusseh, wie weet toch al mogelijk die zwangerschapsdementie :lol: :wink:
Heb je lekker gegeten gisteravond? Ik ben ook wel erg benieuwd naar je foto hoor. Het verkleinen van de foto van mn testjes is niet meer gelukt, hij was te groot (en ik ben niet zo handig)!
Trouwens heel veel succes morgen met het gesprek met je leidinggevende!! :thumbup:
Ik ben nu in het huis van mn ouders (ze zijn momenteel nogmaals naar dat ene apartement aan het kijken en mn mannetje is mee, ze zijn van plan een bod te gaan doen).
Straks als ze terug zijn gaan we het vertellen.....ben benieuwd!
Liefs Lotje
Hoop...... :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:
@Lisette,
Ik dacht dat je nog maar net ongesteld was geworden, maar dat is dus al 14 dagen geleden!! Tja en zo’n positieve ovulatietest…ik kan me voorstellen dat je het dan toch wel weer wilt proberen, leuk hoor!!
@Dopey, hoe ging het bij de tandarts??
Liefs Lotje!
Lotje GEFELICITEERD!!!
:dance: :dance: :dance: :dance:
Mag ik jouw zus even lenen? :mrgreen:
@Indy wrote:
:: Hoi allemaal ::
Ik wil me graag bij jullie voegen als jullie dat goed vinden. Ik ben Indy (nickname) en ik ben bijna 19 jaar oud. Mijn vriend is 29. Ik ben 26 februari gestopt met de pil en na het stoppen ben ik 2 keer ongesteld geworden, 1 keer meteen erna, de tweede keer heeft het precies 2 maanden geduurd :twisted: Ik zit nu ook alweer op dag 32 dus het gaat niet helemaal goed met mn cyclus helaas. Maar ja, ik heb alle hoop hoor want ben natuurlijk nog niet zo heel lang gestopt.
Ik hoop gezellig met jullie mee te kunnen kletsen!!!
Liefs Indy![]()
Vergeet ik helemaal Indy welkom te heten :oops: :wall:
Veel forumplezier, en ik hoop dat je cyclus snel op orde is en dat je dan ook snel zwanger mag raken!
Lotje gefeliciteerd!
Het gaat de goede kant uit met dit draadje. :dance: :dance:
Nou meiden, het is me toch nog gelukt met die foto!
:-*
Mag ik jouw zus even lenen? :mrgreen:
Hahahahahaha :lol: :lol: , ik zal het aan d'r vragen!!!
Hoe reageerden je ouders Lotje??
Enne… Mooie foto’s!! Leuk op een bord gepresenteerd…hihihihi…
Kaatjes, hoe is het met jou nu??
Pinot, we wachten nog vol spanning op de foto van jullie beeb…
Vandaag btje rustig aan gedaan… Ik ben zo moe… Als ik de trap opben heb ik het gevoel al te moeten rusten… Ongelooflijk!!
Wel naar het ziekenhuis geweest voor het standaard bloedonderzoek mbt mijn zwangerschap.
Verder alles zijn gangetje… Morgen weer werken…Geen puf…
Trusten!!
Krys
Echt geweldig Lotje, ik ben zo blij voor je!!!
Geniet er lekker van! Hopelijk ga ik me snel bij je aansluiten want van mij mag het nu ook wel!
Liefs,
Hoop
hoi hoi,
Hoe gaat het hier? Het is rustig hier!
Hier gaat alles goed, het begint steeds spannender te worden. Vanmorgen onderweg naar mijn werk had ik ontzettende last van ongi-krampjes dus de moed begon me al weer aardig in mijn schoenen te zakken. Op het werk aangekomen vlug even naar het toilet maar nog niets te zien gelukkig. Mijn temperatuur was vanmorgen ook weer redelijk hoog, wel minder dan gisteren (36,8°C).
Ik heb geen idee wat het me gaat brengen deze ronde. Ik voel helemaal niets bijzonders. Alleen dan dat ik een kwaaltje mis wat ik anders altijd heb vanaf mijn eisprong tot mijn menstruatie (gevoelige borsten). En af en toe wel het gevoel dat ik ongi ga worden .
Liefs,
Hoop
Mogguh ladies,
Eerst even: Ik heb inderdaad gisteren mijn kaas in de broodrooster gepropt ipv mijn brood… Nu al zwangerschapsdementie, of ben ik gewoon een muts?.. :oops:
Sis, geniet er dan maar lekker van hoor! Lezen tot je je oogjes niet meer open kunt houden
Dopey, hoe was het bij de tandarts? Niet over je nek gegaan van al die tangen in je mond? :lol:
Met mij gaat het goed. Ik begin langzaam wat beginnende klachtjes te krijgen, die uiteraard van harte welkom zijn
Lisette, dat is geen toeval inderdaad! Ik had 3 weken geleden hetzelfde gehad, ik kreeg buikpijn en dacht, ach, ik doe gewoon een ovulatietestje, ik heb ze toch liggen. Vette streep!! En nu ben ik zwanger!! Benutten dus die kans, zou ik zeggen! Als het zo moet zijn, moet het zo zijn
Pinot, fotoooooooooo!!! (wat nou, ongeduldig :shifty: , helemaal niet :snooty: :liar: )
Lotje, leuk dat je het nieuws al hebt verteld!! Hoe hebben je ouders gisteravond gereageerd?
Krystle, wat kun je ongelofelijk moe zijn he, rond die periode. Echt ongelovelijk! Het hoort er helaas bij, geef je er maar lekker aan over!
Hoop, ik duim me suf voor je hoor!! Nog 2 daagjes geduld! Bij mij begon het ook met krampjes en verder niks, dus wie weet!
Hier weinig nieuws…
:-* Smiley
Even snel vanuit Spanje… :mrgreen: :mrgreen:
LOTJE gefeliciteerd!!! Mooi bordje trouwens, komt me bekend voor… Blokker?
geen tijd gehad om de rest te lezen sorry
Misschien kom ik deze week nog s kijken hier, en anders volgende week donderdag weer (maar was zooo benieuwd dat ik wel even moest kijken :D)
Allereerst: Lotje, gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Engeltje; hoelang blijf je in Spanje? En gaaf onderwijskunde, vind ik super interessant!!
Indy; welkom bij deze gezellige club! Ik hoop dat je snel zwanger bent!
Sterre en Jorien; Jammer
Krystle; Is niet erg, jouw buikje wordt vanzelf heeeel groot!!!
Pinot; Super dat ie het doet! Ik ben benieuwd naar de foto!!
Sisil; Wat heb jij je fotootjes en banner gezellig gepimpt!
Hoop; Klinkt wel goed die symptoompjes! Ik duim voor je! Nog geen :twisted: in zicht??
Lisette; heb je je ei benut? Geen ei onbenut laten!!!
Hier niet echt nieuws. Lekker in het zonnetje gelegen in Dubai (2 dagen ) en natuurlijk van alles in mijn hoofd aan het halen, maar het is gewoon nog te vroeg, dus we moeten nog even wachten.
Ik verwacht dinsdag of woensdag mijn ongi (of nod…), en ik voel helemaal niets raars. Geen krampjes, geen obstipatie, ben alleen misselijk 's avonds en 's nachts…
We zien wel, ik straal van geduld :liar:
EEEEHHHH, Dames die de Persona gebruiken…
Ik heb net over zo’n staafje geplast (had er nog een paar over en die kan ik niet gebruiken mijn volgende cyclus want ze hebben een ander nummer) en dit is heel bizar…
Ik heb een dikkere rechterstreep (wel lichter) en links ook dikke een streep! Nu heb ik ergens gelezen dat dat eventueel op een zwangerschap zou kunnen duiden…of een tweede eisprong na 11/2 week.
Wie van jullie heeft hier ervaring mee???
Zou het dan toch???
:silenced:
@Krystle, dat bordje hihi, leuk gepresenteerd he, we lagen nog helemaal suffig in bed te testen en we moesten iets stabiels hebben om ze neer te leggen!
Inderdaad blokker Engeltje! :lol:
@Engeltje, hoe is het daar in Spanje?
Bij mn ouders was het erg leuk!
Tijdens het eten hadden we gezegd dat we straks nog een cadeautje voor ze hadden. Goh zegt mn moeder, ben je zwanger???
(ik krijg wat van die vooruitziende blikken in de familie :wall: :wall: )
Dus ik zei snel: ‘Nee joh, ik ben gisteren ongesteld geworden, het is iets voor jullie nieuwe huis’
Toen mn ouders het pakje open maakte waren ze eventjes stil, ‘Huh, een opa en oma boekje??..Ben je toch zwanger ??’
Zaterdag gaan we naar mn schoonouders.
Ik voel me verder wel oke, ik boer wel wat op, moet veel plassen en voel me een beetje opgeblazen. Vanmiddag kreeg ik ineens een zeurderige hoofdpijn en ik ben wel erg moe (zal wel van alle nieuwe indrukken zijn en de drukke dag gisteren) Maar ik loop al heel de dag met een glimlach van oor tot oor rond op mn werk!!
Liefs Lotje
@Hoop, spannend meis de komende dagen!!
Nou je ongi-achtige gevoelens zeggen nog niets hoor (die had ik ook een beetje), ik duim heeeeeeel hard voor je
:thumbup: :thumbup:
@Jade
Heerlijk lekker op het strand van Dubai, wat heb je toch een heerlijk beroep!! Het gaat voor jou inderdaad ook opschieten. Moet je nog veel op pad de komende tijd? (er lag me iets van bij dat je bijna gelijk weer weg moest)
:-* Lotje