Ow ja, INDY welkom hier hoor!!! En heel veel succes!!!
Ooohhh pinot wat heerlijk!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Ik hou het verder even kort, ben zooooo moe.
Hoi Hoi
Even snel reageren, ben net wakker, heb van half 7 tot half tien liggen slapenop de bank… ben nu behoorlijk duf…hihi. Zo ff lekker douchen.
Pinot wat fijn dat de echo goed was, ben benieuwd naar het resultaat
Lotje wat spannend meis!!!
Indy welkom bij ons cluppie
Hoop , hopelijk is het inderdaad deze ronde raak meis… Jullie wachten al zo lang.
Als ik iemand vergeten ben, sorry, heb ik niet expres gedaan.
Alle NOD-ers ik duim voor jullie en voor alle klussers, geniet ervan en maak het extra gezellig samen
Liefs
Meiden…
Ik kan het eigenlijk nog niet geloven…
Ik ben met mn mannetje om 6.45 wakker geworden om te testen en ik ben ZWANGER!!! :dance:
Ik sta echt nog te shaken op mn benen en geloof het nog niet helemaal…
We hadden eerst zo’n goedkoop diptestje gedaan en daar was een licht streepje te zien. Dat geloofden we dus niet zo. Daarna een digitale clearblue, die sprong heel snel op zwanger! Ik was even niet aan het kijken, want ik dacht dat duurt nog eventjes, begint mn mannetje opeens zwanger! zwanger! te roepen!
Het is nog zo onwerkelijk…
Ik probeer nog even een foto te posten (kan wat groot uitvallen)
:-* Lotje
Het lukt niet met die foto, die volgt dus nog!!!
Liefs Lotje
Wauw Lotje, wat goed…ik hoop dat ik je over een paar dagen mag volgen naar de feb-mama’s!
GEFELICITEERD!!!
Hoe voel je je verder? Merk je er al wat van???
Liefs,
Hoop
Dank je Hoop en natuurlijk duim ik enorm hard dat je je bij Smiley en mij kunt aansluiten over een paar dagen
Ik voel helemaal niets, m’n borsten zijn iets groter, maar niet meer zo gespannen en gevoelig als vorige week. Gisteravond in bed voelde ik een licht krampje in mn buik en lichte hoofdpijn (mijn voortekenen voor een ongi), dus ik had dit echt niet verwacht.
Maar nu snap ik pas echt de onzekerheid die alle andere zwangeren benoemden :shifty: , het is heel onwerkelijk, maar heel geweldig!
M’n mannetje is inmiddels naar z’n werk en ik ben vrij. Ik had me voorgenomen dat ik na het testen lekker terug zou kruipen in m’n bedje, maar ik ben helemaal hyper!
Ik ga zo eerst maar eens ontbijten…
Echt geweldig, ik moet zo aan het werk en vanmiddag naar de tandarts :? !
Wat jou kwaaltjes (of dus juist niet) betreft: Ik krijg er nog meer hoop door. Ik heb ook wat krampjes in mijn buik en mijn bosten zijn ook wat gespannen (ook minder dan een paar dagen terug) hihi maar goed, we moeten afwachten en het kan natuurlijk WEER tegenvallen!
Liefs,
Hoop
Inderdaad Hoop, hoop houden hoor! :thumbup:
Weet je nog hoe negatief en teleurgesteld ik na afgelopen zondag was (schaam ik me nu wel een beetje voor)
Ik hoop het zo voor je meis!
Lotje: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: Gefeliciteerd :!: :!: Geniet ervan meid!
kuzzz
@ Hoop; ik hoop zo van harte dat het voor jou nu ook raak is, het is je zo gegund. Ik ga heel hard :thumbup: :thumbup: voor je!
@ Indy: van harte bij deze club!
kuzzz
Hoi,
Lotjeeeeeeeeee, gefeliciteerd meid!!! Op naar de Februarimama’s!! (en zonder foto geloven we je ook hoor )
Sis, al weer een beetje bijgekomen meis?
Martje, de moeheid slaat aardig toe he bij je, geef je er maar lekker aan over
Hoop, ik hou ook hoop voor je hoor Het klinkt in ieder geval erg goed bij je!!
:-* Smiley
@Lotje wrote:
ik ben ZWANGER!!! :dance:
GEFELICITEERD!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
@Hoop wrote:
Wat jou kwaaltjes (of dus juist niet) betreft: Ik krijg er nog meer hoop door. Ik heb ook wat krampjes in mijn buik en mijn bosten zijn ook wat gespannen (ook minder dan een paar dagen terug) hihi maar goed, we moeten afwachten en het kan natuurlijk WEER tegenvallen!

@Smiley wrote:
Sis, al weer een beetje bijgekomen meis?
Nee, eigenlijk niet. Ben weer absoluut niet vooruit te branden. Maar het is misschien ook wel een beetje mijn eigen schuld. :oops: Sinds ik mijn nieuwe leesbril heb kan ik weer boeken lezen. Dat is ongeveer 3 jaar geleden dat ik dat voor het laatst echt kon. Ik las à ltijd in bed, al sinds kinds af aan. En dat kon dus niet meer

Ik heb nu dus al 3 avonden tot na 12 uur liggen lezen in bed… :naughty: :roll: :wall: :dance:
Ik geniet er maar van, het kan zo weer afgelopen zijn, dan maar even moe… :doh:
Yes, Yes, Yes,
Gefeliciteerd Lotje :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Ik was aan het lezen en ging snel naar je banner!!!
Hoe voel je je?
@Smiley, hoe is het bij jou?
@Hoop, nog een paar dagen volhouden :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
@Chelleke, het duurt voor jou ook niet lang meer!
Ik moet zo naar de tandarts, ik hoop dat ik even niet misselijk wordt :mrgreen:
Groetjes Dopey.
Zie je nou wel Lotje!!! Nou die zus van jou heeft dus echt voorspellende gaven!! Ik ben superblij voor je!!!
Enne die digi-tests zijn super he?? hihihihi… Ik kijk ook nog regelmatig naar de foto!!!
Genieten meis!!
Krys
Lotje super meis!
Gefeliciteerd!!! :-*
Hoop ik hoop mee dat het nu ook raak zal zijn bij jullie.
de klachten kom idd een beetje overeen…
Smiley ja ik ben zeker erg moe de laatste dagen, ik maak dagen van 10 uur. gelukkig heb ik vanmiddag mn roostervrije middag… even bijtanken en toch nog wat in huis doen. .want dat schiet er een klein beetje bij in op het moment :oops:
Ga nog even snel wat drinken en dan ff lekker op de bank liggen en zappen ofzo.
Liefs
Lotje gefeliciteerd meid!!!
Ik had vandaag wat last van mijn buik en borsten en dacht ach ik doe een ovulatietestje, omdat ik volgens mij vorige maand geen ei heb gehadn, na een cyclus van 22 dagen. En bingo meteen een dikke streep naast de controlestreep van de CB ovulatietest. Ojee wat nu. Ik denk haast dat het vandaag toch knuffelen wordt dan… Stom he wil je eigenlijk even wachten dan krijg je dit. Ik geloof niet zo in toeval.
Liefs,
Lisette
Hai meiden,
Ik ben nu bij m’n zus thuis, ik heb het haar en mn zwager vanochtend verteld (voordat de kinderen uit school komen, want ik wil nog niet dat zij het al weten). Ik heb kleine babysokjes gekocht en ingepakt.
Ik heb het al zo snel verteld omdat ik erg slecht kan liegen en mn zus wist dat ik vandaag zou testen. Ik had gezegd dat ik effies een bakkie kwam doen en dat was oke, bij binnenkomst vroeg ze gelijk “en je test?”
Dus ik zei dat ik ongesteld was geworden en dook daarna snel de WC in (want ik kon mn gezicht niet bepaald strak houden!).
Ze hadden dus niets in de gaten en waren dus zeer verrast toen ze het cadeautje uitpakten!!
Tja Krystle, mn zus had inderdaad een vooruitziende blik, wel apart hoor!
Vanavond eten mn mannetje en ik bij mn ouders (toevallig was dit al afgesproken), voor hen en mn schoonouders heb ik vanochtend een boekje gekocht voor opa’s en oma’s. Ik ben erg benieuwd naar hun reactie!
Ik voel verder niets bijzonders Dopey, mn darmen zijn wel al een weekje een beetje van slag, maar ik dacht eigenlijk dat dat nog een beetje door mn ab-kuurtje kwam.
Bij jou begonnen de klachten vanaf week 6 ongeveer, toch?
Ik ben wel al heel de dag hyper hoor, loop als een kip zonder kop door het huis te dreutelen enzo. Ik ben daarom blij dat ik nu dus effies met mn zussie erover kan babbelen!
Liefs Lotje