Februari/Maart 2006-stoppers (deel 7)

Hallo meiden,

Het is weer aardig spannend hier!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hier gaat alles goed, geen bijzonderheden. Op wat kleine dingen na dan. Ik heb normaal dus altijd na mijn eisprong tot aan mijn menstruatie behoorlijk gevoelige borsten en nu dus helemaal niet. Wel heb ik sinds vandaag het idee dat mijn borsten wat opgezwollen zijn. O ja en een raar gevoel in mijn buik!

Helup, was het maar vast zaterdag!!

Liefs,

Hoop

ooo hopie toch, wat maak je het weer spannend…Ik ga heeeel hard voor je duimen!!! :: :: :: ::

Lotje, bij jou ook al zo spannend!! Hopen dat je zussie gelijk heeft!! :: :: :: ::

Pinot, jij morgen de echo… Heel veel succes meis!! Ik heb overigens hetzelfde gevoel hoor… Aan de ene kant wil je zoooo graag, aan de andere kant ben je bang dat het slecht nieuws is… Ik moet helaas nog ruim 3 weken wachten…pffff…

Sterre en Jorien… Balen!!

Jade, hopelijk kom jij zwanger terug!!!

Engeltje, geen echte vakantie, maar vast wel beter weer dan we hier hebben!! Toch heel veel plezier!! Enne die reactie op je scriptie moet je toch ook weer een btje moed geven om door te gaan!!

Martje… Dat was ook wel een lange dag… Pfff… Ik was blij toen ik om 17.00 uur thuis was… (was om 7.30 opt werk, 3/4 uur rijden…)

Moet nu ook echt naar bed…Vanaaf wel tukkie op de bank gedaan…

Heb vandaag voort eerst de hele dag een zwangerschapsbroek aan gehad…Wel een btje raar, maar wel erg fijn!!

Mijn darmen zijn behoorlijk aant spoken op het moment. Heb erg last van lucht in mijn buik en mijn buik is echt behoorlijk gezwollen hierdoor, een gewone spijkerbroek zit echt niet lkkr meer!!!

Een voordeel voor als je net als ik dik bent… Je flubberbuik is ineens minder flubber!! hihihi…

Tot zover…

Krys

:: Hoi allemaal ::

Ik wil me graag bij jullie voegen als jullie dat goed vinden. Ik ben Indy (nickname) en ik ben bijna 19 jaar oud. Mijn vriend is 29. Ik ben 26 februari gestopt met de pil en na het stoppen ben ik 2 keer ongesteld geworden, 1 keer meteen erna, de tweede keer heeft het precies 2 maanden geduurd :twisted: Ik zit nu ook alweer op dag 32 dus het gaat niet helemaal goed met mn cyclus helaas. Maar ja, ik heb alle hoop hoor want ben natuurlijk nog niet zo heel lang gestopt. :pray:

Ik hoop gezellig met jullie mee te kunnen kletsen!!!

Liefs Indy :wink:

Hiervoor heb ik dus een cyclus van 56 dgn gehad…2 maandjes dus. Volgens mijn huisarts komt dat heel veel voor als je gestopt bent met de pil. Maar ik zit nu dus op dag 32…zaterdag heb ik gestest en die was negatief. Wanneer zouden jullie weer gaan testen?

Liefs Indy :**:

Hoi Indy! Welkom hier!

Lastig met zo’n lange cyclus zeg :frowning: Maar het komt inderdaad best vaak voor, dat het allemaal weer even op gang moet komen, die cyclus. Was je voor de pil wel regelmatig? En heb je enig idee wanneer je eisprong was? Ik zou als ik jou was in ieder geval niet voor zaterdag weer testen, als je geen idee hebt hoe lang deze cyclus gaat duren, om teleurstelling te voorkomen…

Hoi Indy, welkom! :clap: Ik zou ook nog wel even wachten met testen, zeker zo kort na de pil.

Hier gaat het ok. Gisteren echt een :wall: :hand: :snooty: :sick: :naughty: :doh: dag gehad. Doorspoelen, niet meer aan denken en doorrrrrgaan!

Doeiiiiiiiiiiiii

Hoi,

Welkom Indy!

@Sterre, jammer dat je ongie geworden bent!

@Pinot, nog 40 minuten :mrgreen: , ik ben ook nieuwschierig :mrgreen: :mrgreen:

Groetjes Dopey.

Welkom Indy :smiley:

En suc6

Hoi!

Martje, hoe is het nu met de misselijkheid? Gaat het alweer wat beter? Het is wel een bijwerking van staalpillen, maar ook van zwanger zijn :wink:

Denise, mooie spulletjes hoor, en het klinkt alsof je ook leuk geslaagd bent voor kleren jezelf en de beeb :wink:

Pinot, je zal nu je echo wel hebben gehad, ik ben benieuwd hoor!! (wij allemaal :mrgreen: )

Gaan jullie gewoon kamperen met je boller wordende buikje? Mijn moppie en ik wilden ook gaan, maar nu twijfelt hij, omdat hij bang is dat het geen goed plan is om met een bollend buikje op de vloer (luchtmatras) te moeten slapen… We twijfelen nu dus (anders wordt het een huisje, maar da’s meteen weer zoveel duurder…)

Lotje, balen zeg, dat je negatief getest hebt… Hoe is het nu? Nog geen :twisted: :twisted: ? Want dan zijn je kansen nog niet verkeken he!

Of je gaat tempen moet je uiteraard zelf weten, ik vond het een kleine moeite, en het gaf me rust.

Ik hoop voor je dat je zus gelijk krijgt!! Succes morgen!

Kippie, alsnog van harte!!

Het wordt al spannend bij je he! Heb je al een vermoeden? 2 uur voor je ei is wel perfecte timing hoor!!

Dopey, ik moet inderdaad wat vaker naar mijn eigen adviezen luisteren :oops: :wink:

Hoe is het met je, nog steeds zo draaierig? Wat doet een vrouwenlichaam toch eigenlijk raar he, als het zwanger is :wink:

Jorien, balen meis, weer een ronde verder :frowning: Misschien wordt dat hem wel! :thumbup:

Wil je op het lijstje een nieuwe NOD, of even op ‘pauze’ staan?

Hoop, het is inderdaad jouw beurt nu!! Ik hoop het zo voor je!! :-

Het klinkt wel allemaal heel goed bij je!!

Sis, hahaha, ik moet wel een beetje lachen om je tante-verhaal! Gelukkig heb je het weer gehad!

Engeltje, veel plezier en tot volgende week dan maar! Zwanger terug komen he!

Sterre, he bah… Maar vol goede moed naar de volgende ronde!! Wil je dat ik een nieuwe NOD voor je invul op het lijstje?

Krystle, wat zitten die broeken lekker he!!

Indy, welkom in ons clubje!! Vervelend dat je cyclus zo moeilijk doet, maar dat is inderdaad wel een bekend probleem na het stoppen met de pil. Hopenlijk is het snel regelmatig allemaal!!

Als je me wat gegevens geeft, zet ik je op het zwanger-worden-lijstje op pagina 1 (als je dat wilt natuurlijk) Dan hoor ik graag welke ronde je nu in zit (derde denk ik?), of je voor je eerste/tweede/derde kindje gaat (ik denk eerste?), en wanneer je je NOD verwacht.

Vandaag werd ik misselijk wakker :dance: Gek he, maar ik ben daar blij om, dat geeft me een beetje houvast!

:-
Smiley

HIJ DOET HET

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Ik zet vanavond een foto op het forum. Ze kwam op een uitgerekende datum van 9 december. Daar kwam de verloskundige de vorige keer ook aan. Ik ben lekker eigenwijs en houd het op 8 december (9 december is nl mijn schoonvader jarig). Hij was nu 5,9 cm.

Indy: welkom op deze vruchtbare topic!!

Smiley: fijn dat je wat misselijker bent :mrgreen: . Als het maar niet erger wordt…

ALs alles volgens planning loopt gaan wij inderdaad gewoon lekker kamperen. Ik zie wel hoe het gaat op mijn matje. De rest van de vakantie zal er wel iets anders uit zien dan normaal. Wij vinden het nl heerlijk om te wandelen: bergschoenen en korte broek aan, petje op, rugzakje met eten en water mee (en standaard zoute dropjes :mrgreen: ) en dan heerlijk een uur of vier/vijf zwoegen in de natuur. Het liefst op haast onbegaanbare paadjes, heuvels en lekker warm weer. (Je kunt maar een hobby hebben…)

Dat zullen we dit jaar maar niet doen…

Sterre, balen meis. Op naar de volgende ronde.

Het wordt wel weer tijd voor een zwangere :wink: . Hier nog wat hormoontjes. :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

Liefs Pinot

Pinot, hoe was t??? Ik ben zoooo benieuwd!!!

Indy, welkom hiero!! Ik hoop dat je cyclus heel snel op orde is, of je natuurlijk zwanger bent!!!

Kaatjes, hoe ist nu bij jou???

En bij jou Lotje???

Ik kwam net op de gang mijn zwangere collegaatje tegen. Zij is 1,5-2 weken verder dan ik ben… Pfieuw ze ziet er uit!! En dat bedoel ik heeel positief hoor!! Ze heeft nu al een prachtige buik, alsof ze al een maand of 5 ver is!! Ik ben stiekum een btje jaloers…

Verder zei een collegaatje tegen me dat mn boobs al flink gegroeid zijn.hihihi… Altijd leuk om te horen dat mensen wat aan je zien.

Kmoet van t weekend wel even een goede zwangerschaps BH kopen… Iemand een id waar ze goede verkopen??

Ook schijn ik in mijn gezicht wat op te zwellen… Das weer iets minder, maar ach… T hoort er allemaal bij!!

Smiley, kan me voorstellen dat je ietwat blij was met je misselijkheid… Ik zit daar al een week of wat op te hopen/wachten. (ja ik spoor niet)

enne die broeken zitten zeker lkkr!! Ga van t weekend ook daar maar even voor kijken…

Net in mijn pauze een stuk gewandeld, was echt bekaf!! Kreeg bijna mijn ene been niet meer voor t andere!! Al was t wel heerlijk even!!

Morgen gelukkig mijn vrije dagje, kan ik weer een btje bijslapen…

Ik ga weer aan de slag!!

Krys

Hoi, super Pinot!!!

Ik hou van leuk nieuws :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Door al dat gelees op internet wordt je nl nog wel eens erg onzeker :frowning:

Groetjes Dopey.

Pinot,

Ik was alweer druk met andere dingen op t werk… Zie nu dat je al gepost had…

SUPER dDATTIE T DOEEEET!!!

Ik ben echt heel blij voor je!!!

Dopey, dat had ik ook. Al die nare verhalen. Gelukkig gaat het dus ook heel vaak goed.

Krystle, volgens mij hebben we bijna gelijk gepost, vandaar. Ik kan nu ook lekker voor zwangerschapsbroeken gaan shoppen (en babyspulletjes :inlove: :inlove: :inlove: )

Ik had me vanmorgen bijna versproken tegen een van de planners. Die vertelde dat een van de andere planners aan een opleiding begint en dat er dus tijdelijk plantaken vrijkomen. Ik heb de afgelopen twee jaar vaak meegepland omdat een van de planners ziek was. Van mijn manager ( :sick: ) moest ik echter eerst verder groeien in mijn vak (pfff…zucht) en in de toekomst bla bla bla. En nu vertelde die andere planner dus (heeeel in het geheim) tegen mij dat ik dit dus in de gaten moest houden en op tijd bij de manager aan de bel moest trekken. Wordt een beetje lastig als je dan ongeveer met zwangerschapsverlof gaat :mrgreen: :mrgreen: . Ik trek echter mooi mijn eigen plan. Ga me echt niet aanpassen aan de wispelturigheden van mijn manager. (en dat zijn er nog al veel)

Ik heb vandaag dus niets gezegd, want ik wil niet dat mijn manager het via een omweg per ongeluk toch al hoort. Dan ben ik mijn troef kwijt :mrgreen:

Liefs pInot

Bedankt allemaal voor jullie reactie.

Ik vind het een beetje lastig tellen bij welke ronde ik nu ben. Ik ben op 26 febrauri gestopt met de pil. En het is inderdaad ons eerste kindje!!! Als jullie meer info voor op het lijstje nodig hebben dan hoor ik het wel

Geezellig om zo met zn alle te kletsen!!

Liefs Indy

Toppie Pinot :dance:

Jaaaaa, Pinot, hij doet het!! (trouwens… hij? :think: Voorgevoeltje? :wink: ) Gefeliciteerd met je goede nieuws! Ga nu maar lekker genieten hoor, en koop je maar helemaal suf!

Krystle, ik zou naar een lingeriezaak gaan als ik jou was, daar kunnen ze adviseren. Je hebt ze ook bij de hema enzo, maar voor mij hebben ze daar alvast geen goede maat (stopt bij D, en daar passen mijn (.)(.) nu al niet in :oops: ) Verder kun je daar niet passen, dus moet je maar gokken welke je mee moet nemen. Een beetje advies kan geen kwaad toch? Ik had er de vorige keer eentje bij Livera voor 20,- volgens mij. Vond ik meevallen. Echt charmant zijn ze uiteraard niet, maar het is voor een heel goed doel!

Indy, dan zet ik nog even een vraagteken bij je NOD. Als je twee keer echt ongesteld bent geweest na het stoppen van de pil zou dit nu je derde ronde moeten zijn, wil je dat ik dat invul, of zal ik dat vakje dan maar gewoon leeglaten?

Inderdaad gezellig hier, dat kletsen met zijn allen, maar pas op! Het is zeer verslavend :lol:

:-* Smiley

Hai meiden

Nou…hier nog geen :twisted:, dusseh, ik vind het nu wel heeeeeel spannend worden!!

Ik ga morgenochtend dus testen, ik ben vrij en mn mannetje moet werken. Dikke kans dat hij me dus leuk wakker maakt om 6 uur omdat hij erbij wil zijn :wall:

@Indy, gezellig dat je mee komt kletsen!!! Het is inderdaad errug verslavend enneh, een tip…kijk regelmatig, dat scheelt je bijlezen! :wink:

@Pinot, Gefeliciteerd dat ie het doet meid! :dance:

Enneh, nu op naar je roze wolk hoor, lekker genieten!!!

Leuk hoor een stuk planning erbij, ik heb het altijd met veel plezier gedaan, maar heb er nu niet zo’n behoefte meer aan (kan erg druk zijn bij ons). Ik ben erg benieuwd hoe je manager zal reageren donderdag.

Wij hebben opeens een enorme leegloop in het team. Een maand geleden is een collega (niv 5) weggegaan, een andere collega (niv 5) heeft gisteren aangekondigd in aug weg te gaan. En een derde (parttime niv 5) is bezig met een overplaatsing naar een ander team in een andere plaats.

Dit voorspelt weinig goeds voor de zomerperiode :frowning:

@Wat heerlijk dat je zo weinig zwangerschapskwaaltjes hebt! Wanneer heb jij eigenlijk je eerste echo?

@Engeltje, veel plezier in Spanje en succes verder met je scriptie!!

@Sterre, balen joh, dat je ongesteld bent geworden :frowning:

Liefs Lotje

oh…Krystle, ik geloof dat ik al weet wanneer je je echo hebt :wall: :wall:

Ik had het nog niet gezien onder je berichtjes…ben verder niet kippig ofzo :liar:

:mrgreen:

:-*

Lotje wat maak je het spannend zeg. Wanneer wil je gaan testen?

Pinot, gefeli met je echo!!! Fijn dat ie het doet :wink:

Hier alles zijn gangetje, echt aan het aftellen! Ben zo benieuwd deze keer!!!

Heel veel liefs,

Hoop