Februari/Maart 2006-stoppers (deel 7)

Dank jullie wel!

Voel me niet echt ouder :mrgreen:

Mijn paps is een dag voor mij jarig (26e), dus hij zei al: heb je een extra leuk kadootje voor me dit jaar? :inlove:

We hebben wel goed getimed…ong. 2 uur voor m’n ei.

Maar ik kan me natuurlijk ook vergist hebben :wall:

We zullen zien!

Enne Lotje, ik heb dat ook hoor…schaam me er eigenlijk een beetje voor dat ik al ongeduldig ben.

Als ik zie hoe lang sommige mensen bezig zijn, zoals Hoop…vind ik het echt knap dat ze zo lang hun geduld kunnen bewaren!

Maar het gaat ons ook wel lukken toch?

Positief denken is het halve werk 8)

Nou Jorien, voor jou blijft het ook nog spannend zeg… ik duim door hoor :pray: :pray:

@Denise, mooie wagen hoor, en balen dat je nek weer zo opspeelt! :frowning:

@Dopey, hmmm :think: , je klinkt nu wel heel zwanger :wink: , vervelend joh, draaierig en misselijk!

@Pinot, ik zag je buik bij de 9-maanden mama’s, nou, je bent gezegend met een strak buikje zeg!! Veel plezier he dinsdag bij je echo!

@Jade, een goede reis meis!!! Dubai…lekker warm…zucht, ik ben helemaal niet jaloers :liar:

Liefs Lotje

Ik ken het gevoel Kippie, ik schaam me ook een beetje voor mn ongeduldigheid! Wat je zegt, zoveel mensen wachten al zo lang en wij nog maar 4 maanden…En inderdaad, petje af hoor, voor de wijze waarop deze mensen (en Hoop natuurlijk) hiermee omgaan.

Maargoed…ik kan het echt niet helpen, ik maak me dan af en toe ook ineens een beetje zorgen (soms heel eventjes)…is het wel voor mij en mn ventje weggelegd? :oops:

Neeee Lotje, Kippie (en natuurlijk alle anderen)… :naughty: :naughty: :naughty: MOED houden hoor!!! :lol: …peptalk

Liefs Lotje

@Smiley wrote:

Hoop, het wegblijven van kwaaltjes die je normaal wel hebt kan ook positief zijn he!! Hoe is het nu?

Het is nog steeds hetzelfde, nog steeds geen last van kwaaltjes die ik normaal wel heb! Ik vind het weer erg spannand. Wel heb ik af en toe een zeurend gevoel in mijn buik. Net als de vorige keer dat ik zwanger was (lees bleek te zijn).

Maar goed, nog een weekje en dan weten we meer! Maar ik vind eerlijk gezegd dat ik nu wel een keer aan de beurt ben! :pray:

Hoe is het met de meiden die vandaag hun NOD hebben?? Al getest?

Liefs,
Hoop

@Hoop wrote:

Maar goed, nog een weekje en dan weten we meer! Maar ik vind eerlijk gezegd dat ik nu wel een keer aan de beurt ben! :pray:

DÃ t vind ik nou ook!!! :pray: :pray: :pray:

Hoe is het met de NOD meiden? :pray::pray::pray:

Hier geen bijzonderheden. Weeken, koppijn, dadelijk visite… blèèèh!! :wall:

Dat is lief van je Sisil!

Ik heb geen idee, van de ene kant heb ik een heel goed gevoel deze keer en van de andere kant heb ik helemaal geen kwaaltjes waarvan je kan denken dat ik zwanger zou zijn. Maar ook heb ik nog steeds geen klachten die ik normaal wel heb na mijn eisprong (gevoelige borsten)!

Ben erg benieuwd, nog 6 dagen…

En het leuke is op 6 juni is mijn moeder jarig, zou dus een leuk cadeautje zijn, maar nog leuker is dat ik in februari jarig ben en als ik zwanger ben ben ik dan uitgerekend!!!

Liefs,

Hoop

Hoop ik hoop dat je waar je op hoopt waarheid zal zijn!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray:

Goedemorgen meiden,

toch nog even snel een berichtje voordat ik weer weg ben!

Lotje; Balen van die ZWtest. (Misschien gewoon te vroeg!!) Je maakt het spannend, 1 dag over tijd en nog geen :twisted: in zicht?! Ik :pray: voor je!! En het is heel normal dat de teleurstelling groot is, als het niet zo blijkt te zijn hoor! Hoef je je niet voor te schamen!

Hoop; Ik :pray: ook voor jou! Nog even volhouden die 5 daagjes! Moeilijk he, dat wachten!!!

Denise
; Super mooi die wagen, alles voor 150,- :?: Dat zou echt een koopje zijn!!!

Kippie; Nog gefeliciflapstaart met je verjaardag! Ik sta er ook iedere keer van te kijken hoe snel het gaat!!

Pinot; heel veel shopplezier!

Sisil; was het toch nog een beetje gezellig met de visite?

Engeltje; Ik duim ook voor jou, samen tellen!!! (En ook samen zwanger zijn hoop ik!!)

Martje; Naar dat je zo misselijk bent, ik hoop dat je je snel beter voelt!!

Jorien; Spannend woensdag testen!! Ik :pray: dat het raak is!!!

Iedereen die ik ben vergeten sorrie :oops: :oops:

Nou, hier verder geen nieuws. Ik moet natuurlijk nog even wachten… Ben wel misselijk sinds zaterdagavond, en heel raar, ik heb een andere smaak in mijn mond ( :?: ) Maar ik ben 's morgens niet vreselijk :sick: , gewoon een beetje ('s avonds als ik moet gaan slapen is het het ergst, net alsof je vreselijk hebt gezopen, en niet weet hoe je moet liggen…) Ik denk niet direct dat dit met een evt zwangerschap te maken heeft hoor, ik zal wel weer wat onder de leden hebben (mijn weerstand is niet top!)

Geen bloed, geen overmatig slijm, helemaal niets (beetje meer en sneller moe, maar ben ook wel erg lui geweest de afgelopen dagen hihi).

Meiden, heel veel succes en ik kom donderdag snel even kijken hoe het met jullie gaat!!

Nu even snel mijn koffertje inpakken want ik moet om half elf weg!

Dikke kus!

@Hoop wrote:

En het leuke is op 6 juni is mijn moeder jarig, zou dus een leuk cadeautje zijn, maar nog leuker is dat ik in februari jarig ben en als ik zwanger ben ben ik dan uitgerekend!!!
Goh, jij ook al!? Als ik nu zwanger zou raken ben ik uitgerekend op de dag dat mijn schoonvader jarig zou zijn geweest. En ik ben zelf ook jarig die maand, maar wat eerder in de maand dan de datum zou zijn. (volg je het nog?)

De visite… hou op schei uit. :wall: De ouwe tante van mijn kanjer. Wat een doos zeg. Ja sorry hoor, respect voor de oudere (79) mens ok, maar geen respect voor volcontinue gezeik en voor alle aangedragen mogelijkheden (lees: hulp) een excuus vinden om het vooral niet te aanvaarden. Een telefnisch consult bij de ha wimpelt ze zelfs af met “Dat wil de ha niet” Ja muts, dat weet je pas als je het de ha vraagt. Du’h!! Nee, ik was blij dat ze weer opgekrast was. Lees: door mijn kanjer weggebracht werd (uur rijden heen en terug) en die blijft dan vervolgens ook nog eens hangen daar. :doh: Ik snap het niet maar het zal allemaal wel. We hebben het weer gehad voor de komende maanden.

Vandaag gaat hier geen topdag worden. Ben ook veels te lui geweest de afgelopen dagen en kan nu niet op gang komen. Vanmiddag weer werken, dat zal wel helpen al sta ik niet te springen. Zo eerst maar eens douchen.

Vanochtend, dus zwaar ongesteld geworden. :evil: :evil: :evil:

Was best wel verdrietig. Ik ben altijd super regelmatig, dus ik had echt een beetje hoop.

Deze maand ga ik mijzelf een beetje rust geven door geen banner aan te maken en ik probeer er ook minder mee bezig te zijn.

Jammer Jorien :(:frowning:

Snap best dat je het nu wat van je af wil zetten. Ik hoop dat dat je lukt!

Ik blijf wel gewoon voor je :thumbup: :thumbup: hoor, dat je snel zwanger wordt :slight_smile:

Sis: dat heb ik nou ook altijd, als ik een paar dagen geluierd heb, kan ik amper op gang komen. Maar bij mij is het nu juist even dat ik al zoveel dagen druk bezig ben geweest, dat ik daardoor nu amper nog energie over heb om het af te maken.

Gelukkig ga ik er bijna een weekje tussenuit… daar knap ik vast van op. IK ga woensdag weg en ben dan 8 juni (ja ja, mijn NOD) weer terug :slight_smile:

Jorien, balen meis dat je ongi geworden ben. Ik hoop dat je het idd wat van je af kan zetten. Lijkt mezelf nog al moeilijk :?

Sis, gezellig zo’n tante :wink: :wink:

Hoop, hoop voor je dat het deze keer echt raak is. :pray: :pray: :pray: :pray:

Engeltje: waar ga je heen?? (ben helemaal niet nieuwsgierig hoor :liar: )

Ben net met een collega samen de zorg wezen afsluiten bij die jonge vrouw die vorige maand gestorven is. Normaal gebeurt dit door 1 persoon, maar wij hadden allebei het gevoel dat we dit samen moesten doen. Wij zijn er allebei veel geweest en dan kun je het zelf ook mooi afsluiten. Wel moeilijk hoor als je al zo jong je vrouw verliest. Hij zat nu midden in het verdriet. Maar hij komt er wel…

Morgen echo. Ik heb er aan de ene kant heel veel zin in, maar aan de andere kant vind ik het heel erg eng. Vorige week was er bij de dec mama’s nl weer iemand waar op de echo bleek dat het hartje niet meer klopte…En ja, ik weet wel dat het vaker goed dan fout gaat (he smiley :wink: ) maar ik krijg er wel de kriebels van.

Liefs PInot

Hai meiden!!

Nou, hier nog geen :twisted: :twisted: hoor!!! Ik vind het zo spannend!!!

@Jorien, Balen meis dat je toch ongi bent geworden :frowning: :frowning: , heel begrijpelijk dat je wat minder actief wilt zijn op het forum en ook ik blijf voor je duimen hoor, dat je snel zwanger mag worden! :thumbup: :pray:

@Jade, dank je voor je lieve woorden! Een hele goede reis, enneh, voor jou begint het ook zachtjes aan spannend te worden.

@Engeltje, lekker zeg een weekje weg! Waar ga je heen? Hopelijk zwanger terug joh!

@Pinot, Morgen je echo!!! Heel veel plezier, geniet er maar lekker van!!!

Die client was zeker die mevrouw bij wie euthanasie was toegepast?

Enneh, we willen natuurlijk wel een foto zien van je beeb!! :wink:

@Hoop, ik duim voor je!!! :pray: :thumbup:

@Sisil, Hmmmm… :think: klinkt gezellig zo’n tante :smiley:

Sterreeeeeeeee!!!..hoe is het, je heb je NOD toch gehad???

Ik ga effies eten, misschien tot straks!!

Liefs Lotje

@Lotje wrote:

Hai meiden!!

@Pinot, Morgen je echo!!! Heel veel plezier, geniet er maar lekker van!!!

Die client was zeker die mevrouw bij wie euthanasie was toegepast?

Enneh, we willen natuurlijk wel een foto zien van je beeb!! :wink:

Liefs Lotje

Ja, het was idd die vrouw met euthanasie (beetje rare zin :? )

Hoop dat ik morgen een mooie beeb kan showen. :inlove: :inlove:

We hebben vandaag trouwens onze nieuwe De Waard Tent opgehaald (De Roerdomp) Dat wordt luxe kamperen hoor van de zomer. Hubbie wilde eerst nog een maatje groter, maar ik ben blij dat we deze genomen hebben. Het slaapgedeelte is 2.30 bij 3 meter en het woongedeelte is 1.60 bij 3 meter :shock: . Beebje past er volgend jaar dus ook prima bij. :inlove: Helaas duurt het nog lang tot half augustus…

Liefs Pinot

Ik ga naar Spanje, met mijn vriend mee, die heeft daar een congres. Dus niet echt vakantie, maar toch een beetje :slight_smile:

Ik ga wel studiespul meenemen, want ik moet 14 juni mijn afstudeerscriptie zo goed als af hebben (tenminste, af genoeg om er een presentatie over te kunnen geven).

Vandaag commentaar gekregen over de eerste 3 hoofdstukken:

Ik heb je stuk gelezen en ben er zeer tevreden over. Zowel je inleiding als hoofdstuk 2 en hoofdstuk 3 tot nu zijn helder geschreven, to the point en in een logische volgorde. Je onderzoeksvragen heb je duidelijk uiteengelegd. Ik heb dan ook niet veel opmerkingen.

Fantastisch toch? Ben er helemaal hyper van :D:D

Lotje: ik :thumbup: voor je hoor!!! Wanneer had je ook alweer getest? Gister? En wanneer ga je weer testen? Spannend zeg!

Pinot: De Waard tenten vind ik zo fantastisch, maar dat is ook een beetje nostalgie, want wij gingen vroeger altijd met een De Waard (een Albatros) op vakantie.

Hoi Meiden ,

Ik ben net thuis uit m’n werk en ben zoooooooooo moe.

Ik was er om 07.10 en kwam hier pas om 18.15 binnen wandelen…

Ga zo ff lekker languit op de bank hoor :wink:

Pinot snap wat je bedoeld met je echo. Het is heel erg leuk, maar ook super spannend, ik heb hem volgende week en betrap mezelf erook wel eens op dat ik denk, als het hartje maar klopt… Laten we maar van het goede uit gaan he!!! Positief blijven!!

Jorien balen dat je ongesteld geworden bent meis. Wat kan een vrouwenlichaam toch iemand voor de gek houden he??? Pufff om gek van te worden. Ik snap je verdriet… sterkte meis

Verder ben ik een beetje vergeten wat er nog meer allemaal geschreven was, sorry :oops:

Ga ff liggen, mss tot later en anders tot morgen!

Liefs :-*

Engeltje, bij mijn hubbie hadden ze vroeger ook een de waard tent. Ik heb zelf stage gelopen bij De Waard tijdens mijn studie bedrijfseconomie. We hebben er allebei dus wel iets mee :mrgreen: . De Albatros zit trouwens nog steeds in de collectie!!

Martje, Lange werkdag heb je gehad zeg. Ik snap dat je er moe van bent. Doe het maar rustig aan.

Liefs Pinot

Dank je Engeltje!! Ik heb inderdaad gisteren getest en wil woensdag weer gaan testen als de :twisted: er nog niet zijn.

Ik was net bij mn zus en had het er dus even over. Zei ze dat ze gisteren aan tafel zat en dat haar opeens te binnen schoot (uit het niets) dat ik zwanger ben… :think: ben benieuwd of ze een vooruit ziende blik heeft, wel apart!

Lekker joh, naar Spanje, geniet er maar lekker van !!

Fijn dat je docent zo enthousiast was over je opzet. Dat geeft wel een lekker gevoel denk ik! Je weet in iedergeval dat je op de goede weg bent!

Welk onderwerp heb je gekozen?

@Martje, lekker uitrusten meis na zo’n lange dag!!

Ik ga met mn mannetje eens lekker een CSI’tje kijken, alvast weltrusten!!

Liefs Lotje

Enneh, Pinot, jij extra weltrusten he, spannend hoor morgen je echo, lekker slapen hoor, alles is vast oke!! :-*

goh, wat toevallig van je zus Lotje! Ik hoop dat ze een speciale gave heeft wat dat betreft :). Woensdag testen dus… dan weet ik het dus pas donderdag over een week. Maar misschien kan ik daar wel even een keertje in het cybercafe inloggen, als ik toch mijn mail check :slight_smile:

Mijn scriptie gaat over de effecten van klasverkleining op de processen die in de klas plaatsvinden in groep 3 van de basisschool (ik studeer onderwijskunde). Klinkt misschien wat ingewikkeld, maar het idee is dat leerlingen in kleinere klassen gerichtere (of meer) aandacht krijgen van de leerkracht en ik heb onderzocht of dat ook echt zo is (even kort door de bocht :slight_smile: komt natuurlijk nog meer bij kijken). Het was trouwens niet alleen de opzet, maar de 1e 3 hoofdstukken, wat ik nu nog moet doen is het beschrijven van de resultaten (h4) en dan de conclusie&discussie (h5) nog. Ben echt superblij dat ze zo tevreden was, want ik had het een tijdje erbij laten zitten, maar ben nu dus weer op volle kracht vooruit aan het gaan en het doet me goed te horen dat ik kwalitatief goed werk heb geleverd tot nu toe :slight_smile:

Martje: goh, wat een lange dag zeg… dat vreet energie, en dat beebje in je buik natuurlijk ook nog. Hoop dat je lekker kan uitrusten vanavond op de bank :slight_smile:

Pinot: veel succes morgen bij je echo! Ben erg benieuwd!

Dag klets dames,

sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry,… :oops:

ik weet het is heeeeeeeeeeeeel lang geleden dat jullie nog iets van hebben gehoord. maar eerst gefeliciteerd aan smiley, ik ben heel blij voor je. ik heb vandaag spijtig genoeg mijn :twisted: :twisted:

door gekregen. Ik ben eigenlijk wel teleurgesteld, mes gewoon omdat mijn lichaam deze maand gewoon wat rariteiten had.

ik ben morgen tijd dus ga morgen proberen op iedereen te reageren. :oops:

vele groetjes

sterre