Martje, wat heerlijk dat ze je vergrote bm hebben kunnen voelen bij de vk… Toen ik mijn zus aan de telefoon had vroeg ze daar ook meteen naar… Mijn vk heeft t daar helemaal niet over gehad… Jammer…Weer stukje onzekerheid…
Ik had de vraag ook al eerder gesteld mbt die prenatale onderzoeken… Tot vorig jaar was dit ook geen vrije keuze, maar nu mbt de nieuwe zorgverzekering wel. Bij ons is ook alles welkom, maar twijfel of ik het dan wel/ niet wil weten van te voren… Wij neigen beiden om af te zien van de onderzoeken…
Borstvoeding… Als ik het kan geven wil ik het heel graag doen… Gewoon gevoelsmatig. Al is het geen ramp als het niet gaat… Snap ook niet waarom “men” er zo raar over doet als iemand besluit geen bv te geven…
Ik ga een filmpje kijken met mannetjelief…doeiii!!
Krys
Lotje…axillair??? Wat moet ik me daarbij voorstellen???(sorry)
Ennee… ::
Hoop…dat moet een fijn gevoel zijn!!! ::
Oja Martje, ik heb voor de dvd gekozen. Ik heb al een prachtig zwangerschapsboek…De consulante van mvm heeft zelfs de titel e.d. opgeschreven omdat ze ook helemaal weg was van t boek!!! Deze dvd wilde ik toch al gaan kopen, dus dat scheelt weer… Overigens heb ik hem nog steeds niet gehad… Als ie er deze week niet is moet ik mvm toch nog maar even bellen…
Smiley, jouw testverhaal lijkt wel een btje op t mijne… Zeker weten dat t negatief is en dan toch… Altijd weer leuk om te lezen!!
Pinot…Gefeli met je 12 weken… Ook ik krijg pas met 12wkn een 1e bevestiging… Dat moeten ze in de toekomst toch maar aanpassen!!!
Nu ga ik echt…
Lotje...axillair???? Wat moet ik me daarbij voorstellen???(sorry)
Nee Krystle, sorry van mijn kant.....betekend 'onder de oksel'
Ik houd helemaal niet van vaktaal, maar dit floepte er even uit geloof ik :oops: :oops:
Ik heb de hormoontjes gevangen hoor :!: :!:
Veel plezier met je filmpje!!
:-* Lotje
Ik ben lekker weggegriezeld bij mn filmpje, het was al zo'n tijd geleden dat ik hem gezien had!!
Oh meiden wat gaat het hier lekker!! :dance: :dance: :dance: Word gewoon blij van zoveel positiefs!! Hoop echt het zou helemaal geweldig zijn echt, ik hoop het ook zo voor je!!!
Lotje houdt het ook spannend.
Oh heerlijk al dat positieve :dance: :dance: :dance:
Ik duim nog hoor!
Wat een rust hier. Alle zwangeren aan het genieten en al deandere rennen zeker om de 5 minuten naar het toilet, omdat ze denken dat ze ongesteld zijn geworden. (of ben ik de enige?)
Hier dus nog steeds niks te zien te voelen of wat dan ook. Kan het zijn dat doordat je er zoveel mee bezig bent de menstruatie gewoon weg blijft? Normaal ben ik nl. super regelmatig. Zelfs na mijn mk begin februari werd ik precies 4 weken later weer ongesteld en nu dus niet.
Hoi Allemaal,
ik dacht ik laat ook even snel wat van me horen!! Beetje druk deze dagen en mijn moppie :inlove: is ook weer eens lekker thuis, dus weinig tijd achter de computer… Volgende week tot donderdag in Dubai, en vrijdag lekker een weekendje london, daarna weer tot donderdag (8 mei) in dubai dus het zal rondom mijzelf heel rustig worden even (op dit forum tenminste). Pakken tampons mee, en hopelijk heb ik ze niet nodig maar ik denk niet dat het raak is dit keer… Wel goed geklust, heb alleen zo’n voorgevoel…
Nou ja, ik kom misschien morgen nog even kijken, en misschien ook wel tussendoor, want ik ben heel benieuwd of er nog zwangeren zijn!!
Heel veel succes allemaal!!! :thumbup: :thumbup:
Tot 8 mei??? Dat is bijna een jaar!
Je zal wel 8 juni bedoelen :mrgreen: :mrgreen:
hihi
Dat denk ik ook :inlove:
:oops: :oops: :oops: Inderdaad, 8 juni…
Hoi Meiden!
Wat is het hier rustig zeg!
Lotje, heb je getest vanochtend? Ikke is nieuwsgierig :oops:
Mooie site inderdaad he, en helemaal gratis!!
Ik tempte rectaal, ik heb geleerd dat dat de meest betrouwbare temp is.
Hoop, het wegblijven van kwaaltjes die je normaal wel hebt kan ook positief zijn he!! Hoe is het nu?
Krystle, wat grappig dat onze tesverhalen op elkaar lijken! Hoe voel jij je nu eigenlijk? Ik heb nog steeds (bijna) nergens last van. Ookal is het nog pril, ik zou het lekkerder vinden als ik wat duidelijke kwaaltjes zou hebben, nu is het zo onwerkelijk en onzeker…
Jorien, hoe is het nu bij je? Heel herkenbaar hoor, dat rennen naar de wc elke 5 minuten :lol:
Wil je binnenkort gaan testen?
Jade, jij bent dus weer een poosje op pad! Neem de tampons maar ongebruikt weer mee terug :mrgreen:
En hoe is het met de andere dames? Heb ik het verkeerd, of hebben we al eventjes niks meet van Kaatjes gehoord?
En hoe is het met Sam23 (NOD 21-5), Daffie (25-5) enSterre (27-5)?? Moet er nog geduimd worden voor jullie?? Nou, voor de zekerheid: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hier weinig nieuws… Het is nog steeds erg onrealistisch voor me :oops: Maar wel helemaal geweldig natuurlijk!!! :inlove:
:-* Smiley
Goedemorgen meiden,
Hoe is het hier?
Volgens mij waren er nog meer meiden met hun NOD deze week, heb ik wat gemist of zijn ze nog niet online geweest. Spannend hoor. Ik blijf gewoon door duimen, helpt vast!!
Het is me opgevallen dat ik sinds donderdag, sinds ik staalpillen silk, ik meer last heb van misselijkheid. Maar eens goed in de gaten blijven houden, want ik moet morgen weer werken maar hoop maar dat ik me beter voel dan vandaag. We wilden nog even wachten tot de echo met het vertellen op het werk namelijk…
Vandaag nog ff lekker relaxen en morgen weer vroeg uit de veren… ohoh :shock:
Liefs :-*
hoi meiden,
@ Martje: wat vervelend dat je misselijk bent, hopelijk wordt het snel wat minder.
@ Smiley: kan me helemaal voorstellen dat je het nog helemaal onrealistisch vindt maar je bent toch echt zwanger hoor
@ Jorien: spannend hoor! Wanneer ga je testen?
Gelukkig is mijn buikgriep over maar sinds gisteravond heb ik weer pijn in mijn nek. De pijn zit aan mijn rechterkant en straalt gek genoeg ook uit naar mijn rechterbeen/bil/rug. Ga morgen weer aan het werk, probeer het in iedere geval. Als het niet gaat dan meld ik me wel weer ziek en ga van de week toch maar langs de ha als die pijn aanhoudt. Maar op zich gaat het wel weer hoor! Gisteren nog even geshopt. 1 positiebroek bij Miss Etam gekocht( een witte met van die zakken) en bij Prenatal een legergroene 3-kwart broek met zakken. En 2 schattige rompertjes met daarop: mijn mama/papa is de aller, aller, allerliefste
Gisteravond heb ik nog op een combi-wagen geboden op internet voor €150 met autostoel erbij. Vanmiddag om 17.00 gaan we kijken of we het kopen. Op de foto ziet het er mooi uit. Hierbij de foto.
Fijne zondag meiden
kuzzz
Smiley, Kaatje schrijft voorlopig alleen nog bij de april stoppers. Ik heb twee dagen voor het laatst gekeken en toen was ze nog steeds heel veel dagen overtijd. Zal zo weer eens kijken.
Martje, vervelend dat je meer misselijk bent. Ik weet niet of het aan de staaltabletten ligt, of dat het gewoon met de periode waarin je zit te maken heeft. Ik ben van week 6 tot 12 vooral ´s middags en ´s avonds behoorlijk misselijk geweest. (gelukkig nooit hoeven :sick: ) Wordt nu gelukkig wat minder. Staalpillen kunnen wel misselijkheid en verstopping veroorzaken. Ik zou ze in ieder geval innemen als je ook wat eet. En een goede tip voor morgenochtend: Sta op tijd op, dan kun je tenminste rustig aan doen. (En een ontbijtje op bed doet ook wonderen )
Jorien, blijven de :twisted: :twisted: :twisted: nog steeds weg (kan het vraagteken niet vinden, want mijn toetsenbord doet weer raar. Als ik op vraagteken duw, krijg ik =. Heel vreemd ) Ik neem gewoon deze :?:
Ik heb vandaag lekker vrij :dance: . Heb gisteren wel de hele dag gewerkt, maar vandaag wilde iemand anders graag werken en aangezien ik overuren genoeg heb…Heerlijk uitgeslapen.
Fijne dag allemaal!!
Liefs Pinot
Denise, ziet er mooi uit die kinderwagen. Is het een Quinny :?:
Zit er geen zenuw bekneld in je nek :?: Ander kan het volgens mij niet helemaal tot in je been doorstralen. Een bezoekje aan de dokter lijkt me geen overbodige luxe. Fijn trouwens dat je buikgriep over is.
Ik ga na dinsdag ook lekker shoppen. Gisteravond kwamen mijn moeder en haar vriend op visite en ik had mijn oranje joggingbroek aan (ik vond dat het best kon, haar vriend wilde nl graag de oefenwedstrijd van het ned elftal zien :mrgreen: ) en ik zag mijn moeder toch een beetje vreemd kijken. Ik draag nl zelden joggingbroeken. Een paar broeken die tegen de avond ook nog lekker zitten zijn dus geen overbodige luxe.
Liefs pinot
Hai meiden!
Nou, ik heb getest vanochtend…helaas negatief
Ik baal er effies flink van hoor, maargoed, er zijn ook nog geen :evil: :evil: te bekennen, dus nog even afachten!
En inderdaad iedere 5 min naar de wc, om te kijken of de :evil: al zijn gearriveerd :wall: :mrgreen:
@Smiley, rectaal is inderdaad het meest betrouwbaar, maar ik vind het zo’n gedoe…ik twijfel nog of ik er mee wil beginnen.
Ik ga weer druk verder, we zijn momenteel de zolder aan het verven bij mn schoonouders, gisteren hebben we alles opgeruimd
Misschien tot vanmiddag!
@Lotje wrote:
Hai meiden!
Nou, ik heb getest vanochtend…helaas negatief![]()
![]()
Ik baal er effies flink van hoor, maargoed, er zijn ook nog geen :evil: :evil: te bekennen, dus nog even afachten!
En inderdaad iedere 5 min naar de wc, om te kijken of de :evil: al zijn gearriveerd :wall: :mrgreen:
@Smiley, rectaal is inderdaad het meest betrouwbaar, maar ik vind het zo’n gedoe…ik twijfel nog of ik er mee wil beginnen.
Ik ga weer druk verder, we zijn momenteel de zolder aan het verven bij mn schoonouders, gisteren hebben we alles opgeruimd
Misschien tot vanmiddag!
He Lotje, wat balen zeg!
Maar als er nog geen :evil: :evil: zijn kan het nog alle kanten op

Smiley, kun je mijn leeftijd aanpassen op het lijstje?
Ben sinds gisteren 26…pff wat gaat het hard zeg :mrgreen:
@Denise, mooie kinderwagen zeg :thumbup:
@Martje, balen dat je meer misselijk bent :sick: , hoop voor je dat je er snel minder last van hebt.
Da’s waar Kippie, daar houd ik me nog een beetje aan vast, ik vind de teleurstelling alleen met de maand wel groter worden…ik word een beetje ongeduldig…zucht
Trouwens;
NOG GEFELICITEEEEERD MET JE VERJAARDAG!!!
:dance: :dance:
Liefs Lotje
@Lotje, balen zeg, maar we houden hoop.
@Kippie, gefeliciteerd hoor, misschien krijg je over 7 dagen een mooi kadootje :mrgreen:
@Jade, moest wel even stiekem lachen om je verspreking :lol:
@Smiley, ik kan me voorstellen dat jij helemaal ongerust bent maar zoals je tegen ons ook zei, het gaat vaker wel goed als niet!
@Martje, ik kan je een hand geven hoor, ik ben heel de week al beroerd en duizelig. Ik heb ook vrij weinig gedaan.
Ik ben stiekem even blij dat ik afgelopen dinsdag van de arboarts 6 weken verlenging heb gehad, daarna ben ik de 12 weken voorbij :mrgreen:
Het ging net iets beter maar het begint weer te draaien.
Zolang ik helemaal plat blijf liggen gaat het goed!
Nou ja, ik klaag nog niet :mrgreen:
@Denise, leuke wagen hoor, hopen dat hij in het echt ook goed is.
Vervelend van je nek joh, misschien helpt fysiotherapie wel!
Groetjes Dopey.
Lotje balen zeg, toch maar blijven hopen dat de :evil: :evil: :evil: weg blijven.
Hier nog steeds geen tekenen van een komende menstruatie, maar ook geen tekenen van een evt zwangerschap. Ik ga woensdagochtend denk ik pas weer testen. Ik wou eerst wachten tot donderdag, maar woensdag heb ik een afspraak bij de tandarts en dan gaan ze weer foto’s maken.