Februari/Maart 2006-stoppers (deel 6)

@lisette30 wrote:

Krystle gefeliciteerd!!! En niet twijfelen zwanger = zwanger!

Lekker weekend gehad, gisteren bij mijn broer en zijn vriendin gegeten was weer erg lekker. En gisteravond kijk ik de post door en wat vind ik een antwoord op een sollicitatie die ik had gedaan. Ik moet as donderdag langs voor een orienterend gesprek. Waar ik graag wil werken en wat ik graag wil doen. :dance: Nou nog aangenomen worden… :wink:

Vanavond lekker bij mijn tante eten die kookt altijd heerlijk Indonesisch. Goh wat zal ik dik worden…

:-

Lisette

Oh dat is zeker goed nieuws! Heel veel succus aanstaande donderdag! Ik zal aan je denken , hopelijk helpt het!

Liefs :-

Oh meiden ik zit nu weer te denken he, mn eerste ronde was 30 dagen en mn tweede 32 dagen (met op 30 dagen een positieve test). Wanneer kan ik nu het beste gaan testen denken jullie? Voor de zekerheid op 32 dagen? of zal het al op de 31 ste dag kunnen???

Ik hoop echt dat ik niet zo ongeduldig ben om te vroeg te testen…

Kusssss :-*

Oké meiden, ik heb even jullie meningen nodig :shifty:

Ik heb net weer getest (ovulatietestje dus) en die was weer hardstikke negatief. Vreemd, want het leek positief te gaan worden, dit keer waren de streepjes overtuigender dan vorige week. Ik dacht dat je teststreep donkerder moest zijn dan de controlestreep, maar dat zou dus betekenen dat ik weer 2 negatieve testen had de afgelopen dagen en de boel nu weer ophoudt… Ik ben nog eens goed op de site gaan kijken waar ik ze heb gekocht, en daar zag ik het volgende voorbeeldplaatje:

Hij hoeft dus blijkbaar niet even donker te zijn.

Dan nu mijn testen van gisterenochtend en vanochtend:

Gisteren (de kleur is naar 1 kant gelopen, wat een 'half streepje lijkt te geven, maar dat was gisteren niet zo, de kleurintensiteit klopt nog):

Vanochtend:

Wat vinden jullie? Zou dit als positief tellen en had ik mijn eitje dus vandaag, of moet ik nog meer geduld hebben :wink:

Sowieso test ik morgen weer, en uiteindelijk zal dat en/of mijn temp wel antwoord geven op die vraag, maar ik was nu ook benieuwd naar jullie mening :mrgreen:

Thanks!

:-* Smiley

Wat ik er van begrijp Smiley is dat er gewoon een streepje moet zijn en het dan al positief is. Dit is de eerste test waarbij ik lees dat het zo moet zijn, bij alle andere moet de testlijn hetzelfde of donkerder zijn. Beetje vaag dus ik zou het eerlijk gezegd niet weten.

Lotje, nee dit is een andere baan als medisch secretaresse bij een ziekenhuis. Ik studeer nu nl voor medisch secretaresse.

Ja, maar dat klopt toch weer niet helemaal, want de tekst erbij is:

Only one color band appears on the control region or the test band is present but lighter in color intensity than the control band. There is no LH surge even if two lines present - as long as test line is fainter than the control line the result is negative.

If two color bands are visible and the test band is nearly equal to or darker than the control band, the ovulation will likely occur within 24-48 hours.

Dat suggereert dus dat de streep (bijna) even donker moet zijn… Het plaatje laat echter een voorbeeldje zien dat lijkt op de twee testjes die ik gepost heb. De tekst naast het plaatje slaat nergens op, want dan had ik elke dan een positieve test, ik heb namelijk elke keer een heel vaag tweede streepje…

Nouja, vaag zo, ik vond mijn vorige testjes duidelijker :roll: Maarja, deze zijn 4 keer zo goedkoop, dus ik vond het het proberen waard!!

Smiley dan zou ik toch aanhouden dat als de test en controlelijn even donker zijn of dat de testlijn donkerder is dat je ei eraan komt. Maar lekker knuffelen is altijd aan te raden. :wink:

Hahaha, ja, dat komt wel goed hoor, daar hebben we geen positieve testjes voor nodig :wink: :oops: Ik was gewoon nieuwsgierig naar jullie mening. (ben helemaaaaal niet ongeduldig aan het worden hoor :angel: )

@Martje wrote:

Oh meiden ik zit nu weer te denken he, mn eerste ronde was 30 dagen en mn tweede 32 dagen (met op 30 dagen een positieve test). Wanneer kan ik nu het beste gaan testen denken jullie? Voor de zekerheid op 32 dagen? of zal het al op de 31 ste dag kunnen???

Ik hoop echt dat ik niet zo ongeduldig ben om te vroeg te testen…

Kusssss :-*

Tja, ik denk dat je zelf moet bepalen wanneer je wil testen…

Ik zou denk ik op de 32e dag testen, tenzij ik erg het idee zou hebben zwanger te zijn… dan eerder. Als ik mijn ei gevoeld zou hebben, zou ik waarschijnlijk 14 dagen daarna testen. Maar als ik heel erg het idee zou hebben dat de ongi eraan zit te komen, zou ik nog een dag of 2 wachten… moeilijk…

Misschien geeft het juist ook wel wat rust als je te vroeg test en dan negatief… als je ongi dan toch uitblijft de dagen erna, kun je alsnog weer een keer testen

Dag dames,

Hoe is het met jullie?

ik ben weeral even niet geweest, ik geraak tegenwoordig niet alle dagen op het forum en dan moet je wel een hoopje bij lezen. Vanavond moet mijn ventje op de nacht dus heb ik even tijd om alles eens bij te lezen.

aller eerst, heel erg bedankt voor alle feliciaties met mijn verjaardag. het s een hele rustige verjaardag geworden want ik moest werken en dan heb je s’ avonds niet veel zin meer om iets te doen.

@krystle en dopey

gefeliciteerd!!!

veel geluk en hopelijk gaan jullie niet te veel last hebben van kwaaltjes.

@pinot, jij hebt echt wel een lief ventje dat die jou zo verwend. Spannend dat je achtereen u eerste echo hebt.

@ marloes, welkom bij de club :slight_smile: en veel succes met het vervullen van jullie wens.

@ sisil, ben je nog altijd zo moe? en je zeurt niet ze, anders zouden we mes allemaal wel eens zeurkousen zijn :smiley:

@ martje, ik hoop dat al je verschijnselen iets positief opleveren.

@ lisette, veel succes met je sollicitatie gesprek en hopelijk krijgt je het.

@ smiley, soms kan het echt een soep zijn met die streepjes maar je geraakt er wel uit ze. Kun je aub mijn gegevens aanpassen op het eerste blad?

@ lotje, das normaal dat je ongeduldiger bent he, als vroeger je maandstonden er waren dan zag je ze liever niet komen door dat je weer met de zelfde zever zat en nu wil je ze niet laten komen omdat er iets positief kan uit voort komen. ik ben ook wel ongeduldig zijn ze ik tegen de laatste dagen voor mijn nod zit.

@ iedereen die ik vergeten ben, nog veel succes met het klussen.

ik heb nog fijn nieuws te melden. mijn cavia is gisteren bevallen :smiley: ze heeft drie kei schattige kleintjes gekregen.

voor de rest niet veel nieuws te melden.

groetjes en kusjes

sterre

ik heb nog fijn nieuws te melden. mijn cavia is gisteren bevallen :D ze heeft drie kei schattige kleintjes gekregen.

Aaach......, wat lief :inlove: :inlove:
Sterre, als dat geen goed voorteken is............ :lol:

@Lisette
Gaaf zeg, dat je nu bent uitgenodigd voor een baan als medisch secretaresse, heel veel succes!!

@Smiley
Ik begin wel een beetje aan je testjes te twijfelen hoor... :think:

@Pinot
Ben je nog wat wijzer geworden bij de vk mbt je hooikoorts en welke medicijnen je mag gebruiken??

Ik ga lekker mn mandje in, des te sneller is het zaterdag en kan ik ook testen!!........... :pray:
Weltrusten meiden!!!!
:-* Lotje

Smiley, ik zou het echt niet weten…

Ik had naast mijn persona ook ā€œgewoneā€ (goedkope) ovulatietesten. Ik heb vanaf dag 1 dat ik daarmee getest heb 2 streepjes gehad…Ineens werd ie iets donkerder en de dag erna echt bijna even donker/iets donkerder dan de teststreep…

Ik legde ze naast elkaar om te vergelijken…

Mijn schoonpapa was jarig vandaag… Hebben het dus al aan mijn schoonfamilie verteld. Heb mooie fotolijstjes gekocht en bij mijn schoonvader en schoonmoeder het volgende gedichtje erin:

Wij willen je iets liefs en kleins schenken,

Wat zal dat zijn, zien we je nu al denken…

Wel, het is met heel veel liefde gemaakt,

We denken niet dat er iets mooiers bestaat…

Word je al een beetje nieuwsgierig?

Je zal nog even moeten wachten…

Over 9 maanden mag je je eerste kleinkind verwachten!!

Bij mijn schoonzusje en zwager:

In januari willen wij jullie vragen,

Een avondje bij ons op te komen draven.

Wij willen er dan graag een avondje tussenuit…

Passen jullie dan op onze pasgeboren spruit??

T was een groot succes!!!

Daarna even langs vrienden geweest die wisten dat we bezig waren… Erg emo allemaal!!

Daarna mijn ouders en zus gebeld. Zij wisten dat we bezig waren…Waren ook errug blij…

Sterre, gefeli met je cavia!! Lief is dat he??

Lisette, wat gaaf van die sollicitatie!! Heel veeeel suc6!!

Martje, ik zou ook dag 32 aanhouden…(hoor wie het zegt…) Maar aan de andere kant… Als je negatief test weet je het ook… Ben je misschien iets relaxter…Weet je wanneer je je ei hebt gehad??

Kom op dames… Ook jullie kunnen positief testen!! (als ik het kan…Kunnen jullie het ook!!!)TSJAKKA!!

Ik duim heeeel hard voor jullie!!!

Ik ga nu naar bed… Ben kapot en mijn kop knalt uit elkaar…

Trusten

@Smiley, ik had ook goedkope testen van matcare, en mijn streepje was ook niet donkerder dan de conrole streep maar wel donkerder dan hij in het begin was.

Nu had ik de ā€œmazzelā€ dat tijdens mijn eisprong ik echt buikpijn had en mezelf echt niet lekker voelde.

Bovendien heb je volgens de testjes meestal nog even de tijd voor je daadwerkelijke eisprong komt, ook al geeft hij al een piek aan.

Ik zou er toch op gokken dat hij nu wel komt hoor :wink:

@Krystle, hoe krijg jij die foto zo mooi, ik krijg hem niet scherp, ook het woordje zwanger niet.

@Martje, ik kan wel zeggen dat ik van dag 32 uit zou gaan, maar ik heb ook eerder getest. Maar aan de andere kant, het is nog kort!

( alhoewel ik wel brand van nieuwschierigheid ).

@Pinot, leuk dat je al naar de vk geweest ben, het is weer een stukje echter dan :mrgreen:

Wij hebben het eergister tegen mijn schoonouders verteld, en gister tegen mijn ouders.

Mijn ouders wonen in Roosendaal en ik belde s,middags op dat we er aan kwamen en mee zouden eten. Mijn vader vroeg hoezo? breng je een kadootje mee ( voor de gein ), waarop ik zei ja. Hij zei daarop, ja je zonnige humeur zeker, waarop ik natuurlijk ja zei.

Eenmaal daar aan tafel vroeg ik of ze zich niet afvroegen wat we kwamen doen, waarop mijn vader weer zei, je zou een kadootje breneg maar ik zie helemaal niks. Ik zei dat klopt, maar het is er wel alleen wordt het in januari pas uitgepakt als het goed gaat. Toen zag ik de lachende gezichtjes al.

We moesten nog lachen want als hij met de vut gaat zouden mijn nichtje en ons kindje 4 en 5 jaar zijn, ik zei dat hij er dan lekker mee kan spelen. Maar hij zou ze in een stoel zetten en ze mochten er pas uit als hij het zegt :mrgreen: :mrgreen:

In ieder geval iedereen blij.

Groetjes Dopey.

Goedemorgen!!

Meiden, allemaal bedankt voor het meedenken. Ik begon ook aan de testjes te twijfelen hoor Lotje, maar blijkbaar bestaan er ook testjes waarbij de teststreep niet even donker hoeft te zijn als de controlestreep, net als bij Dopey, en tellen de laatste twee testjes als positief. Dat moet je alleen wel even weten als je er mee aan de slag gaat, en gisteren raakte ik een beetje in de war door de tegenstrijdige info op de site (en wat ik zelf altijd dacht, ik dacht namelijk dat alle testjes een donkerdere streep moesten hebben om positief te zijn, net als bij Krystle) Handig als de gebruiksaanwijzing zo duidelijk is en een ongeduldige vrouw vol hormonen probeert er wijs uit te worden :roll: :lol:

Lisette, ik had helemaal over je sollicitatienieuws heen gelezen :oops: Gaaf hoor, en veel succes he, donderdag!!

Pinot, jammer zeg dat je niet een weekje eerder kon, maar 30 mei is ook al best snel :mrgreen:

Voel je je vandaag alweer wat beter dan gisteren?

Martje, hoe is het met je klachtjes vandaag? En hou je je zenuwen nog een beetje in bedwang :wink: Ik zou voor de zekerheid van 32 dagen uitgaan.

Sterre, ik pas je aan op het lijstje. Gaaf, babycavia’s!! Hou je er eentje zelf, of ga je ze allemaal weggeven als ze oud genoeg zijn?

Krystle, wat een leuke manier van vertellen zeg, mooie gedichtjes hebben jullie geschreven hoor. Leuk dat iedereen zo ontzettend enthousiast reageerde!

Dopey, bij jou viel het nieuws dus ook erg goed! Leuk he, die gezichten :mrgreen:

Ik heb dus gisteren en eergisteren ook een beetje buikpijn gehad, waardoor ik ging twijfelen of dat dan toch mijn eisprong zou kunnen zijn. Daarbij had ik vruchtbaar slijm en een lage temp, dus alles wees erop, daarom was ik ook een beetje in de war met die vage testjes… Gelukkig knuffelen we wanneer we daar zin in hebben en niet op commando bij een positieve test :inlove:

Ben ik nog iemand vergeten?? :oops:

Nou, mijn temp is vandaag omhoog gegaan, dus dat zou het verhaaltje bevestigen dat mijn eisprong gisteren geweest is. Nog even mijn testje van strakjes afwachten, ik verwacht dus dat die negatief is. We zullen zien :wink:

Hoi Smiley,

Ik hoop dat je test nu negatief is :wink: ( wat ik haast wel denk gezien je symptomen ).

Ik ga even eten want ik wordt weer dizzy :roll: :mrgreen:

Groetjes Dopey.

Hoi,

Jahoor, negatief:

Conclusie: Mijn ei zal gisteren geweest zijn en mijn nieuwe NOD is dus 14 mei :mrgreen:

Tot zover mijn eisprong-soap :wink:

Voor wie de testjes dus ook wil gaan bestellen (als je het nog aandurft :wink: ), het teststreepje hoeft niet donkerder te zijn dan de controlestreep :smiley:

PS, Dopey, bedankt voor het duimen voor een negatieve test, maar dat is wel de enige keer he, nu gaan we weer duimen voor positieve testen hoor :wink:

Smiley, nu op naar een mooie positieve test!!!

Dopey, gaaf he die reacties!! Ik heb er zo van genoten gister!!

Hoe ik de foto zo scherp krijg? Nou ik vond m eigenlijk helemaal niet scherp :think: …Ligt vooral aan je camera denk ik… Die van ons kan wonderbaarlijk scherpe foto’s maken op hele korte afstand…Net als die van smiley trouwens!!

Ik heb me toch slecht geslapen vannacht…Ongelooflijk…Heb echt geen oog dichtgedaan…Vanmorgen echt :sick: …Hoofdpijn was ook nog niet weg. Heb mooi mijn werk gebeld dak er een dagje niet ben…Ik moet het echt tot me door laten dringen…

Misselijkheid gaat nu beter…Heb trouwens enorm last van opvliegers, heeft een van jullie dat ook??

Fijne dag!!

Trouwens… Denise, Pinot…Wanner hebben jullie mvm gebeld??

Zijn jullie langs jullie ha geweest??

Hebben jullie zelf direct contact opgenomen met een verloskundigenpraktijk??

Komen ineens een hoop vragen op…hihihi…

Ik durf het aan meiden…VANGEN :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Hihi zou ik ook hebben Krystle!

Leuk toch???

Tegen de tijd dat ik zwanger ben ga ik ook met vragen strooien!!!

Had vanmorgen het idee dat ik ongi ging worden. Krampjes in mijn buik, maar tot nu toe nog niets te zien. Moest vanmorgen wel veel plassen!

SPANNEND!!!

Liefs,

Hoop

Mosje, jij had maandag je NOD… Hoe is het met je??

Hoop… Je was de eerste met vangen… Wel genoeg gepakt he???

@Krystle wrote:

Ik durf het aan meiden…VANGEN :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Oeh, ik wil ook, ik wil ook!! Of ben ik nu alweer te laat, nee toch he :wink:

Hoop, heb je al een eventuele testdatum in gedachten? Ik duim weer vrolijk verder voor je hoor!!