Februari/Maart 2006-stoppers (deel 6)





Zie je je aanpassing niet, druk dan even op F5

Goed gedaan smiley! Deel 6 alweer!

Hoi Meiden,



Lotje, zou je ook een innestelingsbloeding hebben? Spannend hoor!



Pinot, ik weet niet wat ik lees. Ik vind het schandalig… Je hebt je helemaal voorbereid om te gaan en dan ‘blijf’ je opeens nog 2 dagen :shock: Hoe zal dat zijn voor die man en voor haarzelf natuurlijk… Ik vind het echt absurd :snooty:



Krystle, we hebben wel ‘toevallig’ de dag ervoor geknuffeld (en daarvoor ook al :shifty: ), dus ook als mijn ei vroeg kwam waren we waarschijnlijk op tijd :wink:



Sterre, gefeliciteerd!! Fijne dag vandaag!!



Hoop, misschien is het dan beter om een opschoonbeurt te hebben, maar ik hoop toch nog voor je dat je zwanger bent (lekker puh :stuck_out_tongue: )



Jade, wij gaan even de vrijmarkt afstruinen en 's middags naar de binnenstad om daar wat te drinken. Er wordt van alles georganiseerd hier. Wat ga je zelf doen?

Succes met je blaasontsteking, echt vreselijk pijn doet het niet altijd, maar dat maakt het niet minder vervelend :x Ik hoop dat je er snel van af bent!



Engeltje, moet kunnen toch, een schrijfpauze :smiley: Leuk weer even wat van je te lezen! Misschien horen je darmen wel erbij hoor, er veranderd vanalles qua hormonen tijdens je cylus, dus misschien heeft dat ook zo zijn uitwerking op je spijsvertering.



Ik heb nog steeds geen idee waar ik aan toe ben… Stom lijf… (oh nee, ik heb het nog nodig… lief lijf, lief lijf :wink: ) Geen positieve ovulatietest, maar ook nog steeds geen tempstijging… Als die half positieve test maandag een eisprong was, dan had ik nu wel eens een hogere temp moeten hebben, maar hij sprong 1 dagje omhoog en daarna meteen weer terug en daar hangt hij nu sinds woensdag… Maar als het maandag niet mijn eisprong was, dan had ik volgens mijn vorige 3 cycli vandaag een positieve ovulatietest moeten hebben en morgen mijn ei. Maar da’s dus ook niet het geval :? Hoe dan ook, mijn cyclus is dus duidelijk niet hetzelfde als de vorige paar… Zoals Jade al zegt: dan heb ik een manier gevonden om de boel te checken (om iig een klein beetje te weten wat er gebeurd daarbinnen), kom ik er deze maand compleet niet uit… Dan kan ik het net zo goed niet doen :wink: Ik wacht het maar weer af (maar begin stiekem wel een beetje ongeduldig te worden :oops: ) Tja… Geduld is een schone zaak… :shifty: :wink:



:-* Smiley

Lotje, zou je ook een innestelingsbloeding hebben? Spannend hoor!


Ik heb geen idee Smiley, ik durf het eigenlijk niet te hopen, maar vind het nu toch wel spannend worden hoor :? , zucht.......nog 1 weekje!!
Het was gisteren echt 1-malig, die roze afscheiding, daarna was alles weer 'normaal'

Tja, geduld is een schone zaak, maarre, ik vind het toch ook niet meevallen hoor. :mrgreen: Voordat ik stopte met de pil had ik nooit gedacht dat ik zo ongeduldig zou zijn!
Toch wel fijn he trouwens, die dubbelcheck met die ovulatiestripjes!?

@Jade:
Hmmmm......klinkt heerlijk, Dubai en Canada!!! Heb je ook wel wat tijd voor jezelf daar?

Liefs Lotje

@Lotje wrote:

Toch wel fijn he trouwens, die dubbelcheck met die ovulatiestripjes!?




Ja, als je er wijs uit wordt wel ja :lol: Ben bang dat mijn ei gewoon nog een poosje op zich laat wachten, tot nu toe is er niks duidelijk iig…



Rustig hier vandaag zeg!!



:-* Smiley

oke… laat ik dan toch een poging doen om op de laatste dingen te reageren :slight_smile:



Jade Vervelend zeg… blaasontsteking… heb ik gelukkig nog maar 1 keer gehad in mijn leven :slight_smile: Was meteen wel erg naar (werd nierbekkenontsteking)… voor mij liever niet weer.

Zes dagen naar het buitenland… misschien juist wel fijn, net in de moeilijkste periode, qua wachten. Vorige maand vond ik het erg lang duren, de twee weken tussen eisprong en NOD



Hoop Kan me goed voorstellen dat je lichaam er weer even boven op moet komen. Is het echt zeker dat je zwanger bent geweest, of alleen zeer waarschijnlijk? Wel kl*te dat het mis is gegaan dan, maar in ieder geval fijn om te weten dat het werkt toch?



Pinot Goh, professionaliteit is ver te zoeken bij die huisarts zeg… Wat vervelend :frowning: Veel sterkte er mee in ieder geval… Hoe gaat het verder met je? Wanneer mag je voor t eerst naar de VK enzo?



Lotje Leuke nieuwe naam :slight_smile: Ik hoop voor je dat het een innestelbloedinkje was! We kunnen wel weer wat nieuwe zwangeren gebruiken…



Dopey Misschien innestelingsbloeding… Ik :thumbup: voor je. Fijn trouwens in ieder geval dat deze cyclus een stuk korter gaat zijn dan de vorige, want die was wel erg lang…



Smiley Wat verwarrend zeg, die temperatuur en die testjes. Ik heb er ook even om gedacht te gaan tempen en testen enzo… maar er toch maar vanaf gezien, omdat mijn cyclus nu toch redelijk regelmatig is en voor mij (nu tenminste) de enige reden zou zijn om te gaan kijken wanneer mijn ovulatie is, om te weten wanneer mijn NOD is (zodat ik weet wanneer ik zou kunnen testen)



daffie Welkom bij ons cluppie! Jammer dat het de eerste ronde niet raak was… maar misschien de volgende ronde… ik :thumbup: voor je!



Denise Je leest inderdaad wel vaker dat je bij een tweeling meer misselijk bent… misschien dat je daarom juist weel daarover gedroomd hebt, omdat je daar onbewust over nagedacht hebt. Maar wel heel toevallig dat Milou vervolgens met die tekening thuiskwam… Nog 2 weken ongeveer en dan heb je echo toch? Ben zeer benieuwd…



de rest Sorry, ik weet dat ik er veel vergeet/oversla, maar doordat ik zolang niet geweest ben, is het iets te veel allemaal :slight_smile:

Ik :thumbup: en :pray: voor jullie allemaal!

Hallo allemaal! Mag ik met jullie meekletsen? Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Marloes en ik ben 27 jaar.

@Lotje wrote:



Hmmmm…klinkt heerlijk, Dubai en Canada!!! Heb je ook wel wat tijd voor jezelf daar?


In dubai hoef ik maar 2 keer te vliegen en dus lekker tijd om aan het zwembad te liggen.

Morgen gaan we naar amsterdam!! En vanavond naar eindhoven.

@Engeltje wrote:

… en voor mij (nu tenminste) de enige reden zou zijn om te gaan kijken wanneer mijn ovulatie is, om te weten wanneer mijn NOD is (zodat ik weet wanneer ik zou kunnen testen)…




Dat is ook de reden dat ik ze gebruik hoor, om te weten wanneer mijn NOD is. Ik was regelmatig, maar na de mk kan dat veranderen, dus toch maar weer de testjes erbij :wink:



Jade, lekker, maar 2 keer vliegen, kun je de rest van de tijd inderdaad lekker relaxen!



Marloes, welkom!! Leuk dat je mee komt schrijven. Zal ik je toevoegen aan het lijstje? Dan heb ik wel wat meer gegevens nodig, welke ronde zit je nu in? En ga je voor je eerste kindje? En wanneer is je NOD?? (de dag dat je verwacht ongesteld te worden, maar natuurlijk hoopt van niet) Heel vragenvuur meteen :wink: Veel plezier hier in ieder geval!!



:-* Smiley

Hoi, ik ben terug!



Ik heb niet alles gelezen, maar ik ben een beetje gestresd.



Ik had vorige week zaterdag die roze slijm. Daarna heeeel licht bruin verlies.

Maandag heel de dag niks tot eind van de middag, toen had ik echt bruin verlies. Dit was tot dinsdag avond en toen was het weg, tot woensdag middag toen was het er weer. Vanmorgen was het weer weg en vanmiddag was het er weer.

Ik zal wel gewoon ongesteld worden, maar zou een week bruinverlies dan wel normaal zijn?



Verder heb ik een leuke week gehad.



Groetjes Dopey.

Hoi Meiden,



Weer een nieuw deel!!! We gaan als een tiet, en hopelijk geven we straks ook melk! :dance:



Ik heb niet zoveel te vertellen momenteel. Behalve dat ik weer erg moe ben en dat langzamerhand wel zat begin te worden. Maandag mag ik prikken voor mijn TSH, Ft4 en B12. (schildklier) Mijn vakantie heeft me goed gedaan maar het effect is alweer weg. Wordt er een beetje hopeloos van soms.



Sorry voor mijn gezeur, word er zelf soms ook niet goed van. :cry:



Marloes: welkom! Tuurlijk mag je meelezen.



De rest probeer ik vanavond bij te lezen. Nu eerst maar eens even onder de douche en happie koken voor mijn vent. Het is gelukkig weekend.



Groetjes Sis. Oh ja, Sisil is een afkorting van Sisterinlaw en helaas was Sis al bezet hier op het forum. Dus: zeg maar : Sis :roll:

@Jade wrote:

@Lotje wrote:


Hmmmm…klinkt heerlijk, Dubai en Canada!!! Heb je ook wel wat tijd voor jezelf daar?


In dubai hoef ik maar 2 keer te vliegen en dus lekker tijd om aan het zwembad te liggen.

Morgen gaan we naar amsterdam!! En vanavond naar eindhoven.


Het is erg gezellig in Eindhoven nu al, ben vanmiddag in mijn pauze even in het centrum geweest. Dat wordt wel wat vanavond!!! Misschien ga ik er ook nog wel naartoe!

Liefs,
Hoop

@Sisil wrote:

Hoi Meiden,



Weer een nieuw deel!!! We gaan als een tiet, en hopelijk geven we straks ook melk! :dance:


:lol:


Een vriendinnetje van me is net bevallen... nu begint het allemaal nog erger te kriebelen hier :)

Ik wil ook!

Maar ik heb geduld hoor (Engeltjes-geduld weten jullie nog? :P)

Hoi, meiden!



Ik weet dat ik iets te vroeg getest heb ( alhoewel een menstruatie 12 tot 16 dagen na je eisprong is dus vandaag zou ik op 12 dagen zitten ).



Ik ben in ieder geval al een beetje blij, ik heb namelijk een lichte streep naast mijn controle streep. Ondanks dat ik vandaag veel gedronken en geplast heb.

Alleen het bruinvlies baart mij zorgen.



Groetjes Dopey.

wanneer ga je weer testen? Kan me voorstellen dat je nu wel heel zenuwachtig wordt…



misschien is het bruinverlies wat oud bloed van de innesteling…

Hoi engeltje, ik heb getest en een streepje is een streepje, ook als hij wat vager is.

Ik ben nu op dit moment zwanger ( en hoop dat het goed blijft gaan ) :mrgreen:



Groetjes Dopey.

Spannend Dopey!!!



Ik duim voor je!!!

Hoi, dank je ik duim ook voor mezelf dat de streep donkerder wordt als nu!



Maar nogmaals een streep is toch een streepje ( ik moet het even herhalen voor mezelf ) :wink:



Groetjes Dopey.

nou gefeliciteerd dan Dopey :dance: :thumbup: Als je een streepje hebt ben je gewoon zwanger hoor! Welke test heb je gedaan dan? En wanneer ga je dan voor zekerheid weer een test doen?





kuzzz

Ik wou je nog niet feliciteren, omdat je berichtje zo voorzichtig leek… maar als je zelf zegt ik ben zwanger… dan zeg ik GEFELICITEERD!!! :smiley: