Februari/Maart 2006-stoppers (deel 6)

Dopey…Eigenlijk heel weinig…

Ik dacht gister een btje misselijk te zijn…Misschien dus wel echt… Verder heb ik het weekend behoorlijk last van hoofdpijn gehad, maar dat heb ik meestal ook rond mijn menstruatie…

Borsten zijn iets gevoelig sinds mijn ovulatie, maar minder dan tijdens mijn ovulatie…

Wat me wel opviel vanmorgen is dat 1 ader op mijn borst een blauwe penstreep lijkt… Normaal is die lichtblauw…

Verder voel ik me heel raar opt moment… Tis zo onwerkelijk…

Wanneer ben jij uitgerekend??

Ik weet het niet precies… Alle sites geven een andere datum…Komt denk ik ook omdat mijn cyclus deze maand korter zou zijn…

Ik houd het op 6 januari totdat een arts of vk iets anders zegt…

Ik had ook de clearblue digitale…Weet dat dat zowat de meest betrouwbaren zijn, maar toch twijfel ik… Wat is een mens toch een vreemd wezen…

Ik ga woensdag weer testen… Als het dan nog steeds/ weer pos is dan ga ik ook strooien met :**:

Krys

Hoi, nou je kan er van uitgaan dat je zwanger bent hoor, zeker met deze test :dance:

Ik houd mijn uitreken datum op 7 januari, het kan ook 8 januari zijn.

Ik vind het zo leuk voor je :dance:

Nu de rest nog even :mrgreen:

Groetjes Dopey.

@Krystle wrote:

Ehh ladies…

Ik dacht vanmorgen laat ik testen, dan test ik negatief en ben ik wat relaxter… Ik pakte de clear blue digitaal…Plasje in een bakje, dat ding erin…Wachten en…ZWANGER…

Ik begrijp er niets van… Tis echt 1 dag voor mijn NOD…Kan het niet verkeerd aflezen omdat het de digitale was…Weet niet waarom maar denk dattie kapot is…

Ik test woensdag nog maar een keer…

Iemand weleens een valse test van clear blue digitaal gehad??

Of mag ik nu echt zeggen dat ik zwanger ben??

Ik ben echt helamaal van slag af…pfffff

Krys

Even stiekem in mn pauze op het internet :

GEFELICITEERD!!!

Tof zeg!!!

Geniet er van enne CB is echt betrouwbaar hoor!

Ohh nu kan ik bijna niet meer wachten om ook te testen… maar hou nog ff vol :wink:

liefs

Kom op martje, nog 3 dagen!

Voel je je anders?

Groetjes Dopey.

Hoi,

Krystle, gefeliciteerd!! Geniet er maar van! En niet twijfelen hoor, die digitale is heel goed!!

Kaatjes, je had niet je beste dagje he… Hopenlijk is vandaag beter :-

Lotje, leuk he, Scheveningen. Wij komen er ook graag. Je hebt er ook zoveel leuke restaurantjes en winkeltjes, staat altijd garant voor een gezellig dagje daar.

Dopey, verstandig hoor, om de nare verhalen even niet te lezen. Je moet jezelf niet gek gaan zitten maken van ongerustheid.

Hoop, ik duim me alweer suf!!

Martje, voor jou duim ik ook. Lekker he, dit forum, kun je uitgebreid kleppen over alles! :thumbup:

Kippie, hahaha, ik ben benieuwd welk standje ervoor zorgde dat je met je benen tegen de muur aan eindigde :wink:

Jade, werk ze en geniet tussendoor lekker van de zon!

Lisette, eet smakelijk voor vanavond dan!!

Ik heb vandaag weer eens een twijfeltestje. Net als vorige week om deze tijd :? Temp nog steeds erg laag, testje bijna even donker als de controlelijn… Ik ga vanavond misschien nog wel een keertje testen… Hopenlijk is hij binnenkort heeeel donker, en gaat mijn temp met een dagje of 2/3 omhoog. Dan kan ik eindelijk weer gaan aftellen :smiley:

Ik ga het lijstje even bijwerken, bovenste wordt korter, onderste langer, zo willen we het zien :mrgreen:

:-
Smiley

Hopen dat je nu je eisprong krijgt Smiley, want dit is ook irritant.

En dan hopen dat je ook onderaan het lijstje komt :wink:

Groetjes Dopey.

@Dopey wrote:

Hopen dat je nu je eisprong krijgt Smiley, want dit is ook irritant.

En dan hopen dat je ook onderaan het lijstje komt :wink:

Jaaaaaa, goed plan :wink:

Lijstje is aangepast hoor, ga maar even genieten van pagina 1 :wink:

:-* Smiley

Krystle GEFELICITEEEERD

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Jemig, gaaf zeg!!!

Ik was een aantal pagina’s aan het teruglezen en toen zag ik je banner al, ik heb als een speer verder gelezen!

Pfff…vruchtbaar maandje…heeft pasen toch geholpen (nieuw begin/ nieuw leven en eieren zoeken natuurlijk hihi :lol: )

:-* Lotje

@Lisette

Wat leuk zeg, dat je toch bent uitgenodigd voor die leuke baan, heel veel succes donderdag!

Dat is toch die baan waar ze wel heel enthousiast waren, maar even nog geen functie voor je hadden en ze je in portefeuille wilden houden (hmm, beetje lange zin…)??

@Jade

Goede reis he!! Enneh lekker genieten van het zonnetje!

(ik ben verder helemaaaal niet jaloers, hartstikke lekker weer hier! :liar: :liar: )

@Smiley

Is inderdaad altijd gezellig (Scheveningen). Maarre, ik ben benieuwd of je eisprong nu doorzet, ik :thumbup: voor je

Enneh…dat dat bovenste lijstje maar hard mag krimpen, vind ik een goed plan! :wink:

Pfffff…ik wil ook testen… :naughty: …maar ik moet nog even geduldig zijn (zucht)

Liefs Lotje

Krystle!!! GEFELICITEERD!!!

Hopelijk volgen er snel meer!!

Succes allemaal met wachten en klussen!!!

Liefs,

Hoop

Ben maar wat eerder naar huis gegaan, kon me voor geen meter concentreren…

Ik heb steeds het gevoel dat ik de test heb van die 1% die een fout resultaat geeft… Het is ook nooit goed…

Ik heb er vanmorgen een foto van gemaakt…

Niet geheel duidelijk, maar dat krijg je met tril handjes…

@Dopey wrote:

Wat ik zo typisch vond is dat ik in het begin tegen pinot zei dat ze positief moest blijven als ze onzeker was, maar waarom doe ik dat zelf dan niet :wall: zucht :mrgreen:

Groetjes Dopey.

Dopey, dat trekt wel weer bij. Ik denk dat je gewoon heel erg moet wennen aan het ideel dat je opeens zwanger bent. Ik kon in het begin idd moeilijk genieten en kon ook eigenlijk niet geloven dat het allemaal goed zou gaan. Heb het nu nog steeds wel een beetje hoor, maar heeeeeeel veel minder dan in het begin. Al zou ik blij zijn als ik op de echo een kloppend hartje zie…

Gewoon je hart luchten op het forum, dan komt het vanzelf goed.

Liefs Pinot

Krystle, gefeliciteerd!

Krystle GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance: :dance:

Hier wordt ik dus blij van. Laat de positieve testen maar komen!!!

Liefs Pinot

@Krystle wrote:

Ik heb steeds het gevoel dat ik de test heb van die 1% die een fout resultaat geeft… Het is ook nooit goed…

Krystle, prachtige foto!!

GEFELICITEERD!!!

:dance: :dance: :dance:

Martje, spannend zeg. De voortekenen zijn in ieder geval veelbelovend.

Smiley, lastig zeg, zo’n eigenwijs lichaam.

Ik ben vandaag bij de verloskundige geweest. Toch weer een belangrijk stapje he. Kruisverhoor gehad :mrgreen: en bloedgeprikt enz (ik prik liever dan dat ik geprikt wordt, maar ja :? ) Op 30 mei krijgen we de eerste echo. Ze wilde me eerst een weekje eerder inplannen, maar dan is het hemelvaartsdag…

Verder een slechte dag: waardeloos geslapen, moe, zere nek, misselijk en een opgeblazen buik. Hoort er bij :wink: .

Liefs Pinot

@Krystle wrote:

De komende weken wil ik graag meer van dit soort foto’s op het forum zien hoor!!!

Nogmaals gefeliciteerd meis, ik had stiekem in mn pauze hier effe gekeken en toen ik het gelezen had wilde ik maar een ding, ook testen!! maar ik moet nog even volhouden, even geduld hebben tot eind deze week…

Liefs

@Dopey wrote:

Kom op martje, nog 3 dagen!

Voel je je anders?

Groetjes Dopey.

Eum weet niet of ik me anders voel, maar die klachten bij elkaar zetten me toch aan het denken… ga er maar neit te veel van uit, maar het zou wel leuk zijn :wink:

Liefs :-*

@Hoop wrote:

Martje, klinkt zeker positief die kwaaltjes…ik had het de vorige ronde ook toen ik (achteraf) zwanger bleek te zijn!!!

Meiden allemaal heel veel succes in de komende spannende dagen!!!

Liefs,

Hoop

Hoop voor jou word het nu ook weer errug spanennd meis

Zou het geweldig vinden als het nu raak zou zijn bij jullie!

:thumbup: nog ff verder voor je

:-*

@Jade wrote:

Hai meiden!

Even een kort bericht voordat ik voor zes daagjes vertrek!

Ik duim voor iedereen met een NOD deze week :thumbup: :thumbup: !! Meiden die gaan klussen :inlove: , have fun en tot over zes daagjes!

Ik hoop dat we weer meer zwangeren hebben als ik terug ben!!

Dikke kus

heel veel plezier jade en geniet er lekker van, en kom zwanger terug :wink:

Liefs :-*