Februari/Maart 2006-stoppers (deel 6)

@Krystle wrote:

Nou Martje, je kwaaltjes klinken wel errug goed!!! Beter dan bij mij… :?

Wanneeer ga je testen???

Ook ik heb stiekem wat :**: gevangen…

Ben wel benieuwd wie nu wanneer gaat testen…

Ikke dinsdag denk ik…Dat is ook mijn NOD als ik een luteale fase van 12 dagen aanhoud…(had ik vorige ronde ook)

Ik ga denk pas een dag na mn NOD testen om narigheid te voorkomen…

Oh spannend dat je dinsdag gaat testen. Zal duimen!!

:-*

@Sisil wrote:

Dank voor jullie antwoorden. Voelde me wel een beetje dom om te vragen maar gelukkig geven jullie mij dat gevoel weer helemaal niet. :thumbup:

En de billen omhoog… zal het proberen maar ook hier is lenigheid soms ver te zoeken… :think: we zullen er wel weer wat op vinden. Komt goed!

:dance:

M’n hubbie houdt mijn benen omhoog, als hij nog kan :wink:

Da’s wel handig!

Heb het ook eens gepresteerd om mijn voeten tegen de muur te laten leunen, maar dat was na een zeer ingewikkeld standje :mrgreen:

Heb geen idee of ik ongi ga worden…voel nog helemaal niks :eh:

Wel heel af en toe gevoelige tepels, maar dat had ik vorige maand ook.

3 keer is scheepsrecht en mijn NOD is op bevrijdingsdag dus wie weet :lol:

Maar er komen wel weer aardig wat NOD’s aan…dus ik ga :thumbup: :thumbup: voor iedereen!

Martje, klinkt zeker positief die kwaaltjes…ik had het de vorige ronde ook toen ik (achteraf) zwanger bleek te zijn!!!

Meiden allemaal heel veel succes in de komende spannende dagen!!!

Liefs,

Hoop

Hai meiden!

Even een kort bericht voordat ik voor zes daagjes vertrek!

Ik duim voor iedereen met een NOD deze week :thumbup: :thumbup: !! Meiden die gaan klussen :inlove: , have fun en tot over zes daagjes!

Ik hoop dat we weer meer zwangeren hebben als ik terug ben!!

Dikke kus

Goedemorgen Jade,

Veel plezier de komende dagen en je zal wel wat missen zeg, net de periode met de meeste NOD’s. Je zal heel wat bij te lezen hebben als je terug bent!!!

Liefs,

Hoop

Ehh ladies…

Ik dacht vanmorgen laat ik testen, dan test ik negatief en ben ik wat relaxter… Ik pakte de clear blue digitaal…Plasje in een bakje, dat ding erin…Wachten en…ZWANGER…

Ik begrijp er niets van… Tis echt 1 dag voor mijn NOD…Kan het niet verkeerd aflezen omdat het de digitale was…Weet niet waarom maar denk dattie kapot is…

Ik test woensdag nog maar een keer…

Iemand weleens een valse test van clear blue digitaal gehad??

Of mag ik nu echt zeggen dat ik zwanger ben??

Ik ben echt helamaal van slag af…pfffff

Krys

AAAAH Krystle!!! :pray: :pray: :pray: Het kan toch wel?

Stiekum… :dance:

Had gisteren ontzettende steken (3) in mijn buik, voelde alsof er een mes in mijn lichaam werd gestoken (t.h.v. mijn vagina, maar dan meer naar boven/binnen). Herkenbaar voor iemand, of zou het mijn blaasontsteking nog zijn? (heb daar medicijnen voor en nog niet zo’n pijn aan gehad)

Die digi’s schijnen super betrouwbaar te zijn!!!

Heb toch maar een mooie nieuwe banner uitgekozen…

Ik kom niet aan werken toe ben ik bang…

Krystle:

Gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :: :: :: :: :: :: :**:

Geniet ervan,meisje!

kuzzz

Gefeliciteerd Krystle!!! :dance: :dance: :dance: :clap: :clap: :dance: :mrgreen:

Wauw!!! Gefeliciteerd!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Krystle gefeliciteerd!!! En niet twijfelen zwanger = zwanger!

Lekker weekend gehad, gisteren bij mijn broer en zijn vriendin gegeten was weer erg lekker. En gisteravond kijk ik de post door en wat vind ik een antwoord op een sollicitatie die ik had gedaan. Ik moet as donderdag langs voor een orienterend gesprek. Waar ik graag wil werken en wat ik graag wil doen. :dance: Nou nog aangenomen worden… :wink:

Vanavond lekker bij mijn tante eten die kookt altijd heerlijk Indonesisch. Goh wat zal ik dik worden…

Lisette

dat is goed nieuws lisette!

Veel succes op het gesprek! Ik zal voor je :thumbup: :thumbup:

Nogmaal super krystle :dance: :dance: :dance:

We gaan de goeie kant op met zijn alle :: :: :: ::

Ik heb zelf net ook nog 1 keer de digitale gedaan en er staat echt zwanger, dus als het nou niet waar zou zijn dan weet ik het niet meer :mrgreen:

We gaan gelijk op in ieder geval :mrgreen:

Groetjes Dopey.

@Jade wrote:

Hai meiden!

Even een kort bericht voordat ik voor zes daagjes vertrek!

Ik duim voor iedereen met een NOD deze week :thumbup: :thumbup: !! Meiden die gaan klussen :inlove: , have fun en tot over zes daagjes!

Ik hoop dat we weer meer zwangeren hebben als ik terug ben!!

Dikke kus

Veel plezier de komende dagen :dance:

Lisette, heel veel succes hoor, ik duim voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Groetjes Dopey.

@Krystle wrote:

Ehh ladies…

Ik pakte de clear blue digitaal…Plasje in een bakje, dat ding erin…Wachten en…ZWANGER…

Krys

:dance: GEFELICITEERD :dance: :-*

@Krystle, wat voor symptomen heb je?

Groetjes Dopey.

@lisette30 wrote:

Lekker weekend gehad, gisteren bij mijn broer en zijn vriendin gegeten was weer erg lekker. En gisteravond kijk ik de post door en wat vind ik een antwoord op een sollicitatie die ik had gedaan. Ik moet as donderdag langs voor een orienterend gesprek. Waar ik graag wil werken en wat ik graag wil doen. :dance: Nou nog aangenomen worden… :wink:

Lisette

Spannend…heel veel suc6 donderdag :thumbup: