Veel plezier de komende dagen en je zal wel wat missen zeg, net de periode met de meeste NOD’s. Je zal heel wat bij te lezen hebben als je terug bent!!!
Ik dacht vanmorgen laat ik testen, dan test ik negatief en ben ik wat relaxter… Ik pakte de clear blue digitaal…Plasje in een bakje, dat ding erin…Wachten en…ZWANGER…
Ik begrijp er niets van… Tis echt 1 dag voor mijn NOD…Kan het niet verkeerd aflezen omdat het de digitale was…Weet niet waarom maar denk dattie kapot is…
Ik test woensdag nog maar een keer…
Iemand weleens een valse test van clear blue digitaal gehad??
Had gisteren ontzettende steken (3) in mijn buik, voelde alsof er een mes in mijn lichaam werd gestoken (t.h.v. mijn vagina, maar dan meer naar boven/binnen). Herkenbaar voor iemand, of zou het mijn blaasontsteking nog zijn? (heb daar medicijnen voor en nog niet zo’n pijn aan gehad)
Krystle gefeliciteerd!!! En niet twijfelen zwanger = zwanger!
Lekker weekend gehad, gisteren bij mijn broer en zijn vriendin gegeten was weer erg lekker. En gisteravond kijk ik de post door en wat vind ik een antwoord op een sollicitatie die ik had gedaan. Ik moet as donderdag langs voor een orienterend gesprek. Waar ik graag wil werken en wat ik graag wil doen. :dance: Nou nog aangenomen worden…
Vanavond lekker bij mijn tante eten die kookt altijd heerlijk Indonesisch. Goh wat zal ik dik worden…
Lekker weekend gehad, gisteren bij mijn broer en zijn vriendin gegeten was weer erg lekker. En gisteravond kijk ik de post door en wat vind ik een antwoord op een sollicitatie die ik had gedaan. Ik moet as donderdag langs voor een orienterend gesprek. Waar ik graag wil werken en wat ik graag wil doen. :dance: Nou nog aangenomen worden…