Februari/Maart 2006-stoppers (deel 6)

Hai Dopey!!

Ben je al een januari-mama’s topicje gestart??

Je start 2007 als moeder, dit is je laatste jaartje saampies, ongelooflijk, geweldig :dance: !

Het is nu misschien nog wat onwerkelijk, dat kan ik me best indenken, maarre, zoals we tegen Pinot ook hebben gezegd, het gaat vaker wel goed, als niet!

Probeer er maar lekker van te genieten :thumbup:

(Lukt het al een beetje om je op te beuren?? :shifty: )

@Pinot, Morgen ga je toch naar de vk, spannend hoor en veel plezier!

Liefs Lotje

Hey lotje, ik zal je zeggen dat ik helemaal nog geen topic durft te starten ( dom he? ), daarom wacht ik ook op jullie allemaal :smiley:

En jullie krijgen mij wel weer vrolijk hoor, ik zal jullie nog vaak nodig hebben.

@Hoop, hier die zijn speciaal voor jou :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Gaan er trouwens nog meiden wat eerder testen, behalve kaatjes :?:

Groetjes Dopey.

Lief van je Dopey!!!

Hopelijk ben ik nu aan de beurt!!!

Liefs,

Hoop

Ik hoop trouwens dat mosje ook met goed nieuws komt :smiley:

Groetjes Dopey.

@Dopey wrote:
Hey lotje, ik zal je zeggen dat ik helemaal nog geen topic durft te starten ( dom he? ), daarom wacht ik ook op jullie allemaal :D

En jullie krijgen mij wel weer vrolijk hoor, ik zal jullie nog vaak nodig hebben.

@Hoop, hier die zijn speciaal voor jou :**: :**: :**: :**: :**: :**: :**: :**: :**: :**: :**: :**: :**: :**: :**: :**: :**: :**: :**: :**: :**: :**: :**: :**: :**: :**:

Neeh joh, dat is niet dom, dat begrijp ik best, het is allemaal zo spannend!
Enneh, ik heb er stiekum ook wat opgevangen hoor....hihi :lol:
:-*

Geeft niks hoor :wink:

Hoe meer zielen hoe meer vreugd straks in het januari topic :smiley:

Groetjes Dopey.

@Dopey wrote:

Ik hoop trouwens dat mosje ook met goed nieuws komt :smiley:

Groetjes Dopey.

Ja ik vraag me ook af hoe het met Mosje gaat ?!!!

Hoop dat ze snel met goed nieuws komt

Liefs :-*

Inderdaad Martje!!!

Hoe is het met jou??

@Dopey wrote:

Geeft niks hoor :wink:

Hoe meer zielen hoe meer vreugd straks in het januari topic :smiley:

Groetjes Dopey.

Ja heb idd ook stiekem wat gevangen :oops:

Hopelijk helpt het !

Enne ik snap het wel een beetje dat je nog geen januari mama 2007 durft te openen…

LIefs

Gelukkig kom ik dus niet zo dom over :smiley:

Nog 4 daagjes Martje, spannend.

Groetjes Dopey.

Enne wij hebben dat hier ook hoor, dat er naar het vrijen wat sperma uit loopt. Soms blijft m’n vriend na afloop nog even wat langer binnen en dan is het minder veel wat er uitkomt lopen zeg maar… En soms ga ik ook nog wel eens met de billen de lucht in,maar dat is niet echt altijd goed te doen hier ivm mn ziekte

Het is dus vrij normaal dat er sperma uitloopt naar het vrijen…

Liefs :-*

Dank voor jullie antwoorden. Voelde me wel een beetje dom om te vragen maar gelukkig geven jullie mij dat gevoel weer helemaal niet. :thumbup:

En de billen omhoog… zal het proberen maar ook hier is lenigheid soms ver te zoeken… :think: we zullen er wel weer wat op vinden. Komt goed!

:dance:

@Lotje wrote:

Inderdaad Martje!!!

Hoe is het met jou??

Hoi hoi

Ja het gaat nog steeds hetzelfde eerlijk gezegd…

• gevoelige borsten / tepels
  • grotere borsten
  • aders zichtbaar op borsten
  • grotere "bultjes"op het tepelhof
  • opgezette onderbuik
  • vol gevoel in mn buik
  • steekjes in de onderbuik
  • wisselende stemmingen
  • slaap slecht

Het zijn allemaal klachten die voorkomen als je zwanger blijkt te zijn, maar het kunnen ook voor aankondingen van je ongi zijn. Dat is zo frustrerend!!

Wel zag ik net tijdens het douchen dat mn borsten wel errug groot geworden zijn, heb er een soort straie op zitten :?

Er zit niet anders op dan afwachten tot eind aankomende week, maar errug spannend is het wel hoor!!

We zijn vanmiddag op een kinderverjaardag geweest , de kleine van een vriendin werd 1 jaar.Het koste me echt moeite om niet tegen mn vriendin te vertellen dat we bezig zijn en dat ik nu wel enkele klachten heb…daarom ben ik maar wat blij dat ik hier bij jullie op het forum alles kwijt kan, moet het soms gewoon ff kwijt hoor

Kus :-*

@Sisil wrote:

Dank voor jullie antwoorden. Voelde me wel een beetje dom om te vragen maar gelukkig geven jullie mij dat gevoel weer helemaal niet. :thumbup:

En de billen omhoog… zal het proberen maar ook hier is lenigheid soms ver te zoeken… :think: we zullen er wel weer wat op vinden. Komt goed!

Kussen onder de billen

:wink:

@Dopey wrote:

Gelukkig kom ik dus niet zo dom over :smiley:

Nog 4 daagjes Martje, spannend.

Groetjes Dopey.

Nee je komt zeker niet dom over meis

Hopelijk kan je er straks eentje openen en reageren wij gelijk als aanstaande januari mama’s !!!

Euhm zit net de NOD lijst en de zwangerelijst te bekijken

Denise en Pinot zijn zwanger en zijn beide 31

Nu is Dopey ook zwanger is 28

zou het een teken zijn…

:wink:

@Martje…Hmmmmm… :think: :think:, dat zijn inderdaad wel een hoop verschijnselen!!

Ik ben wel nieuwsgierig hoor, spannend :pray: :pray: :thumbup:

Zou trouwens wel leuk zijn he, als een aantal van ons Dopey kunnen vergezellen bij de jan-mama’s :wink:

@Dopey

Ik had over een berichtje van je heengelezen zag ik net (was denk ik tegelijk ook een berichtje aan het typen) :wall:

Fijn zeg, dat je op een site door een vk gerustgesteld bent over die bruine afscheiding!!

:-* Lotje

@Lotje wrote:

@Martje…Hmmmmm… :think: :think:, dat zijn inderdaad wel een hoop verschijnselen!!

Ik ben wel nieuwsgierig hoor, spannend :pray: :pray: :thumbup:

Zou trouwens wel leuk zijn he, als een aantal van ons Dopey kunnen vergezellen bij de jan-mama’s :wink:

:-* Lotje

Ja het zijn er inderdaad veel ,maar probeer er maar niet vanuit te gaan dat het dit keer raak is, want dan zijn we weer zo ontzettend teleurgesteld. We wachten het geduldig af en mochten de duivels komen kunnen we op onze vakantie lekker extra klussen…maar hebben natuurlijk liever dat die duivels wegblijven !!! Grrrrrrrrrrrrrrrr nooit kunnen vermoeden dat deze onzekerheid zo erg zou zijn zeg…

Nou Martje, je kwaaltjes klinken wel errug goed!!! Beter dan bij mij… :?

Wanneeer ga je testen???

Ook ik heb stiekem wat :**: gevangen…

Ben wel benieuwd wie nu wanneer gaat testen…

Ikke dinsdag denk ik…Dat is ook mijn NOD als ik een luteale fase van 12 dagen aanhoud…(had ik vorige ronde ook)

Spannend allemaal, er komen wel weer een aantal NOD’s aan geloof ik. Ik :thumbup: mee!!! (En vang stiekum ook :**: mee…)

Wij gaan de klusperiode in. :inlove: