Februari/Maart 2006-stoppers (deel 6)

Ach Kaat, ik zou er ook emotioneel door worden :mrgreen: :mrgreen: .

Liefs Pinot

Smiley, zet mij er maar op hoor!

Wel vervelend van je cyclus nu, daar wordt je ook onzeker van.

Groetjes Dopey.

Even kort:

Dopey, Gefeliciteerd

Super en het gaat echt allemaal wel goed hoor! Van het positieve uitgaan en nu lekker genieten hoor! En strooi even wat :: :: rond.

@Smiley wrote:

He dames,

Chelleke, als je een cyclus hebt van 29 dagen is de kans vrij groot dat je een eisprong hebt hoor. Ik dacht dat als je geen eisprong had je ook heel onregelmatig bent daardoor en je meestal ook erg lange cycli hebt dan, en dat heb je beiden dus niet… (maar ik ben geen arts natuurlijk… :shifty: ) Maar om jezelf gerust te stellen kun je even een maandje tempen mocht dat nog nodig zijn. Begin op dag 1 van je nieuwe cyclus (die eigenlijk gewoon weg moet blijven :wink: ) en zie je dan na ongeveer 2 weken je temperatuur een stukje stijgen, dan bevestigd dat je eisprong.

Fijne zondag nog! :smiley:

:-* Smiley

Hey thanks hoor :slight_smile:

Af en toe heb je van die onzekere momenten. Ik merk mijn slijm namelijk ook nooit op :think:

Maar ik mag niet klagen met mijn cyclus…die van jou (en vele anderen) is ook niet om vrolijk van te worden :frowning: Hoop dat je snel je ei hebt!!

Jij ook nog een fijne zondag hè

:-*

@Kaatjes wrote:

Hey meiden,

Ik had, toen ik de pil slikte, zoveel last van stemmingswisselingen… die waren helemaal weg toen ik 'n spiraaltje had. En nu is alles weer terug. Kan boos, verdrietig of juist vrolijk worden in 'n half uur tijd. Erg lastig.

Nu kan ik wel janken, en waarom? Omdat 't huis nog niet gedweild is… :wall:

kus,

kaat

Hè bah wat vervelend voor je :frowning: Kan me voorstellen dat je er niet goed van word! Sterkte hoor meis :-*

@tantekaatje wrote:

Even kort:

Dopey, Gefeliciteerd

Super en het gaat echt allemaal wel goed hoor! Van het positieve uitgaan en nu lekker genieten hoor! En strooi even wat :: :: rond.

Thanks heb ook wat hormoontjes opgevangen :smiley:

Dopy, ik zie dat je vandaag 4 wk zwanger bent. Ik vond dat 3 wk en zoveel dagen wel heel schattig staan. Dat zie je ook bijna nooit.

Liefs Pinot

Hier meiden vangen :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Groetjes Dopey.

ik heb ze gevangen hoor! en nu duimen.

Ik vang ze ook hoor!! Thanx Dopey! :mrgreen:

Ben net voor “vervelend stuk chagarijn” uitgemaakt, dus nu is het officieel…

Hubbie gaat stofzuigen en ik mag alles nóg een keer doen. Normaal doe ik dat met verstand op nul, maar nu word ik er zo geirriteerd van.

Wie weet is 't wel voor 'n goed doel, al vind ik dit minder leuk hoor…

Voel overigens wel lichte krampjes nu, in m’n linker onderbuik.

Zou het dan toch…?

Vanochtend getest, maar hij was mislukt. Kreeg geen controlestreepje :roll:

Ik doe 't over 'n paar dagen nog wel over, maar voorlopig niet!

Kus,

Kaat

K*t, gooi ik ook m’n 7up over m’n kleren…

klotedag :cry:

@Kaatjes wrote:

Vanochtend getest, maar hij was mislukt. Kreeg geen controlestreepje :roll:

Ik doe 't over 'n paar dagen nog wel over, maar voorlopig niet!

Kus,

Kaat

Kt, gooi ik ook m’n 7up over m’n kleren…

klotedag :cry:

Bij mij is de eerste test toen ook mislukt. Volgens mij had ik mijn clearblue toen verzopen. Kreeg ook geen controlestreep. De keer erop heb ik gewoon wat urine opgevangen en toen zo getest. Beviel mij veel beter!!

7up plakt ook zo lekker…Succes vandaag!!

Volgens mij kun je het beste zo op de bank gaan zitten en niet meer bewegen. Dan kan er ook niets mis gaan.

:- Pinot

Die onzekerheid… Ook ik heb daar regelmatig last van… Ik heb altijd gedacht dat ik niet zwanger kan worden (vraag me niet waarom) ook nu heb ik zoiets van… Ik zal nooit positief testen… Andere moment denk ik dat ik zo zwanger ben als maar zijn kan… Ik snap niets van mezelf… Nog 2 nachtjes slapen… Denk niet dat ik het redt om tot woensdag te wachten…

Kaatjes… Ook ik ben zo sjaggie en onhandig als maar zijn kan… Nou wil dat bij mij niets zeggen… Heb ik eigenlijk altijd vlak voor mijn menstruatie.

Heb daarom zowat de hele middag lkkr liggen pitten op de bank…Gaaaap

Ook ik voel niets van mijn eisprong…Leve de ovulatietestjes… Ook mijn menstruatie voel ik niet duidelijk aankomen… Tis nu dat ik weet wanneer hij ongeveer komt dat ik bepaalde dingen opmerk… Maar weet nog van vroeger dat ik gerust 2 weken van te voren met maandverband/ tampons in liep omdat ik het dus niet aan voel komen…

Kaatjes, heb jij je ei eerder gehad dan??

Dopey…Thnx voor de hormoontjes… Hoop dat ze werken!!!

Krystle

Hallo!

Even een wat plastisch vraagje. Maar ja heb er nou eenmaal nog niet zovéél ervaring mee omdat wij altijd condooms gebruikt hebben. Maar sinds wij dus nu voor het “echie” bezig zijn verlies ik na het vrijen zoveel sperma dat ik denk dat zwanger worden lukt dat wel als ik zoveel weer verlies?? Is dat normaal? Heb echt het idee dat ik niks binnenlaat zo gezegd.

Hey Sis,

Ik heb daar ook last van hoor. Denk dat dat heel normaal is…

Hubbie en ik hebben gemerkt dat als hij nog even in me blijft zitten nadat hij klaar is gekomen we weinig “verlies” hebben… Daarna even met de billen omhoog en je hebt bijna geen verlies…

Krystle

@Sisil wrote:

Hallo!

Even een wat plastisch vraagje. Maar ja heb er nou eenmaal nog niet zovéél ervaring mee omdat wij altijd condooms gebruikt hebben. Maar sinds wij dus nu voor het “echie” bezig zijn verlies ik na het vrijen zoveel sperma dat ik denk dat zwanger worden lukt dat wel als ik zoveel weer verlies?? Is dat normaal? Heb echt het idee dat ik niks binnenlaat zo gezegd.

Hahahaha… :lol:

Dat is nou grappig dat je dit vraagt!! Ik heb dat dus ook altijd en heb me ook weleens afgevraagd of anderen dat ook hebben.

Maarre, na afloop een tijdje met de billen omhoog zoals Krystle al zei, helpt inderdaad een stuk!

Liefs Lotje

Hier het zelfde…ik ga ook met mijn billen omhoog na het vrijen, standje moeilijk noemt mijn vriend het :lol:

Trouwens meiden, nog bedankt voor jullie geruststellende woorden over dat drinken! Het is gewoon een beetje oenig geweest :wall: en ik moet er inderdaad niet te veel over inzitten, nog een weekje en dan weten we meer!! Ik ben deze ronde wel wat nerveuzer hoor, ik heb best een goed voorgevoel, dus ik ben benieuwd (maar ik voel verder niks hoor).

Trouwens, ik hoorden jullie inderdaad over wat jullie allemaal ‘niet’ voelen, nou, ik voel mn ovulatie ook niet hoor en mn menstruatie komt ook altijd als een verrassing! (soms hoofdpijn van te voren)

Ik heb wel besloten om nooit meer aan de pil te gaan, ik had met de pil allerlei kwaaltjes (stemmingswisselingen, hoofdpijn, soms pijn bij het vrijen) en nu dus niets meer! Ik denk dat ik er ook niet zo goed tegen kon, om de paar jaar had ik weer een andere pil nodig omdat ik ging doorbloeden.

Maarre, jullie klinken wel een beetje depri hoor, kaatjes, kan ik je nog opvrolijken?? :stuck_out_tongue:

Dopey, hoe is het nou, het is geloof ik nog wat onwerkelijk voor je?

Smiley, je lichaam is je aan het foppen hoor :think: , beetje irritant denk ik!

Pfff, ik ga heel de week gezond eten :angel: , we zijn gisteren nog even met mn zus en zwager naar Scheveningen geweest, weeeer uit eten (3e keer deze week :oops: ), 's avonds was er vuurwerk, was wel erg gezellig!

Liefs Lotje

Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen meiden :mrgreen:

Het is echt jou dag niet he Kaatjes?

Ik kan echt niet wachten nu, maar het moet maar even :wink:

@Krystle, ik hoop het zo voor je :pray: :pray: :pray:

@Sisil, ik ging ook even met mijn kont op een kussen liggen, ik weet niet of het geholpen heeft.

In ieder geval heb ik altijd gehoord dat het niet erg is als er wat uitloopt dus maak je daar maar geen zorgen over hoor!

Volgens mij hebben wij vandaag een twijfel en zorgmaak dag :mrgreen:

Eigenlijk ook ongezellig.

Het zal wel beter gaan als de zon weer schijnt denk ik ( aankomende woensdag wordt het mooi ).

Groetjes Dopey.

Dopey, hoe is het nou, het is geloof ik nog wat onwerkelijk voor je?

Hoi, ja ik ben traag van begrip zeker :mrgreen:

Nee hoor ik was gewoon even onzeker vandaag, ook vanwege het bruin verlies. Maarrrr, ik heb daar een vraag over gesteld op dit forum en op een ander forum aan een verloskundige en ze zei dat het vaker voorkomt en dat het ook nog wel gebeurt bij harde ontlasting en vrijen, dus zolang het zo was en geen krampen en helder bloed hoefde ik me geen zorgen te maken.

En iemand hier op het forum had het ook tot 5 dagen nadat ze positief testte en ze is nu 26 weken ( of 28 ik weet het niet meer :oops: ), dus daar wordt ik vrolijk van :mrgreen:

Ook heb ik besloten geen vervelende verhalen over miskramen e.d meer te lezen want ik kan er echt niet tegen.

Wat ik zo typisch vond is dat ik in het begin tegen pinot zei dat ze positief moest blijven als ze onzeker was, maar waarom doe ik dat zelf dan niet :wall: zucht :mrgreen:

Groetjes Dopey.

Nou de NOD regen zit eraan te komen! Ben benieuwd of we er nog wat zwangere bij gaan krijgen!!! Zou geweldig zijn natuurlijk!!!

Hier echt nog geen idee. We wachten het rustig af tot donderdag!!

O, ja. Het is heel normaal hoor dat het sperma eruit loopt en dat is ook helemaal geen probleem. (Je hoeft dus niet perse met de billen omhoog :wink: . Er zijn er ook nog genoeg die gewoon doorkomen hoor! De vraag is alleen of ze ook innestelen.

Liefs,

Hoop