Februari/Maart 2006-stoppers (deel 6)

Jullie hebben het over regen enz, maar wij hebben hier de hele dag de zon gezien, welliswaar met een frisse wind, maar in ieder geval geen regen.Raar we wonen in zo’n klein landje, maar toch kan het weer zo verschillen…



Liefs :-*

Hoi,



Toen we vanmiddag thuis kwamen na wat koninginnedag actiteiten ben ik op de bank gaan zitten en werd een half uur geleden liggend wakker. Vriendlief denkt nu echt dat ik zwanger ben. Ben zo moe en heb eerlijk gezegd best last van wisselende stemmingen, arm vriendje :oops:



Helaas is mn NOD nog een kleine week weg, en durf ook niet meer voor de tijd te gaan testen na de vorige teleurstelling… Denk zelfs dat ik na mn NOD nog even wat dagen af wacht, als me dat gaat lukken :wink:



Hoe is het met jullie ???



Liefs :-*

@Pinot, mijn vorige menstruatie was 26 maart. Ik ben nu van een cyclus van 36 dagen uitgegaan (42 min 7, omdat ik mijn eisprong een week eerder had ).



@Martje, nog even volhouden, hoe moeilijk het ook is.





@kaatjes, al zou je negatief testen dan nog hoeft dat niet zo te zijn natuurlijk.

Lekker trouwens, grieks eten :mrgreen:



Groetjes Dopey.

Dopey, ik weet ook niet precies hoe dat dan zit met tellen vanaf de laatste dag van je menstruatie. ?? Ik had een cyclus van 27 dagen, dus dan zit je mooi aan twee weken voor en twee weken na de eisprong…



Ik ga maar lekker op de bank hangen. :oops:



Liefs pinot

@Dopey wrote:





@Martje, nog even volhouden, hoe moeilijk het ook is.





Groetjes Dopey.




Jaaa weet het, we tellen de dagen af :wink:

Nog even geduld hebben… helaas



:-*

Ik ga naar bed, ik ben duizelig en heb weer een inzinking geloof ik :think:



Groetjes Dopey.

@Dopey wrote:

Ik ga naar bed, ik ben duizelig en heb weer een inzinking geloof ik :think:



Groetjes Dopey.




Truste meis

Verstandig dat je optijd je rust neemt

Slaap lekker



:-*

De griek was héééééérlijk!!!

Alleen toen we in de auto stapten, werd 't minder. Heb nu al zeker 20 minuten de hik, zo erg dat m’n buik er pijn van doet :roll:



Dopey, luister naar je lijf, je hebt 't zo hard nodig!

Komt allemaal goed, over 9 maanden zwijmel je bij je beebje!



Martje, nog even door de zure appel heen bijten, jouw tijd komt gauw!

Heb je ook soms 't gevoel dat je het idee niet kunt bevatten dat ook jij ooit 'n positieve test in handen zult hebben? Dat gevoel heb ik zó vaak, ik denk dan ‘het zal toch wel negatief zijn, dus waarom test ik dan toch?!’… moe word ik van mezelf!!!

Net als dopey hier ook 't gevoel dat de eisprong een week eerder dan normaal was, dus dan zou ik dinsdag ongesteld moeten worden. Ik denk maar even niet meer vandaag :wink:



Sterkte meid,



Kus,

Kaat

Hoi Kaat,



Ja inderdaad, je slaat de spijker op z’n kop.

Ik ben bang dat ik nooit een positieve test in handen zal hebben.

Het slaat natuurlijk nergens op, maar het zit gewoon in m’n koppie.

Het rare is wel dat ik heel erg naar mn NOD uit kijk om te kunnen testen…

Hoe bedoel je, een mens zit lekker complex in elkaar :doh:



Heb vannacht niet zo goed geslapen, had weer last van mn onderrug, maar durf niets tegen de pijn te nemen, want je weet maar nooit…



Pufff word moe van mezelf



Liefs :-*

Mosje hoe gaat het met je?

Morgen is je NOD, voel je al wat ?

Ik :thumbup: en :pray: voor je



Liefs

@Kaatjes wrote:

Martje, nog even door de zure appel heen bijten, jouw tijd komt gauw! Heb je ook soms 't gevoel dat je het idee niet kunt bevatten dat ook jij ooit 'n positieve test in handen zult hebben? Dat gevoel heb ik zó vaak, ik denk dan ‘het zal toch wel negatief zijn, dus waarom test ik dan toch?!’… moe word ik van mezelf!!!


Hier nog één. Hoezo ik ooit zwanger, hoe kom je erbij? :eh: Heel herkenbaar dit. Wel testen maar eigenlijk wel weten/voelen dat je toch ongi gaat worden. Had ik heel sterk de vorige ronde terwijl ik ook allerlei kwaaltjes voorbij dacht te voelen komen. (huh, lekkere zin) Maar waarom zou ik niet postief kunnen testen als zovelen dat wel kunnen? Helemaal gek word je ervan. Maar ja, niet doen is ook even geen optie… :hand:

Goedemorgen meiden,



Alles goed hier?

Hier wel hoor…maar ik wil de zon :roll: 8)

Ik snap het trouwens niet hoor…ik lees altijd dat iedereen hun ei voeld en allemaal andere dingen voeld voor de ongi…

Ikke nooit :roll:

Zal ik uberhaubt wel steeds een ei hebben? Mijn cyclus is heel netjes…steeds 29 dgn.

Nouja ik maak me waarschijnlijk druk om niks :oops: Sorry!

Goedemorgen meiden,



Kaat: lekker zeg de Griek. :drool: Mijn hubbie is er ook dol op. We zijn een paar jaar geleden naar Samos op vakantie geweest. Toen zijn we twee weken lang iedere avond uit wezen eten. :drool: :drool: Kostte daar ook helemaal niets. Voor 25 euro had je een paar voorgerechten, allebei een hoofdgerecht en een halve liter rode wijn . Wat wil een mens nog meer…!!! (BABIES natuurlijk :mrgreen: ) In een restaurant was een kokkin die Anna heette. Die kookte iedere avond een aantal gerechten. E r was dus geen kaart. De ober nam je mee naar de keuken en daar kon je aanwijzen wat je wilde eten. Geweldig gewoon. Jammer dat de Griek hier zoveel duurder is.



Martje: heel raar, maar ik heb altijd gedacht dat ik helemaal door het dolle heen zou zijn als ik een positieve test in handen zou hebben. Toen het zover was, voelde ik eigenlijk weinig. Het leek wel of ik verdoofd was of zoiets. Heel raar. Ik voel in ieder geval veel meer emoties als iemand van het forum zwanger is :shock: :? :shifty:

Dus meiden: maak mij blij!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Hubbie heeft zichzelf vanmorgen weer eens overtroffen. Hij moest al om half 7 gaan werken en ik heb vandaag vrij. Heeft hij een dienblad met een thermoskannetje water, een theezakje, potje jam en twee crackers bij mijn bed gezet. :inlove: :inlove: :inlove: Ik denk dat ik hem maar hou :mrgreen: :mrgreen:



Liefs PInot

Volgens mij is hier een beetje positiviteit nodig!!

:lol: :wink:

@Chelleke wrote:



Ik snap het trouwens niet hoor…ik lees altijd dat iedereen hun ei voeld en allemaal andere dingen voeld voor de ongi…

Ikke nooit :roll:

Zal ik uberhaubt wel steeds een ei hebben? Mijn cyclus is heel netjes…steeds 29 dgn.

Nouja ik maak me waarschijnlijk druk om niks :oops: Sorry!




Ik voel mijn ei ook nooit… en mijn ongi kan zomaar onverwacht op gang komen (ik heb wel wat rug of buikpijn vooraf, maar dan komt het eigenlijk ook vrij snel, dus dan is t al begonnen naar mijn idee).



Ben er dus onlangs wel achtergekomen dat ik steeds halverwege mijn cyclus last van mijn darmen heb, maar of dat door de hormonen komt, of door toeval? ik weet het niet.



Ben ook best bang of ik wel een ei heb of niet, maar ja, ga er maar van uit van wel, want anders zou de ongi toch langer uitblijven lijkt me…



snap best dat je je hier druk om maakt… Als je t zeker wilt weten, zou je kunnen temperaturen ofzo…

Dank je.

Ik zit er inderdaad over te denken om te gaan tempen…baat het niet schaad het niet. :wink:

He dames,



Fijne koninginnedag gehad?



Dopey, jahoe!! Een duidelijker kruis. Geen twijfel nu dus meer he!! (Op naar het andere lijstje dan ook maar? :wink: )



Lotje, oeps… Kan gebeuren hoor, maak je maar niet druk. Je deelt pas vanaf week 5 ofzo stofjes met je kind, daarvoor is het eitje volledig afhankelijk van zijn eigen voedselbronnetje, dus waarschijnlijk is er niks ergs gebeurd.



Krystle, positief blijven denken he!!



Martje, volhouden he, met wachten :wink: En dan maar hopen op een positieve test!



Kaatjes, ik herken dat gevoel ook wel een beetje hoor. Zeker na mijn mk denk ik soms opeens, misschien krijg ik wel nooit een kindje, misschien raak ik zelfs wel nooit meer zwanger… Maar dat relativeer ik dan snel weer met de gedachte hoeveel mensen het wel gegund is en hoe vaak het wel goed gaat. Dat gebeurt veel vaker dat de doemscenario’s die bij ons allemaal wel eens opdoemen, dus hou ik me maar vast aan die grote slagingskans!



Chelleke, als je een cyclus hebt van 29 dagen is de kans vrij groot dat je een eisprong hebt hoor. Ik dacht dat als je geen eisprong had je ook heel onregelmatig bent daardoor en je meestal ook erg lange cycli hebt dan, en dat heb je beiden dus niet… (maar ik ben geen arts natuurlijk… :shifty: ) Maar om jezelf gerust te stellen kun je even een maandje tempen mocht dat nog nodig zijn. Begin op dag 1 van je nieuwe cyclus (die eigenlijk gewoon weg moet blijven :wink: ) en zie je dan na ongeveer 2 weken je temperatuur een stukje stijgen, dan bevestigd dat je eisprong.



Pinot, wat een schat heb jij zeg!!

Goed idee, die zwangerschapswave. We doen allemaal mee, maar dan omgekeerd, we beginnen bovenaan het NOD-lijstje en dan springen we allemaal in volgorde naar beneden, naar het onderste lijstje dus :mrgreen:



Engeltje, ik voel ook niks hoor. Ik merk het wel aan mijn slijmverlies enzo, maar ik voel echt geen eisprong in mijn buik… Ook mijn ongesteldheid voel ik niet aankomen. Pas een uurtje voor het doorzet begint mijn buik te zeuren en pas als het doorgezet heeft worden de kwaaltjes langzaam heftiger… Iedereen is anders, dus het is niet persé negatief dat wij het niet voelen en anderen wel :smiley:



Nou, mijn eisprong is nog niet geweest… Ik hou een lage temp, hij is zelfs gisteren en vandaag verder gezakt, en dat betekent dus nog geen eisprong. Ik heb ook geen positieve testen gehad tot nu toe. Het gekke is dus dat ik een week geleden alle signalen had die wezen op een naderende eisprong (vruchtbaar slijm, donkerdere teststreep (maar nog niet officieel positief) en een tempdipje), maar toen gebeurde er dus niks. Nu heb ik die signalen opnieuw :? Ik zou dus weer zweren dat ik binnenkort mij ei zou krijgen en verwacht dus ook binnenkort een positieve test. Of het moet een tweede valse start zijn… :? Deze cyclus gaat iig sowieso langer duren dan al mijn andere cylussen… Ben ik dus na maanden compleet regelmatig te zijn geweest opeens weer onregelmatig :shock: ‘Leuk extraatje’ van de miskraam… :frowning: Maarja, daar was ik al voor gewaarschuwd… Ik moet maar weer geduld hebben… :roll:



Fijne zondag nog! :smiley:



:-* Smiley

Hey meiden,



We horen té veel om ons heen wanneer iets niet goed gaat, dan wanneer 't wel goed gaat (“ach, die verhalen zijn er al zoveel, waarom zou míjn verhaal erbij moeten”), dus denk je automatisch daar meer aan. Er zijn er zoveel die wél positief testen, dus daar doen wij vrolijk aan mee.

Maar er zit zo’n duiveltje op m’n schouder… :?



Ik voel m’n eisprong ook nooit, maar merk 't aan mijn slijm. Ook niet altijd even goed, maar de ene keer beter dan de andere keer.



Ik had, toen ik de pil slikte, zoveel last van stemmingswisselingen… die waren helemaal weg toen ik 'n spiraaltje had. En nu is alles weer terug. Kan boos, verdrietig of juist vrolijk worden in 'n half uur tijd. Erg lastig.

Nu kan ik wel janken, en waarom? Omdat 't huis nog niet gedweild is… :wall:



kus,

kaat

Misschien is dat wel om een heel andere reden kaatjes :wink:



Ik hoop dat er aankomende periode meer positief testen want ik voel me een beetje alleen ( en ik gun het jullie ook zo erg ).



Ik ben de hele dag ook al onzeker, en dan iet of ik zwanger wordt maar of ik zwanger blijf. Dus er is altijd wat zo, zucht :wall:



Groetjes Dopey.