:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Hier meiden, geen ruzie :naughty: :mrgreen:
Ik voel me eigenlijk beter als de dagen voor de test, alhoewel ik wel snel moe ben ( een klein uurtje fitness en ik ben bek af, van de week ook al met een kwartier badminton ).
Verder heb ik nu na de fitness heel licht buikpijn.
En als ik honger krijg wordt ik gelijk duizelig.
Maar ik mag niet klagen tot nu toe ( al krijg ik alle kwalen, zolang het maar goed blijft gaan hoor je meniet klagen ).
Nog even hoop, en dan wil ik een positieve test zien!
Anders ik wel!!
Ik doe al ruim een jaar mijn best!!! Dus het mag wel!!!
Tot nu toe nog geen :evil: :evil: te bekennen dus nog steeds hoop!!
Wel wat steekjes in mijn buik, benieuwd wat voor teken dat is!!!
Liefs,
Hoop
Dat kan inderdaad positief zijn
We gaan even positieve energie de kosmos in sturen met zijn alle, oke?
Ga je gelijk over 2 dagen testen hoop?
Groetjes Dopey.
Dopey, klagen mag ook! Daar zijn we hier ook voor.
Ja maar ik wil niet klagen over kwaaltjes, omdat ik besef hoeveel geluk ik heb tot nu toe met zwanger worden.
Snap je wat ik bedoel :mrgreen:
Over andere dingen klaag ik heus nog wel hoor :mrgreen: :mrgreen:
Groetjes Dopey.
@ Dopey, ik weet niet of ik meteen ga testen. Ik denk het niet maar er ligt een test thuis dus het is wel verleidelijk!
Jullie horen het wel!!!
Ik snap helemaal wat je bedoelt Dopey!! Ik heb dat ook hoor!!
Weet je…Vanmorgen toen ik zo :sick: was had ik echt zoiets van pfff…Mag hopen dat dit niet de hele dag is…
Nu zit ik achter de pjoeter, voel ik helemaal niets en denk ik… Kom kwaaltjes, waar zijn jullie…
Zal de onzekerheid wel zijn…
Hoop we wachten rustig af!! :: ::
quote=“Dopey”]:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Hier meiden, geen ruzie :naughty: :mrgreen:[/quote]
Gelukkig ben je gul met strooien Dopey!!!
Dan kan ik er ook nog een paar vangen
Krystle en Dopey, ik ben zo ontzettend blij voor jullie, geweldig joh!
En wat heb je het leuk aan je familie verteld Krystle!!!
@Smiley
Ik weet inderdaad nog niet zeker of ik die testjes die jij hebt nog wil bestellen. Misschien houd ik het bij mn vertrouwde testjes van premom.nl
Ik moet ze wel zachtjes aan gaan bestellen, want ik heb ze over een dag of 15 misschien wel weer nodig (tenminste…hopelijk niet natuurlijk )
Gelukkig ben je er nou wel uit hoe het zit met die testjes, nu maar hopen dat de volgende test positief is!! :thumbup:
Oooooh, ik vind het zo spannend worden, Hoop, Martje, Kippie, Karika…SUCCES!!! DE KOMENDE DAGEN!!!
Liefs Lotje
Het gaat goed met alle zwanger hier. Lekker van genieten hoor meiden. Nu heb je nog niet zoveel klachten. Bij mij kwamen de vorige keer de kwaaltjes pas met 7 weken. Ik hoop dat ze bij jullie meevallen.
@Denise, hoe gaat het meid? Al een beetje beter en minder misselijk? Wanneer kreeg je nu een echo?
@Hoop. Heb je al wat klachten? En wat denk je zelf? Ik duim echt mega hard voor je. Je verdient het echt na een jaar.
@Krystle en Dopey, jullie hebben het vroeg verteld maar dat is het wel waard als je alle gezichten ziet, he?
@Smiley, fijn dat ie neg. was. Nu maar hopen dat je de volgende test die je doet positief is. Heb je wel geklust, met je ei in aantocht?
@iedereen, ik duim met jullie mee
Hier gaat het allemaal z’n gangetje. Heb niet het idee zwanger te zijn. Geen kwaaltjes of pijntjes, maar wel erg veel trek dus de ongi zit er aan te komen. Nu moet ik zaterdag ongesteld worden maar dan ga ik dus de hele dag naar ponypark slagharen. Dat wordt weer gezellig. KLus en duim ze.
Dopey en Krystle: leuk zeg, die reacties van jullie ouders enz. Heerlijk!
Krystle, ik heb me direct via internet aangemeld voor MvM. Dan wordt je vanzelf opgebeld voor een afspraak. Ze mogen geloof ik pas vanaf vijf en een halve week testen, dus het kan even duren voor je iets van ze hoort
Ik ben niet langs de huisarts geweest. Laatst toen ik die vragen over mijn hooikoortsmed. had heb ik het toch maar even gemeld. Anders krijgt hij het wel van de verloskunidige te horen. De uitslag vd bloedonderzoeken die de verloskundige doet, worden nl ook doorgegeven aan je huisarts.
De verloskundige heb ik gebeld toen ik volgens mij zo’n 5 weken zwanger was. De assistente heeft mij toen later op de dag terug gebeld (stond ik midden in de V&D in Haarlem :mrgreen: ) om de afspraak te plannen. Meestal mag je rond de 8 weken voor de eerste keer komen.
Lotje, ik ben nog niet echt veel wijzer geworden met mijn hooikoortsmed. Ventolin is volgens hun wel wat schadelijk, maar het zorgt niet voor misvormingen. (Wat moet ik daar nu mee???) Probleem is dat ik het af en toe gewoon nodig heb, omdat ik voor mijn gevoel dan echt bijna stik. Ik gebruik het dus echt alleen in uiterste noodzaak. Verder mag ik wel neussprays met een bepaalde stof erin, maar mijn home-made zoutoplossing werkt ook prima. Ook heb ik een grote zonnebril (schijnt nu erg hip te zijn 8) ) gekocht. Hoop dat het werkt.
Martje, Hoop, Kippie en Karika ik duim voor jullie
Smiley: hoop dat je er een beetje uit bent. Lastig al die testjes :mrgreen: :mrgreen: . Gelukkig is een zwangerschapstest een stuk eenvoudiger :mrgreen: .
Krystle: ik kreeg pas rond week 6 klachten: misselijk, opgeblazen gevoel 's avonds, moe. Bereid je hubbie maar vast voor op roomservice: ontbijt op bed helpt veel. En niet te veel in een keer eten. Kleine beetjes verspreid over de dag is fijner dan 3 grote maaltijden per dag. En 's avonds niet te laat aan je avondeten (wij hanteren hier nogal eens mediterane tijden…maar nu even niet :mrgreen: )
Pfff, wat een verhaal weer. Tot later!!
(vanavond desperate houswives :dance: :dance: :dance: :dance: )
En sterre gefeliciteerd met je baby-cavia’s. Krijgen we ze nog op foto??
Liefs Pinot
@Lotje wrote:
Oooooh, ik vind het zo spannend worden, Hoop, Martje, Kippie, Karika…SUCCES!!! DE KOMENDE DAGEN!!!
Liefs Lotje
Bedankt Lotje, jij ook heeeeel veel succes!!!
Nog geen :evil: :evil: ?
Hoop, Martje en Karika hoe gaat het? Nog geen :evil: :evil: gezien?
Wanneer gaan jullie testen?
Hier vage klachten…
Ben heel erg moe, en sinds gisteravond een beetje misselijk en gammel. Verder is mijn humeur echt om te schieten :oops: .
Maar ik houd het gewoon op PMS of een virusje ofzo…vorige maand heeft mijn lijf me zo voor de gek gehouden dat ik het rustig afwacht…
Jij ook bedankt Kippie!!!
De :twisted: :twisted: zijn gelukkig nog niet in aantocht!!
Ik heb wel wat meer afscheiding en ik dacht vanmiddag heel even een piepklein beetje bruine afscheiding te zien. Vorige maand had ik een dag of 5 van te voren flink wat bruine afscheiding en nu dus nog niets!!
Maarja, Dopey had ook bruine afscheiding en we weten hoe dat is afgelopen :dance:
Spannend he, je (ik tenminste) wordt je zo bewust van alles wat je voelt, al die vage klachten inderdaad…
Pfff…ik denk dat ik misschien wel wat eerder ga testen…
Ik duim voor je hoor!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Liefs Lotje
Ik heb vanmorgen trouwens gelachen. Hubbie heeft gisteren een nieuwe gsm uitgezocht (abonnement was weer voorbij, dus hij mocht weer :mrgreen: ) Omdat wij geen wekker hebben zetten we altijd het alarm van onze gsm. Vanmorgen moest hij om 6.20 opstaan en hij vroeg mij of ik voor de zekerheid mijn gsm op 6.30 zette, voor het geval zijn gsm niet precies deed wat hij moest doen.
Vanmorgen liep gsm gewoon af. Hubbie had zich aangekleed, mij ontbijt op bed gegeven en stond met zijn jas en zijn tas klaar om te gaan. Ik vond het vreemd dat mijn gsm nog niet af was gegaan (zat immers maar 10 minuten tussen) en keek dus hoe dit kwam. Bleek dat het pas 5.30 was… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ik heb me rot gelachen.
Liefs Pinot
Lotje, ik ben nog niet echt veel wijzer geworden met mijn hooikoortsmed. Ventolin is volgens hun wel wat schadelijk, maar het zorgt niet voor misvormingen. (Wat moet ik daar nu mee???)
Jemig!!! Inderdaad.........daar heb je wat aan zeg :?
Dit soort dingen zijn echt fijn om te horen, hoe bedoel je, laten we ons even indekken, maar we weten niet precies waartegen! :doh:
Enneh.......hip hoor zo'n big-zonnebril 8) 8) , net een filmster :wink: (zo noemde een licht-zwakzinnige client me als ik met mn grote zonnebril binnenkwam)
Gelukkig gaat het zonnetje lekker schijnen, dan lopen er meer met een zonnebril :lol: (nadeel is alleen dat je bij dit mooie droge weer meer last heb van je hooikoorts waarschijnlijk :wall: )
Hihi.......helemaal kant en klaar om 5.30 :mrgreen:
Je mannetje is trouwens wel een lieverd hoor, met zn roomservice!!
:-* Lotje
@Lotje wrote:
Jij ook bedankt Kippie!!!
De :twisted: :twisted: zijn gelukkig nog niet in aantocht!!
Ik heb wel wat meer afscheiding en ik dacht vanmiddag heel even een piepklein beetje bruine afscheiding te zien. Vorige maand had ik een dag of 5 van te voren flink wat bruine afscheiding en nu dus nog niets!!
Maarja, Dopey had ook bruine afscheiding en we weten hoe dat is afgelopen :dance:
Spannend he, je (ik tenminste) wordt je zo bewust van alles wat je voelt, al die vage klachten inderdaad…
Pfff…ik denk dat ik misschien wel wat eerder ga testen…
Ik duim voor je hoor!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Liefs Lotje
Hou op schei uit…ik zie ze echt vliegen af en toe hoor… :wall:
Ik kan zowat niet wachten tot ik kan testen…
Hubbie zei gisteren al, nou dan doe je toch gewoon een testje?
:naughty: Ik probeer het echt vol te houden tot zondag (als ik dan nog niet ongi ben)
@Pinot, leuk zo’n hubbie :lol:
Ik zou niet meer bijkomen van het lachen!
Ik kan 't niet laten om m’n berichtje te typen, moet nog wel 5 pagina’s bij lezen :shock:
Krystle: drie hele dikke knuffels van me, meid! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Kus-kus-kus!!!
Heb nog niet je “aankondiging” gelezen, maar zie wel je banner staan!!!
M’n stemming is om af te schieten, niet normaal. Ben vandaag voor 't eerst tegen m’n baas uitgeschoten en heb 'm gezegd dat als ik dat nog 'n keer moet uitzoeken hij alles in z’n reet kan steken. :silenced: :doh:
Hij keek me met zulke grote ogen aan, ik dacht meteen “oeps”. Gelukkig kan ie 't wel van me hebben, hij weet hoe ik in elkaar steek en dat er soms wat spanningen zijn. Gelukkig heb ik 'n kei van 'n baas!!!
Maar goed, onderweg naar huis keek ik uit op 'n mooi weiland en 't zonnetje kwam door, en ik begon bijna te janken… :oops:
Zondag was 'n shipsiedag, hubbie wilde liever gaan werken want met mij in één huis was niet zo leuk, zei hij. Hij heeft 't overleeft, en snapt wel dat er misschien wel 'n goede reden achter zit. Ikzelf zou wel 'ns willen dat 't over was, kan erg moeilijk met mezelf in één ruimte zijn (laat staan één lichaam) en ik vind mezelf erg irritant, bij tijd en wijlen… :roll:
Verder, lichamelijk, voel ik me prima! 'n verschil met vorige periode, nu voel ik soms 'n klein vlindertje door m’n buik, de kriebels zeg maar. En heb soms 't gevoel wat ik heb als ik al 'n dag ongesteld ben: zeurende bekken/heupen (de botten) en 't gevoel alsof er een tamponnetje uit moet (zo’n ‘zwaar’ gevoel, zeg maar… lekker detail…not).
Ojee, ik hoor Eric Clapton beneden… zwijmel, zwijmel… ik ga even hubbie knuffelen :inlove: en dan vlug de rest bij lezen!!
Liefs,
Kaatje
En nog ffe reageren op de berichtjes (die ik wel kon onthouden…)
@Pinot wrote:
… Bleek dat het pas 5.30 was… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ik heb me rot gelachen.
Ik ook!
Whahaha... zie 't al voor me...
Issie daarna nog wel lekker tegen je aan gekropen??
Martje, je moet testen wanneer jij denkt dat je 't tijd vindt. Je zit nu tussen de wal en 't schip (zeg je dat zo??), vanwege wat er vorige maand gebeurde. Maar om nu de hele tijd in de zenuwen te zitten, lijkt me ook niet fijn. Test je eerder (lichtjes) positief, zul je toch twijfelen, of dat nu op je ongidag is of de dag ervoor! Denk niet dat 't bij mij dat weg zou nemen, als ik in jouw schoenen zou staan. Doe wat je zelf 't fijnste vind, zodat 't niet té erg wordt!
Jeetje, wat leven we in spannende dagen zeg. Haast iedereen heeft 'n banner van nog maar 'n paar dagen voor de ongi-dag! Spannuuunnndddd...
Ik denk dat dit m'n werkelijke banner is: Banner Kaatje (ben zo vrij geweest om er maar 'n linkje van te maken!).
Moet nog even wat kwijt over 'n ouder berichtje, over dat 'met de billen omhoog'. Dat is hier ook erg herkenbaar. Na 'afloop' nemen hubbie en ik ook niet vlug afscheid, maar knuffelen we nog 'n paar minuutjes. Dat helpt echt. En niet meteen naar de wc hollen, want dan "klotst" alles er weer uit..... excuse me :sick: :sick:
Voor de rest: toi-toi-toi!
Kom maar op met die pos-jes!!!
Liefs,
Kaat
PS: Dopey, je duim je morgen 'n beetje voor me? Als er geen ongi is, ga ik na 't werk 'n testje halen voor donderdagochtend
:wink:
Hoi Kaat
Ik ben dan geen Dopey maar ik duim morgen ook voor je meis,SPANNEND!!! Het zou heel erg tof zijn!!!
En ja door de vorige keer ben ik een beetje in dubio, ws was ik toen wel bjina zwanger, zoals smiley het toen uigelegd heeft en werd ik daarom pas op dag 32 ongesteld…dus zou ik vandaag al kunnen testen… maar ik wacht denk toch nog tot morgenavond of donderdagmiddag, want dan ben ik vrij.
Liefs :-*
Heeey meiden, hoe is het hier?
Hoe gaat het met de klussers? Goed vissen hè :lol:
Voor de wachtende
:thumbup: :thumbup:
En hoe gaat het met de zwangeren?
Hoop dat alles goed met iedereen is.
Hier komt mijn NOD weer langzaam aan dichterbij…maar ik voel niks bijzonders…heb niet het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn, helaas
Maar we wachten af
Ik ga nu lekker slapen, heb vannacht weer niet geslapen, lukte niet en sliep vanmorgen rond half 9 tot half 12…niet echt veel dus :wall:
Trusten alvast allemaal :-* :-* :-* :-*
Trouwens ik moet zondag ongi worden…dat is dan toch over 5 dgn??
Waarom staat er in mijn banner dan 6 dgn??
:-* :-* :-*
Hoi
Even een vraagje heb nu foliumzuur van de apotheek, maar het is bijna op, kan ik dan ook foliumzuur van een ander merk kopen en gaan gebruiken of is adt niet verstandig ?
Liefs