Februari/Maart 2006-stoppers (deel 5)

@Krystle wrote:

Frederike, geweldig dat plaatje!!! Enneeee…Als er gebeld wordt, gewoon niet open doen!!!lol


Hahahahhahha. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nou Dopey hopen maar he.



Denise veels succes met je misselijkheid en idd maar ff urine wegbrengen voor de zekerheid en succes met je schoonzus.



Frederieke wordt echt spannend zeg!! Ik :thumbup: :pray: voor je.



Sterre bedankt he voor je lieve reactie. Wens jou ook veel succes!!! :smiley:



Vandaag een rotdag gehad. Superdruk op werk. Buikpijn werd erger. Tis echt onder in me buik, is helemaal opgezet en zodra ik er op druk voel ik t alsof ik moet plassen. Dus ik ha gebelt en die dacht aan blaasontsteking of eerste tekenen van een mogelijke zwangerschap. Dus ik moet morgen ff urine brengen. Maar ik blijf rustig en ga nergens van uit. Ik hoop het wel natuurlijk, maar binnen een maand al??? :oops: :oops: Ben net gestopt met de pil zeg. Vandaag ook misselijk geweest, maar is nu weer een beetje gezakt. Ook had ik vanmidag een beetje last van duizelingen, maar dat zal wel van stress geweest zijn, aangezien ik het heel druk gehad heb. Dan moet ik morgen nog ff naar het ziekenhuis. Ff voor controle voor knobbel (fibroadenoom) in mijn borst. Is goedaardig hor, maar voor de zekerheid controle om de zoveel tijn. Ken ik gelijk vragen of het kwaad kan bij een eventuele zwangerschap.



En we hebben hier idd wat hormoontjes nodig!!! :smiley: :smiley: :shock:



Kus Sam

Sam dat zou geweldig zijn!!

Ik duim voor je!!!

Suc6 morgen!



Liefs

Sam, succes dan morgen… Ik ben benieuwd!! Laat je t ons weten als je meer weet??

Helaas helaas… toch de :evil: :evil: hier :frowning:

nog niet in alle hevigheid, maar wel overduidelijk



Is nu morgen de eerste dag van mijn nieuwe cyclus? Aangezien vandaag al zo ongeveer om is en het nog niet vreselijk erg is?



Daar ga ik maar van uit…



even nieuwe banner maken en nieuwe NOD berekenen



een 2007 mama dan maar :slight_smile:

Engeltje wat jammer zeg :frowning: :frowning: . Op naar de volgende ronde, probeer positief te blijven…



Bedankt allemaal, als ik wat hoor laat ik t ff weten. Maar nog te vroeg om te zien of ik zwanger ben dus zal nog wel geduld moeten hebben.



Ga slapen, want ja het is weeerrrrrrrrrr te laat hahaah. Gaat al twee weken zo, ach ja straks lekker lang weekend.



Trusten allemaal,



Kus Sam

Ha meiden!



Ben net terug in nederland en zoals jullie aan mijn banner kunnen zien zijn de :evil: vanmiddag gekomen.

Aan de ene kant balen :frowning: , aan de andere kant ben ik blij dat het werkt. Dit is mijn eerste echte ongi zonder pil en mijn berekening aan de hand van het cervixslijm klopt, dus ik ben best tevreden :slight_smile:



Mijn nieuwe NOD is 12 mei (op basis van een 31dg durende cyclus).



@Engeltje, balen meis, samen naar de volgende ronde!



@Frederike, ik duim voor je! (Misschien wordt het toch nog een echte goede vrijdag!)



@Sam, succes morgen!



@Smiley, jij gaat ook gewoon met ons mee naar de januari mama’s!



@Sterre, welkom!

He Jade, jammer zeg…



Is je NOD niet op 13 mei dan? Want april heeft 30 dagen, dus als je cyclus 31 dagen is wordt het toch 13 mei?



Mijn NOD is denk ik ook 13 mei, want ik ga uit van 30 dagen, maar dan vanaf morgen. Kunnen we weer samen aftellen :slight_smile:





Ik duim nog even vrolijk verder voor Frederike!

@Engeltje wrote:



Is je NOD niet op 13 mei dan? Want april heeft 30 dagen, dus als je cyclus 31 dagen is wordt het toch 13 mei?




:oops: dag 31 (12 mei) is natuurlijk de laatste dag van mijn cyclus…



Thx engeltje, in ieder geval 1 dag minder in spanning volgende maand ha ha! Gezellig samen tellen!!!

Goedemorgen,



Ik heb tot gisteren bruine afscheiding gehad (eerst dus 4 dagen ongi, helderrood en tot gisteren ook ruim 4 dagen, bruine afscheiding).



Gisteren heb ik ook erge buikpijn gehad en toen ik vanmorgen wakker werd ook weer (gelukkig is het nu aan het wegtrekken). Ik weet ook niet wat het is. Maar goed, we kunnen er nu weer met volle moed tegenaan.



Vanmiddag heb ik teammidag op het werk, gaan we een activiteit doen en uiteten. Heb er wel zin in!!!



@ iedereen die ongi is geworden: Jammer, volgende ronde beter we gaan gewoon allemaal voor 2007 baby’s!!! (2006 heeft er al zoveel :wink: )



@ iedereen die in spanning zit:succes :thumbup: :thumbup: een paar 2006 baby’s kunnen er nog wel bij :wink: !!!



Liefs,

Hoop

@ Engeltje: balen dat je ongi bent geworden, op naar de volgende ronde!

@ Sam: veel succes vandaag, hopelijk is het idd een beginnende zwangerschap?





Vanochtend urine bij de assistente van de ha gebracht, die controleerde gelijk op blaasontsteking. Dat heb ik dus niet maar ik had teveel witte bloedcellen in mijn urine en dat wijst dus wel op een ontsteking maar waar die dan zit??? Ze zou met de ha overleggen en vanmiddag tussen 15.30 en 17.00 moet ik terug bellen. Ze denkt niet dat de ha anti-biotica gaat voorschrijven maar dat ze de urine op de kweek zetten. Schiet dus niet echt op. Vannacht weer erg :sick:. Straks werken van 14.30 tot 21.00. Ff kijken of het gaat want ik voel me met de dag slapper worden.

Ik zit vol spanning te wachten op een telefoontje van mijn broer wanneer mijn neefje of nichtje geboren is!



kuzzz

Jeetje Denise, hopen dat je snel weet waar het zit en wat je er aan kan doen.



Balen Engeltje, maar kom op naar de volgende ronde!



En dat geld ook voor jou Jade!



@Sam, spannend zeg wanneer krijg je dan antwoord?



@Frederike, geweldig plaatje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Het begint nu wel spannend te worden, nog 1 dag en dan ga je testen toch?



@Hoop, fijn dat je nu van je ongie af bent, dan kan je ook naar de januari mama’s :mrgreen:



Groetjes Dopey.

@Engeltje/Jade jammer dat jullie ongi zijn. Dan nu dus idd op naar 2007… succes! :**:



@Denise Wat spannend allemaal zeg. Ik hoop ook dat er iets duidelijks uit de kweek komt en dat jij je snel een beetje beter gaat voelen. Doe je voorzichtig?? :pray:



@Dopey wrote:

@Frederike, geweldig plaatje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Het begint nu wel spannend te worden, nog 1 dag en dan ga je testen toch?


Ja, als ik niet ongi ben morgen dan wil ik testen. En tot op heden stond er niemand aan de deur :lol: dus de hoop is een beetje terug. Maar ik hoor iedereen over misselijkheid en duizeligheid enzo. Heb daar eigenlijk geen last van en dus twijfel ik. Of zijn er ook dames die daar fluitend doorheen gaan, door zo’n periode? Ik ben wel smerig moe maar daar zou ik ook 1001 andere oorzaken voor kunnen aanwijzen. Te laat naar bed te vroeg op, druk op het werk… enz enz enz Ook zijn mijn suikerwaardes niet lager of anders dan normaal, en ook dat zou een teken kunnen zijn. Mijn (.)(.) branden wel een beetje maar ook dat is al minder dan vorige week.



Kortom: ben wel een beetje toe aan duidelijkheid. :silenced:



Nog 1 nachtje slapen… :pray:

Nou ja, ik was gister ook misselijk, dus dat zegt niet zoveel. Bovendien zijn er genoeg vrouwen die nooit misselijk worden tijdens hun zwangerschap, en meestal is dat vanaf de 6e week.



Ik dacht zelf al dat ik niet zwanger was, maar doordat ik opeens zo’n vlaag van misselijkheid had, kwam het gevoel van zou het dan toch, weer even terug…



Ach het was nog maar de tweede ronde, ben allang blij dat mijn cyclus behoorlijk regelmatig lijkt te zijn tot nu toe…





Ik :thumbup: voor je frederike!



Denise: ik hoop dat ze snel weten waar het vandaan komt, zodat ze er hopelijk wat aan kunnen doen. Ik hoop ook dat je je gauw beter gaat voelen, zodat je lekker kunt genieten van je zwangerschap! Wanneer moet je voor het eerst naar de VK?



En Pinot, hoe gaat het met jouw wondertje?

Spannend Frederike…al iets gearriveerd???

Hoop het niet :pray:



Engeltje: balen dat je ongi bent geworden, op naar de volgende ronde! :-* En jade ook

We gaan gewoon voor de “mama’s van jan 2007” naam :dance:

ja hoor, ben weer tante geworden van een nichtje! Ze heet Marit en is 3300 gram en is 51 cm. Ze was ineens in een stuit gaan liggen dus haar beentjes lagen een beetje ongelukkig in de buik mijn schoonzus. Ze maken voor de zekerheid even een echo van de beentjes om te kijken of er niks met de heupjes is. Verder ziet alles er goed uit zeg mijn broer :dance:





kuzzz

Gefeliciteerd Denise, ben je er al geweest?



Groetjes Dopey.

Gefeliciteerd Denise!



Marit… hele leuke naam!

Jade: Balen zeg, maar idd wel fijn dat alles werkt. Succes in de volgende ronde!!!



Hoop: Veel plezier vanmiddag.



Denise: Ben wel beniewd wat het dan is, afwachten maar. Gefeliceetd met je nichtje!!! :smiley: Leuk hor!!!



Frederieke: ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: voor je!!!1



Heb vanochtend urine weggebracht. Ze heb er gelijk ff een blik op geworpen en het is geen blaasontsteking. Ik moet het nog even een week aankijken. Volgende week testen, als de test negatief is dan naar dokter. Als positief dan hoort het bij de zwangerschap. Logisch, want je baarmoeder wordt groter en drukt dan tegen je blaas aan. Dus spannend hor. Ik voel me wel zwanger. Maar ik wil er niet vanuitgaan om een teleurstelling te voorkomen. Maybe zit het wel tussen mijn oren. Ik weet het niet. Ik ga weer verder met werk, tis weer lekker druk :shock:



Kus Sam

@Sam, zo dat wordt echt heel spannend nu, ik :pray: :pray: :pray: even voor je.



Welke dag ga je testen?



Groetjes Dopey.