Februari/Maart 2006-stoppers (deel 5)

Denise, Pff t zit niet mee he?? Hoop dat die capsules heeeel snel werken!! Maarreh wacht please niet te lang om naar je ha te gaan!!! Aan uitdroging en verzwakking heb je niets!!!



Pinot en denise…Kom eens op met die hormoontjes…De helft van de dames is weer hard aan het klussen… Hebben ze nodig!!lol



Dopey… Ik ben benieuwd!! Het zou niet gek zijn als je ei nu eerder is, fijn zelfs!! Vorige cyclus kan langer geweest zijn door de pil!!

Gevoelsmatig heb ik ook eerder mijn ei deze maand… Ik wacht rustig het oordel van de persona af… Ondertussen klussen we netjes om de dag om de voorraad zaadjes op peil te houden…En natuurlijk omdat het fijn is!!!



Frederike/ Engeltje… Vasthouden dat eiiiii!!!



Fijne dag allemaal!!



Krys

Sterre:

Welkom :dance: Hopen dat je ook snel zwanger mag raken :wink:



Engeltje:

Is aardig spannen nu bij jou!!! Even flink door :thumbup: en :pray:

:wink:



Frederike:

Geef je groot gelijk dat je de rest van volgende week ook vrij hebt genomen, geniet er van :smiley:

Bij jou is het trouwens nu ook spannend. Ook voor jou :thumbup: en :pray:



Krys:

Geniet lekker van je vrije dagen :dance:



Dinese:

Vervelend zeg dat je je zo :sick: voeld. :frowning:

En wat een stomme mensen waren dat gisteren, niet echt tof :naughty:



Jorien:

Wat een leuke en mooie foto’s

Wat heb je een mooi mannetje :inlove:



Nog een fijne dag allemaal :-*

zit ik mezelf nu voor de gek te houden, of kwam daar net echt even een vlaag van misselijkheid voorbij…



aarrggh, vrijdag duurt nog zo lang… maar ik hou dapper vol

Kop op…we slepen je er door heen…

Ga anders even lekker afleiding zoeken

Spannend Engeltje! Ik duim voor je!



Krys, knap kereltje hoor!

Waar is iedereen :? .



Nog even geduld engeltje, het is zo vrijdag.



Groetjes Dopey.

Hallo,



Denise, fijn dat je misschien iets gevonden hebt tegen de misselijkheid. Ik stond een keer in de natuurwinkel en toen vroeg er ook iemand om gembercapsules tegen zwangerschapsmisselijkheid, want die werkte bij haar zo goed. Er zijn dus mensen bij wie het prima werkt.



Jorien, leuke foto’s!!



Hier nog wat hormoontjes van degene die rond hun NOD zitten :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::



Ben vanmorgen met de opleiding naar een zorgboerderij geweest. Daar werden mensen uit de psychiatrie en dementerende ouderen opgevangen. Was heel leuk. Eigenaar was vroeger boer, maar kon door een ongeluk zijn oude beroep niet meer voortzetten. Is zo’n 10 jaar geleden met de zorgboerderij gestart. (Alleen die mestlucht was minder prettig :sick: . Maar met een beetje rustig doorademen is dat ook goedgekomen)



liefs Pinot

Daarna hebben we boerengolf gedaan.

@ Engeltje: spannend! Het is zo vrijdag, nog 2 nachtjes slapen :!: Ik duim voor je :thumbup: :thumbup:

@ Pinot: leuk he een zorgboerderij, ben ik ook wel eens geweest. Een prachtig iniatief maar die mestgeur, tjaaa :sick:





Mijn urine is heel de dag al erg donker terwijl die anders altijd erg licht is. Ook ruikt die erg sterk. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Ik begin me nu wel een beetje zorgen te maken :?





kuzzz

Denise, dat klinkt als een blaasontsteking. heb je ook pijn bij het plassen en moet je veel vaker dan normaal? (dit hoeft allemaal niet hoor). Als ik jouw was effe naar de ha en de assistente even je urine laten checken. (ochtendurine). Van een blaas ontsteking wordt je ook verschrikkelijk moe.



Je kunt er zelf ook wat aan doen om het te voorkomen of te verhelpen en dat is iederedag een vitaminebruistablet met vitm c (1000 mg of de helft) innemen. Verder schijnt cranberyy sap ook erg goed te helpen. De bacterie kan nl. niet tegen zure sappen.



Denise het kan ook duiden op een vochttekort (dus dan plas je juist weer erg weinig en is de urine dus te gecocentreerd). Dus blijf water drinken ondanks je misselijkheid. Ook hier geldt als je het niet vertrouwd de ha bellen.

hallo?



hoe is het met iedereen?



@engeltje, hou nog even vol meid want te vroeg testen is ook niet goed onder tussen blijf ik heel hard :thumbup: voor je.



@ denise, dat lijkt idd op een blaasontsteking maar ik zou toch je ha contacteren mocht je er morgen nog last van hebben. Je kunt beter altijd een beetje voorzichtig blijven.



@ sam, het is fijn te weten dat ik hier niet alleen redelijk jong ben. Wij wonen nu al een goei half jaar samen en hebben een in dec een app gekocht dat we nog steeds aant het renoveren zijn maar het is bijna af.

Normaal zullen we in mei kunnen verhuizen. mijn vriend is ook 23 maar we willen allebei jonge ouders zijn en we hebben er heeeeeeeeeeeel lang over liggen praten voor we het uiteindelijk hebben besloten. mijn broer is ook juist papa geworden en daarom zou het ook leuk zijn moest er niet al te veel tijd tussen steken. ik hoop dat jullie wens ook heel snel uitkomt.





Ik vind het echt reuze fijn hoe ik door jullie word verwelkomt. Ik hoop ook voor iedereen dat jullie snel zwanger zullen worden en voor de gene die al zwanger zijn een fijne zwangerschap en een gezond engeltje die jullie leven kan verijken.



dikke kusjes

sterre

Denise, het eerste wat bij mij opkomt is dat je misschien wat uitgedroogd raakt door de misselijkheid en het overgeven, ik weet echter niet of je wel of niet genoeg (kan) drinken??

Duizeligheid hoort ook bij uitdroging… Dat zou eventueel die duizeligheid van gister kunnen verklaren…



Ik zou als ik jou was morgenochtend wat urine opvangen en dit langsbrengen bij de ha. Volgens mij kunnen ze hierop testen…Een belletje en je weet het.



Doe rustig aan, pas op jezelf!!

Ik sluit me aan bij de dames.

Een donkere urine betekent dat je niet voldoende vocht binnen krijgt. Vanzelfsprekend ruikt de urine dan ook meer, omdat er in verhouding meer afvalstoffen inzitten (in lichte urine zit in verhouding veel water).

Dit kan tot gevolg hebben dat je een blaasontsteking krijgt, omdat de boel niet voldoende doorspoelt en bacterien dus blijven hangen/staan.

Goed proberen te drinken dus. En als je agv je misselijkheid niet een heel glas in een keer naar binnen krijgt, kun je beter de hele dag door kleine slokjes nemen. Per dag moet je ongeveer 8 glazen wate drinken.



Zuster Pinot heeft gesproken :mrgreen:



Liefs Pinot

@Dopey wrote:



Nog even geduld engeltje, het is zo vrijdag.


ja ja, ik heb engeltjesgeduld :)

Denise: als ik jou was zou ik gewoon even bij de huisarts langs, zoals de meesten hier al adviseerden. Sowieso is aan te raden genoeg vocht tot je te nemen, om je nieren een beetje te helpen.

@Krystle wrote:

Frederike/ Engeltje… Vasthouden dat eiiiii!!!


Als het niet vastgehouden wordt ga ik er van het weekend gewoon even naar zoeken samen met mijn vent. :inlove:



Oh Denise ik ben het met de andere dames eens, ga aub naar de huisarts met je ochtendurine meis. Laat het goed controleren en drink veel. Hou je goed en neem geen risico met dat wondertje in je buik



Liefs

Ooooooooooh nog geen rode duiveltjes bij jullie te bekennen! Spannend, ik blijf nog gewoon ff duimen voor jullie… Nog eventjes volhouden meiden, voor je het weet is het vrijdag en dan mogen jullie testen!!!



Liefs

Nee, nog geen duiveltjes. Maar wel het gevoel alsof ze dadelijk aan de deur bellen en in grote hoeveelheden op de koffie komen… :hand:



maar goed, zo lang ze er niet zijn… :dance: :pray: :pray:

@ Frederike: ik kan me voorstellen dat je inspanning zit. Ik :pray: :pray: voor je!



Ik denk zelf dat het geen blaasontsteking is omdat ik geen pijn heb bij het plassen. Wel sinds vandaag steken onderin mijn buik, bij mijn blaas zeg maar.

Het kan zijn dat ik inderdaad te weing drink. Maar ik vind alle dranken zo vies :sick: Lust alleen wat cola maar teveel is weer niet goed. En warme chocolademelk uit zo’n zakje. Ik word gek :wall: dat ik gewoon niets meer lust. ga morgen toch maar even urine wegbrengen, even na laten kijken en gelijk tegen de assistente zeggen dat ik zo misselijk ben heel de dag.

Morgen krijgt mijn schoonzus haar 2e kindje! Ze moeten om 8.30 in het zh zijn en dan wachten op de keizersnee. Ze hebben al een dochter van 3: Dana en ik denk dat het nu een jochie wordt. Jullie horen het morgen :!:





kuzzz

Ik heb een keer nierbekkenontsteking gehad, door een verwaarloosde blaasontsteking. Ik had bij die blaasontsteking ook geen pijn bij het plassen, daardoor merkte ik het ook te laat… dus je weet maar nooit.



Ik drink tegenwoordig vaak gewoon water, lekker goedkoop en fris. Gewoon paar keer per dag even een halve liter flesje vullen en bij je houden :slight_smile:

Frederike, geweldig dat plaatje!!! Enneeee…Als er gebeld wordt, gewoon niet open doen!!!lol



Mijn ventje is ook al flink op zoek naar dat speciale paaseitje…lol… Theoretisch gezien is het goed mogelijk dat ik dit weekend mijn ei heb overigens (uitgaande van een kortere cyclus dan afgelopen maand). Ben echt benieuwd of de persona t aangeeft. Natuurlijk heb ik het gevoel dat dat ding t bij mij niet doet… Maar das een logische gedachte denk ik… Eerst zien, dan geloven…



Denise, spannend van je schoonzusje… Ben benieuwd…Een vriendin van mij is laatst ook bevallen via keizersnede… Wisten het dus al lang van te voren. Mooie was wel dat t kereltje zich zelf aanmeldde… Haar vliezen zijn spontaan gebroken in de nacht voor de keizersnede!!



Lust je ook geen thee of water?? Maakt het idd wel erg lastig… Ben benieuwd wat de dokter zegt!! Succes meis!!



Engeltje (met idd engelengeduld!!) en Frederike…Nog 2 nachtjes slapen… :: :thumbup: :: :thumbup: :: :thumbup: :: :thumbup:



Krys