Februari/Maart 2006-stoppers (deel 5)





Zie je je aanpassing niet, druk dan even op F5

Weer een nieuw deeltje! Aanpassingen kunnen weer via pb.



:-* Smiley

Toppie Smiley!!!



Hopelijk weer een paar zwangere dit deeltje!



Liefs,

Hoop

Ja in dit deeltje meer zwangeren!! waaronder ik hoop ik

Hihi en ik HOOP ik!!!

Lisette, leuke foto. Als je het niet erg ben blijf ik nog even anoniem. 8)



Jade, was je wel ingelogd toen je de foto niet zag en de dec-mama’s niet kon vinden. Als je niet ingelogd bent zie nl geen foto’s en ook de 9 maanden mama’s zijn dan ineens spoorloos verdwenen. :shock:



Ik ben net voor het eerst in drie jaar naar de tandarts geweest. Beetje rare man (volgens schoonzus wordt je af en toe wel eens afgebeld omdat hij ‘op vakantie’ is, maar hij heeft wel het nieuwste van het nieuwste staan. Zo op het oog geen gaatjes. Hij wilde een foto maken, maar dat wilde ik nu niet omdat ik zwanger ben. Hij begon wel gelijk over mijn verstandskiezen… :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: En dat dat waarschijnlijk wel de kaakchirurg zou worden :shifty: :shifty: :roll: :roll: .

Hubbie had een foto zonder gaatjes :dance: Daar ben ik dus nog niet zeker van…Ach ja, ik ben in ieder geval weer een keer geweest.



Liefs Pinot

Ik zie dat ik nog iets vergeten ben!



Sterre, welkom. Ik hoop dat je snel zwanger bent! En maak je niet druk over alle dingen die je nog niet weet. Je kunt jezelf snel genoeg ‘bevruchtingsexpert’ noemen. :mrgreen: :mrgreen: . Dit forum heeft een groot nadeel: het is erg verslavend!!!



Liefs Pinot

Enne, ik HOOP gewoon ALLEMAAL :mrgreen: .

Dan kunnen we deze topic opheffen en maken we gewoon een dec/jan mama’s :mrgreen: :mrgreen:



Liefs Pinot

Ja! Dat is een goede Pinot. :wink:

Ben ik het wel mee eens!!!



Iets om naar te streven (hadden we al maar toch :wink: )



Liefs,

Hoop

hey



Bedankt al voor de zovele tips en steun, ik ben blij dat ik er nu met jullie over kan praten want tegen iemand anders als mijn ventje gaat dat niet ,want niemand mag het nog niet weten. vooral omdat ze allemaal zeggen: wacht nog maar een beetje uwen tijd komt nog wel.

Ik heb al weer door dat ik tussen een hele boel babbelkousen zit :slight_smile:

maar vind dat helemaal niet erg want ben er zelf ook wel eentje :lol: .

Ik wens jullie in ieder geval veel succes om in dit deel zwanger te geraken en ik zal zeker :thumbup:



hey pinot. Naar de tandarts gaan is altijd een klus die je niet wil doen maar je kan uiteindelijk zeggen dat je nog eens bent geweest he.



groetjes sterre

Sorry, hier ben ik weer.

even iets recht zetten. Ik ben 22 jaar en ik verjaar op de 28ste daarom dat er 28 achter staat. :slight_smile: maar het zal snel 23 zijn omdat ik op het einde van deze maand verjaar. :smiley:



groetjes sterre

Hé Sterre, welkom hier!

Je valt meteen met de kont in de boter he, tussen de kletsers hier!



Ik ben officieel wel 'n april-klusser. Toch klets ik bij allebei mee!!!



Pinot, dat heb je dan toch maar mooi weer gedaan, die tandarts. Ben je er ook weer eventjes vanaf hè!



Lisette, super die foto! Twee knapperds die erop staan hoor. Je hebt echt 'n heerlijk mannetje, zo te zien!

Kan wel zien waar dat ie dat van heeft :wink:

Ik doe ook liever nog eventjes niet mee. Vind het wat prettiger om nog anoniem te blijven, voordat er ongewenste vragen komen. Hopelijk kan ik er snel eentje plaatsen voor je!! :stuck_out_tongue:



Kus,

Kaat

Wanneer ga je testen Frederike?

Vrijdag, Goede Vrijdag! :pray:

Ja, ik ben nog steeds compleet gesloopt. Dadelijk even koken voor mijn mannetje en dan schop ik die naar een vergadering en is de bank voor mij.

Ben de laatste weken sowieso heel erg moe. Heb volgende weer lekker een week vrij genomen. Maandag is toch al vrij, vrijdag moest ik ook al vrijnemen om mijn zwager van Schiphol te halen, dus ik heb die tussenliggende dagen ook maar meteen erbij gepakt.

Engeltje: jammer dat je ongi bent. Maar nu weer klussen dan...... :mrgreen:

Sterre: welkom! Zeer leerzaam en actief clubje hier. Ben ook nog geen week binnen en toen ik begon waren ze op pagina 14 van het vorige deel......

Fijne avond en misschein tot later vanavond.

@Frederike1975 wrote:



Engeltje: jammer dat je ongi bent. Maar nu weer klussen dan… :mrgreen:


nog niet hoor...

(in de war met smiley misschien?)


Even volhouden tot vrijdag, Jade ook, kunnen we z'n drietjes testen :)

@Engeltje wrote:

nog niet hoor…



(in de war met smiley misschien?)


Oops… ik ben ècht aan vakantie toe!!! :wall: :wall:



Ja, het volhouden gaat nu makkelijker dan vorige week of afgelopen weekend. Gelukkig, ik was gewoon een kwelling voor mezelf.



dag!

dag dames,

even een vraagje hoe zet je zo een cyclus of ongi kalender bij je naam?

Sterre, KLIK HIER en vul daar de eerste dag van je laatste menstruatie en je gemiddelde cyclusduur in. De code die je krijgt kopiëren en in je profiel plakken (bij “onderschrift”) Succes!



:-* Smiley

Pff, ik ben nu volgens mij op 1/3 deel van mijn scriptie. Toch nog het een en ande gedaan dus vandaag. Het kost me wel heeel veel moeite. Maar ja, ik zal toch even door de zure appel heen moeten bijten.

Ben nu broccoli-stampot aan het maken. Dat vind ik zo lekker. :drool: :drool:

En vanavond weer Desperate Housewives!!! :dance: Heerlijk!!



Liefs Pinot

Martje, je kunt best je ei nu al hebben hoor, dan is deze cyclus ook korter, en heb je over een dag of 14 je NOD al. Soms heb je wel 6 dagen voor je ei doorzichtig slijmverlies, dus het kan nog eventjes duren voor hij echt komt.


Dan denk ik inderdaad dat zo is dat ik een aantal dagen van te voren doorzichtig slijmverlies heb, want dat zou wel heel erg snel zijn en verder voel ik niets namelijk.En dan komt het een beetje overeen met mn banner. We wachten het weer netjes en geduldig af. We klussen gewoon nog ff lekker door hoor,hihi

Liefs