Februari/Maart 2006-stoppers (deel 5)

@ Sterre :



Welkom bij de feb/maart stoppers!!!

Hopelijk ben je snel zwanger



@ Pinot :



Zo je bent goed bezig!

Volhouden he, je scriptie moet een keer af :wink:



@ Smiley :



Deel 5 alweer, dat gaat snel !!!



Liefs

@Pinot wrote:

Enne, ik HOOP gewoon ALLEMAAL :mrgreen: .

Dan kunnen we deze topic opheffen en maken we gewoon een dec/jan mamaā€™s :mrgreen: :mrgreen:



Liefs Pinot




Dat zou wel heel erg tof zijn!!!

We doen allemaal onwijs ons best en laten we hopen dat het ons gaat lukken!!!

Oh meiden dat zou wel heel erg gaaf zijn dat goede vrijdag echt een goede vrijdag voor jullie zal zijn en dat jullie dan een positieve test in handen hebben!!! Ik :thumbup: nog ff verder voor jullie!!



:: :: :: :: :: :: :: :: :: ::



Liefs

@Martje wrote:

Oh meiden dat zou wel heel erg gaaf zijn dat goede vrijdag echt een goede vrijdag voor jullie zal zijn en dat jullie dan een positieve test in handen hebben!!! Ik :thumbup: nog ff verder voor jullie!!


Ik heb vanavond wel heel erg de neiging om te gaan testenā€¦ maar het is ƃĀØcht nog wel een beetje te vroeg. Moeilijk hoor.



Ik ga maar eens wat nuttigs doen, dit gehang achter de pc is ook niet wat zoā€¦



:silenced:

Ja veel te vroeg nog Frederike, gewoon netjes wachten tot GOEDE vrijdag :slight_smile:



Krampjes bij mij zijn weer weg, maar ik heb verder helemaal nergens last van. Dus ik kan me niet voorstellen dat ik niet ongi word deze week eigenlijk. Als ik zwanger was dan zou ik toch wel iets moeten merken aan mijn (.)(.) bijvoorbeeld, die zijn precies zoals altijdā€¦ of zou het ook kunnen dat dat dan pas wat later begint bij mijā€¦



Wat ik wel heb is steeds enorme honger om 11 uur, terwijl ik normaal altijd pas rond 12 uur trek krijg in wat boterhammen, en voor het avondeten hetzelfde verhaalā€¦ misschien soort van vreetbuien vlak voordat ik ongi word? Ik probeer er in ieder geval niet aan toe te geven (of eet fruit ofzo), want wil natuurlijk wel gezond eten (heb ook geen lekkere dingen in huis verder :))



GRMBL wachten duurt zo lang

So jullie gaan hard zeg :shock: :shock: :shock:



Welkom Sterre. Ik ben een Maart stopper, maar schrijf ook mee in April, aangezien ik toen eigenlijk ben begonnen met klussen.Dus bent ook nog lekker jong. Nou ik ook hor 23, wel al 8,5 jaar samen en bijna 3 jaar samenwonend. Maarja de mensen om je heen zeggen al snel: ohhh je bent nog veels te jong joh. Nou boeiend, maak ik lekker zelf uit hahah :smiley: . Tis onze droom dus waarom nog wachten?? Men ventje is al 26 dus valt nog wel mee. In iedergeval veel succes met klussen.



Jammer Smiley, succes volgend ronde. Ik ga nog meer :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: voor je.



Engeltje ik duim voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: Is bij iedereen anders. Sommigen komen er pas naar 4 maanden achter zwanger te zijn zonder iets te voelen ??? :shock: (lijk me niks, maar het kan wel). Dus nog even afwachten.



Frederieke jij ook veel succes ga ook voor jou :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray:



Pinot: dec/jan moeders klinkt erg goed :pray: :pray: :pray:





Lisette/frederieke leuke fotoā€™s, ik hou me ook nog ff anoniem als jullie het niet erg vinden :oops:



Vandaag weer misselijk geweest :sick: :sick: en nog steeds last van opgezette onderbuik, niet echt pijn meer gelukkig. Ben mezelf alleen een beetje gek aan t maken. Dus maar een beetje afleiding zoeken hier. Voor de rest lekker sporten en proberen mezelf er niet mee bezig te houden.



Kus Sam

Jeetje, alweer een nieuw deelā€¦ We babbelen er op los!!



Denise

Wat lief van Milou!! Doet een moeder goed, toch?? Wacht maar tot mama vertelt dat er een broertje of een zusje in haar buik zitā€¦Ben wel erg benieuwd hoe ze zal reageren!!



Pinot

Ik heb ook een hekel aan de tandarts, ben laatst ook geweest (was ook 2 jaar niet geweest) was expres gegaan voor ik met de pil stopte zodat ze mijn mond nog konden verbouwenā€¦ Viel gelukkig allemaal reuze meeā€¦2 kleine gaatjesā€¦

Wat fijn dat die vrouw van de mvm een leuke vrouw was en je super positief testte!! Vullen maar die flessen!!



Sterre

Welkom hier!! In de hoop dat je snel zwanger wordt!!



Smiley

Balen dat je ongi bent gewordenā€¦ Op naar de volgende ronde, op naar de januari mamaā€™s!!

Vraagje nog evenā€¦Over wat je zei over doorzichtig slijm 6 dagen voor je eiā€¦ Bedoel je daarmee dat je al dagenlang voor je ei doorzichtig slijm kan hebben, of een enkele dag (6 dagen voor je ei)??



Lisette/ Frederike, leuk om jullie fotoā€™s te zienā€¦ Ook ik blijf nog even anoniemā€¦ Je weet maar nooitā€¦ Mijn naam is overigens ook niet echtā€¦Gebruik hem altijd op t net, als ze Krys tegen me zouden roepen op straat kijk ik ook gewoon omā€¦ Zo erg is die naam me al eigen gewordenā€¦(gebruik m ook al jarenā€¦lol)



Kaatjes, hoe is het nou met je???



Sam, vervelend dat je zo misselijk bentā€¦Tenzij het een teken is natuurlijkā€¦



Morgen alweer mijn vrije dag.Heerlijk!!

Volgende week hoef ik alleen do en vrij te werkenā€¦Lkkr kort weekje dusā€¦(maandag vrij ivm pasen, di is mijn verjaardag. Krijg ik een halve dag vrij van de baas, andere helft neem ik vrij en woensdag is mijn officiele vrije dag)



Ik duik mijn bed in!!



Krys

Krystle lekker hor zoā€™n kort weekje!!! :smiley: Ik moet het maar ff met een lang weekend doen, nou das ook wel lekker toch?



Ik ga ook mijn bed opzoeken, weeeeerrrrrrrr veels te laat :shock:



trusten allemaal



Kus Sam

Volgens mij wordt het WODā€¦ :shifty:

Nee toch :shock:



Houd vast dat ei!!!



Liefs Pinot

hoi meiden,



Ik ben 1 dagje niet hier en er is alweer een deel 5 geopend, wat een kletskousen zijn we toch :wink:

Heb niet alles bij kunnen lezen.

@ Sterre: welkom en hopelijk snel voor jou een zwangerschap :thumbup:

@ frederike: nee toch? hoe merk je dat dan? je bent toch nog niet ongi geworden, toch?



Ik moet eerst een leuke foto van me laten maken, wil ik het hier plaatsen. Ik heb echt een hekel om op de foto te staan, dus fotoā€™s van mijn zijn erg schaars :lol:



Gisteren was het erg zwaar om te werken. De eerste cliƃĀ«nt ging nog wel maar toen moest ik naar een echtpaar en die hebben echt gedragsproblemen. Ik moest zelfgemaakte pizza voor ze maken en ik was natuurlijk erg :sick:, deed mijn werk rustig maar zei wel dat ik misselijk was en duizelig. Zegt ze: had je maar thuis moeten blijven, met jou heb ik geen medelijden. Ik was natuurlijk laaiend :x Kom ik speciaal voor hen werken omdat ze anders geen begeleiding hebben, krijg je dit. Heb toen mijn spullen gepakt en ben weggegaan. Ik laat me echt niet beledigen :!: Anders kan ik echt veel hebben maar nu merk ik dat mijn spanningsboog niet zo hoog is.

Toen ik op kantoor was om de overdracht te schrijven werd ik ineens niet goed. Alles draaide en ik trilde helemaal. Moest wel de auto instappen maar vond het doodeng. gelijk naar mijn bedje gegaan.

Vanochtend weer zo :sick: dat ik mijn w.c. pot innig moest omhelzen. Ik had niks in mijn maag maar moest echt overgeven. Deed zo pijn maar er kwam alleen wat water en gal uit. Tsjonge wat kan een mens beroerd zijn zeg! Fijne dag allemaal :!:



kuzzz

Denise toch. Heb wel medelijden met je. Als ik jouw was zou ik toch contact opnemen met de ha of de vk of je niet weer aan de medicijnen kan, want dit hou je niet lang vol. Het moge wel duidelijk zijn dat je super zwanger bent. Sterkte.



Ik wil ook wel een foto van mijzelf plaatsen, maar ik moet zeggen dat sinds Robbert er is er van iemand anders bijna geen fotoā€™s worden gemaakt. (tja is ook wel logisch, Robbert is net iets leuker dan die kop van mij).



Ik zal wel eens in mijn archief kijken of er nog een geschikte bij zit.



Frederike, niet ongie worden hoor. Het wordt wel weer eens tijd dat er een nieuwe zwangere bijkomt.

Oke hier een foto van mij met mijn kanjer

Hoi,



Moet zo weg, maar toch nog even snel hier gluren, hoe bedoel je verslaafd :oops:



Krystle, ik bedoel dat je meerdere dagen voor je ei al eiwitachtig slijmverlies kunt hebben, dus je merkt bijv op woensdag voor het eerst dat je dat hebt (en op do, en op vrij, enz), terwijl die maandag erop pas je eisprong is. Je kunt het ook nog de dag na je eisprong hebben. Pas als de boel weer ā€˜opdroogtā€™ (of veranderd in bijv. cremig) weet je dat je je ei hebt gehad. Het betekent dus niet dat je 6 dagen dat soort slijmverlies moet hebben, maar 6 dagen kunt hebben.



Denise, doe maar kalm aan, en misschien inderdaad even overleggen met de huisarts. Zo verzwak je steeds verderā€¦



Frederike, hoe is het nu? Toch nog niet ongesteld he? :naughty:



Jorien, leuke fotoā€™s hoor!! :thumbup:



Nou, ik heb weinig te melden weer. Ben hardstikke ongesteld :frowning: Ik ga aftellen naar koninginnedag, dan zou ik mijn ei moeten hebben!



:-* Smiley

@Denise wrote:

@ frederike: nee toch? hoe merk je dat dan? je bent toch nog niet ongi geworden, toch?


Rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn rugpijn



Is bij mij altijd het eerste teken. En deze rugpijn is weer anders dan die van de rest van de tijd. Nee, nog niet ongi, maar zal vandaag of morgen wel komen.



Denise sterkte. Voorzichtig aan he! Als het niet gaat dan gaat het nietā€¦ misschien is de ha of vk wel een goede om even raad bij te halen.



Sterkte!!!

Hier nog steeds nietsā€¦

Engeltje/Frederieke nog ik :thumbup: :thumbup: nog steeds voor jullie. Zou idd erg leuk zijn weer een zwangere erbij !!!



Denise ik zou idd maar ff wat rustiger aan doen dan. Sterkte ermee!! :sick:



Ik ben vandaag weer misselijk :sick: :sick:. OOK mijn buik is nog steeds opgezet. Nou ben weer lekker aan t zeuren zeg :oops:



Ga weer ff verder met werken. Is druk druk druk en nog eens druk.



Kus Sam

Hoi meiden :mrgreen:



Allereerst welkom Sterre. Ik heb de eerste keer na mijn pil gewoon een cyclus van 28 dagen aangehouden en toen getest, en een week daarna weer.

Uiteindelijk werd ik met 42 dagen ongesteld, dus een vrij lange cyclus tot nu toe.



Meiden die bijna hun nod hebben of overtijd zijn, :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: , ik hoop het echt voor jullie ( en voor ons want wij willen weer nieuwe hormoontjes :mrgreen: ).



@Smiley, balen zeg maar kom op, weer schouders eronder en op naar de volgende ronde.



@Kaatjes, wij tellen nu een normale cyclus he :wink: , dus we gaan ook af tellen :mrgreen:



@Sam, balen dat je zo misselijk ben, maar middchien een goed voorteken :?:



Nou ik heb het idee dat mijn eisprong eerder komt als afgelopen keer.

Mijn ( met name ) rechtertepel staat weer in brand en ik heb weer heldere afscheiding en weer lichte buikpijn.

Ik doe testjes dus ik ben benieuwd waneer ik positief krijg.



Verder heb ik niks bijzonders te melden dus ik ga maar even leren, want dat examen schiet ook op.



Oh ja, als iemand nog een suzuki alto uit 1999 zoekt, de mijne staat te koop!



Groetjes Dopey.

@ sam: kunnen we elkaar de hand geven w.b. misselijkheid. Alleen weet ik waar het vandaan komt en moet jij maar afwachten :?



Ben net even naar de natuurwinkel hier gegaan en ze raadde me gembercapsules aan van Arkopharma. Deze zijn 100% natuurlijk en worden vaak gebruikt bij zwangerschapsmisselijkheid/braken. Moet nu 2x 2 capsules per dag nemen. Ze zegt dat het zeker 1 week duurt voordat ik er wat van merk. Heb ze maar ingenomen, baadt het niet dan schaadt het niet :!:





kuzzz

@ Jorien: leuke knul heb je zeg :mrgreen:





kuzzz