Februari/Maart 2006-stoppers (deel 5)

Sam, toen ik van Bram ongesteld was had ik vantevoren ook ontzettend veel last van mijn onderbuik, dat begon ongeveer 1 week voor mijn nod was. Echt pijnlijk dus… ik duim voorje.

Lisette, bedoel je niet toen je van Bram zwanger was :oops:

Groetjes Dopey.

Hoi,

Frederike :pray: :pray: :pray:

Jade en Engeltje, jammer!! Met zijn allen op naar 2007 dan maar, en dan het liefste maar meteen januari-mama’s natuurlijk :wink:

Denise, gefeliciteerd.

Ik hoop dat ze snel uitvinden waarom je je zo rot voelt!

Hoop, was het een leuke middag met je werk?

Sam, ik hoop dat je klachten van een goede reden komen :wink: Een weekje geduld nog…

Hier weinig te melden, eerst de :twisted: maar weg, en dan weer langzaamaan aan de slag. Ik hoop wel dat deze menstruatie minder lang duurt dan de vorige. Die was 9 dagen en nog behoorlijk heftig (eerste na mk) Deze is ook nog best pijnlijk, ik hoop niet dat dat zo blijft…

:-* Smiley

Hallo allemaal!

Ik ben echt verrot! Vandaag stage gelopen en ben vannacht pas om half drie in slaap gevallen! En natuurlijk zo’n heftige ongi! Was even vergeten hoe dat voelde, was na jarenlang pil slikken een van de gelukkigen die maar 1 dag bruine afscheiding had en de volgende dag 2 druppels bloed verloor… Mooi man, de natuur!

Denise, vervelend voor je dat het even niet zo lekker gaat, maar wel gefeliciteerd met het leuke nieuws natuurlijk!

Maar ik hoor iedereen over misselijkheid en duizeligheid enzo. Heb daar eigenlijk geen last van en dus twijfel ik.

Frederike, ik denk dat er vrouwen zijn die het heel erg merken ( :sick: ), vrouwen die helemaal geen last hebben :dance: en dat er vrouwen zijn (waaronder ik) die zo gefocussed zijn op hun lichaam dat ze ieder pijntje, krampje of kriebeltje voelen en denken (hopen) dat het zwangerschapsverschijnselen zijn. Dus maak je geen zorgen als je niets "raars" voelt, je kan net zo goed hartstikke positief testen morgen!!! :pray:

Smiley, ik hoop dat de :evil: snel weg zijn en dat deze niet zo lang duurt!

Hoop, we gokken op de januari mama's dan maar! (En voor sommigen onder ons december natuurlijk! :thumbup: )

Als ik naar mijn banner kijk brengt het toch ook wel een beetje rust. Hoef de aankomende twee weken niet zenuwachtig te zijn, althans niet voor mezelf.....

@Engeltje wrote:

Nou ja, ik was gister ook misselijk, dus dat zegt niet zoveel. Bovendien zijn er genoeg vrouwen die nooit misselijk worden tijdens hun zwangerschap, en meestal is dat vanaf de 6e week.

En Pinot, hoe gaat het met jouw wondertje?

Mijn wondertje en ik moesten vandaag weer voor het eerst in 8 dagen werken. Vanmorgen om half 7 opgestaan, zodat ik even rustig kon eten en bijkomen van de schok van het vroege opstaan. Vandaag voor het eerst een misselijk gevoel. Ik moet ook echt ieder uur wat eten. Gelukkig nog niet zo dat ik moet :sick: , maar mijn maag heeft wel eens beter gevoeld. Is ook niet zo vreemd, aangezien ik de 6 weken aardig nader.

Gelukkig was het vandaag een rustige dag. Heb de helft van de dag meegeholpen met de planning voor Pasen. (Heerlijk, zo’n dagje mee plannen: wel de lusten, maar niet de lasten van het planner-zijn. :mrgreen: ) De planning zit er in, dus alle klanten krijgen waarschijnlijk zorg.

Denise: gefeliciteerd met je nichtje!! Mooie naam idd.

Ben wel benieuwd wat voor onsteking je dan nu hebt.

Sam, ben benieuwd of je zwanger bent. Ik had ook een week voor mijn NOD veel last van ongi-krampen en ik moest ook steeds vaker plassen.

Nu nog steeds trouwens. Ik heb al 1 van de 4 flessen van MvM vol! (In iets meer dan een dag…)

Jade en Engeltje: jammer dat jullie ongi geworden zijn.

Liefs Pinot

Hoi Meiden

Ik ben gelukkig weer helemaal beter en kan dus nu ook weer achter de pc kruipen. Hakt er toch wel in hoor, griep en een reuma-aanval tegelijk. Ook heb ik bijna niks kunnen eten of drinken want alles kwam er meteen weer uit! Ook Æde moest natuurlijk drinken en dat is gelukkig allemaal goed gegaan. Ik ga de komende dagen maar eens lekker aansterken en rustig aan doen. Daarna begint de klusperiode weer. Is dus weer mega-spannend.

@Denise, balen dat het toch een ontsteking is en ze niet weten waar. Ook het misselijk zijn helpt niet mee aan een prettig jippie-ik-ben-zwanger-gevoel. Ik kan het me nog goed herinneren. Ik kwam 's ochtends mijn bed uit, liep naar beneden dronk een groot glas water liep door naar de wc om alles daar weer achter te laten. Zo deed het spugen toch minder zeer omdat ik iets uit kon spugen. Misschien een tip? Hopenlijk werken de gember tabletten.

@Pinot, hoe gaat het? Ik las dat je nog niet zoveel klachten had. Gelukkig maar, dat scheelt toch wel. Ik hoop dat er ook geen klachten komen.

@Jade, na een tijdje de pil slikken was toen ik stopte mijn ongi ook een stuk erger. Ik ben altijd blij als de eerste 3 dagen over zijn. Dat scheelt een hoop buikpijn. Vroeger mocht ik altijd 1 dag thuis blijven van school. :dance: Maar toen was ik met de pil begonnen en toen werd het toch minder.

@alle nieuwkomers. Veel succes met klussen en zenuwen voor de nod. Hier is wel een goede plek om alles te vertellen en je ziet er wordt wat afgekletst.

Ga nu stoppen. We gaan bij mijn schoonouders eten. tot morgen.

Gefeliciteerd met je nichtje. Marit: leuk naam… die onthouden we :wink:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Nog niks… :clap: :dance: :clap: :pray:

Maar zo moeoeoeoeoeoeoeoe het is ècht niet leuk meer. Vanmorgen tot een uur of 10 geslapen van gister 23 uur af en ik voel me nog steeds alsof ik al 3 dagen niet geslapen heb. Ik sleep mij door de dag heen.

Dadelijk eerst mijn joggingpak eens aandoen en die vervelende schoenen uit en sloffen aan. Dan koken en dan zien we wel hoe de vlag erbij staat.

Later!

Dopey: volgende week zaterdag denk ik. Volgende week vrijdag eerst uitje van de zaak, zal wel laat worden denk ik. We gaan bowlen, daarna denk ik nog naar de stad (R’dam). Dus dan de volgende ochtend testen denk ik, als ik het volhou of nog niet ongi wordt natuurlijk :oops:

Lisette: Echt waar, nu zit ik helemaal vol van de spanning hahahha.

Frederieke spannend hor.

Kus Sam

Jemig, stelletje kletskousen!!! :shock:

Ik moest 10 blz bijlezen joh!

Mn pc was flink gecrashed en is nu gelukkig weer gemaakt, helaas zijn we wel 150 euries armer :frowning:

Maarre, ik heb jullie wel gemist hoor, het werkt toch een beetje verslavend heb ik gemerkt :lol:

Mn ongi is gelukkig zo goed als weg…maarre, ik juich niet te vroeg want de :twisted: hebben me de vorige keer ook gefopt en toen kwamen de :twisted: na 2 daagjes weer gezellig een weekje op bezoek!

Trouwens meiden, ik ben wel ontzettend blond hoor, ik zoeken naar al die foto’s :wall: :wall: bedankt voor de tip Pinot, om gewoon even in te loggen :wall: Leuke foto’s, maar ook ik blijf liever nog even anoniem :oops:

@Sterre, gezelli, nog een maartstopper erbij, welkom!!!

@Denise, gefeliciteerd met je nichtje en wat zei de dokter (je kon vanmidd terugbellen toch?)

@Frederike…spannend!!! :pray:

@Krystle, alvast gefeliciteerd (mn mannetje is dinsdag ook jarig!)

Enneh, ik heb mn persona binnen hoor (op dag 5 van mn cuclus 's avonds :frowning: ) Er zaten geen batterijen meer in en in de gebruiksaanwijzing staat dat je het apparaat niet langer dan 2 u zonder batterijen moet laten om dat de interne klok dan onnauwkeurig kan worden, hoop dat dit geen probleem is…

Wat balen dat er weer zoveel van jullie ingi zijn geworden :frowning: , we gaan gewoon met frisse moed voor de jan mammas hoor!!

Ik ben vast op een heleboel berichtjes vergeten te reageren, maar ik ga het vanaf nu weer wat beter bijhouden!!

Ik hoef donderdagoct pas weer te werken…heeeeerlijk!

Liefs Vanessa

Ik ga effies hard roepen hoor…!!

(jullie zijn gewaarschuwd)… :wink:

Vlinder, Mosje en Kippie!!!

Hoe is het nou, we hebben al een tijdje niets van jullie gehoord?

@Sam, …eh, was je een beetje vergeten geloof ik :oops: , maarreh, voor jou wordt het ook al spannend! :pray:

@Kaatjes, fijn dat je weer bent opgeknapt!

:-* Vanessa

Ik bedoelde Karika ipv Kaatjes…pfff verwarrend al die k’s :oops:

Hai Vanes,

Fijn dat je er weer bij bent!

Thanx Jade!

Ik vind het ook wel weer gezelli hoor!!

:-*

He Vanes, maakt niet uit hor en ja wordt idd spannends.

Heb net wat stoms gedaan :oops: :oops: Ik had een test in huis en heb getest :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: natuurlijk negatief. Het was te verleiderlijk!! Dus van de week geen testen in huis en volgend weekend pas halen en testen. :oops: :oops:

Kus Sam

@Dopey wrote:

Lisette, bedoel je niet toen je van Bram zwanger was :oops:

javascript:bbstyle(-1)

Sluit tags

Groetjes Dopey.

Ojee ik lees het net idd zwanger ik lig hier helemaal in een deuk…

Ik moest ook wel lachen hoor :mrgreen:

@Sam, het zegt in ieder geval nog helemaal niks.

@Vanes, fijn dat je weer meekletst.

@Pinot, wel fijn dat je je nog redelijk voelt.

En inderdaad, waar zijn Vlinder, Kippie en Mosje???

Groetjes Dopey.

hoi meiden,

Ik ben nog niet bij Marit wezen kijken omdat mijn familie in Zutphen woont en ik in Rotterdam. We gaan zaterdag naar Zutphen dus kunnen we haar bewonderen!

Heb de ha gebeld en die wil nog afwachten tot de uitslag van de kweek binnen is. Ze hebben de urine naar het zieknhusi gestuurd en ik moet woendag even bellen voor de uitslag. Ze wil nog niets geven en dat kan ik me wel voorstellen.

@ Fredrike; spannend :pray: :pray:

@ Sam: nog ff geduld hebben

@ Pinot: als het bij een beetje misselijkheid blijft is het wel te doen. Ik hoop het voor je :pray:

Ik zal jullie allemaal wat hormonen strooien aangezien ik er meer dan zat heb :sick:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

kuzzz

Ik heb ze gevangen hoor Denise!!!..hihi als 1e :dance:

Blijven strooien hoor meid, we willen allemaal januarimama’s worden!

@Krystle

Ik had niet goed gelezen die batterijen eruit kan helemaal geen kwaad :wall:

:-* Vanessa

:oops: …en degene die nog dec-mama kunnen worden natuurlijk dec-mama!

Hoi hoi,

Ik heb een hele leuke middag gehad. We hebben in een zaaltje oudhollandse spelen gedaan in groepjes van 6! En daarna hadden we een warm en koud buffet en hebben we nog een optreden (ahahaha) van collega’s gehad (1-tje had zijn gitaar meegenomen en ging spelen en een paar andere gingen mee zingen)! Erg leuk en gezellig!

volgens mij vertelde al dat ik buikpijn had en tot gisteren toe oud bloed verloor, nu ga ik het verhaal nog spannender maken.

Ik heb gemerkt dat wanneer ik steekjes/krampjes in mijn buik heb, dat ik op dat moment ook dat oud bloed verlies. Heel raar dus. Als dit zo blijft ga ik dinsdag naar de huisarts!

Vanmiddag tijdens de teammiddag op mijn werk moesten we blokkendrukken (zoveel mogelijk blokken naast elkaar tussen je armen vasthouden), daarbij moest best wel wat kracht gezet worden en ook daarna had ik last van mijn buik.

Mijn lichaam is nu echt raar aan het doen, herkent iemand dit?