Februari/Maart 2006-stoppers (deel 4)

Pinot, je moet er gewoon lekker van genieten hoor! Gewoon maar een kwartiertje aan nadenken over wat er kan gebeuren, maar voor de rest van de dag gewoon genieten. Maar inderdaad het kan zo over zijn.

Vanessa, dat is inderdaad schrikken zeg. Maar wel erg goed afgelopen. Hij heeft echt wel 10 :angel: op zijn schouders.

Inge, ik duim nog steeds hoor.

Ik vind het niet zo erg dat ik ongesteld geworden ben. De vorige keer was het in 2x raak en had er ook niet echt op geteld nu. We gaan gewoon door naar de volgende ronde en naar de januari-mama’s. Het valt me trouwens wel mee dat ik nu op de goede dag ongesteld ben. Ben nog nooit zo regelmatig geweest als na de bevalling.

@Pinot wrote:

@Vanes26 wrote:
Zeker Pinot…dan besef je je weer even dat het allemaal zo gebeurd kan zijn

Liefs Vanessa

Ja, precies. Sinds mijn vader niet meer leeft probeer ik daar toch wat vaker bij stil te staan. (zie dec-mama’s) We nemen vaak niet genoeg tijd om van het leven te genieten, vind ik. Ik merk dat ik ook weer veel te veel tijd in mijn werk steek (dat had jij al wel door :mrgreen: ) Heb ook op mijn werk aangegeven dat ik, als ik mijn diploma heb, ook echt weer 24 tot 28 uur wil gaan werken en niet meer.

Ik vind het nu ik zwanger ben wel moeilijk. Aan de ene kant wil ik er enorm van genieten, maar aan de andere kant ben ik zooo bang dat het mis gaat…

Liefs PInot

(ik heb even je verhaal gelezen op dec-mama’s)

Jeetje Pinot wat vreselijk dat je vader zo jong is overleden,… jij, je zusjes en je moeder waren ook nog zo jong, ik kreeg even kippevel!

Ik begrijp dat het nu heel moeilijk is dat je vader je zwangerschap nu niet mee kan maken… en dat je bang bent dat het misgaat.

Ik weet zeker dat hij je in de gaten houdt, waar hij ook is…en dat hij het zieltje van jullie kindje al heeft mogen ontmoeten (misschien geloof je hier niet in en vind je me te zweverig, maar ik ben ervan overtuigd)

Wat goed dat je minder wil gaan werken na je diplomering.

Het is zo belangrijk om van het leven te genieten en je niet te verstoppen in bezigheden en werk. Ik vind dit ook best heel moeilijk, en heb dit de laatste tijd (met hulp) iets meer geleerd

Liefs Vanessa

Enneh…wat Karina al zei, genieten hoor…!

@Jade: vorige ronde (mijn eerste) haalde ik me veel meer in mijn hoofd, en toen was ik ook nog s 2 dagen over tijd, deze maand ben ik er al veel rustiger bij, denk ik niet meer bij elk krampje zou het?
Ik denk dat dat de volgende ronde (als die er komt ) nog wel weer rustiger gaat in mijn hoofd. Alleen maar beter denk ik. Het is gewoon de nieuwigheid, want besluiten om voor een kindje te gaan, is toch wel een nieuwe stap in je leven, moest er nog even aan wennen

Denk dat je wel gelijk hebt engeltje!

@ Pinot; heel erg van genieten!!!

Ik ben lekker op weg met mijn werkstuk, en zo even omkleden want ik moet weer naar school vanavond!

Misschien kom ik daarna nog wel even op het forum!

Pinot, gewoon lekker genieten hoor. En wat Vanes zegt daar ben ik ook heilig van overtuigd!

Hoe is het met Inge?

Groetjes Dopey.

Hoi dames,

Slecht nieuws hier :cry: het heeft doorgezet vanmiddag!

Nieuwe NOD 4 mei!!!

Liefs,

Inge

Balen Inge :frowning:

:-*

Oh balen Inge!

Dit vind ik echt rot voor je!

Dopey.

@Vanes26 wrote:

[

(ik heb even je verhaal gelezen op dec-mama’s)

Jeetje Pinot wat vreselijk dat je vader zo jong is overleden,… jij, je zusjes en je moeder waren ook nog zo jong, ik kreeg even kippevel!

Ik begrijp dat het nu heel moeilijk is dat je vader je zwangerschap nu niet mee kan maken… en dat je bang bent dat het misgaat.

Ik weet zeker dat hij je in de gaten houdt, waar hij ook is…en dat hij het zieltje van jullie kindje al heeft mogen ontmoeten (misschien geloof je hier niet in en vind je me te zweverig, maar ik ben ervan overtuigd)

Wat goed dat je minder wil gaan werken na je diplomering.

Het is zo belangrijk om van het leven te genieten en je niet te verstoppen in bezigheden en werk. Ik vind dit ook best heel moeilijk, en heb dit de laatste tijd (met hulp) iets meer geleerd

Liefs Vanessa

Ik vind je helemaal niet zweverig. Ontzettend mooi, zoals je beschrijft hoe mijn papje het zieltje van ons kindje al heeft mogen ontmoeten. De tranen lopen weer over mijn wangen. (ben ook wel een emo-doos momenteel, zullen de hormonen wel zijn :roll: ). Ik denk dat ik vanavond maar weer een kaarsje bij zijn foto aansteek. Misschien breng het geluk.

Heb vandaag trouwens een beetje van een kuikentje met een eitje op zijn rug gekocht. Zet ik deze week op mijn vaders graf, als we gaan vertellen dat hij opa wordt. Is zo schattig.

Ik zal gelijk aan hem doorgeven dat, mocht hij nog een paar zieltjes tegenkomen, dat er hier nog een heleboel leuke papa’s en mama’s zijn.

Liefs Pinot

Oh Inge, wat sh*t zeg. Ik had er zo’n goed gevoel over.

Zal jou naam extra noemen bij mijn papje. Je verdient het.

Liefs Pinot :: :: :**:

@Pinot wrote:

Oh Inge, wat sht zeg. Ik had er zo’n goed gevoel over.

Zal jou naam extra noemen bij mijn papje. Je verdient het.

Liefs Pinot :: :: :**:

Da’s lief van je!!! :-

Hoi meiden…

M’n pc was gecrasht :shock: dus was ff niet online…

Er is wel een hoop gebeurd zeg!

Alle meiden die ongi zijn geworden: :cry:

Inge sh*it dat je ongi bent…echt ontzettend balen zeg :cry:

En Martje, da’s vaag :eh: , dat je nu negatief hebt getest. Dan heb ik je ook te vroeg gefeliciteerd…sorry :oops:

Heb niet alles bijgelezen…was ook zoveel :shock: !

Hm morgen mijn NOD, heb wel pijnlijke borsten, maar geen buikpijn.

Heeeel af en toe wat vage steekjes/kramp, maar dat stelt niks voor.

Heb wel symptomen, maar ik ga er vanuit dat ik die inbeeld :wall:

Daar ben ik zeer goed in helaas.

Ik had tegen mezelf gezegd, als ik nog niet ongi ben, dan ga ik zaterdag of zondag pas testen. Maar nu mijn NOD morgen al is, krijg ik het steeds moeilijker…wil eigenlijk morgen al gaan testen!

Groetjes!

Oh vergeet ik helemaal…mooi lijstje Smiley!

:thumbup:

@Pinot…ik wilde je niet aan het huilen maken hoor… :oops:

Mooi zeg, dat beeldje van dat kuikentje met een ei…toepasselijk hoor!

@Inge…ooooh, balen zeg!

@Kippie, spannend morgen je NOD, ik leef met je mee!!!

Er is nog niets doorgezet en er zit nu opeens weer niets in mn maandverbandje! :?

Mn mannetje begint een beetje zenuwachtig te worden en loopt maar om me heen te dreutelen

…“hoe zit dat nou met een innestelingsbloeding?”…“kan het dan toch nog?”…“zullen we testen?”…

Pfff, ik begon het net wat nuchterder te bekijken…heb ik dat! :lol:

T’is een lieffie :inlove:

Oh Inge wat onzettend balen zeg meis

Ik had goede hoop voor jullie meis

Grr, wat kan een vrouwen lichaam rare dingen doen en je voor de gek houden zeg… het is niet eerlijk gewoon!

Liefs

@Vanes26 wrote:

@Pinot…ik wilde je niet aan het huilen maken hoor… :oops:

Mooi zeg, dat beeldje van dat kuikentje met een ei…toepasselijk hoor!

@Inge…ooooh, balen zeg!

@Kippie, spannend morgen je NOD, ik leef met je mee!!!

Er is nog niets doorgezet en er zit nu opeens weer niets in mn maandverbandje! :?

Mn mannetje begint een beetje zenuwachtig te worden en loopt maar om me heen te dreutelen

…“hoe zit dat nou met een innestelingsbloeding?”…“kan het dan toch nog?”…“zullen we testen?”…

Pfff, ik begon het net wat nuchterder te bekijken…heb ik dat! :lol:

T’is een lieffie :inlove:

Thanx Vanes!

Lief he, zo’n zenuwachtige hubbie, heb er ook zo 1…als het aan hem had gelegen had ik vandaag al getest :inlove:

Vanes ooooooooooooooooooooh spannend meis

Ik kan me goed voorstellen dat je nu extra nieuwsgierig bent…

Probeer aub niet te vroeg te testen, jeweet wat er hier van de week gebeurt is…

Hoop dat het nu verder wegblijft

Liefs

@ Kippie

En wat denk je, wat zegt je gevoel over je NOD?

Duim voor jullie allemaal dat die rot duiveltjes wegblijven hoor

Liefs

@Martje wrote:

@ Kippie

En wat denk je, wat zegt je gevoel over je NOD?

Duim voor jullie allemaal dat die rot duiveltjes wegblijven hoor

Liefs

He Martje, ben je de schrik weer een beetje te boven?

Ik heb het gevoel dat ik morgen niet ongi wordt, maar het kan natuurlijk altijd later worden…

En je lichaam kan je idd behoorlijk voor de gek houden :!:

Bedankt voor het duimen :-*

@Kippie wrote:

He Martje, ben je de schrik weer een beetje te boven?

Ik heb het gevoel dat ik morgen niet ongi wordt, maar het kan natuurlijk altijd later worden…

En je lichaam kan je idd behoorlijk voor de gek houden :!:

Bedankt voor het duimen :-*

Ja het gaat hier al weer

Het was geen leuke dag, maar we hebben er zeer zeker van geleerd.

We zijn nog maar net bezig en mogen niet klagen. Ik maak me eerlijk gezegd wel een beetje zorgen dat er steeds twee dagen bij komen voordat mn NOD komt…

Hoop voor je dat je lekker helemaal niet ongesteld zult worden

Liefs