Februari/Maart 2006-stoppers (deel 4)






Zie je je aanpassing niet, druk dan op F5

Zo, een nieuw deeltje. Aanpassingen kun je via pb doorgeven. Veel schrijfplezier in deel 4 :mrgreen:



:-* Smiley

wauw, dat lijstje ziet er fantastisch uit!



Hoop dat ik gauw in het onderste deel terecht kom :slight_smile:

Zo, mooi gemaakt Smiley :thumbup: , super hoor.



Groetjes Dopey.

wat leuk met die plaatjes erbij :smiley:

Inderdaad hele mooi plaatjes. Vooral die bovenste vind ik super…Zo moet het dus :mrgreen:



:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:



Liefs pinot

Pinot!!



:: :: GEFELICITEERD!! :: ::



Ga please ook maar even met de hormoontjes gooien hiero… We need them!!



Pinot, Denise en Lisette, thnx voor t beantwoorden van mijn vraag… Zit namelijk met het volgende in mijn hoofd…

Stel dat ik op zaterdag positief test met de ovu test… Dan zou ik dan het beste kunnen klussen…Maar wat nou als ik vrijdag al geklust heb??



Ik weet het, ik denk er misschien teveel over na… Maar zit me toch dwars…



FPff ik weet nou weer waarom ik aan de pil was gegaan… Ik ben zo lek als een mandje, tampons zijn niet aan te slepen. Mijn buik doet behoorlijk pijn en mijn kop knalt uit elkaar… Nu maar hopen dat het niet zolang duurt als vroeger (7 dagen)…



Fijne zondag!!!



Krys

trouwens een prachtig lijstje!! Mijn complimenten!!

Meiden, ik kom vanavond even bijkletsen, ik ga onverwacht even op ziekenbezoek.



:-* Smiley

@Smiley

MOOI ZEG!!! Dat nieuwe lijstje…dat we maar gauw allemaal onderaan staan!!! :lol:



@Krystle

Joh, als je vr al geklust heb en za is je eisprong, dan heb je eigenlijk juist mooi op tijd geklust, een eicel is geloof ik maar tussen de 12-24 uur vruchtbaar. Dus als je dan op zat klust kan je zelfs al te laat zijn!

Dus eigenlijk zit je met om de dag over het algemeen goed



Volgens het boek zwanger worden; “dan zit er altijd ‘vers’ zaad rondom je eisprong”



Wat klinkt dat plastisch he!! :oops:



Maarre, ik hou me er niet zo nauw aan hoor, dat boek zegt ook dat als je haast heb je het rondom je eisprong ook elke dag kunt doen, dus dan spreekt het zichzelf weer tegen dat sperma dan zwakker wordt!!



Liefs Vanessa

En een zaadcel leeft tussen de 48 en 72 uur. Er zijn er zelfs een aantal aangetroffen die na een week nog leefden…das pas superzaad!! :mrgreen:



Ik zou het gewoon om de dag doen en als je denkt dat dat te weinig is kun je ook om de anderhalve dag klussen (wel vroeg opstaan :mrgreen: :mrgreen: ) Dan zit je er mooi tussen in.



Ik leef nog steeds in een roes. Heb altijd het gevoel gehad dat ik niet zwanger kon worden, of dat het heel lang ging duren. Daarom zijn we ook al een aantal maanden voor mijn afstuderen begonnen met proberen. En dan is het in een keer raak :shock: :shock: Pfff, heel vreemd…



Liefs Pinot

He Smiley, wat een super lijstje. Volgens mij hebben we de mooiste van het hele forum. Bedankt!!!

De ovulatietest is positief (volgens de test van cb) als je binnen 24 tot 48 uur je ei zal springen. Dus is het het beste om te klussen als je een positieve test hebt en niet de dag daarvoor.



Mijn zus had vanochtend geen koorts maar hoe het vanavond zal zijn weet ik niet. Ze mag misschien dinsdag even naar de bruiloft mits ze zich goed voelt maar moet dan toch weer terug naar het ziekenhuis.

Oke Lisette, wat de beschrijving van ovulatietesten aangeeft wist ik niet.



Dat zou fijn zijn zeg, als ze de bruiloft mee kan maken!

Spannend…



Liefs Vanessa



@Pinot, jeetje zeg, in 1 keer, die roes snap ik wel!!

Lijkt me vandaag best jammer zonder je mannetje…

Whoeaaaaa, Pinot gefeliciteerd! Echt super. Jammer dat je je ventje zo weinig ziet om het te vieren. Wat een supertopic dit.



Lisette, vervelend voor je zus. Hoop dat ze zich snel wat beter mag voelen.





Smiley, echt een mooi lijstje. Leuk met die foto’s erbij.



Het is het beste om om de twee dagen te klussen. Inderdaad altijd vers zaad.

Nieuwe poging om mijn positieve test op de foto te krijgen.



Behoorlijke blauwe streep!!!



Liefs Pinot

Das inderdaad een mooi dikke vette streep!!!



Dat van om de dag dat wist ook ook, maar daarom vroeg ik t me ook af… Ik kan niet van te voren voorspellen wanneer ik een positieve ovu test heb… Mijn vraag was dus advies voor dat geval dat we vrijdag geklust hebben en dan za een positieve test hebben… Kan wel zeggen dat we niet gaan klussen voor ik positief test…Maar dat is ook zo wat…Daarbij is dat ook weer niet goed…



Naja… We zien het wel!! We gaan gewoon klussen als we zin hebben… Afgelopen maand zijn we er denk ik toch een btje teveel mee bezig geweest. Genieten moet toch bovenaanstaan he?? (niet dat dat afgelopen maand niet was…Maar als we met die frequentie nog maanden dor moetn gaan…Denk ik dat de fun er dan wel af gaat…



Lisette, hoop dat je zus zich snel beter voelt!!



Klopt het lijstje eigenlijk nog wel?? Schrijven alle meiden die erop staan nogwel hiero?? Misschien een id om daar een check op te doen…



Nog 1 nachtje zonder hubbie… Morgen issie gelukkig weer thuis!!Yeahh



Krys

Nou Pinot geen twijfel mogelijk hoor!!! :shifty: :dance: :dance:

:lol: :lol:



Liefs Vanessa

Waaw, Smily (toch ffe je “incognito-naam” gebruiken he! :stuck_out_tongue: ), superlijstje!

Hopelijk mogen we gauw van boven naar onder verhuizen!



Dopey, we gaan er voor hè :mrgreen:



Vanmiddag zijn m’n ouders langs geweest, paps heeft met hubbie nog wat dingetjes gemaakt, die wij niet samen konden maken (ben te slap… :doh: ) en toen konden mam en ik 't niet laten om even wat te ruimen.

Toen ze weg waren ben ik nog even doorgegaan en nu zit ik in 'n blinkend huisje! Heerlijk, wat fijn als alles toch weer schoon is…

Nu de was nog, en dan ben ik weer bij (maar dat komt wel, tis wel zondag hoor!).



Liefs,

Kaat

Hoi,



Bedankt voor de complimentjes :shifty:



Jade, je kunt het natuurlijk altijd vragen van die test woensdag, nee heb je, ja kun je krijgen :wink:



Kippie, belachelijk dat ze er op je werk zo over denken. Gelukkig hebben ze er geen moer mee te maken en doe jij lekker wat je zelf wilt :thumbup:



Denise, wat een fijne reactie van je ouders! Aan wie willen jullie het nog meer allemaal vertellen binnenkort?



Krystle, balen joh, dan maar vol goede moed naar de volgende ronde. Wb die ovulatietesten, wij hebben om de dag geknuffeld, ook voor de test positief was, ongeveer vanaf dag 12. We zijn meteen die ronde zwanger geraakt, zonder dus echt specifiek te richten op een bepaalde dag naar aanleiding van die test. Die test was voor ons alleen prettig zodat we wisten dat de eisprong geweest was, zodat we af konden gaan tellen.

Ik vroeg me ook al af of het lijstje up to date was. Als ik nou merk dat sommigen hier niet meer komen zal ik ze wel verwijderen, ik wacht het nog wel even af.



Mosje, die man bedoelde het vast niet fout met die gevulde-koeken opmerking, hij weet immers van niks, maar dat kan zo hard aankomen he… Ze moesten eens weten… :frowning:

En wb jullie vrienden, ik begrijp wel dat je het jammer vind dat je niet in de buurt bent rond de tijd dat ze uitgerekend is. Maar wie weet bevalt ze wel met 37 weken, of juist pas met 42, dus wie weet ben je wel gewoon in de buurt.



Pinot, in dit deeltje dan ook nog maar eens van harte gefeliciteerd!! Jammer dat je mannetje er zo weinig is de komende dagen. Hopenlijk zijn die daagjes zo voorbij en kunnen jullie samen genieten. En wat je zegt, je bent niet helemaal alleen meer nu :smiley:

Oh, enne, weet je niet waar je vandaag moet beginnen? Begin maar met genieten!! Da’s het belangrijkste, doe dat maar eerst! :wink:



Vanessa, dan tellen we samen af naar 10 april. Ik heb mijn banner nog op 12 april staan, maar eigenlijk denk ik dat mijn NOD 10-4 is. Dus die dag zal ik wel al spannend vinden (hoewel ik niet denk dat ik meteen ga testen als ik die dag niet ongesteld wordt)



Lisette, da’s niet zo mooi voor je zus. Ik hoop voor haar dat ze dinsdag erbij kan zijn dan!



Wij hadden het nieuws (dat we ‘voor het eggie gingen’) de vorige keer niet verteld (echt aan helemaal niemand, MOEILIJK!!). Dat was prettig, niemand vroeg ernaar, het was lekker iets van ons tweetjes. Toen ik zwanger was hebben we rustig aan gedaan met vertellen, maar toen ik een buikje begon te krijgen konden we het uiteraard niet meer geheim houden, dus iedereen wist het. En daarom weet iedereen nu ook van onze kinderwens af (ze kunnen vast zelf wel bedenken dat die kinderwens nu niet opeens weg is) En ookal hebben we nu niet specifiek verteld dat we weer proberen vanaf deze maand, de omgeving ‘houdt ons wel in de gaten’ en er wordt nu af en toe naar gevraagd (af en toe absurd snel, 3 weken na de MK vroeg iemand aan me of ik alweer opnieuw zwanger was :shock: Ik was nog niet eens schoon van de vorige… :frowning: ) Het is natuurlijk geen ramp, maar ik merk wel dat ik het prettiger vond toen niemand het wist :shifty:



:-* Smiley