Februari/Maart 2006-stoppers (deel 4)

Oh, nog even een ‘gebruiksaanwijzing’ voor het lijstje. Als ik een update heb gedaan en je ziet hem niet, dan moet je misschien even op F5 drukken, dan ververst hij de pagina en zie je de update wel :smiley:



:-* Smiley

Hoi meiden,



Smiley, wat een ontzettend gaaf en mooi lijstje, zeg!

Vandaag waren mijn ouders er nog en mijn broer, schoonzus en nichtje kwamen vandaag ook de hele dag over uit Zutphen. Mijn schoonzus is nu 37 weken zwanger en ik moest echt moeite doen om het niet te zeggen! Ik had mijn mond al voorbij gepraat. We hadden het over kraamzorg en toen zei ik: de volgende keer, wil ik het anders! Mijn schoonzus: de volgende keer??? Gelukkig ging ze er verder niet meer op in maar ik kreeg het toch even warm :?



Ik moet zeggen dat ik er niet echt denderend uit zie de laatste dagen. Ik ben erg wit( ook al heb ik een laag vloeibare bruinsel op mijn kop) en ben gewoon heel de dag erg moe. Ik herken het allemaal van de zwangerschap van Milou en vanochtend was ik ook al een beetje misselijk en en eten vanavond smaakte me niet echt.

Morgen om 9.30 komt MVM, erg leuk allemaal weer!



kuzzz

Halloootjes!!!



Leuk Smiley, dat we dezelfde NOD hebben, ik wil ook niet te snel testen, ik ga gewoon uit van een langere cyclus…maarja, dat zeg ik nu wel stoer :wink: :wink:

AngelenRob/jade en Engeltje hebben ook zo’n beetje rond dezelfde tijd hun NOD…spannend!!



Wel bizar trouwens dat mensen 3 wkn na je MK al vroegen of je weer zwanger was…soms vraag je je wel eens af waar ze het lef vandaan halen om zoiets zo snel te vragen :wall:



Liefs Vanessa

Leuk Denise, MvM morgen!!

Vervelend dat je zo moe bent, moet je veel werken deze week?



@Dopey, veel succes met je examens…beetje late reactie :oops:

Waar doe je examen voor (dat heb ik even gemist geloof ik)?



Liefs Vanessa

@Vanes26 wrote:

Leuk Denise, MvM morgen!!

Vervelend dat je zo moe bent, moet je veel werken deze week?



@Dopey, veel succes met je examens…beetje late reactie :oops:

Waar doe je examen voor (dat heb ik even gemist geloof ik)?



Liefs Vanessa




Ik moet morgen werken van 11.30 tot 21.00 :thumbdown: en dinsdag van 15.00-21.00 en dan pas zondag weer. Dus het valt allemaal wel mee. Maar het is voor een goed doel :inlove:



kuzzz

Jeetje, ik kijk 1 dagje niet en mis weer al het grote nieuws!!!



Pinot, gefeliciteerd!!! Helemaal super te gek!!!

Ik moet morgen werken van 11.30 tot 21.00 :thumbdown: en dinsdag van 15.00-21.00 en dan pas zondag weer. Dus het valt allemaal wel mee. Maar het is voor een goed doel :inlove:



kuzzz[/quote]





Gelukkig maar, kan je een beetje rustig aan doen!!!

(tenminste,…je zult het denk ik ook druk genoeg hebben met je andere kleine meid)



Liefs Vanessa

@Vanes26 wrote:

Leuk Denise, MvM morgen!!

Vervelend dat je zo moe bent, moet je veel werken deze week?



@Dopey, veel succes met je examens…beetje late reactie :oops:

Waar doe je examen voor (dat heb ik even gemist geloof ik)?



Liefs Vanessa




Hoi, alvast bedankt Vanes. Ik leer voor dierenartsassistent paraveterinair. Helaas heb ik mijn vorige examens af moeten zeggen door die hernia, maar nu krijg ik 24 april, voeren van (gezelschaps)dieren, hygiene en bestrijdingsmiddelen en begeleiding bij voortplanting ( erg grappig hoe wij op de dieren lijken :mrgreen: ). Op 16 mei heb ik biologie en economie. En ik ben nu verder bezig met anatomie, fysiologie en pathologie. Helaas kan ik alleen maar examens in het voorjaar en najaar doen, dus je moet steeds wachten.



Smiley, mensen zijn soms een beetje lomp in hun reactie’s.



Het is trouwens wel de bedoeling dat je volgende maand een lijst maak met alleen maar zwangeren erop :mrgreen: , want dan zijn we allemaal zwanger :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



@Lisette, echt vervelend voor je zus zeg, hopen dat ze snel opknapt.



@Krystle, ik ga ook zitten goochelen met de ovulatietesten, alhoewel ik vorige cyclus precies gemerkt heb dat ik mijn eisprong had, alleen weet ik niet of mijn aankomende cyclus weer zo lang is.

Nou ja we gaan ook om de dag klussen, dat kan zowiezo geen kwaad toch? :inlove: :inlove: :inlove:

Wel vervelend dat je zo’n last heb van je ongie. Ik hoop dat het bij mij net zo blijft als deze keer, want dan heb ik niks te klagen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Nou meiden ik ga zo even film kijken, en nog even naar een ander forum (bokt).



Ben benieuwd hoe het met Martje is :smiley:



Groetjes Dopey.

Smiley, ook van mij de complimenten voor het lijstje en ik hoop dat je me volgende week onderaan mag zetten!!!



We hebben net film gekeken bij een vriend (collega van hubbie) en op een gegeven moment had ik echt het idee dat ik het wel kon vergeten dat ik zwanger zou zijn. Ik had echt ongi pijn en had het idee dat ik al wat vloeide (had voor de zekerheid al maandverband ingedaan) ff checken op het toilet maar echt helemaal niets. Het wachten duurt me nu echt TE lang. Het is maar goed dat ik geen test in huis heb! hihi



Morgen begin ik met mijn nieuwe baan, erg spannend maar heb er erg veel zin in!!!



Nog iemand wat van Jads gehoord???



Liefs,

Inge

Inge, heel veel succes met je nieuw werk morgen!! Spannend hoor!!

Enne…Hoop dat de zwangere dames je wat :**: gooien…Ik ga iig voor je duimen!!



Niet direct wat van Jads gehoord, wel gelezen. Ze schrijft ook op een ander forum waar ik ook “begonnen” ben. Zij is inmiddels ook ongesteld geworden. Denk dat ze zich daar meer op haar gemak voelt ofzo.(kan natuurlijk niet voor haar praten). Ze is hier al een tijd niet geweest geloof ik.



Maaaaartje, ben je alweer thuis?? Issie nu vet positief??

Dan hebben we 3 dames die hier mogen gaan strooien met die hormoontjes…Kom maar op wij staan al met onze handen klaar om ze te vangen…



Dopey, heb ook altijd iets met dieren willen doen…Leuk joh!! Hoop dat je alles haalt!



Denise, succes met mvm morgen!!



Smiley, ik wil me ook niet pinnen op “the day” dat we moeten knuffelen (klinkt een stuk gezelliger!!) Heb me voorgenomen dat we de persona wel gebruiken, maar dat niet de aanleiding moet zijn om te knuffelen… Rond mijn vruchtbare periode proberen om de dag…En vooral genieten!!!

De eerste reden voor mij om de persona te gaan gebruiken is omdat ik voor ik aan de pil was alle jaren erg onregelmatig ongesteld was. (tussen de 21 en 40 dagen…Gemiddeld 30 dagen)Vreselijk vond ik dat. Liep soms al 2 weken van te voren met maanverband/ tampons in…Daar heb ik nu echt geen zin in!!



Volgens mij gaan we met smiley nu afspreken dat als er aanpassingen in haar tabelletje zijn, dat dat alleen is omdat we onder de streep geplaatst moeten worren!!hihihi



Kheb nu ook last van mijn nek en rug…Pff…Wat ist toch heerlijk om vrouw te zijn!! Net toch maar ibuprofen genomen (mag nu mooi nog even) heb nu gelukkig wat minder last.



Morgen weer werken, heb niet zoveel zin…Wil mijn mannetje zien…Kwmis hem een btje…



Krys

Volgens mij kwam Martje morgen pas thuis! Jullie zullen dus nog even geduld moeten hebben. :mrgreen:



Liefs Pinot

Krystle, ik kan wel begrijpen dat je je ventje mist. Ook nu je ongesteld bent geworden. Is toch een beetje een teleurstelling.



Pinot, echt lekker hoor! Ik had je al gefeliciteerd maar nu nog maar een keer! Gefelicteerd.



Denise, wel leuk dat mvm morgen al komt.



Wij klussen wel een beetje rond die dagen extra. Als we wat minder zin hebben maken we wel wat eerder zin als normaal. Behalve als we echt geen zin hebben klussen we niet.



Een vriendin van mij weet het. Ze vroeg van de week hoe het ging. Is toch wel leuk dat iemand het weet (en jullie ook natuurlijk). Is voor mijn ventje toch ook wel fijn.



Hier wordt het gevoel van zwanger zijn wel een beetje minder. Maar de symptomen zijn er nog wel. Ik denk dat ik het me gewoon aan het inbeelden ben. Ik kan dinsdag pas een test gaan halen. Als ik dan nog niet ongi ben dan ga ik ook dinsdag testen. Kan mezelf dan toch niet inhouden.

@Dopey

Leuk zeg, dierenartsassistente!! Maarreh…wat betekent paraveterinair???

Vervelend zeg dat je door die hernia vertraging hebt opgelopen!

Duurt je opleiding nog lang, of is het einde nu in zicht?

(ook dit heb ik misschien gemist :oops: )



@Inge en Karika

Spannend hoor die (zwangerschaps?)kwaaltjes… :pray: :pray:



Ik ga zo maar eens mn mandje opzoeken, het wekkertje gaat weer om 6.00 uur…pfff :cry:



Weltrusten allemaal!!

Vanessa



Trouwens, hoe heet dat andere forum waar sommige van jullie op zitten?

Ohwja…Inge succes morgen met je nieuwe baan!!!

ook van mij succes gewenst Inge!

@Vanes26 wrote:

Halloootjes!!!



Leuk Smiley, dat we dezelfde NOD hebben, ik wil ook niet te snel testen, ik ga gewoon uit van een langere cyclus…maarja, dat zeg ik nu wel stoer :wink: :wink:

AngelenRob/jade en Engeltje hebben ook zo’n beetje rond dezelfde tijd hun NOD…spannend!!

Liefs Vanessa




Jaaa het word weer even spannend :shifty:

Dank jullie wel!!!



Ik ga nu mijn bedje in, moet morgen natuurlijk wel goed uitgeslapen op mijn werk komen! :wink:



Liefs,

Inge

@Dopey wrote:





Hoi, alvast bedankt Vanes. Ik leer voor dierenartsassistent paraveterinair. Helaas heb ik mijn vorige examens af moeten zeggen door die hernia, maar nu krijg ik 24 april, voeren van (gezelschaps)dieren, hygiene en bestrijdingsmiddelen en begeleiding bij voortplanting ( erg grappig hoe wij op de dieren lijken :mrgreen: ). Op 16 mei heb ik biologie en economie. En ik ben nu verder bezig met anatomie, fysiologie en pathologie. Helaas kan ik alleen maar examens in het voorjaar en najaar doen, dus je moet steeds wachten.



Groetjes Dopey.




Hey wat leuk, dat heb ik ook gedaan nadat ik paardenhouderij heb afgerond. Heb alleen door de reuma het niet helemaal af kunnen maken en heb nu alleen een paar certificaten :oops: :naughty:

anatomie, fysiologie en pathologie zit er ook tussen.

Smiley leuke lijstjes hoor :dance:

Ik had zoiets gemaakt voor de okt/sept stoppers en jan stoppers…Vind het er erg gezellie uit zien :thumbup:



Inge ook namens mij suc6!!



Vanes26 paraveterinair betekend dierenartsassistent

Goedemorgen allemaal!



Ik weet het, ik ben lekker vroeg, maar mijn ventje moest er om 05.00 uit en was al ontzettend wakker (ja, okee, en ik moest heel nodig plassen) dus ben maar begonnen met leren. Ik heb zaterdag een tentamen en aan donderdag en vrijdag moet ik werken (even op en neer naar het buitenland pfff) dus heb ik dan geen tijd meer.

Op zich ook wel lekker, beetje afleiding, want ik loop dan tegen mijn NOD aan (9april!!!).



Ik ga ook proberen niet direct te testen, maar even te wachten, en vooralsnog ga ik er nog gewoon vanuit dat het niet raak is. Heb uit voorzorg nog geen testen in huis gehaald, wat betekent dat ik zeker tot maandag moet wachten, want dan zijn de winkels pas open, en die dag loop ik stage dus 's avonds op zijn vroegst. (tenzij de arts bij de keuring uit voorzorg bloed wil prikken, daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen!)

Als het wel raak is, namelijk een extra zorg erbij…



Net na al dat geklus (beetje goor verhaal op de vroege ochtend) kreeg ik last van jeuk. Ik ben nogal vatbaar voor infecties, dus ik had een candida te pakken. Bij de HA dus mooi het verkeerde middel meegekregen, Diflucan, en dat mag je dus echt niet als je zwanger bent of probeert te worden. Niet aantoonbaar, maar bij dieren schadelijk gebleken. Nu is het helemaal mijn eigen schuld, want ik heb de bijsluiter pas gelezen toen ik de capsule al een aantal uur daarvoor had ingenomen :wall:

Als de berekeningen kloppen (weet je natuurlijk nooit), had ik twee dagen ervoor mijn eisprong… Maar ik ga straks verhaal halen bij de betreffende HA! :snooty:



Al een aantal dagen pijn in mijn buik, geen gevoelige borsten, maar die tepels!!! Ik probeer me er niet teveel op te richten, zal wel door het kant van mijn bh komen :roll:



@ Smiley, nog even mijn complimenten voor het nieuwe lijstje :clap:



Meiden, fijne dag allemaal!!