Verboden te :oops: :oops: :oops: !!! Dat is een bevel!
Het is toch alleen maar super voor jullie!!! Een kleine beetje jaloezie mag (toch?), maar als je dat niet trekt…dan zit je hier denk ik verkeerd! Iedereen moet het een ander kunnen gunnen!!!
Mijn keuring morgen gaat niet door, dus nu ben ik net als iedereen afhankelijk van de urinetest zucht…
Kreeg vandaag ineens zo’n kriebel: Ik ga er een halen en ook al weet ik dat ie dan neg. is, doe ik het lekker toch! Gelukkig heb ik mezelf in kunnen houden en ben ik nu braaf een werkstuk aan het maken…
@Jade wrote:
Verboden te :oops: :oops: :oops: !!! Dat is een bevel!
Het is toch alleen maar super voor jullie!!! Een kleine beetje jaloezie mag (toch?), maar als je dat niet trekt…dan zit je hier denk ik verkeerd! Iedereen moet het een ander kunnen gunnen!!!
Mijn keuring morgen gaat niet door, dus nu ben ik net als iedereen afhankelijk van de urinetest zucht…
Kreeg vandaag ineens zo’n kriebel: Ik ga er een halen en ook al weet ik dat ie dan neg. is, doe ik het lekker toch! Gelukkig heb ik mezelf in kunnen houden en ben ik nu braaf een werkstuk aan het maken…
Misschien maar goed ook dat de keuring niet doorgaat. Te vroeg testen is niet altijd goed. Dat zie je wel bij Martje. Nog effe geduld meis.
En bedankt voor het :oops: -verbod

Liefs Pinot :: :: :: :: :**:
@pinot: ik heb ook hooikoorts, misschien wat tips:
- douche voor het slapen gaan, zodat je niet in de pollen ligt die je overdag allemaal verzameld hebt (geldt ook voor je hubbie/vriend)
- trek je kleren niet uit in de slaapkamer
- zoveel mogelijk een (zonne)bril op buitenshuis
- neus spoelen met een fysiologische zoutoplossing als ie verstopt zit
Misschien maar goed ook dat de keuring niet doorgaat. Te vroeg testen is niet altijd goed. Dat zie je wel bij Martje. Nog effe geduld meis
I know! Het zijn ook maar opwellingen! Daarom ook expres nog geen test in huis gehaald!
Ik ben nogal van de "ik hoor wat dus dan heb ik het" - zo ook met zwangerschapsverschijnselen! Ha ha
Dat heb ik nou ook (betrap mezelf soms toch best wel op een lichte vorm van hypochondrie, haha)
Maar zwangerschapskwaaltjes, nee ik heb ze geloof ik echt niet, zelfs als ik mijn best doe, kan ik er eigenlijk maar weinig van maken. Paar dagen geleden had ik wel krampjes in mijn buik en momenteel ben ik wel erg moe, maar dat heeft meer met mijn allergien te maken.
Ach, nog een weekje afwachten (of iets langer) en dan weet ik meer
@Inge het wordt wel spannend hoor. Ik hoop dat je zwanger bent.
@Karika wat balen dat je ongi bent geworden, op naar de volgende ronde.
Ik heb vandaag niet zoveel te vertellen hahaha dus ik hoop dat jullie nog lekker wat gaan babbelen zodat ik dat lekker kan lezen :mrgreen:
Pfff, we zijn ons gisteravond rotgeschrokken!
Mn zwager (hubbies broertje) werkt in de Rotterdamse haven en is gisteren van 8 meter hoog naar beneden gevallen en op zn rug terecht gekomen. Hij is met nekkraak en rugbord afgevoerd en in het ziekenhuis binnenste buiten gekeerd. Gelukkig is het met een sisser afgelopen en mankeert hij helemaal niets, hij is inmiddels weer thuis!!!
Hij is wel heel stijf en helemaal bont en blauw. Zn rug en schouder doen wel ontzettend pijn.
Hij heeft wel 10 engeltjes op zn schouder gehad zeg!
Mn schoonmoeder heeft het gisteravond pas verteld (is gisterochtend gebeurd), mn mannetje moest gistermiddag solliciteren en ze was bang dat dat niet meer zou gaan!
Nou, daar is mn hubbie flink pissig over, wel goed bedoeld, maarja, het had allemaal wel anders kunnen aflopen en dan wisten we het vrij laat!
Liefs Vanessa
Dat heb ik nou ook (betrap mezelf soms toch best wel op een lichte vorm van hypochondrie, haha)
Maar zwangerschapskwaaltjes, nee ik heb ze geloof ik echt niet, zelfs als ik mijn best doe, kan ik er eigenlijk maar weinig van maken. Paar dagen geleden had ik wel krampjes in mijn buik en momenteel ben ik wel erg moe, maar dat heeft meer met mijn allergien te maken.
Ach, nog een weekje afwachten (of iets langer) en dan weet ik meer
Ik voel wel wat, maar zoals ik al zei, ik hecht er maar niet teveel waarde aan! Je kan jezelf alles aanpraten op dit moment, en dan is de teleurstelling des te groter!
Ik ken een meisje, die is er heel erg mee bezig, neg test, ook bij de dokter en ze hield vol dat ze alle zwangerschapsverschijnselen had! Ze houdt nu vol dat ze een mk heeft gehad, maar dan zou je toch zwanger moeten testen?
En vanaf wanneer heet het een mk? Want ik inprincipe ben je toch pas vanaf de innesteling off zwanger (pas dan ga je toch ook hcg produceren)?? Weet iemand hoe dat zit?
Ik denk wel dat het dan nog :( is, maar ik vindt een mk eigenlijk pas als het na de innesteling en pos testen alsnog neg is.....of krijg ik nu boze meiden op mijn dak? Ik weet echt niet hoe het nou zit :oops: sorrie sorrie sorrie
Kan ik me voorstellen Vanes!!
Gelukkig maar dat het met een sisser is afgelopen!!!
@vanes… jeetje, dat is een flinke hoogte, een wonder dat het goed afgelopen is!
@Jade: vorige ronde (mijn eerste) haalde ik me veel meer in mijn hoofd, en toen was ik ook nog s 2 dagen over tijd, deze maand ben ik er al veel rustiger bij, denk ik niet meer bij elk krampje zou het?
Ik denk dat dat de volgende ronde (als die er komt :lol: ) nog wel weer rustiger gaat in mijn hoofd. Alleen maar beter denk ik. Het is gewoon de nieuwigheid, want besluiten om voor een kindje te gaan, is toch wel een nieuwe stap in je leven, moest er nog even aan wennen
@Karika
Balen zeg dat je ongesteld bent geworden…
@Inge
Moed houden hoor meis!! We hebben een voorbeeld dat het nog kan!!
En we gunnen het je allemaal zoooo…
@Kaatje
Leuk zeg dat je je buggy al kunt halen, ik zou er lekker effies naast gaan zitten en op mn gemakkie bij wegdromen…
@Denise
Joh, lekker blijven kletsen hoor over je zwangerschap (jij trouwens ook hoor PInot), veels te gezelli en we willen natuurlijk weten hoe alles gaat!
En tuurlijk zou ik dolgraag willen dat het voor ons al zover was…maargoed, alles heeft vast een reden…onze tijd komt heus…pfff wat klinkt dat wijs…hihi
@Dopey
Mooie naam zeg, maarre, het is dus een beetje een sjiek paardje :lol: ?
Ik ging net naar de WC en toen zat er wat lichtbruins aan mn papiertje, ik vrees dat de :twisted: :twisted: komen…
Ik kan het trouwens haast niet geloven hoor, dat is wel heel snel (25 dgn) en ik was in de volle veronderstelling dat ik pas later mn NOD zou hebben!
Ik dacht dat ik 27-3 een soort eisprong had gevoeld.
Enneh, dan zou ik maar 10 dagen niet ongesteld zijn geweest, ik kan me bijna niet voorstellen dat er al genoeg slijmvlies zit om af te stoten…
Maargoed, ik hoop dat het niet doorzet.
en dat het mag aflopen zooals bij Pinot!!! :lol:
Als de :twisted: :twisted: komen hoop ik wel dat ik niet weer 2 weken ongi ben zeg!
Liefs Vanessa
@Engeltje wrote:
@pinot: ik heb ook hooikoorts, misschien wat tips:
- douche voor het slapen gaan, zodat je niet in de pollen ligt die je overdag allemaal verzameld hebt (geldt ook voor je hubbie/vriend)
- trek je kleren niet uit in de slaapkamer
- zoveel mogelijk een (zonne)bril op buitenshuis
- neus spoelen met een fysiologische zoutoplossing als ie verstopt zit
Bedankt voor de tips. Ja, hoorkoorts is lastig. Ik heb het inmiddels al een jaar of 25 (pff, wat wordt ik oud :? ) en meestal van feb t/m ergens in de zomer. Dit jaar is het gelukkig wat later begonnen (vanwege het k*tweer). Ach ja , je moet er mee leren leven.
Liefs Pinot
@Vanes26 wrote:
Mn zwager (hubbies broertje) werkt in de Rotterdamse haven en is gisteren van 8 meter hoog naar beneden gevallen en op zn rug terecht gekomen. Hij is met nekkraak en rugbord afgevoerd en in het ziekenhuis binnenste buiten gekeerd. Gelukkig is het met een sisser afgelopen en mankeert hij helemaal niets, hij is inmiddels weer thuis!!!
Hij is wel heel stijf en helemaal bont en blauw. Zn rug en schouder doen wel ontzettend pijn.
Hij heeft wel 10 engeltjesop zn schouder gehad zeg!
Mn schoonmoeder heeft het gisteravond pas verteld (is gisterochtend gebeurd), mn mannetje moest gistermiddag solliciteren en ze was bang dat dat niet meer zou gaan!
Nou, daar is mn hubbie flink pissig over, wel goed bedoeld, maarja, het had allemaal wel anders kunnen aflopen en dan wisten we het vrij laat!
Liefs Vanessa
Jeetje zeg, wat een verhaal. Dat had ook heel anders af kunnen lopen…
Liefs Pinot
@Engeltje wrote:
@vanes… jeetje, dat is een flinke hoogte, een wonder dat het goed afgelopen is!
@Jade: vorige ronde (mijn eerste) haalde ik me veel meer in mijn hoofd, en toen was ik ook nog s 2 dagen over tijd, deze maand ben ik er al veel rustiger bij, denk ik niet meer bij elk krampje zou het?
Ik denk dat dat de volgende ronde (als die er komt :lol: ) nog wel weer rustiger gaat in mijn hoofd. Alleen maar beter denk ik. Het is gewoon de nieuwigheid, want besluiten om voor een kindje te gaan, is toch wel een nieuwe stap in je leven, moest er nog even aan wennen![]()
Die nieuwigheid herken ik wel!!
Alles is ineens zo spannend geworden, voel je je eisprong, ben ik regelmatig ongi, word ik wel ongi, wat voel ik nou precies…etc!! :lol:
Ik vind het ook zo’n grote beslissing, we hebben er echt een hele tijd over nagedacht voor ik stopte met de pil (2 jaar ofzo)
@Jade
Spannend zeg, dat je vanalles voelt en dan die neiging om te testen onderdrukken, heel herkenbaar!!
:-*
Vanessa, ik hoop dat ook jij last hebt van het Pinot-effect :mrgreen: !!
Het kan natuurlijk best een innestellingsbloeding zijn.
Duim voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Liefs Pinot :: :: :: ::
Ik heb het sinds dat ik 7 of 8 ben ofzo, inderdaad ook vanaf februari tot en met september ofzo, waarbij de maanden mei en juni het ergst zijn (door t gras). Inderdaad, je moet er mee leren leven… Ik heb het idee dat het wel minder erg is dan het ooit was. Wat wel vervelend is, is dat ik sinds 2 jaar ook huisstomijtallergie heb, dus het houdt nu in september niet echt meer op, want de herfst is juist het jaargetijde dat die beestjes zich extra op hun gemak voelen Goed stofzuigen en dergelijke helpt wel, maar nooit helemaal helaas.
(bij mijn schoonzus werd de allergie trouwens minder toen ze zwanger was, misschien geldt dat voor jou ook…)
Zeker Pinot…dan besef je je weer even dat het allemaal zo gebeurd kan zijn
Liefs Vanessa
@Engeltje wrote:
Ik heb het sinds dat ik 7 of 8 ben ofzo, inderdaad ook vanaf februari tot en met september ofzo, waarbij de maanden mei en juni het ergst zijn (door t gras). Inderdaad, je moet er mee leren leven… Ik heb het idee dat het wel minder erg is dan het ooit was. Wat wel vervelend is, is dat ik sinds 2 jaar ook huisstomijtallergie heb, dus het houdt nu in september niet echt meer op, want de herfst is juist het jaargetijde dat die beestjes zich extra op hun gemak voelenGoed stofzuigen en dergelijke helpt wel, maar nooit helemaal helaas.
(bij mijn schoonzus werd de allergie trouwens minder toen ze zwanger was, misschien geldt dat voor jou ook…)
Ik hoop het!! Ik heb trouwens ook een huisstofmijtallergie, en honden, en katten, en wortels, en rauwe paprika, en soya, en champignons, en appels en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan…Ben niet allergisch voor wijn :mrgreen: maar dat mag ik dit jaar niet meer :mrgreen: :mrgreen:
Liefs Pinot
@Pinot wrote:
Vanessa, ik hoop dat ook jij last hebt van het Pinot-effect :mrgreen: !!
Het kan natuurlijk best een innestellingsbloeding zijn.
Duim voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Liefs Pinot :: :: :: ::
Ik hoop het ook zo…

Ik weet trouwens niet of je ook wat meer bloed kunt verliezen bij een innestelingsbloeding en meestal duurt zo´n bloeding meestal max. een dag…toch?
Maarja, even afwachten of het doorzet
Ik krijg trouwens niet eens de kans om te testen als mn cyclus steeds korter duurt
Liefs Vanessa
@Vanes26 wrote:
Zeker Pinot…dan besef je je weer even dat het allemaal zo gebeurd kan zijn
Liefs Vanessa
Ja, precies. Sinds mijn vader niet meer leeft probeer ik daar toch wat vaker bij stil te staan. (zie dec-mama’s) We nemen vaak niet genoeg tijd om van het leven te genieten, vind ik. Ik merk dat ik ook weer veel te veel tijd in mijn werk steek (dat had jij al wel door :mrgreen: ) Heb ook op mijn werk aangegeven dat ik, als ik mijn diploma heb, ook echt weer 24 tot 28 uur wil gaan werken en niet meer.
Ik vind het nu ik zwanger ben wel moeilijk. Aan de ene kant wil ik er enorm van genieten, maar aan de andere kant ben ik zooo bang dat het mis gaat…
Liefs PInot