Februari/Maart 2006-stoppers (deel 4)

@Kaatjes wrote:

Ben 't met dopey eens hoor, Inge!

Jij hebt altijd 'n fijn antwoord klaar, ondanks dat 't bij jou nog niet zo had mogen zijn. Ik duim voor je dat je dit weekend goed nieuws afleest :mrgreen:

Fijn, dat 't zo goed ging vandaag, op je nieuwe werk!

Denise, dat hóórt erbij. Ik vind het heerlijk om te lezen hoe het met je gaat. En ik hoop dat je dat ook blijft doen!!!

Wie weet, zijn we nog 'ns samen zwanger!!

Dikke knuff,

Kaat

Fijn dat jij het niet erg vind, Kaat :mrgreen:

kuzzz

@-INGE- wrote:

Ik moest even slikken hoor van al die lieve woorden. Maar ik meen altijd alles van wat ik zeg!

Ik kan jullie nu al niet meer missen :-*

Zaterdag krijgen jullie nieuws van hier, mocht ik dan nog niet ongi zijn!

Ik wacht in spanning af, Inge! Nog ff wat hormoontjes, speciaal alleen voor jou :wink: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

kuzzz

Hoi,

Martje, graag gedaan hoor. Ik had het trouwens niet opgezocht, ik heb me gewoon erg in dit onderwerp verdiept in de afgelopen jaren (al ver voor onze kinderwens), omdat ik het erg boeiend vind allemaal. Best handig al die kennis, die kan ik nu mooi toepassen :wink: Niet dat je er dan meer grip op hebt hoor, want dat heb je nooit (daar was de MK wel weer een hard voorbeeld van…), maar ik vind het wel prettig het hele proces zo goed te begrijpen, geeft rust.

Wat bij jou is gebeurd had je misschien nooit gemerkt als je niet vroeg getest had, en gebeurt elke maand bij veel vrouwen. Maar omdat jij nu al een positieve test in handen hebt gehad heb je een weekend lang in de overtuiging geleefd dat je zwanger was. Dan is de klap wel eventjes iets groter als je dan alsnog ongesteld wordt… Ik hoop dat je snel weer positief de volgende ronde in duikt (maar zo klink je gelukkig wel alweer een beetje :wink: )

Karika, spannend, ik kom zeker even kijken morgen (alsof ik dat anders niet zou doen… :wink: ) Succes ermee!

Denise, fijn dat ze op je werk wat meer rekening met je kunnen houden nu. Je kunt je echt compleet uitgeput voelen he…

Inge, ik duim mee, maar dat wist je natuurlijk wel al :smiley: Knap hoor, om tot het weekend te wachten.

Tot morgen!

:-* Smiley

@Smiley wrote:

Hoi,

Martje, graag gedaan hoor. Ik had het trouwens niet opgezocht, ik heb me gewoon erg in dit onderwerp verdiept in de afgelopen jaren (al ver voor onze kinderwens), omdat ik het erg boeiend vind allemaal. Best handig al die kennis, die kan ik nu mooi toepassen :wink: Niet dat je er dan meer grip op hebt hoor, want dat heb je nooit (daar was de MK wel weer een hard voorbeeld van…), maar ik vind het wel prettig het hele proces zo goed te begrijpen, geeft rust.

Wat bij jou is gebeurd had je misschien nooit gemerkt als je niet vroeg getest had, en gebeurt elke maand bij veel vrouwen. Maar omdat jij nu al een positieve test in handen hebt gehad heb je een weekend lang in de overtuiging geleefd dat je zwanger was. Dan is de klap wel eventjes iets groter als je dan alsnog ongesteld wordt… Ik hoop dat je snel weer positief de volgende ronde in duikt (maar zo klink je gelukkig wel alweer een beetje :wink: )

Karika, spannend, ik kom zeker even kijken morgen (alsof ik dat anders niet zou doen… :wink: ) Succes ermee!

Denise, fijn dat ze op je werk wat meer rekening met je kunnen houden nu. Je kunt je echt compleet uitgeput voelen he…

Inge, ik duim mee, maar dat wist je natuurlijk wel al :smiley: Knap hoor, om tot het weekend te wachten.

Tot morgen!

Ja het is inderdaad wel handig dat je dat allemaal weet. We zijn er erg blij mee , ook tnx namens vriendlief trouwens. We hebben ons lesje nu wel geleerd, nooit meer te vroeg testen en gaan er weer vol goede moed tegenaan zodra de rode duiveltjes verdwenen zijn… Gewoon weer netjes om de dag klussen en als de vruchtbare tijd er is mss nog iets meer. Hopelijk is het de volgende keer voor ons allemaal wel raak!!!

LIefs

@tantekaatje wrote:

Als ik vannacht niet ongesteld word dan ga ik morgen al meteen testen. Kunt het maar weten he. En anders kan ik toch niet langer wachten :wink:

Spannend meis!

Ik duim voor je en hoop op een positieve test!

In de korte tijd dat we hier actief zijn op het forum met de feb/maart stoppers zijn er al twee meiden zwanger geraakt, die lijn moet voortgezet worden en de hormoontjes doorgegeven…

Hopelijk slaap je lekker vannacht en kan je morgen gaan testen.

Ik duim voor je en kom morgenavond uit het werk gelijk even kijken.

Suc6!

liefs :-*

@ Denise, het geeft niet hoor dat je over je zwangerschap praat, vind het leuk om te lezen. En hoop dat het aanstekelijk werkt :wink:

Mss moeten Pinot en jij om beurten wat hormoontjes uitstooien rond de groene dagen hier… hihi… hopelijk helpt het

Liefs

@Denise wrote:

@-INGE- wrote:
Ik moest even slikken hoor van al die lieve woorden. Maar ik meen altijd alles van wat ik zeg!

Ik kan jullie nu al niet meer missen :-

Zaterdag krijgen jullie nieuws van hier, mocht ik dan nog niet ongi zijn!

Ik wacht in spanning af, Inge! Nog ff wat hormoontjes, speciaal alleen voor jou :wink: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

kuzzz

Ik heb ze gevangen hoor!!! :-

Karika, spannneeeennndd!! Ik ga heel hard voor je duimen!! En t forum in de gaten houden!!

En Ing… Vol respect voor jou…Echt… Ik heb een vriendin die ook al een behoorlijke tijd bezig is. Zij kan er echt niet mee omgaan. Heel sneu voor haar, maar ook moeilijk… De ene keer praat ze vol lof over kids, de volgende keer kapt ze mij af… Ik ben blij dat jij het anderen zo gunt… Dat is een gave denk ik!!

Jij bent na Karika aan de beurt he?? Dan gaan we heeeeel hard duimen met zijn allen!!!

Denise, ik vind het juist leuk dat je hier veel over het zwanger zijn verteld… Zijn wij alvast een btje voorbereid!!

Kaatjes…Leuk joh dat je de wagen al in huis hebt!! Was ie precies wat je ervan had verwacht??

Je zei dat je het gevoel hebt weer ongesteld te worden…Maar dat ben je toch net geweest of vergis ik me??

Ik kreeg ook een leeg gevoel net van binnen toen ik het hier las van Frederique…Wat kan het leven toch hard zijn!!

Tis weer bijna bedtijd…Morgen weer vroeg uit de veren… Terusten dames!!

Krys

@Krystle wrote:

Kaatjes…Leuk joh dat je de wagen al in huis hebt!! Was ie precies wat je ervan had verwacht??

Je zei dat je het gevoel hebt weer ongesteld te worden…Maar dat ben je toch net geweest of vergis ik me??

Hey Krys,
Nou, ik weet nog niet of 't is wat ik ervan verwacht... nog 'n dagje werken en dan gaan we kijken. Is 't niets, laten we 'm staan, issie gaaf, nemen we 'm mee! Ben wel benieuwd. Vind 't zo raar om wel 'n wagen te hebben en geen test... mss wel 'n positief iets! Haha...

Ik ben nog geen week geleden ongi geworden. Het voelt toch anders en toch ook niets. Dan heb ik zo sterk weer 'n gevoel dat er iets raars aan de hand is, en 'n halfuur later weer niet.
Zal toch echt wel de spanningshormonen zijn... Ik moet me er even overheen zetten, denk ik!

Weltrusten, meiden!

Knuff,
Kaat

Goedemorgen,

Ik denk dat testen niet meer nodig is

Vanmorgen met afvegen zat er wat rose aan het papiertje, het is nog niet echt doorgezet maar ben bang dat het eraan zit te komen.

Verander mijn banner vanavond wel! (Als het echt doorzet)!

Liefs,

Inge

He Snotver Ing…

Al weten we ook hoe t bij Pinot is gegaan…

Ik blijf duimen… En anders ga je mee naar januari!!

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:
: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Ik ga ook niet met hormoontjes strooien. Vannacht ongesteld geworden. Dus hoef ook geen test te kopen. Ik had het al verwacht dus ook al een beetje op voorbereid. Volgende maand beter.

Inge, dat is balen. Misschien zet het niet door.

Ga zo lekker naar de markt even boodschappen doen.

@-INGE- wrote:

Goedemorgen,

Ik denk dat testen niet meer nodig is

Vanmorgen met afvegen zat er wat rose aan het papiertje, het is nog niet echt doorgezet maar ben bang dat het eraan zit te komen.

Verander mijn banner vanavond wel! (Als het echt doorzet)!

Liefs,

Inge

Potverdorie!!! Maar zoals Krystle al zegt misschien heb je hetzelfde als Pinot. Ik :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: voor je! Hou ons op de hoogte alsjeblieft!

kuzzzz

@tantekaatje wrote:

Ik ga ook niet met hormoontjes strooien. Vannacht ongesteld geworden. Dus hoef ook geen test te kopen. Ik had het al verwacht dus ook al een beetje op voorbereid. Volgende maand beter.

Inge, dat is balen. Misschien zet het niet door.

Ga zo lekker naar de markt even boodschappen doen.

he jammer, en je had toch wel een idee dat je misschien zwanger zou kunnen zijn??? Hoe voel je je nu?

kuzzz

Jammer tantekaatje :frowning:

Voor Inge :thumbup: ik nog even verder, want wie weet…

He balen tantekaatje, maar ook jij gaat met ons mee!

@Inge, we duimen toch nog even want kijk maar naar Pinot!

Hou je ons op de hoogte?

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray:

Groetjes Dopey.

Hello Ladies :smiley:

Karika, balen zeg! Vol goede moed naar de volgende ronde!

Inge, wat ik op het andere topic ook al zei, even hoop houden nog, alles kan nog!! :pray:

Meiden,

Ik kijk even een avondje niet op het forum en nieuwe ontwikkelingen bij de vleet!!!

Karika, Inge en ik leef met jullei mee!! Wat is dat balen zeg!! Maar goed opletten, misschien is het toch niet wat het lijkt, net als bij Pinot.

Ik heb ook dat gevoel drukkende gevoel in mijn buik en misselijke gevoel (net alsof ik honger heb, ook als ik een kwartier daarvoor heb gegeten). Dit is pas de eerste maand dat ik met de pil ben gestopt, dus ik denk dat er een hele grote dikke :twisted: aan zit te komen. Ik vind het eigenlijk niet eens echt spannend omdat ik niet kan geloven dat het in 1 keer raak zou zijn.

Maar wel naar hoor, zonder de pil, alles is heftig! Zat gisteren in de auto en “het liedje” van mijnzusje haar bruiloft was op de radio en ik moest keihard huilen!!

En toen ik het hoorde van Frederique…mijn ventje noemt me zijn “EMOBOMMETJE” Terwijl ik normaal heel nuchter ben over dat soort dingen! Ik mis die hormonen toch wel een beetje, maar het is voor een geweldig doel!!!

Denise, praat mar raak!!! Helemaal niet erg dat je het er zoveel over hebt. Weten wij ook weer wat we kunnen verwachten! En je kunt hier toch lekker dingen met elkaar delen die je zelfs nog niet met mensen van dichtbij kan delen!!! Dat maakt ons allemaal zo speciaal voor elkaar! (zie je…weer lekker sentimenteel!!)

Inge, hier speciaal voor jou nog een extra dosis hormoontjes :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**: Hoop dat het bij jou idd gaat zoals bij mij. Ik had ook al een tijd gevoelige (.) (.) Veel eerder ongi-krampen dan normaal en natuurlijk dat roze :? Ik duim voor je meis :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik heb op het moment erge last van hooikoorts…Tja, de lente komt er nu toch echt aan :dance: :dance: :dance: Alleen jammer dat ik mijn hooikoortspillen niet meer mag slikken. Binnenkort toch maar eens op zoek gaan naar homeopatische neusspray en oogdruppels.

Verder slaap ik nog steeds errug slecht. Hoop vannacht weer eens aan de 8 uur slaap te komen (meer mag natuurlijk ook :wink: ) Ongi-krampen worden minder.

Karika: jammer dat je ongesteld bent geworden. Op naar de volgende ronde (ik schaam me bijna dat het bij mij in een keer raak was :oops: :oops: )

Liefs Pinot

je hoeft je echt niet te schamen dat het bij jou in een keer raak was, daar kan jij toch niks aan doen :?:

Het is voor mensen die er veel langer over doen misschien pijnlijk maar geniet er alsjeblieft van :wink:

kuzzz